Hop til indhold
Guest Agetha

Eroguide

Recommended Posts

Guest Agetha

Inden jeg smutter på ferie, vil jeg gerne høre om andre end jeg føler det er dejligt med et medie som EROGUIDE, hvor vi kan dele vores erfaringer. Det har personligt hjulpet mig når jeg læser andres bekymringer, glæder, forventninger eller man kan sidde alene og filosofere over andres oplevelser?

Jeg håbe andre end jeg ser nødvendigheden i et medie som det her...vores talerør, uanset relationer, kunde, pige, osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Butch skrev, Lige nu:

Ja! :D

Det tænker jeg : masser af røv klap til dig :D

Jeg prøver at være sød :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Et medie som eroguide er absolut en nødvendighed, da der kan være rigtig mange udfordringer og problemer, og det er jo super med et sted man kan spørge andre mennesker om hjælp mht praktiske ting som både gp og gæst. 

Og så er det jo ikke kun "strictly business" der bliver snakket om, eller diskuteret herinde, folk deler jo alt, og det er dejligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

EG dejligt? Hmm... det er nok ikke det adjektiv jeg ville bruge. Men svært at holde sig fra når man en gang har begyndt at være her. Det tilskriver jeg min misbrugsgen.

Men jeg arbejder på det. En dag skal det nok lykkes mig at komme fri. Hvis ikke bunkern gør arbejdet det for mig.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Maxi90 skrev, for 1 minut siden:

Et medie som eroguide er absolut en nødvendighed, da der kan være rigtig mange udfordringer og problemer, og det er jo super med et sted man kan spørge andre mennesker om hjælp mht praktiske ting som både gp og gæst. 

Og så er det jo ikke kun "strictly business" der bliver snakket om, eller diskuteret herinde, folk deler jo alt, og det er dejligt :D

Lige netop.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Og så er der jo også debatterne! Nogle gange er de altså virkelig gode og med til at åbne folks sind! Som fx debatten om "mit liv som l****" 

det var godt læsestof og nogle gange kan man sgu lære mange ting af både gp'er og de erfarne gæster :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Maxi90 skrev, for 1 minut siden:

Og så er der jo også debatterne! Nogle gange er de altså virkelig gode og med til at åbne folks sind! Som fx debatten om "mit liv som l****" 

det var godt læsestof og nogle gange kan man sgu lære mange ting af både gp'er og de erfarne gæster :D

Ho ho...

Debatterne skal tages med ho ho erfaring, er du klar over hvor meget du kan tjene på dit Ho Ho- læsestof, som aldrig er ALT 

HEHEHE :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 1 minut siden:

Ho ho...

Debatterne skal tages med ho ho erfaring, er du klar over hvor meget du kan tjene på dit Ho Ho- læsestof, som aldrig er ALT 

HEHEHE :D

Det var ikke længe den nye medicin virkede :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Butch skrev, for 25 minutter siden:

Har du skiftet medicin?

 

Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Det var ikke længe den nye medicin virkede :mrgreen:

Nej satans....det var frygteligt jeres arkiv af videnskab kom til brug her. Jeg har taget fejl af dette medie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90
Agetha skrev, for 2 minutter siden:

Ho ho...

Debatterne skal tages med ho ho erfaring, er du klar over hvor meget du kan tjene på dit Ho Ho- læsestof, som aldrig er ALT 

HEHEHE :D

Agetha du virker som en dyb og intelegent person, men det der bliver du altså lige nød til at uddybe 

tak på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Det var ikke længe den nye medicin virkede :mrgreen:

Det var vist en fuser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 1 minut siden:

 

Nej satans....det var frygteligt jeres arkiv af videnskab kom til brug her. Jeg har taget fejl af dette medie. 

Jeg tror mere du har taget fejl af flasken :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Butch skrev, for 1 minut siden:

Det var vist en fuser :D

Bang

Og nu skal du høre. Mit bang :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Butch skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror mere du har taget fejl af flasken :D

Jeg sidder i en del af en gruppe som skal forsvarer prostitution, du er med til at mørklægge humoristen i alt det her. Tror du virkelig jeg spiser medicin? Men din intense måde at mobbe evt...personer er rigtig forkert. Mere har jeg vist ikke at sige om dig eller dette medie.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Maxi90 skrev, for 28 minutter siden:

Agetha du virker som en dyb og intelegent person, men det der bliver du altså lige nød til at uddybe 

tak på forhånd

Tak..jeg skal lige trække vejret. Det eneste jeg ønsker er, at alle har det godt og så sidder der personligheder med kraft som måske er vigtigt nok her fordi det viser bare deres tilgang til mødet med en kvinde eller betalende udenlandsk kvinde. 

Chokerende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Agetha,

Jeg synes du taler sort, og det du fremlægger giver overhovedet ingen mening. Hverken her eller i andre tråde. Jeg ved selvfølgelig ikke om du “spiser”/ tager medicin, men du virker bare fuldstændig væk fra vinduet når du skriver. Det kan godt være det er mig der opfatter det hele forkert, men du har bare ikke formået at frembringe et sammenhængende budskab.

I dag starter det sådan set helt ok, og jeg vil da gerne indrømme at jeg provokerer lidt, men så fiser den af for dig igen.

Så held og lykke med din del af den gruppe du sidder i. 

Hejhej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Butch skrev, for 3 minutter siden:

Agetha,

Jeg synes du taler sort, og det du fremlægger giver overhovedet ingen mening. Hverken her eller i andre tråde. Jeg ved selvfølgelig ikke om du “spiser”/ tager medicin, men du virker bare fuldstændig væk fra vinduet når du skriver. Det kan godt være det er mig der opfatter det hele forkert, men du har bare ikke formået at frembringe et sammenhængende budskab.

I dag starter det sådan set helt ok, og jeg vil da gerne indrømme at jeg provokerer lidt, men så fiser den af for dig igen.

Så held og lykke med din del af den gruppe du sidder i. 

Hejhej

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

EG er super vigtigt for os sex-køber når man tænkere på alle de fake-profiler der eksistere!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90
Butch skrev, for 2 minutter siden:

Agetha,

Jeg synes du taler sort, og det du fremlægger giver overhovedet ingen mening. Hverken her eller i andre tråde. Jeg ved selvfølgelig ikke om du “spiser”/ tager medicin, men du virker bare fuldstændig væk fra vinduet når du skriver. Det kan godt være det er mig der opfatter det hele forkert, men du har bare ikke formået at frembringe et sammenhængende budskab.

I dag starter det sådan set helt ok, og jeg vil da gerne indrømme at jeg provokerer lidt, men så fiser den af for dig igen.

Så held og lykke med din del af den gruppe du sidder i. 

Hejhej

Jeg har faktisk lidt sympati med hende, hun virker som en dyb og intelegent person, og det kan godt være at noget af det hun skriver ikke giver mening, hvis man tar det bogstaveligt. Der er jo mange måder at udtrykke sig på som fx billedesprog og metaphorisk, og ja det kan godt kræve noget uddybning :D 

men sidde og mobbe hende, som mange jo desværre gør og har gjort i div tråde er en smule barnligt, hvis man har et problem med hende så gør man det på en saglig måde.

Husk disse ord, "problemet er ikke problemet, men din attitude omkring problemet"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 55 minutter siden:

[.....] men sidde og mobbe hende, som mange jo desværre gør og har gjort i div tråde er en smule barnligt, hvis man har et problem med hende så gør man det på en saglig måde.

Husk disse ord, "problemet er ikke problemet, men din attitude omkring problemet"

Til det fremhævede: Det har jeg så også gjort i mit sidste indlæg. Saglig?..... ihverfald ærligt. 

Det du skriver omkring “problemet” er da meget smart, (Jack Sparrow) ...... men “problemet” er så bare at jeg ikke har noget problem omkring det her. og min attitude er som den er, og det må så være dit problem. “Do you understand”?

Eller skal vi køre flere citater fra en Disney film?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen

Og så skred Agetha. Var der mon nogen der fangede hvad målet var med den profil?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...