Hop til indhold
Hugo C

Risiko ved fransk til pigen

Recommended Posts

For mig er gensidig fransk utrolig vigtigt, og noget jeg helst ikke vil være foruden. Det er sgu rart at ligge nede mellem hendes ben og se hende sno sig på lagnet! Og så er jeg egentlig meget enig med Nikita her, der er risko forbundet med alt hvad man foretager sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan kun give youngest ret at give fransk til pigen fines ikke beder særligt ikke hvis man liger mellem benene på nikita :D:D:D:D

vh bager ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gennem tiderne er jeg blevet smittet med flere sygdomme, hvilket ikke afholder mig fra at bevæge mig rundt mellem andre mennesker.

Kun et par forkølelser har kunnet føres tilbage til situationer hvor en vis intimitet har været involveret.

Husk, at "kloge mennesker" på nettet af og til har en (skjult) dagsorden.

Går man ind for, at sex udelukkende skal foregå i ægteskabeligt regi med reproduktion for øje, kan man have interesse i at overdrive farerne ved uægteskabelig sex med nydelse for øje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Gennem tiderne er jeg blevet smittet med flere sygdomme, hvilket ikke afholder mig fra at bevæge mig rundt mellem andre mennesker.

Kun et par forkølelser har kunnet føres tilbage til situationer hvor en vis intimitet har været involveret.

Husk, at "kloge mennesker" på nettet af og til har en (skjult) dagsorden.

Går man ind for, at sex udelukkende skal foregå i ægteskabeligt regi med reproduktion for øje, kan man have interesse i at overdrive farerne ved uægteskabelig sex med nydelse for øje.

Testpilot- jeg har ikke nogen skjult dagsorden, når jeg synes at jeg selv, og andre (hvis de vil deres eget bedste) er opmærksom på, at HIV AIDS er noget som findes i vore hverdage, og som, hvis vi har lyst, kan være godt at undgå.

At sige at der er en risiko ved al ting, i forbindelse med HIV AIDS, er blændværk, grænsende til selvmordspiloteri. Efter min mening. Kan du høre, hvad jeg siger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er farligt at leve man kan dø af det, ....der er en risiko ved alting osv., men det mest

oplagte såsom at se sig for når man går over vejen, og bruge beskyttelse når man er sammen

med prostituerede, eller piger man ikke kender, går jeg ikke udenom, heller ikke fransk.

Ok, det er smuttet en gang eller to, men er ikke tryg ved det.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at det til syvende og sidst drejer sig om hvordan man forholder sig til livet generelt. Selv er jeg tilbøjelig at tage risici; synes livet bliver lidt kedeligt hvis man er alt for forsigtig. Jeg vaccinerer mig aldrig imod noget, besøger gerne venner der er syge, spiser det meste, kører gerne min dejlige bil lidt for hurtigt.... og kan ikke lade være med at slikke en dejlig kvinde, eller tage imod superfransk hvis hun er til det.

Hvis jeg skulle forholde mig på den måden som f.eks. Rejse (no disrespect Rejse), så skulle jeg hurtigt blive ked af sex overhovedet. Essencen af sex er for mig at frigive sig, at tabe kontrollen, at give sig hen. Det kan jeg jo ikke gøre hvis jeg skal kontrollere det hele og være bange for at blive syg.

Og - hvis nu nogen skal kritisere mig for dette - jeg kan ikke se jeg har noget som helst ansvar for nogen anden i dette sammenhæng. Det er vær mands - og kvindes - opgave at beskytte sig selv hvis man har behov for sikkerhed og kontrol. Det der med at kriminalisere hiv-smittede mænd for at de har ubeskyttet sex, synes jeg er helt sindssygt. Det er vel ikke dem der beslutter at deres sexpartner skal lade være med at beskytte sig. Men det er vel et tegn på vores homofobi, kan jeg tro?

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bananas

Jeg opfatter på ingen måde din reference til mig som disrespekt - tværtimod er jeg et udmærket eksempel på dine pointer.

For jeg er jo et hæmmet menneske der forsøger at færdes i et risikomiljø, men såvidt muligt færdes sikkert. Det tager så toppen af fornøjelsen, men det er i min optik dog bedre end at frasige dig den grad af fornøjelse, som det trods alt udgør for mig at færdes i et risikomiljø.

Mit livs øjenåbner for egen mangel på evnen til at abstrahere fra risici, udgjorde et besøg for år tilbage på FKK Dolce Vita i Düsseldorf. Her blev jeg overrumplet af fransk uden, og lod stå til, tog en tur mere med en ny pige hvor jeg også modtog fransk uden, for det var så himmelsk meget bedre end alle de andre gange jeg havde stået fast på fransk med når jeg købte sex.

Hjemkommet var mit hoved fyldt af hvad jeg havde gjort, og jeg hang i røret i ca 40 minutter på aidslinjen, hvor en rådgiver sagde at han ikke måtte sige at der ingen risiko var, men han sagde også at i praksis havde jeg ingen grund til bekymring.

På den ene side var jeg egentlig ikke bekymret for at jeg kunne være smittet med HIV, men mere for at jeg havde løbet risikoen, omend nok så marginalt for at blive smittet.

Så jeg tog testen, der var negativ, og som forventet også var det 3 måneder senere. Siden har jeg mobiliseret alt mulig mental evne til at takke nej tak til fransk uden, og har evnet at takke nej.

Jeg er et menneske der har brug for fakta, en bundlinje der enten viser frit lejde, eller på med regnfrakken. Skulle jeg rent teoretisk møde en kvinde der ville mig for andet end mine penge, ja så ville jeg insistere på at vi begge blev testede, og ikke droppede kondomet før der for os begge var frit lejde.

Det er trods alt fordelen ved købesex - at her skal man ikke forklare kvinden hvorfor det er på med et kondom, men bare begge parter opfatte det som en selvfølgelighed.

Egentlig tror jeg at ND og jeg forsøgte at forklare nøjagtigt det samme, men ND unægteligt lidt mere læsevenligt, end min noget klinisk tørre facon.

Det kan være det er derfor ND kan få mænd til naturligt at underfokusere på kondomet, mens jeg skal bruge piller for det - der er psyken til forskel på hvordan vi tænker og handler sådan som vi gør.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Rejse. Tak for et fantastisk insigtsigtsfuldt indblik i din verden, som du nok ikke er ene om. Personligt synes det er en skam du ikke tør lade stå til, men respekterer dit valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kører gerne min dejlige bil lidt for hurtigt.... og kan ikke lade være med at slikke en dejlig kvinde, eller tage imod superfransk hvis hun er til det.

Hvis jeg skulle forholde mig på den måden som f.eks. Rejse (no disrespect Rejse), så skulle jeg hurtigt blive ked af sex overhovedet. Essencen af sex er for mig at frigive sig, at tabe kontrollen, at give sig hen. Det kan jeg jo ikke gøre hvis jeg skal kontrollere det hele og være bange for at blive syg.

Hej bananas

Jeg har det faktisk lige omvendt, jeg kører også lidt motorcykel og skyder den af og til af,

når jeg har sikkerhedsudstyret i orden, hjelm og tøj. Ellers føler jeg mig usikker og nyder ikke turen.

På samme måde med sex, når sikkerheden er i orden kan jeg bedre give mig hen.

Nu er det primært thaistederne jeg kommer, og kønssygdomme er ret udbredt i Thailand, ligesom

f.eks. syfilis er i stærk vækst herhjemme, selvom den var næsten udryddet for nogle år siden.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg har det virkelig svært med at skulle undvære gensidig fransk, da jeg personligt har stor fornøjelse ved at give det til pigen. Jeg gør det dog ikke helt uden tanke for den risiko, der er forbundet med det - og vælger her at stole mest på sikkerheden på kendte bordeller med danske piger, som ikke tilbyder usikker sex i øvrigt 8-)

Jeg synes at fransk med kondom (som modtager) er ret intetsigende. Alligevel vil jeg dog sjældent vælge et sted, hvor pigen giver fransk uden (med slug o. lign), da det vil være ret problematisk at "slæbe noget med hjem". Jeg har en idé om at fransk til pigen er mindre risikobetonet - og det er så min helt egen risikovurdering :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev virkelig overrasket over den negative attitude som den unge læge mødte mig med da jeg skulle testes.

Hun lavede et krydsforhør om hvad jeg havde lavet. Var pisse arrogant.

Ja, jeg kan jeg da godt forstå, at du blev overrasket. Det er da bare slet ikke i orden! Lægen burde bare være glade for, at folk vil tjekkes, men ikke alle er lige professionelle.

Hvis man ikke vil tage sådan en - for mange - lidt halvpinlig omgang med sin praktiserende læge, som man ellers opsøger med alle andre "skavanker", kan man jo alternativt smutte forbi en klinik som denne:

Venerologisk afdeling

Lægerne dér har faktisk også ofte meget mere erfaring inden for dette område, og man kan være sikker på ikke at møde fordømmende miner. :)

Jeg tror, at det er godt at have en lille sund frygt for ens helbred, dog uden det udvikler sig til tvangstanker og panik ;)

Endnu en lille afstikker...

Nu var det jo sådan set ikke dig der fik mig til at tage navneforandring Nikita - trods alt - du foreslog bare navnet

Bare rolig ven... Jeg skal skam ikke tage æren ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super god diskussion i tråden. Tak for de gode input.

Min oplevelse med den arrogante unge læge var netop på venerologisk afdeling på Odense Hospital.

Enig med at man skal lade sig teste løbende.

Jeg blev bare ekstremt overraskende over det meget dybdegående forhør om hvad jeg havde lavet, hvem pigen var osv.

Derudover fik jeg også ufrivillig et kursus i hvordan sygdomme smitter.

Det var fuldstændigt arrogant tone.

Næste gang siger jeg blot at jeg har fået en ny partner og vi har aftalt at blive testet:-)

Mht risiko ved fransk til pigen, så tror jeg at jeg er for kylling til det.

Jeg er i et fast forhold og derfor tager jeg ingen chancer.

Men det franske til min kæreste er no go hjemme på matriklen.

Så derfor kunne jeg godt tænke mig at prøve det sammen med en sød dansk pige. Men jeg tør nok ikke når det kommer til stykket. Ved også at min dårlige samvittighed vil gøre at jeg vil være sikket på at jeg er blevet smittet med et eller andet. Nøjagtig på samme måde som da jeg lod mig teste i Odense. Her var der tale om meget sikker leg. Men efterfølgende fandt jeg ud af at pigen tilbød en del ydelser uden gummi.

Hvis jeg skal prøve gensidig fransk, vil jeg kun gøre det hos en pige som ikke tilbyder megafransk og slug. Helt klart en af de danske kvalitets gudinder, som er aktive på dette forum:-)

Men for at runde af- så synes jeg at det er meget frækt at slikke en mega lækker pige.

/Hugo C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Netværk dog! Du er jo næsten et menneske :lol::lol::lol: Sådan da :D

Nå, spøg til side. Det er fint at være et kontrolleret menneske. Jeg genkender her meget i mig selv. Men sommetider har man også lov til "bare" at være menneske og lade naturen gå sin gang, især når man som 50+ næsten vandrer på gravens rand :lol::lol::lol:

Jeg har selv været hysterisk ved tanken om diverse smitsomme sygdomme. Jeg er, svagt som kødet jo er, en enkelt gang faldet i på den af Netværket beskrevne måde. Men ellers ikke (pudse, pudse glorie).

For ca. 5 uger siden besøgte jeg imidlertid en uovertruffen glædespige, hvor alle mine reservationer/parader over for oralsex som smittevej faldt. Og de måtte bare falde, hvilket jeg også på forhånd var yderst bevidst om i følge min indledende kontakt med pigen.

Den pågældende, der var (er) lynende intelligent, charmerende, goodlooking o.s.v., var meget glad for oralsex, og så skulle man da som mand være en sølle træmand, hvis man ikke gav efter og man .......

Jeg, der ikke giver alle kvinder oralsex, har bestemt ikke fortrudt min tungeadfærd. Tværtom. Jeg har endda været der igen for nylig, og her fornemmede jeg bare, i sin biologiske forstand, og hvad der ellers kom til af menneskelig kontakt – selve LIVET :!::!::!:

Tak, du .........

Del dette indlæg


Link til indlæg

og her fornemmede jeg bare, i sin biologiske forstand, og hvad der ellers kom til af menneskelig kontakt – selve LIVET :!::!::!:

Tak, du .........

Jamen .... Borende X .... velkommen til det. LIVET altså. Der ikke lader sig kontrolleres. :)

Jeg har det faktisk lige omvendt, jeg kører også lidt motorcykel og skyder den af og til af, når jeg har sikkerhedsudstyret i orden, hjelm og tøj. Ellers føler jeg mig usikker og nyder ikke turen.

Jamen ... lige precis. Der er nogle ting jeg ikke gør. F.eks. kører motorcykel og bestiger bjerge. Mindste lille fejl og .... good bye. For at overhovedet gøre de ting skal man have fuldstændig kontrol, ellers er det vanvid. Og at have fuldstændig kontrol intresserer måske nogle, men ikke mig. At køre motorcykel - især hvis man gi'r gas i den - er at lege udødelig. At have sex er at dø en smule. At sige "Hej", til døden. "Vi ses måske senere".

Og det er at leve.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ønsker at yde pigen fransk, er det nok mest fornuftigt at opsøge danske piger på danske klinikker der ikke tilbyder at yde mænd fransk uden:

Danske undersøgelser

http://www.s-i-o.dk/?page_id=62

Alt andet lige, des mindre pigerne udsætter sig for risiko, når de aktivt yder fransk eller andet, des mindre må risikoen være når så manden vælger at slikke en pige i branchen, da det unægteligt ikke lyder som et brugbart alternativ at lægge et stykke film mellem pigens skød og mandens tunge.

Men med den efterspørgsel der er blandt mandlige købere af sex, efter fransk uden kondom, er det trods alt godt at risikoen for at blive smittet med HIV er så lille som tilfældet er:

Epidemiologische Beweise gegen die heterosexuelle Übertragung von HIV und gegen Verhütungskampagnen

http://www.rethinkingaids.de/allg/epidem-d.htm

"Dies wird durch die Routineuntersuchung, die bei den 800 Prostituierten Wiens (1,5 Millionen Einwohner) durchgeführt wird, bestätigt. Seit 1985 waren insgesamt drei von ihnen HIV-positiv. Dies ist nicht vergleichbar mit der Verbreitung der sexuell übertragbaren Krankheiten in der heterosexuellen Bevölkerung. Ein Zusammenhang mit Verhütungskampagnen konnte nicht hergestellt werden."

Ved at søge mere ihærdigt på Google end jeg gjorde, kan der sikkert findes nyere og mere brugbar information.

Man alt andet lige kan man blive smittet med så meget andet end HIV, der gør at brug af kondom er fornuftigt, ud fra devisen, lidt kedeligere, men meget fornuftigere.

Ja faktisk vil jeg mene at myndighederne burde fremhæve købesex hos danske piger på danske klinikker med en klar sikker sex profil, fremfor swinger klubber med en mere flydende politik på området, for ikke at tale om kombinationen af tilfældige møder på cocktailbarer/natklubber, heraf følgende onenigth stands, i denne forbindelse ofte fravær af brug af kondom.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Hvis man ønsker at yde pigen fransk, er det nok mest fornuftigt at opsøge danske piger på danske klinikker der ikke tilbyder at yde mænd fransk uden

Tja...det er vist spørgsmålet om den logik ubetinget holder...

Det forudsætter en sammenhæng mellem på den ene side at pigen yder fransk uden og på den anden side risikoen for at hun kan smitte videre ved at hun modtager fransk uden. Det forudsætter altså at det at pigen smittes oralt betyder at hun kan give smitten videre genitalt.

Okay, den sammenhæng er der utvivlsomt for HIV - men der er risikoen for at blive smittet ved at yde/modtage fransk uden til gengæld mikroskopisk.

Men gør denne sammenhæng sig gældende for de andre ting man kan blive smittet med?

For Herpes og HPV (kønsvorter) - næppe! Som jeg forstår det, smitter det mere lokalt.

For Syfilis - sandsynligvis

For Gonorre? Ved ikke, men vist ikke sandsynligt

For Klamydia? Ved ikke, men vist ikke sandsynligt

Men en anden faktor som helt sikkert skal indregnes i en risiko-vurdering er antallet af sex-partnere. Jo flere sex-partnere , jo større risiko.

Så derfor er det spørgsmålet om det er rigtigt, som du skriver, Rejse, at det er mest fornuftigt at opsøge en pige på en klinik, hvis man ønsker at yde pigen fransk. Det er formentlig sikrere at finde en amatørpige, som kun har få sex-partnere.

Når alt det er sagt, er jeg nu aldrig selv veget tilbage for at give og modtage fransk uden...der har jeg det ligesom Bananas...der er så meget der indebærer en risiko...

Spørgsmålet er hvor stor risiko vi hver især er villige til at løbe. Og det er jo et individuelt valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...