Hop til indhold
Guest MC5tooge

And God created Baleri.

Recommended Posts

Guest MC5tooge

Writing this in English so Baleri doesn't have to read a bad automatic translation.

Had 2 hours with the most perfect-looking, funny and charming lady yesterday. I'd originally planned to see Mia but she was out of town the one day I was and by accident I found Baleri instead (Mias comms are wonderful and I will definitely see her one day). She said during the date that normally she prefers 1 hour for first time visitors but my communications and requests before the meeting were so clear that she'd been happy to make an exception.

In addition to the skills everyone knows her for, which I won't go into, I have to point out her great leg message. If she ever stops sex work she would be a great sports masseuse I think.

Visually, she's a dream and she knows it, but was never arrogant about it. She is hilarious to be with and if I had to make a complaint, I asked for a bit more intimidation, but she was just so naturally pleasant I at no point felt intimidated by her, just hugely entertained. She has a great alto voice and her positive attitude to everything is very infectious. 

I totally understand why she is so popular in this community. 

To quote Depeche Mode... I think that God has a sick sense of humour... he made Baleri. But he only made one Baleri and that simply isn't enough to go round.



 

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge skrev, for 5 timer siden:

Writing this in English so Baleri doesn't have to read a bad automatic translation.
 

Anmeldelser skrives til os mænd på Eroguide, og ikke for at pigen skal forstå, hvad der skrives. :rolleyes:

Tænk - hvad det kunne blive til, hvis anmeldelser blev skrevet på, tysk, fransk, polsk, ungarsk, brasiliansk, tyrkisk, russisk og urdu, så de stakkels piger ikke skulle læse anmeldelsen på en google translation. :razz::razz::razz:

Med venlig hilsen

:shock:

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge skrev, for 12 timer siden:

Writing this in English so Baleri doesn't have to read a bad automatic translation.

Ah, så dette er et kærestebrev til Baleri og ikke en anmeldelse? Hvorfor skriver du så ikke bare direkte til hende?

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Ja men nu taler de fleste danskere engelsk, og når det kommer til stykket… giver det ikke så god mening at besøge en pige som Baleri hvis man kun kan bevæge sig I det danske sprog … fordi dansk er ikke et af de 5 sprog hun mestrer lige PT.
Og MON IKKE de fleste forstår hvad jeg har skrevet på engelsk.

 

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

TVR... LOL.

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge skrev, for 3 timer siden:

Og MON IKKE de fleste forstår hvad jeg har skrevet på engelsk.

Joh, mon ikke de gør, det vil jeg tro. Men det er jo ligegyldigt hvis det er pigen du skriver til/for.....

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge skrev, for 3 timer siden:

Ja men nu taler de fleste danskere engelsk, og når det kommer til stykket… giver det ikke så god mening at besøge en pige som Baleri hvis man kun kan bevæge sig I det danske sprog … fordi dansk er ikke et af de 5 sprog hun mestrer lige PT.
Og MON IKKE de fleste forstår hvad jeg har skrevet på engelsk. :rolleyes:

Jo det gør de sikkert.

Men Eroguide er på dansk, og det forventes, at indlæg skrives på dansk, medmindre man ikke mestrer dansk.

Det hverken vil eller kan du åbenbart forstå :mrgreen:  Anmeldelser er anmeldelser og ikke kærestebreve til en sød pige. :wacko:

Med venlig hilsen

:shock:

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Så vil jeg bare anbefale, at I bruger "ignore" funktionen - så slipper I for mig og mit lort fremover.





 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge skrev, for 7 minutter siden:

Så vil jeg bare anbefale, at I bruger "ignore" funktionen - så slipper I for mig og mit lort fremover.

Ja, hvis du insisterer på at din kærlighedserklæring til pigen skal gå gennem anmeldelser, så er det jo nok værd at overveje

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, det er vi mange der sætter pris på! Dansk/engelsk er lige fedt.

Ignoreret spade kommentarene.. de fleste af os er glade for at nogen tager sig tid til at bedrage med anmeldelser, og din er endda god.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Latex snakkede vi ikke om...  sagde bare "I like black" (tøj, ikke kys). Og det var det jeg fik. Bare skriv til hende... hun er meget venlig.
Forstår virkelig ikke hvorfor os som er til Flapper/Karen O look'et ikke har flere betalingspiger at vælge imellem.


 

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge skrev, for 7 timer siden:

Så vil jeg bare anbefale, at I bruger "ignore" funktionen - så slipper I for mig og mit lort fremover.





 

Kan du ikke bare følge de regler og retningslinier vi har i dette forum? Det har været oppe og vende flere gange.

Skriv på dansk - tak.

Redigeret af GrayNinja
  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha-ha, måske en lidt tynd anmeldelse, men ro på drenge; du har ikke overholdt reglerne, fy fy skamme, ren børnetime :P

Respekt for referencen til Depeche mode. Jeg tænker i den grad Strangelove videoen, når jeg ser billederne af Baleri ;)

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
funandgames skrev, for 7 minutter siden:

Ha-ha, måske en lidt tynd anmeldelse, men ro på drenge; du har ikke overholdt reglerne, fy fy skamme, ren børnetime :P

Respekt for referencen til Depeche mode. Jeg tænker i den grad Strangelove videoen, når jeg ser billederne af Baleri ;)

Det har ikke noget at gøre med at følge regler eller ej. Det er et skråplan hvis vi begynder at skrive andmeldelser udelukkende for pigernes skyld og ikke for at dele erfaringer. Forelskelse, hvid ridder syndrom eller håb om særlig god behandling ved næste besøg - der kan være forskellige grunde, fælles er at det ikke gavner fællesskabet.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får noget ud af anmeldelsen, altså er det ikke kun for pigens skyld :ph34r:

Faktisk er den, efter min mening, bedre end en del andre, der har travlt med at fortælle, hvordan de fik GP'en til at komme med deres fantastisk orale arbejde mindst tre gange, og hvordan hun derefter tog deres 22 cm helt til bund. 

  • Haha 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge skrev, for 9 timer siden:

Så vil jeg bare anbefale, at I bruger "ignore" funktionen - så slipper I for mig og mit lort fremover.
 

Og hvornår kan vi så vide, hvornår du skriver på dansk og så det der udenlandske?

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
noget skrev, for 9 timer siden:

Tak for anmeldelsen, det er vi mange der sætter pris på! Dansk/engelsk er lige fedt.

Ignoreret spade kommentarene.. de fleste af os er glade for at nogen tager sig tid til at bedrage med anmeldelser, og din er endda god.

Fint, jeg skriver så min næste oplevelsesberetning på tysk, selvom det er med en dansk pige. Jeg regner så ikke med, at det afføder knotne kommentarer, eller hur?

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vist ikke helt det samme. Men hvis du vil spille Smart, så fint nok. 

Men kunne vi ikke stoppe med med at afspore yderligere, og være glad for at der bidrages med anmeldelser.

Jeg tror jeres reprimander er feset ind hos alle efterhånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Jeg citerer en figur i et skuespil om en dansk prins i Helsingør, skrevet af en klog englænder...  
“Since brevity is the soul of wit / And tediousness the limbs and outward flourishes, I will be brief…”


Der er allerede flere anmeldelser om Baleris "tekniske evner" og jeg har valgt derfor at skrive kun om de ting som de pågældende anmeldelser ikke har haft op, nemlig at hun også er rigtig rigtig sjov at være sammen med.

Lige en lille sjov ting jeg havde glemt at sige var at da hun fik sat musik på... jeg sagde "hvis der kommer Last Christmas på playlisten, går jeg med det samme og jeg vil ha pengene tilbage". (satser på 3 år I træk uden at blive ramt af Whamageddon)
Reaktionen var "Oh Gud nej… det er bestemt NUL risiko for".

Det er de små ting man husker.  

Mht ting som har været op for diskussion mere end cirka et halvt år siden..  jeg har ikke set dem fordi jeg var ikke medlem. Og undskyld… I et forum hvor "normen" er et "politik" forum som er mere rabiat end kommentarene under en gamer video på YouTube... tja… tænker ret ofte "hvad fanden laver jeg herinde?". Og det er derfor jeg ikke har sat mig så meget ind i traditionerne og normerne som hersker på EG.



 

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge skrev, for 3 timer siden:

Jeg citerer en figur i et skuespil om en dansk prins i Helsingør, skrevet af en klog englænder...  
“Since brevity is the soul of wit / And tediousness the limbs and outward flourishes, I will be brief…”

 

Var det ikke samme kloge englænder som mente at "Something is rotten in the state of Denmark"? Han ville aldrig blive accepteret som en del af dette dejlige fællesskab.

 

MC5tooge skrev, for 3 timer siden:

Og undskyld… I et forum hvor "normen" er et "politik" forum som er mere rabiat end kommentarene under en gamer video på YouTube... tja… tænker ret ofte "hvad fanden laver jeg herinde?". Og det er derfor jeg ikke har sat mig så meget ind i traditionerne og normerne som hersker på EG.
 

Sådan Simon.... nu bliver fællesskabet kede af det. Er du en sådan en solist, som gerne vil være anderledes? Jeg ved hvad du laver herinde. Du højer niveauet, og hvis du nogen gang gør det på engelsk så tror jeg fællesskabet overlever det. Personligt læser jeg hellere en sober anmeldelse på engelsk end ti vulgære anmeldelser på dansk. 

 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Tak Bananas. Jeg har altid været solist - og det er ikke noget jeg selv styrer. Min hjerne har bare en lidt anden opsætning, for godt og ondt.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 timer siden:

. Personligt læser jeg hellere en sober anmeldelse på engelsk end ti vulgære anmeldelser på dansk.

Det gør vi nok alle. Ihvertfald de fleste. Der hvor "problemet" opstår, er når der specifikt skrives på engelsk (eller tysk, ungarsk, polsk eller, eller, eller) for at pigen skal kunne forstå det. Det gør at andet lige en "anmeldelse" mindre troværdig. Jeg nævner det lige, hvis det skulle have været misforstået-

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge skrev, for 21 minutter siden:

Tak Bananas. Jeg har altid været solist - og det er ikke noget jeg selv styrer. Min hjerne har bare en lidt anden opsætning, for godt og ondt.
 

I know the feeling. (Jeg kender følelsen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...