Guest Agetha Skrevet 6. December, 2018 Inden jeg smutter på ferie, vil jeg gerne høre om andre end jeg føler det er dejligt med et medie som EROGUIDE, hvor vi kan dele vores erfaringer. Det har personligt hjulpet mig når jeg læser andres bekymringer, glæder, forventninger eller man kan sidde alene og filosofere over andres oplevelser? Jeg håbe andre end jeg ser nødvendigheden i et medie som det her...vores talerør, uanset relationer, kunde, pige, osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 6. December, 2018 Har du skiftet medicin? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 6. December, 2018 Butch skrev, for 4 minutter siden: Har du skiftet medicin? Er du fræk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 6. December, 2018 Agetha skrev, Lige nu: Er du fræk? Ja! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 6. December, 2018 Butch skrev, Lige nu: Ja! Det tænker jeg : masser af røv klap til dig Jeg prøver at være sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 6. December, 2018 Et medie som eroguide er absolut en nødvendighed, da der kan være rigtig mange udfordringer og problemer, og det er jo super med et sted man kan spørge andre mennesker om hjælp mht praktiske ting som både gp og gæst. Og så er det jo ikke kun "strictly business" der bliver snakket om, eller diskuteret herinde, folk deler jo alt, og det er dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 6. December, 2018 EG dejligt? Hmm... det er nok ikke det adjektiv jeg ville bruge. Men svært at holde sig fra når man en gang har begyndt at være her. Det tilskriver jeg min misbrugsgen. Men jeg arbejder på det. En dag skal det nok lykkes mig at komme fri. Hvis ikke bunkern gør arbejdet det for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 6. December, 2018 Maxi90 skrev, for 1 minut siden: Et medie som eroguide er absolut en nødvendighed, da der kan være rigtig mange udfordringer og problemer, og det er jo super med et sted man kan spørge andre mennesker om hjælp mht praktiske ting som både gp og gæst. Og så er det jo ikke kun "strictly business" der bliver snakket om, eller diskuteret herinde, folk deler jo alt, og det er dejligt Lige netop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 6. December, 2018 Og så er der jo også debatterne! Nogle gange er de altså virkelig gode og med til at åbne folks sind! Som fx debatten om "mit liv som l****" det var godt læsestof og nogle gange kan man sgu lære mange ting af både gp'er og de erfarne gæster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 6. December, 2018 Maxi90 skrev, for 1 minut siden: Og så er der jo også debatterne! Nogle gange er de altså virkelig gode og med til at åbne folks sind! Som fx debatten om "mit liv som l****" det var godt læsestof og nogle gange kan man sgu lære mange ting af både gp'er og de erfarne gæster Ho ho... Debatterne skal tages med ho ho erfaring, er du klar over hvor meget du kan tjene på dit Ho Ho- læsestof, som aldrig er ALT HEHEHE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. December, 2018 Agetha skrev, for 1 minut siden: Ho ho... Debatterne skal tages med ho ho erfaring, er du klar over hvor meget du kan tjene på dit Ho Ho- læsestof, som aldrig er ALT HEHEHE Det var ikke længe den nye medicin virkede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 6. December, 2018 Butch skrev, for 25 minutter siden: Har du skiftet medicin? Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Det var ikke længe den nye medicin virkede Nej satans....det var frygteligt jeres arkiv af videnskab kom til brug her. Jeg har taget fejl af dette medie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 6. December, 2018 Agetha skrev, for 2 minutter siden: Ho ho... Debatterne skal tages med ho ho erfaring, er du klar over hvor meget du kan tjene på dit Ho Ho- læsestof, som aldrig er ALT HEHEHE Agetha du virker som en dyb og intelegent person, men det der bliver du altså lige nød til at uddybe tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 6. December, 2018 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Det var ikke længe den nye medicin virkede Det var vist en fuser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 6. December, 2018 Agetha skrev, for 1 minut siden: Nej satans....det var frygteligt jeres arkiv af videnskab kom til brug her. Jeg har taget fejl af dette medie. Jeg tror mere du har taget fejl af flasken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 6. December, 2018 Butch skrev, for 1 minut siden: Det var vist en fuser Bang Og nu skal du høre. Mit bang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 6. December, 2018 Butch skrev, for 1 minut siden: Jeg tror mere du har taget fejl af flasken Jeg sidder i en del af en gruppe som skal forsvarer prostitution, du er med til at mørklægge humoristen i alt det her. Tror du virkelig jeg spiser medicin? Men din intense måde at mobbe evt...personer er rigtig forkert. Mere har jeg vist ikke at sige om dig eller dette medie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 6. December, 2018 Maxi90 skrev, for 28 minutter siden: Agetha du virker som en dyb og intelegent person, men det der bliver du altså lige nød til at uddybe tak på forhånd Tak..jeg skal lige trække vejret. Det eneste jeg ønsker er, at alle har det godt og så sidder der personligheder med kraft som måske er vigtigt nok her fordi det viser bare deres tilgang til mødet med en kvinde eller betalende udenlandsk kvinde. Chokerende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 6. December, 2018 Agetha, Jeg synes du taler sort, og det du fremlægger giver overhovedet ingen mening. Hverken her eller i andre tråde. Jeg ved selvfølgelig ikke om du “spiser”/ tager medicin, men du virker bare fuldstændig væk fra vinduet når du skriver. Det kan godt være det er mig der opfatter det hele forkert, men du har bare ikke formået at frembringe et sammenhængende budskab. I dag starter det sådan set helt ok, og jeg vil da gerne indrømme at jeg provokerer lidt, men så fiser den af for dig igen. Så held og lykke med din del af den gruppe du sidder i. Hejhej 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 6. December, 2018 Butch skrev, for 3 minutter siden: Agetha, Jeg synes du taler sort, og det du fremlægger giver overhovedet ingen mening. Hverken her eller i andre tråde. Jeg ved selvfølgelig ikke om du “spiser”/ tager medicin, men du virker bare fuldstændig væk fra vinduet når du skriver. Det kan godt være det er mig der opfatter det hele forkert, men du har bare ikke formået at frembringe et sammenhængende budskab. I dag starter det sådan set helt ok, og jeg vil da gerne indrømme at jeg provokerer lidt, men så fiser den af for dig igen. Så held og lykke med din del af den gruppe du sidder i. Hejhej Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 6. December, 2018 EG er super vigtigt for os sex-køber når man tænkere på alle de fake-profiler der eksistere! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 6. December, 2018 Butch skrev, for 2 minutter siden: Agetha, Jeg synes du taler sort, og det du fremlægger giver overhovedet ingen mening. Hverken her eller i andre tråde. Jeg ved selvfølgelig ikke om du “spiser”/ tager medicin, men du virker bare fuldstændig væk fra vinduet når du skriver. Det kan godt være det er mig der opfatter det hele forkert, men du har bare ikke formået at frembringe et sammenhængende budskab. I dag starter det sådan set helt ok, og jeg vil da gerne indrømme at jeg provokerer lidt, men så fiser den af for dig igen. Så held og lykke med din del af den gruppe du sidder i. Hejhej Jeg har faktisk lidt sympati med hende, hun virker som en dyb og intelegent person, og det kan godt være at noget af det hun skriver ikke giver mening, hvis man tar det bogstaveligt. Der er jo mange måder at udtrykke sig på som fx billedesprog og metaphorisk, og ja det kan godt kræve noget uddybning men sidde og mobbe hende, som mange jo desværre gør og har gjort i div tråde er en smule barnligt, hvis man har et problem med hende så gør man det på en saglig måde. Husk disse ord, "problemet er ikke problemet, men din attitude omkring problemet" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 6. December, 2018 Maxi90 skrev, for 55 minutter siden: [.....] men sidde og mobbe hende, som mange jo desværre gør og har gjort i div tråde er en smule barnligt, hvis man har et problem med hende så gør man det på en saglig måde. Husk disse ord, "problemet er ikke problemet, men din attitude omkring problemet" Til det fremhævede: Det har jeg så også gjort i mit sidste indlæg. Saglig?..... ihverfald ærligt. Det du skriver omkring “problemet” er da meget smart, (Jack Sparrow) ...... men “problemet” er så bare at jeg ikke har noget problem omkring det her. og min attitude er som den er, og det må så være dit problem. “Do you understand”? Eller skal vi køre flere citater fra en Disney film? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Juryen Skrevet 7. December, 2018 Og så skred Agetha. Var der mon nogen der fangede hvad målet var med den profil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg