Hop til indhold
Jansen

Hedemansgade 4 Århus

Recommended Posts

Gæst

God aften,

Er det kun Mutter som er I Hedemansgade i øjeblikket?

Der trænger til en fornyelse ... :):) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

God aften,

Er det kun Mutter som er I Hedemansgade i øjeblikket?

Der trænger til en fornyelse ... :):):)

Så skulle det være noget nyt, hvis det er tilfældet. Det er nogle uger siden jeg sidst var der, og der var Nan og Fen der men hvordan der er der lige i disse dage ved jeg ikke, men jeg er enig i, at hvis det bare er mutter der er der så er fornyelse påkrævet selvom hun giver god massage, så er det lidt sjovere med nogle af de andre, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Af og til er mutter der alene, især tidligt på dagen. Men ellers er der to, tre andre det meste af tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På hedemannsgade er der fremragende badefaciliteter med Sanex neutral - så det ville jo være en oplagt løsning -... Selv de neutrale olier kan lugtes - så badet bør man altid benytte sig af
Det er ikke sikkert, at det er nok.

Et af problemerne kan jo være, at man ikke selv kan nå helt om på ryggen med sæben. Så er der et stykke, der trods badet kan ose videre.

Mange steder bliver man ganske vist tørret af med en klud og noget vand – men er det sæbevand?

Nummer et ville være, hvis pigen ydede den service at gå med i badet og sørge for, at ryggen blev sæbet ordentligt ind. Det har jeg faktisk kun oplevet med Nancy på Sawadee.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke sikkert, at det er nok.

Et af problemerne kan jo være, at man ikke selv kan nå helt om på ryggen med sæben. Så er der et stykke, der trods badet kan ose videre.

Mange steder bliver man ganske vist tørret af med en klud og noget vand – men er det sæbevand?

Nummer et ville være, hvis pigen ydede den service at gå med i badet og sørge for, at ryggen blev sæbet ordentligt ind. Det har jeg faktisk kun oplevet med Nancy på Sawadee.

De fleste gange jeg har været hos naan er vi altid i bad sammen, det korter lidt af tiden på brix'en men er det hele værd, :-)

Og så bliver man også vasket på ryggen, har aldrig skulle bortforklare andre dufte overfor konen derhjemme :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt stedet igen. Blev modtaget af en lille midaldrene kvinde måske 45år. Hun talte lidt dansk, men da jeg ikke kendte hende betilte jeg en ½t massage.

Jeg klædte mig af og lagde mig på briksen i det lille rum til venstre.

Glad og overrasket da det var Naam der kom ind.

Hendes massage er blevet meget bedre med tiden, men efter 15min fat i lille Jan. Jeg var snart klar, vendte mig og hun var på mig straks, så jeg holdt ikke længe.

Jeg fik et bad og et glas vand, der var gået 40min, men af gammel vane gav jeg hende 1K, men hun sagde ½t 1200,-.

Det fik hun så men så god er hun heller ikke at jeg ikke hellere går til Chaba eller N&N hvor service og ikke mindst tid er OK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Hedemannsgade Naan et par gange - begge gage ved aftenstide (sidste kunde) super oplevelser med gensidig massage - tungekys - fin sex og intimitet ---- varighed to timer pris 1500 - bad sammen bagefter..

Absolut anbefalelsesværdigt - det samme gælder mutter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har besøgt Hedemannsgade Naan et par gange - begge gage ved aftenstide (sidste kunde) super oplevelser med gensidig massage - tungekys - fin sex og intimitet ---- varighed to timer pris 1500 - bad sammen bagefter..

Absolut anbefalelsesværdigt - det samme gælder mutter

Ja - hun er med på det hele - og så vil hun gerne finde en dansk

mand og stifte familie i DK ... :):) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også fået efterhånden mange dejlige timer sammen med Naan. Men jeg var nok dagens første kunde og så har jeg snakket med hende mange gange om at jeg er gift med en dejlig forstående kone.

Men selv den bedste kan give en dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Har besøgt stedet igen. Blev modtaget af en lille midaldrene kvinde måske 45år. Hun talte lidt dansk, men da jeg ikke kendte hende betilte jeg en ½t massage.

Jeg klædte mig af og lagde mig på briksen i det lille rum til venstre.

Glad og overrasket da det var Naam der kom ind.

Hendes massage er blevet meget bedre med tiden, men efter 15min fat i lille Jan. Jeg var snart klar, vendte mig og hun var på mig straks, så jeg holdt ikke længe.

Jeg fik et bad og et glas vand, der var gået 40min, men af gammel vane gav jeg hende 1K, men hun sagde ½t 1200,-.

Det fik hun så men så god er hun heller ikke at jeg ikke hellere går til Chaba eller N&N hvor service og ikke mindst tid er OK

Jeg var forbi der forleden, jeg blev også modtaget af den lille midaldrende dame på ca 45 år, ikke mutter, hun var såmænd høflig nok, men ikke en jeg tændte på. Jeg spurgte høftligt efter en anden pige, men de andre var optagede. Så gik jeg igen.

Jeg var oplagt til hygge og sjov, men jeg gider ikke at betale for det hos en pige, som jeg ikke finder tiltrækkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er altid klogt at ringe i forvejen. Så får man hvad man ønsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det er altid klogt at ringe i forvejen. Så får man hvad man ønsker

Tjoeh, tjaeh, nogle gange.

Ja, jeg har prøvet med succes at bestille tid over telefonen.

Jeg har også prøvet at ringe op til flere gange, hvor hende der tog telefonen var sur og sagde at jeg da bare kunne kigge ned og se, når jeg spurgte hvilke piger der var på arbejde.

Jeg har også prøvet at bestille tid hos en pige, og så var hun alligevel optaget og jeg måtte vente 40 min i bilen inden jeg kom til, selvom jeg blev tilbudt at vente ude bagved, men det gad jeg ikke.

Når man har haft nogle trælse oplevelser med tidsbestilling så har jeg været lidt skeptisk overfor det, men jeg tror da jeg vil prøve igen næste gang.

I det konkrete tilfælde var jeg i andet ærinde på Frederiks Alle og bilen var allerede parkeret, hvorfor det var nærliggende og nemt at kigge forbi. Det havde næsten taget ligeså lang tid at ringe derned som at kigge forbi - næsten da. ;)

Grunden til at jeg til stadighed kigger forbi på trods af den lidt dårlige service tidsbestillingservice jeg til tider har oplevet, skyldes de helt unikke skønne oplevelser jeg får der. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har været forbi et par gange for nylig.

Der er ikke så travlt med kunder som der plejer at være, måske kunderne er på ferie.

Fen/Pen er tilbage med nye bryster og Nan er der også.

Begge søde dejlige piger som det vist også fremgår af denne streng.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Pen og Naan for nylig.

Det er nogle gode oplevelser de giver.

Pen er en lille frækkert med faste silikonebryster. Ikke noget for mig normalt. Det var faktisk frækt og de var ikke ømme. Pen har det der dirty udtryk i øjnene som gør det frækt. Hun giver en god service og hun kan anbefales

Naan er en yngre dejlig thaipige. Hun ligner en på 25 og er nok i virkligeheden lidt ældre. Hun er køn og virkelig sød.

Hun giver en dejlig blød pirrende og meget erotisk massage. Det der følger efter er til UG. Hun har naturlige bryster. Hun taler et fint dansk og gik gerne med mig i bad da tiden tillod det. Hende besøger jeg snart igen.

Priserne er standard priser for stedet. Lidt højere end resten af byen. Dog stadig på et anden niveau end klinikpriserne for danske eller udenlandske piger udenfor thaimiljøet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@ Oxen

Pen, det er hende der er meget mørk i huden, og havde nogle ustyrligt frække små gajolbryster før - ikke? Fik aldrig hendes navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Oxen

Pen, det er hende der er meget mørk i huden, og havde nogle ustyrligt frække små gajolbryster før - ikke? Fik aldrig hendes navn.

Jo det er det. Fik desværre aldrig oplevet hendes små ustyrligt frække gajolbryster. Det er godt nok surt for mig, for sådan nogle er lige noget for mig :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jo det er det. Fik desværre aldrig oplevet hendes små ustyrligt frække gajolbryster. Det er godt nok surt for mig, for sådan nogle er lige noget for mig :(

At kalde dem bryster er næsten overdrivelse, der var bogstavelig talt ingenting, jeg har aldrig oplevet en thai med så lidt barm, men nu er der en god barm, og hver sin lyst selvfølgelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er rigtigt Aros, der var ikke meget. Jeg oplevede hende kun en gang for, det er vel et år siden. Jeg synes det var meget frække fordi det var så anderledes - og så er hun jo en mægtig sød pige med et dejligt humør og smukt smil.

Lidt for ung til mig dog, så jeg holder mig til de "gamle piger" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Du har helt, hun er sød, dejlig og har som du skriver et rigtigt godt humør, jeg har besøgt hende mange gange, hun er en god pige, og lige så folk ikke tror jeg går efter de purunge piger så er hun godt oppe i 20erne tror jeg. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi og fik min første oplevelse med thai massage for en lille månedstid siden.

Det var Naan, og jeg fik en super massage med efterfølgende blowjob. Det var helt fantastisk - men jeg kan ikke lade være med at være lidt træt af, at jeg ikke fik hele pakken.

Hvordan er hun, når man går hele vejen? Er det på briksen - eller hvordan foregår det? Kan hun anbefales?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg var forbi og fik min første oplevelse med thai massage for en lille månedstid siden.

Det var Naan, og jeg fik en super massage med efterfølgende blowjob. Det var helt fantastisk - men jeg kan ikke lade være med at være lidt træt af, at jeg ikke fik hele pakken.

Hvordan er hun, når man går hele vejen? Er det på briksen - eller hvordan foregår det? Kan hun anbefales?

Du skal da ikke ærgre dig. Næste gang du besøger Naan, er det en ny oplevelse. Det er da ikke så dårligt at vide at man skal et skridt videre på opdagelsesrejsen, næste gang.

Der er to rum i klinikken. Jeg har været i begge en del gange, men aldrig set en madras. Briksene er heldigvis brede, men af og til har jeg ønsket der var en madras på gulvet. Det giver flere udfoldelses muligheder, at man ikke konstant skal psse på ikke at trimle ned af briksen. Festligt syn iøvrigt vil jeg tro 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst så meget om det her Thai massage og (især) hvad der følger med, at jeg selv må prøve. Jeg vil prøve at få en aftale med hende der hedder Naan, men hvordan foregår det (undskyld de dumme sprøgsmål, men jeg har ikke prøvet et thai sted før), ringer man og booker hende, går man bare derned og krydser fingre eller hur? Hvornår på dagen/aftenen (og i løbet af ugen) er der bedst chancer for at træffe hende? Bestiller man det hele på forhånd eller bare massagen og forhandler sig til resten undervejs? Taler hun dansk? Andre gode råd?

På forhånd tak for hjælpen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nu har jeg læst så meget om det her Thai massage og (især) hvad der følger med, at jeg selv må prøve. Jeg vil prøve at få en aftale med hende der hedder Naan, men hvordan foregår det (undskyld de dumme sprøgsmål, men jeg har ikke prøvet et thai sted før), ringer man og booker hende, går man bare derned og krydser fingre eller hur? Hvornår på dagen/aftenen (og i løbet af ugen) er der bedst chancer for at træffe hende? Bestiller man det hele på forhånd eller bare massagen og forhandler sig til resten undervejs? Taler hun dansk? Andre gode råd?

På forhånd tak for hjælpen!

Det sikreste er at ringe i forvejen. Ring f. eks. en time i forvejen og spørg om Nan kan give dig massage kl xx. Du kan også ringe dagen i forvejen. Naan taler dansk, og det gør hende der tager telefonen også. Altså thaidansk. Ikke så stort ordforråd, men forstår det meste.

Du kan også bare ringe på døren. Hedemannsgade er et af de steder hvor der er meget lille udskiftning, så du kan være ret sikker på Naan er der. Hun er dog meget populær, så jeg ville ringe i forvejen. Naan plejer mig bekendt at dukke op i løbet af formiddagen omkring kl 11. Hun er der vist hver dag.

Du kan blot bestille alm massage, og så lade Naan forføre dig. Det er ret spændende. Du kan også aftale det hele inden hun starter massagen. Det er op til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det sikreste er at ringe i forvejen. Ring f. eks. en time i forvejen og spørg om Nan kan give dig massage kl xx. Du kan også ringe dagen i forvejen. Naan taler dansk, og det gør hende der tager telefonen også. Altså thaidansk. Ikke så stort ordforråd, men forstår det meste.

Jeg synes, at Naan virker meget træt og slidt her på det sidste, hvilket jeg godt forstår, når hun er sammen med 4-5 eller flere om dagen ... jeg var i hvert tilfælde meget skuffet, da jeg gik fra hende sidste gang ... men hun kan vel også have en dårlig dag - selv overfor stamkunderne ... ;););)

Du kan også bare ringe på døren. Hedemannsgade er et af de steder hvor der er meget lille udskiftning, så du kan være ret sikker på Naan er der. Hun er dog meget populær, så jeg ville ringe i forvejen. Naan plejer mig bekendt at dukke op i løbet af formiddagen omkring kl 11. Hun er der vist hver dag.

Du kan blot bestille alm massage, og så lade Naan forføre dig. Det er ret spændende. Du kan også aftale det hele inden hun starter massagen. Det er op til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...