Hop til indhold
Guest Christina ssbbw

Hvor er det skøreste sted du har dyrket sex?

Recommended Posts

Skøreste sted, måske nærmer alternative steder

 

  1. Havde chattet nogle gange med en kvinde og det endte med, at jeg skulle samle hende op ved Kolding Banegård, allerede på vejen ud af byen, havde jeg et par finger nede i hendes trusser, da vi nåede Skærup Rasteplads, råbte hun, kør ind, kør ind. Jeg kørte ind og vi forsvandt ind i puslerummet, hvor jeg kneppede hende hen over puslebordet, mens der blev banket på døren, af et utålmodig forældrepar med en lille dreng.
  2. Har også prøvet et bord på en rasteplads i et sø område, mens jeg lå på knæ foran bordet, men tungen langt oppe i fissen, var der en myg, der syntes, at den ville hjælpe med overtrykket og stak mig på selve pikhovedet. Så det blev en lidt tam oplevelse.
  3. Brugte en sommer en rigtig god lysning i en skov nem, at komme frem til, med stadig med god dækning. Men en dag fik jeg øje på to skovarbejder, der kiggede på og da det samtidigt var ved, at blive vinter gik stedet af mode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I den sjove ungdom tilbragte jeg nogle år i Norge - Mens ryggen stadig kunne holde . . . 

På T-banen (s-toget) i Oslo i et halvfyldt tog . . . ;) 

På en kælk ned ad Korketrekkeren (her kan danske kælkebakker godt gå hjem) en vinteraften i måneskin - Kælken væltede på et tidspunkt, så vi gjorde os færdige, og fortsatte turen, lidt forpusted og røde i hovedet . . . . :D De andre kikkede på os, de havde ventet længe på endestationen . . . :D 

Med samme veninde flere gange på langrendsløjperne i Normarka - Sol , blå himmel og et lille bål, så var scnen sat . . . ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg tænker over det, er der egentlig en del småfrække steder :-)

På en strand syd på. Hun havde en hvid let gennemsigtig kort kjole på. Gå turen hjem bagefter var ekstra fræk med tanke på, hvad der løb ned af hendes lår. Der var stadig lyst og i hvert fald kunne folk se, at hun ikke længere havde trusser på :P

I en elevator. - Selv om det var en ret mennesketom bygning turde jeg ikke gennemføre det. Så vi fortsatte gymnastikken i sikkerhed på et værelse :D

I en campingvogn mens et andet par sov i den anden ende. Tror faktisk ikke de fandt ud af det :D

På vej hjem fra byen på en cykelsti ved et boligområde :-)

På en rasteplads på et bord tæt på vores hus. - Men vi var åbenbart for liderlige til at køre de sidste 3 km :P

I en skov lige efter at fruen havde været til en meget fræk tantramassage … Jeg skulle lige vise hende, at jeg ejede rettighederne til lysthuset ;-) 

I vandet ved en strand sydpå. Vi gennemførte det dog ikke men der var penetration. Det havde heller ikke været OK, da det var en befærdet børnevenlig strand 

I en forretning hvor jeg arbejdede. Dog så diskret, at man ikke kunne se noget udefra … Men frækt var det og hun var lækker ;-) 

Senere med samme pige på lageret. Frækt men lidt ubekvemt :-)

På en sidevej ved højlys dag. Vi havde ikke set hinanden i lang tid. Hun var vildt lækker og jeg havde ikke fået noget længe. Så det var pirrende, men også det korteste knald ever. Jeg sendte mit sperm op i hende efter pinlige 30 sekunder :o:blink::huh: Hun var ikke synderligt imponeret men grinte blot af det.

Åh disse minder ... :-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det er dejligt at I er så mange der har gjort det på nogle sjove og lidt anderledes steder. Og det er ikke kun @Nemtøs der bliver inspireret af jeres svar. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I et pulterrum i kælderen i den boligblok hvor jeg og hende der tog min mødom boede. Der stod en gammel faldefærdig sofa, som var god til formålet.

På dametoilettet i et gammelt kloster imens der var en lind strøm af turister ind og ud af faciliteterne. 

Passagersædet og bagsædet i min fars bil som jeg havde lånt. Havde lidt bøvl med at forklare pletterne på sæderne efterfølgende, men han godtog forklaringen om noget is med et skælmsk smil. 

På bagsædet af min egen bil på en rasteplads hvor der holdt en bil ret tæt på med “tilskuere”

En rasteplads i en skov hvor hun lå på knæ på passagersædet, med røven ud af døren. Her stod jeg og knaldede pigen bagfra imens der kørte en del biler forbi. 

I et telt en sommernat hvor min kammerat lå og sov ved siden af. Han har aldrig nævnt noget, men jeg er ret sikker på at han sov rævesøvn. Egentlig synd, da det kunne have været min første trekant hvis han havde taget sig sammen. 

Op til flere blowjobs og “håndere” på farten i bilen.  

På en mark skrånende ned mod en motorvej, med røven lige i vejret ca. 100m inde på marken, men stadig med frit udsyn til alle der kørte nede på motorvejen. Hørte ingen horn, så går ud fra at det ikke blev spottet. 

På en bænk på en rasteplads i Tyskland. Havde hentet konen i Hamborg, og der var lidt tryk der skulle tages. Synes selv det var et diskret sted, men er efterfølgende kørt forbi flere gange, og har erfaret at der på en god strækning inden rastepladsen er frit udsyn lige ind til bænken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at afspore tråde vil jeg tillade mig at berette om en episode, hvor jeg ikke selv deltog, men som jeg overværede på meget nært hold - så at sige som øjenvidne ...

Det var i de gode gamle dage i 80'erne, da der stadigvæk deltog rigtig mange både i den skønne kapsejlads Sjælland rundt - det nøjagtige årstal skal jeg - af diskretionshensyn - undlade at oplyse...

Jeg have fået tjansen som navigatør / taktiker på et af de større både, godt og vel 65 fod. Ejeren var meget opsat på en ordentlig præsentation, og for at fremme motivationen havde han hyret to damer, der i forskibet med jævne mellemrum - og når sejladsen tillod det , skulle "servicere" mandskabet ...

Vi var 9 gutter ombord, og da det var en af de gange, hvor vinden var ret tilbageholdende, benyttede de fleste sig af tilbuddene i forskibet -  endda op til flere gange, vinden var svag, og vi kunne dette år ikke bryde vores egen rekord ... så der var tid til både blow og mere avancerede former for tidsfordriv, undertiden var der også mere end 1 par aktiv ad gangen .... :-)

Jeg deltog ikke selv, måske var jeg for ung og blufærdig dengang, men selv i dag vil det forekomme mig noget akavet ...desuden var jeg trods alt opsat på at gennemføre en ordentlig sejlads :-) - vi fik da også en ganske ordentlig placering, ejeren var tilfreds, og mandskabet fornøjet ...

Men, indrømmet, den lille voyeur i mig havde også haft en go' tur :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen

Under dynen i en seng i et mørkt rum. Total åndsvagt for det var skide varmt og man kunne ikke se en skid. Jeg er faktisk stadig i tvivl om hun var tilstede under hele manøvren. :roll::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babsfan
FritidsQ skrev, den 27/12/2018 at 09:08:

Nå, deler også lige, da jeg faktisk har haft en del oplevelser uden for det mere klassiske i sengen eller hjemmet :-)

1.  På bordet på en rasteplads i Tyskland. Mange lastbiler, så hvem ved om der blev luret fra en kabine. 

2. På bordet på en dansk rasteplads, men med 2 mænd. 

3. I en skov på køleren af bilen, igen 2 mænd. 

4. På stranden, med tilskuerere hvor hoveder tittede op blandt klitter og strå. 

5. Som helt ung i et solarium. Der startede det hele vist :-) 

6. Skrivebordet - efter en julefrokost og mindst en time til taxaen kunne komme. 

 

Fuck du er skøn!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig var det nok på gyngende grund. I bogstaveligste forstand.

Jeg havde i foråret 2013 inviteret @Nikita Darling med på en tur til verdenshavet.

Det blev en stor oplevelse

selvom ondsindede kræfter ødelagde tråden.

Imidlertid fik jeg senere lavet en aftale med Nikita sidst i en juli, hvor vi bare sejlede ud, kastede anker og begyndte at knalde. Desværre blev Nikita undervejs søsyg, så oplevelsen nåede ikke helt sit højdepunkt, men forbisejlende fik da en på opleveren, da jeg stod med bar overkrop halvt oppe i lugen og lavede for søfarende "underlige bevægelser". Desværre har jeg ikke lige kunnet finde linket til sidste oplevelse. Måske andre mere ferme kan?

Del dette indlæg


Link til indlæg

På Amalinborg da jeg var i livgarden.

Vi var ved at slutte vores 2 timers vagt da jeg og ham jeg gik sammen med kom i snak med  2 piger. Vi aftalte de skulle vente på os ved kolonaden og vores vagtstue. Da vagten var forbi fik vi så smuglet pigerne om bag palæet i haven. Her gik det raskt med at komme i gang med sexen. Havde dog svært ved at nyde det dag jeg var bange for at ødelægge mine top gejlede vagtstøvler.

Vi fik lavet en aftale om at mødes med dem dagen efter på deres arbejdsplads en ambassade lige i nærheden af Amalienborg og det var så den mindeværdige oplevelse.

Booob

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Desværre har jeg ikke lige kunnet finde linket til sidste oplevelse. Måske andre mere ferme kan?

Den er gemt mellem flere andre oplevelser her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Egentlig var det nok på gyngende grund. I bogstaveligste forstand.

Jeg havde i foråret 2013 inviteret @Nikita Darling med på en tur til verdenshavet.

Det blev en stor oplevelse

Imidlertid fik jeg senere lavet en aftale med Nikita sidst i en juli, hvor vi bare sejlede ud, kastede anker og begyndte at knalde. Desværre blev Nikita undervejs søsyg, så oplevelsen nåede ikke helt sit højdepunkt, men forbisejlende fik da en på opleveren, da jeg stod med bar overkrop halvt oppe i lugen og lavede for søfarende "underlige bevægelser". Desværre har jeg ikke lige kunnet finde linket til sidste oplevelse. Måske andre mere ferme kan?

I en lille båder der gynger, sidder Borende X og synger, mens Nikita over rælingen hænger, åååh den havgud hun vrænger  :D Det var hvad jeg kunne huske, at mit lille digt. :D

Med venlig hilsen

:shock:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 6 minutter siden:

I en lille båder der gynger, sidder Borende X og synger, mens Nikita over rælingen hænger, åååh den havgud hun vrænger  :D Det var hvad jeg kunne huske, at mit lille digt. :D

Med venlig hilsen

:shock:

Hahaha, og tak for det. Jeg husker faktisk tydeligt dit digt, og jeg fik mig dengang et herligt grin. Det spillede jo lidt på nu afdøde Bamse.

Først med min anden tur indtrådte din spådom om søsyge. Nikita var dog ikke nået til et punkt, hvor hun skulle brække sig, men det influerede da på turen.

Nikita har dog i en anden tråd om glædespigers mærkelige oplevelser, gengivet forholdet set fra sin side. Jeg har dog ikke link.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 8.12.2018 at 19:09:

Vil  gerne  følge  trop,  ved  stranden, i skoven,  i et  par biler, i et  kosteskab på  et  fransk  hotel, på  færgen i  et  personalerum,  på  offentlige  toiletter, i solarium, i en  togkabine,  på  spisebordet hos  bollevennens forældre, op  af  en  bil  på  en  rasteplads.

Er  altid  opmærksom på  ikke  at  genere  andre  med  mine  lyster 

I et kosteskab?.. :o den vil jeg altså gerne høre mere om :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mr_Swingking skrev, for 39 minutter siden:

I et kosteskab?.. :o den vil jeg altså gerne høre mere om :P

I mine  unge  dage  var  jeg  på  studietur  til  Paris  sammen med  min  klasse. 

Jeg  har  altid  synes  at  franskmænd  og  sproget er  sexet.  I receptionen  på  hotellet  stod  en  lækker  franskmand.  Hver  gang  jeg  fik  muligheden  flirtede  jeg  med  ham.  En  aften  hvor  mine studiekammerater  festede  sneg  jeg  mig  ned  i receptionen. Vi  talte sammen  og  flirtede,  begyndte  at  kysse.  Han  var  for  pokker  på arbejde....men  jeg  ville  gerne  have  ham.  En fuldvoksen  mand  som  nok  var  dobbelt  så  gammel  som mig.  

Under  trappen var  der  en  lille  dør  ind  til  et  meget  lille  rum,  fyldt op  med  koste... han  kneppede  mig  bagfra med døren  på  klem  så  han  kunne  holde  øje  med  receptionen. 

Det  var  tæt  på  tårer  da  jeg  diskret  skulle  tage  afsked  med  den  frække  franskmand  den  efterfølgende  dag.  Vi  holdt  kontakten  i et  års  tid,  hvor  vi  sendte  snail post  til  hinanden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 28 minutter siden:

I mine  unge  dage  var  jeg  på  studietur  til  Paris  sammen med  min  klasse. 

Jeg  har  altid  synes  at  franskmænd  og  sproget er  sexet.  I receptionen  på  hotellet  stod  en  lækker  franskmand.  Hver  gang  jeg  fik  muligheden  flirtede  jeg  med  ham.  En  aften  hvor  mine studiekammerater  festede  sneg  jeg  mig  ned  i receptionen. Vi  talte sammen  og  flirtede,  begyndte  at  kysse.  Han  var  for  pokker  på arbejde....men  jeg  ville  gerne  have  ham.  En fuldvoksen  mand  som  nok  var  dobbelt  så  gammel  som mig.  

Under  trappen var  der  en  lille  dør  ind  til  et  meget  lille  rum,  fyldt op  med  koste... han  kneppede  mig  bagfra med døren  på  klem  så  han  kunne  holde  øje  med  receptionen. 

Det  var  tæt  på  tårer  da  jeg  diskret  skulle  tage  afsked  med  den  frække  franskmand  den  efterfølgende  dag.  Vi  holdt  kontakten  i et  års  tid,  hvor  vi  sendte  snail post  til  hinanden. 

Uhhh.. Du er sq altså en Maneater. Og en frækkert.  Tak for den dejlige tilfredsstillende beskrivelse :o

At jeg så har en film kørende på nethinderne er en anden sag.. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik sidste år et lækkert blowjob på en bagtrappe i en større kontorbygning i det midtjyske af en kvinde jeg havde haft i kikkerten et stykke tid. Heldigvis blev det ikke opdaget men det løber stadig koldt ned af ryggen når jeg tænker tilbage på den oplevelse :blink: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jokkmokk (Lapland) i februar. Udendørs, splitternøgen pånær moonboots på en sparkstøtting bag en sauna bjælkehytte. 
Jeg var på feriekoloni med efterskolen som teenager og faktisk forelsket. Det var ualmindeligt hurtigt overstået, formentlig fordi det var ca. 34 graders frost, og fordi månedens kæreste var 16-årig nybegynder der endnu ikke var nået til andet end quickies :D 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dengang Løkken var The shit knaldede jeg en på køleren af min bil  det var en sidegade til der hvor der var gang i den så ingen mennesker kom forbi. Men tænker da de lokale kunne have fået kaffen galt i halsen hvis de havde været vågen på det tidspunkt og kigger ud af gardinerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw skrev, den 8.12.2018 at 19:37:

@ThaiuserDet er da et skørt sted, men godt I ikke blev smidt ud af den livredder. :D

@tilmodenQ chefens mor. :lol: Og i en jolle på en sø? Var I ikke nervøse for at nogle lurede på jer? :D

@Lady C Godt han ikke kørte galt. :blink:

@Nemtøs Du glemte at skrive Ikea (den morer jeg mig stadig over). Man ved bare det bliver vildt når du folder dig ud. :lol:

@Ivanhoe I skulle da have gjort det mens der var turister og inviteret nogle stykker med i legen. Det er om at være åben og venlig mod turisterne, ikke? ;)

@Cogb Nu vil jeg ikke spørge om du kan holde længe eller... Men man bør heller ikke gøre det på andre slags veje. Det er for farligt. Men der skete forhåbentlig ikke noget? :)

@pdrhan Var I ikke bange for at blive opdaget? :lol:

@Thaimig Hyggeligt. :)

@Borende X Jamen er den ø ikke ret lille og de sejler tæt forbi? Nu vil jeg tænke på dig hver gang jeg kommer forbi den sø. :lol: Og en pyramide? Vildt at I ikke blev opdaget. :)

Mine frækkeste steder er nok toilettet i kælderen i Palads bio. Og en Strandvej oppe ved vejen hvor et lavt hegn lige kunne skjule hvad vi stod op og lavede. Og vi stod meget stille da en politibil kørte forbi.  Så jeg er jo næsten artig i forhold til nogle af jer andre. :lol:

Nu skulle jeg jo have fokus på trafik og passagerer, men ved Piberhus rasteplads kunne jeg ikke holde mig længere.

Frække tanker til min kæreste, der kan sutte i lang tid... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trine49

På toilettet i et IC3 tog fra Jylland til Sjælland ved stadig ikke hvad han hed. Men fræk og lækker var han. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ParAarhus

Vi har engang dyrket sex i vores naboers badeværelse mens huset var under opførelse. Mega frækt med chancen for at blive opdaget mens jeg sad på knæ med hans pik i munden.

Vi smiler stadigvæk af episoden hver gang vi er på besøg hos vores flinke naboer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trine49 skrev, den 27.9.2021 at 10:53:

På toilettet i et IC3 tog fra Jylland til Sjælland ved stadig ikke hvad han hed. Men fræk og lækker var han. 

Helt fra Jylland til Sjælland?? 

Han må godt nok kunne længe/mange gange :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...