Hop til indhold
Jansen

Hedemansgade 4 Århus

Recommended Posts

Hvor er der et sted i Horsens, som har samme kvalitet som f.eks. Hedemannsgade 4 har?

Strandgade 28, Sønderbrogade 11B, Amaliegade 30, og ikke mindst (hvis den rigtige pige er på - husker desværre ikke navnet), Borgergade 15B.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Strandgade 28, Sønderbrogade 11B, Amaliegade 30, og ikke mindst (hvis den rigtige pige er på - husker desværre ikke navnet), Borgergade 15B.

Hvilken pige i Hedemannsgade holder du ovenstående op mod? Og mener du ovenstående klinikker generelt, eller er der bestemte piger/navne man skal spørge efter?

Hvad er dine sammenlignings parametre - sex, massage, lokaler eller ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Jeg ringede derned for at høre om Pen var der ingen, men det var ikke tilfældet, men der var en anden ung pige lokkede "mutteren" med.

Nuvel, jeg tog chancen og bestilte tid hos den unge pige.

Jeg kom derned, og blev mødt af en sød pæn solbrun thaipige medio 20'erne, iført korte mørke shorts og en hvid kortærmet lidt nedringet bluse. Alt i alt et pæn syn.

Hun taler ikke dansk og kun meget lidt engelsk.

Men hun gik i gang med massage, var grundig og lidt hårdere end jeg normalt har fået det dernede, men det gør ingenting.

Efter 30-45 min kom de første erotiske berøringer og det forsatte. Der var lidt kommunikationsvanskeligheder men vi fik dog aftalt, bl.a. via håndtegn, at det ikke var et HJ jeg skulle have, men den "fulde pakke".

Hun havde nogle faste små bryster, dejlig solbrun krop og virkede som om hun selv nød det også. Hun var i hvert fald godt "våd" dernede. Vi fik en god omgang sex.

Alt i alt en meget god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Har lige været i Hedemannsgade igen, igen.

Analyserede på vejen hjem hvorfor jeg kommer der gentagne gange. Der er jo muligheder nok for at få massage og service.

Men her får man rigtig massage. Ejeren, som er start/midt 30 erne, kan virkelig massere. Ikke hård Wat Po, men en dejlig blød variant, der løsner alle muskler, især ryg, nakke og skuldre. Massagen er meget langsom, og det er meget pirrende. Der er altid tilpas varmt, opvarmede brikse, og stort dejligt badeværelse. Rent, meget rent. Små hyggeting hist og her, men ikke overlæsset med forgyldte Budhaer, lotusblomster i plast osv. Rene håndklæder. Har aldrig oplevet at der briksen lugter af "ham der var her før" som man oplever andre steder. Servicen er rigtig god, og er man ikke udelukkende til piger først i tyverne, men tænder på sødme, livsglæde, indlevelse, varme og erfaring, så er dette altså stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Servicen er rigtig god, og er man ikke udelukkende til piger først i tyverne, men tænder på sødme, livsglæde, indlevelse, varme og erfaring, så er dette altså stedet.

Det ene behøver ikke at udelukke det andet. Jeg har haft mange gode oplevelser med unge piger på stedet her og som jeg bestemt synes jeg også kan bruge dine rosende ord om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det ene behøver ikke at udelukke det andet. Jeg har haft mange gode oplevelser med unge piger på stedet her og som jeg bestemt synes jeg også kan bruge dine rosende ord om.

Enig, men ejeren er der altid, hele året rundt. Man er altså helt sikker på hvad man får.

Så forresten en lille yndig, med et glad smil, da jeg var der. Måske skal du på en lille tur?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Enig, men ejeren er der altid, hele året rundt. Man er altså helt sikker på hvad man får.

Så forresten en lille yndig, med et glad smil, da jeg var der. Måske skal du på en lille tur?

Se mit foregående indlæg. Jeg har lige været der hos en yndig lille ung pige jvf min lille anmeldelse herom. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i onsdags. Fik en (som altid) rigtig god behandling af ejeren tror hun hedder il. Men helt klart der er altid god og ren behandling hver gang. Den unge i shortsene hedder uhn og er 25 år gammel. Og hun er heller ikke værst se tidligere anmeldelse. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud fra beskrivelsen af beklædning har jeg også besøgt Uhn 2 gange. Det er ganske ok, men jeg synes massagen lige mangler det sidste.

I mit tidligere post skrev jeg om Cat/cut (det navn har jeg ikke fået bekræftet). Hendes massage var langt bedre end Uhn's og hendes engelske ligeså.

på min skala er Uhn en 7ér Cat/cut en 9ér. (10éren har jeg stadig til gode)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud fra beskrivelsen herinde besøgte jeg Uhn i går. Hun ser ganske rigtigt godt ud. Massagen er god, men er helt klart i kategorien "erotisk", så hård muskelopløsende massage kan du ikke forvente.

Hun er god til at spille den af. Ret bedre end andre steder der tilbyder "afslutning".

For "rigtig" massage kan jeg i stedet anbefale Aromaterapi-thaimassage i Vibycenteret eller Århus thaimassage på skanderborgvej. Den hårdeste massage har jeg fået af hende jeg tror er ejeren i hvid kittel af "Ægte Thaimassage" i Teglværksgade. Disse steder kan du dog ikke forvente ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hedemannsgade til aften

Mødte en ny pige som hedder nan eller nam. Flot pige på 25 der taler udemærket dansk. Kunne mærke fra starten at det ville blive hyggeligt :)

Jeg fik tilbud om hele pakken til 1300kr body to body incl.hj til 1000kr og tilsidst hj som jeg valgte til 700kr. Et valg som var lækkert udført med den lille overraskelse at der var prostata massage incl. :D:D

Selve massagen var der ikke meget at skrive hjem om max 5 ud af 10

Pigens udseende og attitude giver jeg 9 hun var sød men ikke helt gf som andre jeg har mødt der

Hånd skal. Have 10 det var en totalt overset bagbordsindianer der kom ind fra højre det gav haletudser :D:D:D

Ps uhn er der stadigvæk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne da godt lyde som Naan fra N&N Oddervej. En anden tråd fortæller at hun er stoppet der.

Nogen der kan bekræfte, om det er hende, der er flyttet til Hedemansgade?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det kunne da godt lyde som Naan fra N&N Oddervej. En anden tråd fortæller at hun er stoppet der.

Nogen der kan bekræfte, om det er hende, der er flyttet til Hedemansgade?

Nu har jeg kun besøgt Nan en gang for nogle måneder siden. Dengang talte hun ikke dansk, så vidt jeg husker.

Skal checke næste gang jeg er der :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Var på visit i. Skulder infiltrationer I ved!

Så ikke NAN, men det var også tidligt på dagen.

Spurgte ikke, da det ville have ødelagt den fine stemning der herskede. Holder stadig øje.

RETTELSE: Af min egen tidligere anmeldelse af NAN hos NN, kan jeg se at jeg skrev hun taler dansk. Sorry - det må være alderen der whiper hukommelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er hedemannsgade stadig no 1 ift. en pæn ung pige, massage og sex?

Ellers skal jeg lede andetsteds? (Chaba, NN, Solbjerg?)

Aarhusfyr

Tjah ... men min sidste oplevelse var ikke den bedste jeg har haft, idet hun lugtede da vi gav hinanden fransk - og så mister jeg hurtigt lysten og appetitten ... det skal lige vare lidt før jeg kommer igen efter den oplevelse ... så kører jeg hellere til Solbjerg :) Chaba og NN har jeg ikke besøgt i meget lang tid ... NN's indgang er til en alt for offentlig beskuelse for mig ... så det tør jeg simpelthen ikke ... vend dog tilbage i skønne dejlige thaipiger PI & Co. :);):) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tjah ... men min sidste oplevelse var ikke den bedste jeg har haft, idet hun lugtede da vi gav hinanden fransk - og så mister jeg hurtigt lysten og appetitten ... det skal lige vare lidt før jeg kommer igen efter den oplevelse ... så kører jeg hellere til Solbjerg :) Chaba og NN har jeg ikke besøgt i meget lang tid ... NN's indgang er til en alt for offentlig beskuelse for mig ... så det tør jeg simpelthen ikke ... vend dog tilbage i skønne dejlige thaipiger PI & Co. :);):);)

Hm Srilanka-måske skulle vi lave en lille klub hvor vi sidder og venter på Pi og Sinuan. Tror dog vi kommer til at vente til pensionsalderen. Er 95% sikker på vi ikke ser dem igen.

Hvem var det du var lugtmæssigt uheldig med? Var det ikke bare lidt hvidløg der slog igennem? Det spiser de jo en del af, ligesom mig iøvrigt :)

Ja det er en skam med NNs indgang. Jeg holder mig også væk af samme årsag.

Chaba? Har haft en kanon oplevelse over nogle måneder med en bestemt pige, som nu er rejst. De andre, jeg så, inspirerede mig ikke, så har ikke været der siden slut september.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hm Srilanka-måske skulle vi lave en lille klub hvor vi sidder og venter på Pi og Sinuan. Tror dog vi kommer til at vente til pensionsalderen. Er 95% sikker på vi ikke ser dem igen.

Hvem var det du var lugtmæssigt uheldig med? Var det ikke bare lidt hvidløg der slog igennem? Det spiser de jo en del af, ligesom mig iøvrigt :)

Ja det er en skam med NNs indgang. Jeg holder mig også væk af samme årsag.

Chaba? Har haft en kanon oplevelse over nogle måneder med en bestemt pige, som nu er rejst. De andre, jeg så, inspirerede mig ikke, så har ikke været der siden slut september.

Ja - det må vi gøre! Ja, hun har måske spist hvidløg - lugtede det gjorde hun :evil:

Nu vi er ved de "gamle" thaipiger - hvad så med June, der var i Langelandsgade?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i dag forbi og få massage og et håndjob. Men massagen var godt nok skuffende. Set ikke dybt nok og for meget olie. Men pigen er sød og giver en pirrende afslutning! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem var pigen Lidderbuk?

En ret ung pige, ikke så mørk i huden og med små stramme shorts. Hun talte ikke noget dansk. :?

Der var også en lidt ældre kvinde, der var klædt i en kort kjole og så meget fræk ud. :P Måske Mama San?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

En ret ung pige, ikke så mørk i huden og med små stramme shorts. Hun talte ikke noget dansk. :?

Der var også en lidt ældre kvinde, der var klædt i en kort kjole og så meget fræk ud. :P Måske Mama San?

Det er Uhn. Den lidt ældre er ikke mama. Men hun er sød. Det bliver man med alderen 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...