Hop til indhold
Guyfromdk

Kara L. Freriksberg Sugarbabe

Recommended Posts

Gæst
ViborgMand skrev, for 2 timer siden:

Og måske var det også hende der slog Olof Palme ihjel og hun er sikkert medlem af ISIS :-) :-) :-) 

nej det med palme var en mand )

kan følge dig meget langt hen af vejen med at behandle folk godt , men er nu kun blevet snydt med fotos og skype osv de vil ikke mere

men ellers får man meget tilbage igen hvis man er ordentlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
norsjællænder skrev, for 52 minutter siden:

nej det med palme var en mand )

 

Han har siden fået en kønsskifteoperation :-)

 

Ved der er mange der snyder med billeder og videoer. Men Sacrecouer går jo lynhurtigt ind her og dømmer ALLE! Det gør han i en tråd der er startet om en specifik pige! Dermed dømmer han jo også hende! 

Men det er netop det jeg ikke har oplevet med hende! Når man har navn og adresse og telefonnummer, har snakket med hende osv. Så er chancen for at hun snyder jo ikke særlig stor! Når man så også har mødt hende siden hen. Ja så er hun nok ikke så fake som Sacrecoueur gør hende til!

Han kunne lisså godt have sagt at alle Sjællændere er københavnere der tager narko!

 

Redigeret af ViborgMand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ViborgMand skrev, for 13 minutter siden:

Han har siden fået en kønsskifteoperation :-)

 

Ved der er mange der snyder med billeder og videoer. Men Sacrecouer går jo lynhurtigt ind her og dømmer ALLE! Det gør han i en tråd der er startet om en specifik pige! Dermed dømmer han jo også hende! 

Men det er netop det jeg ikke har oplevet med hende! Når man har navn og adresse og telefonnummer, har snakket med hende osv. Så er chancen for at hun snyder jo ikke særlig stor! Når man så også har mødt hende siden hen. Ja så er hun nok ikke så fake som Sacrecoueur gør hende til!

Han kunne lisså godt have sagt at alle Sjællændere er københavnere der tager narko!

 

ja enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
ViborgMand skrev, den 5/3/2019 at 17:04:

Han har siden fået en kønsskifteoperation :-)

 

Ved der er mange der snyder med billeder og videoer. Men Sacrecouer går jo lynhurtigt ind her og dømmer ALLE! Det gør han i en tråd der er startet om en specifik pige! Dermed dømmer han jo også hende! 

Men det er netop det jeg ikke har oplevet med hende! Når man har navn og adresse og telefonnummer, har snakket med hende osv. Så er chancen for at hun snyder jo ikke særlig stor! Når man så også har mødt hende siden hen. Ja så er hun nok ikke så fake som Sacrecoueur gør hende til!

Han kunne lisså godt have sagt at alle Sjællændere er københavnere der tager narko!

 

Is på fætter Frost, min primære pointe er at jeg synes det er ynkeligt at købe billeder og film.

At du bliver så påvirket af mit skriv, tyder også på at du har større problemer end evt at blive røvrendt af en sugarbabe eller 2.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sacrecoeur skrev, for 6 timer siden:

Is på fætter Frost, min primære pointe er at jeg synes det er ynkeligt at købe billeder og film.

At du bliver så påvirket af mit skriv, tyder også på at du har større problemer end evt at blive røvrendt af en sugarbabe eller 2.

Jeg synes det er ynkeligt at spille stor kanon på et forum for prostitution på andres bekostning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Capitan skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes det er ynkeligt at spille stor kanon på et forum for prostitution på andres bekostning.

Det er du velkommen til at synes - du har din mening, jeg har min. Det er ikke verdens undergang med lidt forskellige holdninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Sacrecoeur skrev, for 6 timer siden:

Is på fætter Frost, min primære pointe er at jeg synes det er ynkeligt at købe billeder og film.

At du bliver så påvirket af mit skriv, tyder også på at du har større problemer end evt at blive røvrendt af en sugarbabe eller 2.

Bjarne, er det dig???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
ViborgMand skrev, for 7 minutter siden:

Bjarne, er det dig???

Bjarne? Din elsker? Den må i vist klare på hjemmefronten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...