Hop til indhold
Jansen

Hedemansgade 4 Århus

Recommended Posts

Har besøgt stedet igen efter lang tids pause, blev modtaget af en sød pige der gav en udmærket massage uden forsøg på pirring.

Efter en ½time, om på ryggen hvor massagen fortsatte men nu lidt pirrende.

Så spurgte hun hvad jeg ønskede, og der skulle jeg have fulgt min første indskydelse, bare at nyde massagen for det kunne hun og var tryg ved.

Men jeg valgte fuld pakke, og det er noget af det dårligste sex jeg har prøvet i mange år.

På vej ud mødte jeg indehavereren, men sagde bare tak for besøget. 1000,- af de 1300,- var spildt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt stedet igen efter lang tids pause, blev modtaget af en sød pige der gav en udmærket massage uden forsøg på pirring.

Efter en ½time, om på ryggen hvor massagen fortsatte men nu lidt pirrende.

Så spurgte hun hvad jeg ønskede, og der skulle jeg have fulgt min første indskydelse, bare at nyde massagen for det kunne hun og var tryg ved.

Men jeg valgte fuld pakke, og det er noget af det dårligste sex jeg har prøvet i mange år.

På vej ud mødte jeg indehavereren, men sagde bare tak for besøget. 1000,- af de 1300,- var spildt

Ku være man skulle efterprøve det en dag, plejer ellers for at ha et godt ry.

hilsen

skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Skam du ikke sagde noget til indehaveren Skjold. Jeg kender kun stedet for kvalitet, og lidt høje priser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skam du ikke sagde noget til indehaveren Skjold. Jeg kender kun stedet for kvalitet, og lidt høje priser

Det var ikke mig der havde en havde en dårlig oplevelse, det var Jansen,

hilsen

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det var ikke mig der havde en havde en dårlig oplevelse, det var Jansen,

hilsen

Skjold

Hovsa, skulle have drukket en kop morgenkaffe mere, før jeg skrev. Sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt stedet dog nogle måneder siden, fik en udemærket oliemassage, og fik kun tilbudt svensk hvilket også var udemærket. Blev betjent af ældre thaidame, alder ca. Først i 40'erne. Virkede som om hun var endeste der var på stedet dengang, men overvejer da helt sikkert et besøg igen. Helt sikkert hvis der er yngre personale kommet til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Hedemannsgade sidste onsdag og fik en særdeles udmærket oliemassage til 300 kr. Pigen, der var en sød thaipige i midten af tyverne, tilbød svensk til 400 kr. eller dansk til 600 kr.

Efter en halv times god massage med lidt fin pirring fik jeg et hj og efterfølgende fortsatte pigen massagen til timen var gået. Pigen forstår ikke meget dansk og det var ikke muligt at få hende til at tage lidt tøj af eller pille ved hende.

Det er et meget regulært sted og massagen er meget god. Hj var ok, dog uden den store entusiasme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Dansk koster 1000/1200 så undrer mig hvis det er faldet til 600

Jeg besøgte Hedemannsgade sidste onsdag og fik en særdeles udmærket oliemassage til 300 kr. Pigen, der var en sød thaipige i midten af tyverne, tilbød svensk til 400 kr. eller dansk til 600 kr.

Efter en halv times god massage med lidt fin pirring fik jeg et hj og efterfølgende fortsatte pigen massagen til timen var gået. Pigen forstår ikke meget dansk og det var ikke muligt at få hende til at tage lidt tøj af eller pille ved hende.

Det er et meget regulært sted og massagen er meget god. Hj var ok, dog uden den store entusiasme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok + de 300 for massagen så 900 totalt, eller er jeg galt på den ?

Jeg beklager jeg ikke udtrykte mig tydeligt nok. Det var selvfølgelig priser udover de første 300 for selve thai massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Jeg har haft en lille håndfuld gode oplevelser med Pen i Hedemansgade og jeg har også lavet en anmeldelse af hende tidligere. Jeg ringede forleden derned for at høre om hun var der. Jeg er ret sikker på at det var "Mutter" der tog telefonen, en ældre thaikvinde som jeg har set alle de gange jeg besøgte Pen og som taler dansk og som jeg har læst fra andre, at hun også giver massage. Jeg spurgte om Pen var på arbejde, det var hun ikke i øjeblikket var svaret. Jeg spurgte så hvem der så var på arbejde. Svaret var en pige. Jeg spurgte så hvor gammel er hun. Svaret var "du kan jo komme ned og se". Hmmm. Jeg gider ikke at tage på thaimassageklinik for at få massage, evt. med hj eller mere som afslutning, af en gammel thaikvinde som jeg ikke finder tiltrækkende. En anden grundene til at jeg tager afsted er også at pigen er tiltrækkende på en eller anden måde. Så når hun ikke vil sige hvor gammel pigen er, så gider jeg ikke at tage derned, for det kunne tyde på, at det måske er hende selv der kun var der den dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt tænke mig at prøve noget Thai for første gang her i Aarhus, og jeg tænker at det skal være Hedemannsgade.

Jeg har lige en bunke spørgsmål, som jeg håber nogen kan nå at besvare inden lørdag formiddag.

Jeg kan ikke finde åbningstider nogen steder - er der nogen der ved hvornår de åbner om lørdagen?

Hvornår er der bedst chance for at møde nogle af de yngre piger?

Er der nogen af dem der tilbyder fransk uden? Fransk-med siger mig ingenting, så hellere svensk-uden :-)

Vader man bare ind og siger "HEJ! Jeg vil ha fræk massage!" ;), eller er det kutyme at bestille en time med olie og så tage den derfra? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De åbner kl. 9:00 - en eller to i "butikken" - en sød lidt ældre thaikvinde, der virkelig kan sit kram - og hun taler dansk. En yngre der også kan give massage men hun taler hverken dansk eller engelsk ... ingen fransk uden ... du skal blot spørge efter oliemassage 1 time ... hvis du vil have fransk uden er det NN i Højbjerg og Siam på Jyllands Allé ... God fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig taget mig sammen og fik prøvet Hedemansgade.

og hold nu kæft det var lækkert. Der skal satme nogle gode argumenter på bordet hvis jeg skal prøve andre steder igen.

Det var en ældre kvinder der åbnede (formentlig ejeren) massagen blev gjort af en yngre model med et forståeligt engelsk. Undervejs måtte hun lige ud og hjælpe en kollega med at kommunikere (denne kunne hverken dansk eller engelsk). Der var altså 3 ansigter i butikken den dag. (fredag formiddag).

Massagen var det bedste jeg endnu har prøvet. Pigen, (der kaldte sig kat/cut eller lign?) havde virkelig styr på det hun lavede. Der blev virkelig løsnet i par voldsomme knuder i kroppen. Da hele bagside og forsiden var masseret blev det til et lækkert Hj. Super Lækkert.. :)

Kommer jeg igen? Helt sikkert...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad har de på af tøj? Evt både hedemansgade og n&n? Påklædning spiller en lille rolle:-)

Almindeligt tøj, lang kjole Hedemansgade og jeans hos N&N, den ene gang jeg har været på besøg, men du kan jo bede om at få det pillet af :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm er ny i dette forum har været med længe på en kigger. Men mener et det må være på sin plads at komme med et bidrag.

Var på besøg i hedemannsgade i onsdags :D

Mødte en ny pige der hed uhn hun var 28 år gammel med en okay lækker krop. Hun var en sød og smilende pige som forstod og talte engelsk.(havde egentligt håbet på pim).jeg fik en ok lækker massage med masser af intimeberøringer, havde aftalt 700 med hj fra start. Men havde måske med vilje vidst hende at der var 300kr. Mere i lommen :lol: så det endte med at jeg fik lov til at kneppe hende i 4 forskellige stillinger for 1000kr. For til sidst at sprøjte ud over hendes lækrer krop. Hele seancen tog 70 min incl. Et hurtigt bad.

Stedet 10 gode brikse med varme og lækkert bad

Pris og kvalitet 10

Pigen væsen 9. Udseende 7

Gentagelse% 98

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hedemansgade er også et af mine foretrukne steder bl.a. på grund af

den opvarmede briks, samt at massagen er god - men det irriterer mig,

at der er så stor forskel på priserne - eller også er det mig, som ikke er

god nok til at få priserne ned på andres niveau kr. 1000 for 70 minutter

- eller også er det bare fordi, at jeg er for gammel ... :oops:

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hedemansgade er også et af mine foretrukne steder bl.a. på grund af

den opvarmede briks, samt at massagen er god - men det irriterer mig,

at der er så stor forskel på priserne - eller også er det mig, som ikke er

god nok til at få priserne ned på andres niveau kr. 1000 for 70 minutter

- eller også er det bare fordi, at jeg er for gammel ... :oops:

God weekend

Tror at jeg lidt uskyldigt kom til at fortælle om de sidste 300kr ellers plejer jeg at give 700kr or hj og massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Besøgte Hedmanns Gade for et par uger siden. Det kostede 1200 på trods af jeg prøvede at få det ned på de sædvanlige 1000. Stedet er så også meget lækkert, rent og ordentligt. Har været der en del gange, og det er kun lykkedes mig at få det ned på 1000 ën gang. Det var med den helt unge med mikroerne. Nu skal 200 kr heller ikke skille mig fra en god oplevelse, men 1200 er så også toppen af hvad jeg vil give for en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgeligt - men ikke uventet - at vores basale drifter i den grad udnyttes til pigernes fortjeneste.

Jeg vil anbefale jer i Århus til at besøge Horsens en gang i mellem - og tag nu kun 1000 spir med ;-) - og se om ikke pigerne i Århus kommer på bedre tanker, når de læser om jeres gode oplevelser til lavere priser...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ærgeligt - men ikke uventet - at vores basale drifter i den grad udnyttes til pigernes fortjeneste.

Jeg vil anbefale jer i Århus til at besøge Horsens en gang i mellem - og tag nu kun 1000 spir med ;-) - og se om ikke pigerne i Århus kommer på bedre tanker, når de læser om jeres gode oplevelser til lavere priser...

Tak for et godt råd. Nu tager 98% af pigerne i Århus 1000, og en besparelse på 200 for at køre til Horsens, er hurtigt ædt op af Jaguarens umådelige tørst efter højoktan. Men pæn tanke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til Carefulgay

Hvor er der et sted i Horsens, som har samme kvalitet som f.eks. Hedemannsgade 4 har?

Thi - jeg kommer en gang imellem til Horsens :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var for et par dage siden på Hedemansgade igen. Jeg sendte en sms til nummeret (er der andre der gør det?). Fik at vide at der var ledigt, så jeg spurgter efter pigen der masserede mig sidst og fik et "ja. tak" retur. FEDT tænkte jeg..

Desværre var det ikke pigen fra sidst. Jeg mødte kun éen ung pigen på adressen og hun kunne ikke et ord dansk, så mine sms'er har hun sikkert slet ikke forstået.

Jeg tænkte at det var jo så en lejlighed for at prøve en anden tøs. Massagen startede meget fint og der blev arbejdet godt med skuldrene. Det var så også det. Resten var mere hyggemassage end noget der skulle løsne muskler.

Jeg spurgte på b2b med hj. Det fik vi forhandlet til 1000 og det skulle jeg vist bare have ladet være med at spørge efter. Jeg fik tørret alle rester af olie af mave og bryst, pigen smed tøjet og "gled" frem og tilbage på mig. Ikke specielt ophissende.. jeg havde forventet en gang olie-indsmurt kropskontakt.. til sidst et ok hj (igen uden olie).

Næste gang skal jeg sikre mig at det er den samme pige som jeg har været rigtig glad for tidligere..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...