Hop til indhold
Guyfromdk

Kara L. Freriksberg Sugarbabe

Recommended Posts

Har ikke selv skrevet med hende, men hun ser dejlig ud. 

Hvad gav du hende i sugar? og var det uden gummi? 

Hvis ikke du er blokeret, så er hun vel stadigvæk interesseret, nogle sugarbabes vil bare gerne dyrke "sugardating" delen af konceptet - så det kan nogle gange betale sig at ha en lille "ekstra" gave med. Der er ikke noget som kan gøre en fisse tør som en daddy hun opfatter som "nærrig" hvis hun går hele "kærestevejen" (=uden gummi).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo måske er hun stadig interesseret. Måske var man bare ikke den rigtige denne gang ;)

Jeg gav hende 1.500 og kunne selv vælge med eller uden gummi. Jeg vælger normalt med. Synes det er for ulækkert at de tilbyder uden gummi de første mange gange.

Analt kan hun også gode lide men meget forsigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1500kr (med option for uden gummi) er meget godt klaret for hun er helt sikkert i den meget lækre ende. Hvis jeg var dig ville jeg bare prøve igen. 

De SB'er jeg har været sammen med har fået 2500kr per gang, og jeg er godt klart over er i den høje ende, og men så får jeg SMSer fra dem(!) om at de gerne vi ha vi skal ses igen (og igen) og vil gerne rydde kalenderen for at finde tid til mig.

-Og er lidt bange for det ikke er mine evner på lagnerne, eller mit udseende, eller den simulerende diskussion, som trækker i dem, haha. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 23 timer siden:

Har ikke selv skrevet med hende, men hun ser dejlig ud. 

Hvad gav du hende i sugar? og var det uden gummi? 

Hvis ikke du er blokeret, så er hun vel stadigvæk interesseret, nogle sugarbabes vil bare gerne dyrke "sugardating" delen af konceptet - så det kan nogle gange betale sig at ha en lille "ekstra" gave med. Der er ikke noget som kan gøre en fisse tør som en daddy hun opfatter som "nærrig" hvis hun går hele "kærestevejen" (=uden gummi).

Hvis kvinden ikke svarer, er det nok et tegn på at hun ikke er interesseret længere. I bedste fald er man sat i venteposition på ubestemt tid, da hun måske har fundet andre "daddys" hun hellere vil ses med. Det er dog temmelig usandsynligt at hun vender tilbage på et senere tidspunkt. Men hvis det skulle ske, så man jo også gøre op med sig selv om man så stadig er frisk på at ses, efter en længere pause. Personligt ville jeg ikke tænde på tanken om at være "reservedaddy", men folk er selvfølgelig forskellige på det punkt. 

At man ikke er blokeret, indebærer ikke nødvendigvis at kvinden er frisk på at ses igen på et senere tidspunkt. Muligvis gider hun bare ikke at ulejlige sig selv med at blokere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

havde en aftale med hende, som hun dog aflyste 30 min før, pga en brækket fod...

 

blev blokeret kort efter

 

gætter på hun fik et bedre tilbud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Guyfromdk, 

 

Denne post vil jeg meget gerne bede dig om at slette.
Jeg er blevet gjort opmærksom på tråden, og det sårede mine følelser meget at blive udstillet sådan her på en anden side, end SD, hvor jeg selv har kontrol over hvad der kommer på internettet.

Jeg er ked af hvis jeg ikke "har levet op" til dine forventninger. Jeg har over 600 beskeder på min SD, så du kan vel se at det kan være svært at holde styr på og holde øje med det hele.

 

Jeg beder dig respektfuldt om at tage denne post ned, 

Mvh. Kara L. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guyfromdk skrev, den 3/1/2019 at 14:33:

https://sugardaters.com/show?alias=Kara+L.

Sikke en skøn oplevelse. Meeen selvom hun virkede opsat på meget mere, så svarer hun ikke længere. Er ikke blokeret og.

Det er jo helt fint, men banditten havde sat sig op til meget mer´ :=)

Nogen der har haft samme oplevelse?

Hej

 

Jeg har præcis samme oplevelse med hende - du får lige en PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guyfromdk2 skrev, for 48 minutter siden:

Hej Guyfromdk, 

 

Denne post vil jeg meget gerne bede dig om at slette.
Jeg er blevet gjort opmærksom på tråden, og det sårede mine følelser meget at blive udstillet sådan her på en anden side, end SD, hvor jeg selv har kontrol over hvad der kommer på internettet.

Jeg er ked af hvis jeg ikke "har levet op" til dine forventninger. Jeg har over 600 beskeder på min SD, så du kan vel se at det kan være svært at holde styr på og holde øje med det hele.

 

Jeg beder dig respektfuldt om at tage denne post ned, 

Mvh. Kara L. 

Hej Kara

Manden undrer sig jo bare over din efterfølgende kontakt. du giver jo indtryk af en god oplevelse, som fortjener gentagelse.

Jeg har præcis samme oplevelse med dig. Hvis du bare var ærlig om at du kun ønsker et besøg, så ville du måske ikke få disse opslag.

 

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske hun slet ikke ønsker at blive omtalt på dette forum? Måske hun gik ud fra en vis diskretion og pli når man lavede en aftale? Og ikke forventede at blive hængt ud på et forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 57 minutter siden:

Hej Kara

Manden undrer sig jo bare over din efterfølgende kontakt. du giver jo indtryk af en god oplevelse, som fortjener gentagelse.

Jeg har præcis samme oplevelse med dig. Hvis du bare var ærlig om at du kun ønsker et besøg, så ville du måske ikke få disse opslag.

 

God dag

Jeg som sugarbabe, bliver nødt til at træde til og forsvare her - Jeg ville simpelthen blive RASENDE hvis der nogensinde, blev oprettet et opslag i mit navn eller brugernavn. Omend så det var positivt eller negativt. Vi alle søger en form for diskretion herinde, og man føler sig simpelthen bare så offentliggjort, når man bliver "bedømt" også ovenikøbet linket på en side. Jeg ved ikke, om vi piger også har en side, der minder om denne. MEN den er i det mindste ikke offentlig. ENHVER person kan læse dette opslag, om man er medlem eller ej. Det er dybt frustrerende, at man som pige skal gå og være bange for, at ens navn eller brugernavn bliver exposet på en anden side end sugardaters.dk. Det er væmmeligt! Her mister man jo netop noget af den anonymitet, man ellers ofte forsøger at holde. Jeg gentager, selvom det også kan være positivt, er det virkelig ikke fedt at blive "anmeldt". Ligeså ville det vel heller ikke være fedt at blive anmeldt som mand?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
SweetGirl skrev, 1 time siden:

Jeg som sugarbabe, bliver nødt til at træde til og forsvare her - Jeg ville simpelthen blive RASENDE hvis der nogensinde, blev oprettet et opslag i mit navn eller brugernavn. Omend så det var positivt eller negativt. Vi alle søger en form for diskretion herinde, og man føler sig simpelthen bare så offentliggjort, når man bliver "bedømt" også ovenikøbet linket på en side. Jeg ved ikke, om vi piger også har en side, der minder om denne. MEN den er i det mindste ikke offentlig. ENHVER person kan læse dette opslag, om man er medlem eller ej. Det er dybt frustrerende, at man som pige skal gå og være bange for, at ens navn eller brugernavn bliver exposet på en anden side end sugardaters.dk. Det er væmmeligt! Her mister man jo netop noget af den anonymitet, man ellers ofte forsøger at holde. Jeg gentager, selvom det også kan være positivt, er det virkelig ikke fedt at blive "anmeldt". Ligeså ville det vel heller ikke være fedt at blive anmeldt som mand?

Jeg er helt enig her, synes mændene herinde der anmelder og efterlyser, er de mest nederen sugardaddies der findes, de ønsker selv diskretion, men har ingen problemer med at hænge kvinderne ud offentligt, synes de selv har misforstået konceptet, og skulle være nogle bedre gentlemen, og holde oplevelser mellem to, disse anmeldelser siger jo intet om deres egne evner, og kemi mellem to mennesker er alligevel meget forskelligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetGirl skrev, for 3 timer siden:

Jeg som sugarbabe, bliver nødt til at træde til og forsvare her - Jeg ville simpelthen blive RASENDE hvis der nogensinde, blev oprettet et opslag i mit navn eller brugernavn. Omend så det var positivt eller negativt. Vi alle søger en form for diskretion herinde, og man føler sig simpelthen bare så offentliggjort, når man bliver "bedømt" også ovenikøbet linket på en side. Jeg ved ikke, om vi piger også har en side, der minder om denne. MEN den er i det mindste ikke offentlig. ENHVER person kan læse dette opslag, om man er medlem eller ej. Det er dybt frustrerende, at man som pige skal gå og være bange for, at ens navn eller brugernavn bliver exposet på en anden side end sugardaters.dk. Det er væmmeligt! Her mister man jo netop noget af den anonymitet, man ellers ofte forsøger at holde. Jeg gentager, selvom det også kan være positivt, er det virkelig ikke fedt at blive "anmeldt". Ligeså ville det vel heller ikke være fedt at blive anmeldt som mand?

Nu er der jo ikke nogle personlige detaljer i dette oplæg. Det er en beskrivelse af vedkommendes adfærd og lyst til at holde aftale mv. 

Personligt ville jeg offentligt ikke gå længere end det. Evt komme mef advarsler om de, der snyder. Eller forsvare dem, der faktisk er ordentlige i relationen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Først, hele ideen med at anmelde eller efterlyse oplysninger på en sugarbabe, giver hat mening for mig - sektionen her, burde hedde "Amatør" eller noget i den dur. Når det så er sagt...

SweetGirl skrev, for 6 timer siden:

Vi alle søger en form for diskretion herinde, og man føler sig simpelthen bare så offentliggjort, når man bliver "bedømt" også ovenikøbet linket på en side.

Det kan jeg godt forstå, jeg vil mene at diskretionen stadigt er der, det er et anomymt bruger navn - hvilke billeder og hvem der kan se hvor meget bestemmer du selv - så lidt hårdt sagt så er du ikke mere end et "Brugernavn" som udgangspunkt, det er stadigt ret diskret.

Hvis du ikke vil "bedømmes" så lad være med at sælge et produkt der kan bedømmes - eller bed kunden om at lade være med at anmelde jeres "date" - om han følger dit ønske er helt op til ham, men det ville være god stil.

MissMe skrev, for 4 timer siden:

Jeg er helt enig her, synes mændene herinde der anmelder og efterlyser, er de mest nederen sugardaddies der findes

Helt enig! jeg vil faktisk gå så langt som at sige at de slet ikke er sugardaddies, men den meget mere ærlige definition; "kunder" :) lige som at de sugarbabes der mødes med dem, og sælger sex til dem, også har en mere passende titel end den de påkalder sig.

Jeg har været på sugardaters alt for længe, jeg har mødt en kæreste derinde - jeg er naturligt positivt stemt over hele konceptet, jeg vil ikke tale imod sugardating der har givet meget rigtigt godt i mit liv.

Men! jeg oplever et meget udtalt selvbedrag hos mange mænd og kvinder (piger) der dyrker "sugardating" (især på eorguide) - Hvis man mødes på et hotel for at knalde et par timer, og går derfra med x kr, så er det ikke sugardating, et blow i hans bil eller et solcenter, er ikke sugardating, et glas vin og et par timer i sengen hos ham/dig imod betaling... disse "dates" er noget helt andet, og det kan godt anmeldes på lige fod med de piger der står ved det de laver (findes i andre sektioner på sitet). 

Jeg har haft en del oplevelser derinde, som jeg nemt kunne have anmeldt - ind til jeg fandt ud af hvad det var jeg søgte.   

SweetGirl skrev, for 6 timer siden:

Ligeså ville det vel heller ikke være fedt at blive anmeldt som mand?

Den er lidt sjov... Nu har du jo ikke købt et produkt af ham? Men tænker det er okay at anmelde sine kunder - det er der mange virksomheder der gør - det kaldes referencer.

Hvordan @SweetGirl og @MissMe bruger sugardating skal jeg ikke udtale mig om - men I er begge brugere på et forum der udelukkende omhandler prostitution... så deeet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
Sparkster skrev, for 10 minutter siden:

 

Hvordan @SweetGirl og @MissMe bruger sugardating skal jeg ikke udtale mig om - men I er begge brugere på et forum der udelukkende omhandler prostitution... så deeet.

For mit vedkommende kender jeg siden fordi en sugardaddy, gjorde opmærksom på den, jeg bruger den for at se hvad der bliver skrevet om SD, og tænker mange andre sugarbabes følger med herinde, når I selv gør opmærksom på siden. 

 

Jeg synes anmeldelser er fjollede om SD da begge sider bidrager til en god oplevelse, og anmeldelser ikke siger noget om mændene. 

Mændene vil gerne have fuld diskretion, men linker gerne på et offentligt forum om kvinderne, ikke så god gentlemans stil 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
MissMe skrev, for 4 minutter siden:

Jeg synes anmeldelser er fjollede om SD da begge sider bidrager til en god oplevelse, og anmeldelser ikke siger noget om mændene. 

Som skrevet... Helt enig - omend påstanden også er korrekt i relationen imellem en GP og hendes (eller hans #metoo) kunde :) 

Jeg tror heller ikke du kan finde en anmeldelse af en Sugarbabe i Sugarbabe sektionen... der er dog en sjat anmeldelser af GP'er på hobby-plan i denne sektion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
Sparkster skrev, for 4 minutter siden:

Som skrevet... Helt enig - omend påstanden også er korrekt i relationen imellem en GP og hendes (eller hans #metoo) kunde :) 

Jeg tror heller ikke du kan finde en anmeldelse af en Sugarbabe i Sugarbabe sektionen... der er dog en sjat anmeldelser af GP'er på hobby-plan i denne sektion.

Men heller ikke mange rigtige sugardaddies i den sektion, men heldigvis findes de da på SD 

Redigeret af MissMe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 23 timer siden:

Helt enig! jeg vil faktisk gå så langt som at sige at de slet ikke er sugardaddies, men den meget mere ærlige definition; "kunder" :) lige som at de sugarbabes der mødes med dem, og sælger sex til dem, også har en mere passende titel end den de påkalder sig.

 

Jeg er meget enig. Nu vil jeg ikke komme med nogen skråsikker påstand om at jeg kender til fordelingen mellem "ægte" sugardaddies og "kunder", eller for den sags skyld "ægte" sugarbabes og amatør GPere. Men mit kvalificerede bud er at en ret høj andel på sitet tilhører kunde/GP segmentet. Det konkluderer jeg ud fra egne erfaringer.

De fleste kvinder jeg har haft kontakt med derinde har ønsket penge direkte i hånden ved et møde, af typisk et par timers varighed. De har ofte været ret hurtige til at bringe det på banen, fx. "hvad med sugar", eller lignende hentydninger. Og min mistanke er at der er kommet flere amatør GPere til, over tid. Det er måske ikke så overraskende, hvis den gennemsnitlige SB på sitet typisk sidder med et par hundrede beskeder i sin indbakke. Så er der jo masser af tilbud at vælge imellem, og incitamentet til at holde sig til få, eller måske bare en daddy, er ikke stort. Man kan jo meget let "shoppe" videre efter bedre tilbud.

Jeg kan sagtens forstå at det ikke er det fedeste i verden at blive anmeldt som SB på en side som denne. Men på den anden side kan man umuligt blive overrasket over det, hvis det man praktiserer nærmest er umuligt at skelne fra helt konventionel prostitution. Det lyder måske hårdt at sige det, men hvis man som SB praktiserer sugardating som koncepetet oprindeligt var tiltænkt, er sandsynligheden for at man bliver anmeldt af sine "kunder" også meget lille . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
Kindhesten80 skrev, for 37 minutter siden:

Jeg er meget enig. Nu vil jeg ikke komme med nogen skråsikker påstand om at jeg kender til fordelingen mellem "ægte" sugardaddies og "kunder", eller for den sags skyld "ægte" sugarbabes og amatør GPere. Men mit kvalificerede bud er at en ret høj andel på sitet tilhører kunde/GP segmentet. Det konkluderer jeg ud fra egne erfaringer.

De fleste kvinder jeg har haft kontakt med derinde har ønsket penge direkte i hånden ved et møde, af typisk et par timers varighed. De har ofte været ret hurtige til at bringe det på banen, fx. "hvad med sugar", eller lignende hentydninger. Og min mistanke er at der er kommet flere amatør GPere til, over tid. Det er måske ikke så overraskende, hvis den gennemsnitlige SB på sitet typisk sidder med et par hundrede beskeder i sin indbakke. Så er der jo masser af tilbud at vælge imellem, og incitamentet til at holde sig til få, eller måske bare en daddy, er ikke stort. Man kan jo meget let "shoppe" videre efter bedre tilbud.

Jeg kan sagtens forstå at det ikke er det fedeste i verden at blive anmeldt som SB på en side som denne. Men på den anden side kan man umuligt blive overrasket over det, hvis det man praktiserer nærmest er umuligt at skelne fra helt konventionel prostitution. Det lyder måske hårdt at sige det, men hvis man som SB praktiserer sugardating som koncepetet oprindeligt var tiltænkt, er sandsynligheden for at man bliver anmeldt af sine "kunder" også meget lille . 

Jeg kan sagtens forstå der bliver afregning pr gang, da det meste er enkelte møder, eller møder der ikke er så ofte, så ligesom mange babes derinde ikke dyrker det klassiske, er der også for få seriøse daddies, til man kan gøre det på den mere klassiske måde hver gang, mænd ønsker også selv at shoppe around, og tror egentligt flere af kvinderne ville lave det klassiske hvis der var flere rigtige sugardaddies, så at original konceptet tit går af, går begge veje. 

Redigeret af MissMe

Del dette indlæg


Link til indlæg
MissMe skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan sagtens forstå der bliver afregning pr gang, da det meste er enkelte møder, eller møder der ikke er så ofte, så ligesom mange babes derinde ikke dyrker det klassiske, er der også for få seriøse daddies, til man kan gøre det på den mere klassiske måde hver gang, mænd ønsker også selv at shoppe around, og tror egentligt flere af kvinderne ville lave det klassiske hvis der var flere rigtige sugardaddies, så at original konceptet tit går af, går begge veje. 

Jeg ved ikke hvad årsagen er, i forhold til hvorfor SD har udviklet sig til primært at være en slags interaktiv prostitutionscentral. Jeg må bare konstatere at det over tid har bevæget sig mere og mere i den retning. Min egen mistanke er dog at kønsfordelingen er blevet mere skæv over tid. Når kvinderne derinde ofte sidder med mere end hundrede ulæste beskeder løbende, så får man let det indtryk at SD er deres marked. For de flestes vedkommende,  har jeg heller ikke indtryk af at de ønsker at starte med et kemimøde eller lignende. Men vil istedet typisk have penge upfront, i bytte for et par frække par timer i deres selskab. Vælger man denne tilgang, så har man jo nærmest allerede på forhånd udelukket at man kan opbygge et mere klassisk præget SD forhold. 

Og så er det jeg spørger mig selv, hvad laver man så egentlig på SD? Så kan kvinderne jo lige så godt oprette en annonce på annoncelight. Og mændene der ønsker det samme, kan så opsøge selvsamme annoncer. Jeg ser forsvindende få fordele ved SD som det praktiseres pt. I forhold til at besøge et bordel eller en almindelig GP, så er køen blot længere, man betaler abonnement, og skal typisk bruge væsentlig mere tid på at kommunikere over mail. Men jeg kan godt se at det er bedre for kvinderne derinde, da man har langt bedre mulighed for at se evt.kunder an før man mødes. Og så lyder det nok også pænere at kalde sig sugarbabe fremfor GP. :)

I sidste ende drejer det sig nok om at folk mere generelt, hverken har tålmodighed eller tillid nok til at opbygge et reelt SD forhold. Og så ender SD blot med at være en art prositutionsformidling. Det har ihvertfald ikke meget med dating at gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe

Jeg skal ikke kunne sige det, men også få mænd der søger det klassiske, men det er der indimellem. 

Men mange søger nok hurtige cash, og mange mænd har nok ikke muligheden for et rigtig sd forhold, men søger blot lidt engang imellem 

Men tror du har en god pointe i det med folk ikke har tålmodigheden og tilliden til det. 

Redigeret af MissMe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det korte af det lange er, at uanset hvad folk mener og tænker og synes, så opfatter langt størstedelen af kvinderne på sugardaters sig ikke som prostituerede og vil derfor ikke identificeres som sådanne, derfor er det at vi har set gentagende gange at pigerne lukker deres profil ned efter de er blevet omtalt herinde. Nogle ganske få forsøger at gå til genmæle, med meget blandet succes desværre.

Min pointe er, at man ikke kan gå ud fra at de er afklarede med at blive set som et produkt, hvilket det at få skrevet en anmeldelse resulterer i. Derfor bør man efter min mening ikke anmelde pigerne på SD, med mindre det er aftalt med pigen selv. Eneste undtagelse er hvis der er tale om direkte svindel, og her taler jeg altså ikke om at kommunikationen pludselig stopper fordi man er en bøv.

 

Redigeret af Capitan
Havde mere på hjertet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se flere grunde til en ikke-prof. pige ønsker at være på SD fremfor feks annoncelight:

1. Hun kan se fyren an og kun vælge at mødes med en fyr som hun sys er lækker (nok), og har skrevet lidt med så han ik er totalt psyko. 

2. SD er et lukket forum, hvorimod alle kan gå ind på annoncelight og se billeder, på SD skal du være medlem og enten selv ha billede som mand eller betale. 

3. Kommunikationen kan foregå anonymt inde på SD og udvikler det sig i en uheldig retning kan hun blokere. 

4. Som "Kara" fortæller så har hun 600 tilbedere, det må da være fedt at kunne vælge og vrage - lidt skræmmende som mand at høre det faktisk. Hvad koster et SD abonnement nu om stunder?

5. Hun kan "se" sig selv som "dater" og ikke som GP, og andre ved jo ikke ved at se hendes profil om hun bare "er nysgerrig", sugarbabe eller GP. 

6. Koster det noget at annoncere på annoncelight? Og er det gratis for pigerne på SD?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er for mig, helt simpelt. Jeg ønsker ikke at være udstillet på denne side. Jeg føler mig krænket, såret og bange. For at sige det helt ærligt. 

 

Det har sikkert ikke været intentionen, jeg tror altid på det bedste i mennesker! Og tak for den support andre har vist mig i denne tråd ( <3 ) 

Om jeg har gjort noget "forkert" eller ej, så er det ikke i orden for mig, at jeg ufrivilligt udstilles på denne måde. 

 

Tag venligst denne post ned med det samme. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Perception is reality. Hvis kvinden ikke er prostitueret, men sugardater, så er manden ikke prostitutionskunde, men sugardad. Det er jo ren win/win. 

Ud fra objektive kriterier er det måske svært at se forskel, men objektive kriterier er fuldstændigt ligegyldige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...