Hop til indhold
Sødtøs

Spam, spam og atter spam

Recommended Posts

Husk eventuelt at bringe spørgsmålet omkring copyright op med ejeren. Jeg skal blankt erkende at jeg har smidt et billede eller to op, som var fundet på nettet og dermed givetvis ikke noget der bare må deles. Jeg skal ikke kunne sige hvordan det juridiske er og hvor serveren er placeret, men jeg ville da hade at se Eroguide komme i problemer, fordi brugere skamløst smider copyrighted materiale op. 

Jeg formoder ejer har styr på det, men vil da blot nævne det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin, var det ikke tidligere en olm herre nede i en kælder?

Nuvel, trappen går selvfølgelig også op, fra en kælder.

Men så går du dog tomhændet op derfra Stabilizer :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 16 timer siden:

Nu er det ikke mit forum, så jeg kan ikke bare gør det det ud af det blå. Jeg er jo bare en lille gadefejer her på forummet, der forsøger at holde styr på, at bilerne bliver parkeret på de rigtige veje, at cyklisterne ender i de rigtige cykelskure, at fodgængerne ikke farer vildt,  og selvfølgelig at vaske gaden ren når nogen har brækket sig på den, smide de frække ballademagere  ud af vores gader, og se efter at gadernes regler ellers overholdes sammen med mine to gode kollegaer. 

Men jeg vil gerne spørge gadernes ejer. Han har hidtil sagt nej og nej og så lige nej igen til et forum mere, så det er nok, det andet der vil blive overvejet. 

Solen er begyndt at skinne og afsløre rodet på gaderne, så det er måske tid til en forårsrengøring, så gadens brugere igen kan finde rundt på den lille sidevej der hedder Hyggesnak. :) 

Og igen, nogle brugere fulgte ikke din bøn om at bruge eksisterende tråde i stedet for at oprette nye. :(

Så en forårsrengøring kunne måske hjælpe. :)

Redigeret af lars60

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske vi skulle foretage et frontalt angreb med koordinerede autogenerede JP og Piksprøjt hade pm's til Admins indbakke, og så lade det vare ved i en 12 måneders tid :rolleyes:

Måske det så er os der ryger, og ikke dem, men en interessant tanke lige pt :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Måske vi skulle foretage et frontalt angreb med koordinerede autogenerede JP og Piksprøjt hade pm's til Admins indbakke, og så lade det vare ved i en 12 måneders tid :rolleyes:

Måske det så er os der ryger, og ikke dem, men en interessant tanke lige pt :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Den gode og højtærede Rejsenetværk.

Jeg føler trang til at komme med et par gode/sure (vælg selv) kommentarer.

 

For nogle måneder siden blev du groft chikaneret af et medlem herinde. Vi var flere der kom dig til hjælp. Bl.a.  undertegnede med en bemærkning og en indrapportering til førerbunkeren. ( Min glorie er nypudset).

 

Lad nu være med den personforfølgelse, du her foretager. Det tjener ikke til din ære.( Dårlig formulering).

Der er osse ting ved lille EG, jeg ikke bryder mig om. Jeg lever dog godt desforuden.

 

Morale: Tag lille EG  som ejeren vil have den skal være  -  eller forlad skuden.

 

NB! Skrevet med et glimt i øjet.

 

God dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 6 minutter siden:

Morale: Tag lille EG  som ejeren vil have den skal være  -  eller forlad skuden.

Det er der jo 2 til at bestemme, i første række admin, og dernæst jeg selv.

Selv har jeg ikke lyst til at forlade skuden, men jeg kan jo blive smidt ud.

Eller tråde som man er trætte af at man bliver ved i, kan ganske simpelt lukkes, og det er sket mange gange i tidens løb.

Det er vistnok også muligt at give enkelt personer karantæne i enkelt tråde, og får jeg det, kan jeg så bare ikke fortsætte i de tråde.

Der er vist meget at gøre godt med i værktøjskasen, før man skrider til at smide en bruger ud.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden:

Måske vi skulle foretage et frontalt angreb med koordinerede autogenerede JP og Piksprøjt hade pm's til Admins indbakke, og så lade det vare ved i en 12 måneders tid :rolleyes:

 

Nej.

Det er det der er forskellen på nogle af os og så nogle andre af os.

Ikke lade sig trække ned.

Hvis du forstår hvad jeg mener :)

Redigeret af slip

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt synes jeg, det er hyggeligt med billed-trådene, ville dog ønske, at man nøjedes med nogle få specifikke tråde og at alle, der havde lyst, postede i dem. Derudover ville jeg ønske, at numse-billeder og fisse-billeder etc. ikke blev blandet sammen, men at numse-billeder var billeder, hvor numsen var det vigtigste og lige så med de andre.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, 1 time siden:

Derudover ville jeg ønske, at numse-billeder og fisse-billeder etc. ikke blev blandet sammen, men at numse-billeder var billeder, hvor numsen var det vigtigste og lige så med de andre.

Venligst OT

Ja, disse tråde er selve definitionen på begrebet "pærevælling"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette medlem har i skrivende stund overlevet ca 3 timer, som link spammer til endnu et skod site:

Anne l
Medlem

Ser at hun er anmeldt, og hun findes nok ikke længere, når jeg er stået op senere idag.

Men udgør det en strategi at parasitterne opretter sig omkring midnat, for at kunne overleve så mange timer som muligt, inden at de bliver slettet?

I andre tilfælde har jeg oplevet at sitet har slettet dem indenfor 5 minutter, men hvad får de ud af det i de sene nattetimer.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

I moderatorer gør et stort godt stykke arbejde, tak for det...

bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 19/2/2019 at 02:51:

 

Men udgør det en strategi at parasitterne opretter sig omkring midnat, for at kunne overleve så mange timer som muligt, inden at de bliver slettet?

i nogle tilfælde handler det øjensynligt om lokalt klokkeslæt

 jeg har godt nok ikke set så overvældende mange spam indlæg, men dem jeg har set, der har jeg en klar formodning om at profilen ikke befinder sig i dk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...