Hop til indhold
Guest Christina ssbbw

Hvor er det skøreste sted du har dyrket sex?

Recommended Posts

Christina ssbbw skrev, for 39 minutter siden:

@Borende XJamen er den ø ikke ret lille og de sejler tæt forbi? Nu vil jeg tænke på dig hver gang jeg kommer forbi den sø. :lol: Og en pyramide? Vildt at I ikke blev opdaget. :)

Jo den ø er ret lille, og på en varm sommerdag er trafikken ret tæt – og tæt på øen. Nu var det jo desværre ikke mig, der lavede det stunt oppe på pyramiden. Jeg synes, det var frisk gjort. Så kan de gode skraldgrine og de onde blive smækforargede.

En andet sted, jeg har syndet, er som ankerligger ud for Charlottenlundfortet. Jeg havde taget Nikita Darling med ud, og da en anden sejler brød diskretionsgrænsen, kunne han ikke undgå at opfatte, hvad der foregik. Det kan man læse om i en af mine oplevelsesberetninger.

En af mine venner fortalte mig engang, at hun havde haft sex 75 m fra dronningens vinduer. Jeg var meget benovet, indtil hun grinende fortalte, at det var, mens Oslobåden endnu lå for enden af Sct. Annæ Plads

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

På mit arbejde, hvor jeg tog hende bagfra indover mit skrivebord. 

Netop som vi var færdige og ved at trække bukserne op kom rengørings damen ind med sin vogn. Hun vidste udemærket godt hvad der var foregået. 

Kan varmt anbefale et hæve- sænke bord! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Det mest skøre er på en ferie i Ungarn, mens det stadig var bag Jerntæppet. Vi var ved Balatonsøen og gik i vander. Der var mange menneske på stranden, så det foregik ude i søen,. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan også bidrage med et par oplevelser:

1. I bilen holdende i skoven mellem Holte og Hørsholm (med en stangliderlig feststemt Fru Timer)

2. Udenfor en Kirke i Usserød

3. I sakristiet i en kirke

Alle tre steder spiller risikoen for opdagelse ind på det vilde i oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Ud over alle tænkelige steder indendøre i hjemmet har det udendørs været på stranden, i skoven, på en p-plads, i bilen og på en højt beliggende åbrink med kanosejlere glidende forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex og sex, men en aften da jeg var 16 og hun var 15. En populær danserestaurant i Vejle. Under den hvide dug, af med trusserne, ned med lynlåsen - og så blev er kørt fuld hånd mens folk dansede forbi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

 chefens mor. :lol: Og i en jolle på en sø? Var I ikke nervøse for at nogle lurede på jer? :D

ja hun var en lækker kvinde kun 40år ældre end mig... jeg var 19...:)

hvorfor skulle nogen da lure, der var jo ikke noget de kunne stå bagved... og når det var storesøsters veninde så glemte man alt om andet..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I en baggård op ad muren, mens veninden til hende jeg hyggede med, sad på en bænk cirka 5 meter derfra og røg en smøg og så på vores hygge.

Ret frækt med tilskuer på, sådan bare lige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 1 time siden:

ja hun var en lækker kvinde kun 40år ældre end mig... jeg var 19...:)

hvorfor skulle nogen da lure, der var jo ikke noget de kunne stå bagved... og når det var storesøsters veninde så glemte man alt om andet..;)

Det var måske i de tider, hvor bilforhandlerne jamrede over, at krisen havde fået salget til at gå i stå :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har 2 som jeg stadig har i lys erindelse.

I min og x konens dobbeltseng, med hendes søster mens konen tog morgenbad i rummet ved siden af.

På fly toilettet med en stewadesse over atlanten fra Lissabon mod Rio.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, for 4 minutter siden:

Har 2 som jeg stadig har i lys erindelse.

I min og x konens dobbeltseng, med hendes søster mens konen tog morgenbad i rummet ved siden af.

Har faktisk prøvet noget lignende på Grønland, men her er de "naturmennesker", så det hele endte bare i et stort grin i stedet for kageruller – mens kirkeklokken kaldte (alle andre) til gudstjeneste :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Det var måske i de tider, hvor bilforhandlerne jamrede over, at krisen havde fået salget til at gå i stå :D

krisetid og krisetid, det var sidst i 80érne.. havde overarbejde og hun kom med mad og pludselig blev arbejdet meget sjovere.. ;). skal lige siges hun var enke, så ingen problemer der...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Garderoben ved restaurant Skanderborg Sø. Vi blev naturligvis opdaget, men det hørte sådan set med til konceptet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
anon skrev, for 10 minutter siden:

Garderoben ved restaurant Skanderborg Sø. Vi blev naturligvis opdaget, men det hørte sådan set med til konceptet :)

Fik I skideballe eller blev I bortvist for evigt? :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 21 minutter siden:

Fik I skideballe eller blev I bortvist for evigt? :unsure:

Det var næsten det sjoveste. 

Tjeneren der opdagede os, blev helt befippet, og skyndte sig at sige, eh øh åh undskyld :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 17 minutter siden:

Det var næsten det sjoveste. 

Tjeneren der opdagede os, blev helt befippet, og skyndte sig at sige, eh øh åh undskyld :)

Slet ikke sikkert det var første gang han oplevede det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da en del sjove minder

I lufthavnen på et toilet (vist meget normalt)

I et fly på vej til Tyrkiet

I min båd, mens jeg lå i Rungsted Havn. Jeg tog min veninde bagfra, mens jeg havde mit hoved stukket ud gennem lukafen. Fik hilst pænt på et par stykker der passerede inde på kajen i mens

På en luftmadras inde i stuen i et hus, fyldt med mennesker, hvor jeg havde været til fest. Vi havde tilskuere på, men det vidste jeg ikke. De har sikkert fået sig et godt grin, for det er pisse svært at kneppe på en hårdt pumpet luftmadras, særligt når man er lidt fuld

Blow på motorvejen på vej til Berlin, vi måtte stoppe på en resteplads for sikkerheds skyld

I en masse skove og P pladser osv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Nemtøs skrev, for 23 timer siden:

Smukt  område  - jeg  vil  også i Mols  Bjerge 

Aftale <3 men vi tar den først til Pinse, medmindre Påsken falder i høj Sol :rolleyes:

men det ka du vel næppe vente på din Frækkert :)

Omvendt, så ved jeg du er den type som bliver bedre med alderen <3

Ikk fordi du ikk allerede er den smukke Nemtøs :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...