Hop til indhold
Guest Agetha

Eroguide

Recommended Posts

holstebronx skrev, for 20 minutter siden:

Taler folk også sådan til folk, som de står overfor face to face? 

 

Det må du jo spørge "folk" om. Kan du eventuelt uddybe hvem du mener med folk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90
Butch skrev, for 8 timer siden:

Til det fremhævede: Det har jeg så også gjort i mit sidste indlæg. Saglig?..... ihverfald ærligt. 

Det du skriver omkring “problemet” er da meget smart, (Jack Sparrow) ...... men “problemet” er så bare at jeg ikke har noget problem omkring det her. og min attitude er som den er, og det må så være dit problem. “Do you understand”?

Eller skal vi køre flere citater fra en Disney film?

 

Disney eller ej, er det et citat der er guld værd hvis man dog forstår. Do you understand kammerat?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der opstod måske lidt grovkornet mobning i den her tråd - en tråd som egentlig startede ret uskyldigt, men come on...

Agetha har mange gange været både grov, rablende og troll-agtig i hendes adfærd herinde (som hun i øvrigt aldrig har forholdt sig til, når hun er blevet konfronteret med samme) og det er jo nok heller ikke ligefrem det første brugernavn, vi har set hende under... Havde det været en mandlig bruger med denne adfærd, så havde han fået det glatte lag for længst. Så det må jo være fordi hun var lyserød, at der nu er denne forargelse...

Redigeret af Nikita Darling
Alle de hanner og hunner altså....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 44 minutter siden:

Det må du jo spørge "folk" om. Kan du eventuelt uddybe hvem du mener med folk?

Ja dig  Butch og AE lige i denne tråd :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 12 minutter siden:

Ja, der opstod måske lidt grovkornet mobning i den her tråd - en tråd som egentlig startede ret uskyldigt, men come on...

Agetha har mange gange været både grov, rablende og troll-agtig i hendes adfærd herinde (som hun i øvrigt aldrig har forholdt sig til, når hun er blevet konfronteret med samme) og det er jo nok heller ikke ligefrem det første brugernavn, vi har set hende under... Havde det været en mandlig bruger med denne adfærd, så havde han fået det glatte lag for længst. Så det må jo være fordi hun var lyserød, at der nu er denne forargelse...

Man skal vel bare ignorere hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90
Nikita Darling skrev, for 13 minutter siden:

Havde det været en mandlig bruger med denne adfærd, så havde han fået det glatte lag for længst. Så det må jo være fordi hun var lyserød, at der nu er denne forargelse...

Ja, det er sgu hårdt at være en mand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

Man skal vel bare ignorere hende? 

Det skal man i princippet med al troll-agtig adfærd... Men det ved du jo ligeså godt som mig, at det er vi ikke altid lige gode til :D 

Nogen gange bliver der lavet lidt gas på den bekostning... Som man råber i skoven...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Det skal man i princippet med al troll-agtig adfærd... Men det ved du jo ligeså godt som mig, at det er vi ikke altid lige gode til :D 

Nogen gange bliver der lavet lidt gas på den bekostning... Som man råber i skoven...

Ja gældende alle, det fik jeg ikke tilføjet, og så gik der kuk i citat funktionen 

Men start indlægget var jo fint nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

Ja gældende alle, det fik jeg ikke tilføjet, og så gik der kuk i citat funktionen 

Men start indlægget var jo fint nok. 

Det var det da... Men det er bare en dynamik, der er helt normal herinde. Man kan have svært ved at forholde sig til en bruger som Agetha, så når hun en sjælden gang helt uventet skriver noget normalt, så....ja så drukner det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 minutter siden:

Ja dig  Butch og AE lige i denne tråd :)

 

Nårh det var dér du forsøgte at komme hen.:D

Men så vil jeg da gerne svare dig. (ÅE må lige svare for sig selv)

JA, sådan taler jeg også til andre face to face, ...når det f.eks er samme situation som her i denne tråd. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxi90 skrev, 1 time siden:

Disney eller ej, er det et citat der er guld værd hvis man dog forstår. Do you understand kammerat?

Ja ja, i tidens ånd er det vel ok med lidt “The Julekalender” i den sætning dér :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 17 minutter siden:

Nårh det var dér du forsøgte at komme hen.:D

Men så vil jeg da gerne svare dig. (ÅE må lige svare for sig selv)

JA, sådan taler jeg også til andre face to face, ...når det f.eks er samme situation som her i denne tråd. :)

Hihi ja det var det :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 29 minutter siden:

Det var det da... Men det er bare en dynamik, der er helt normal herinde. Man kan have svært ved at forholde sig til en bruger som Agetha, så når hun en sjælden gang helt uventet skriver noget normalt, så....ja så drukner det. 

Ja det er et spøjst sted herinde... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 43 minutter siden:

Ja dig  Butch og AE lige i denne tråd :)

 

Det er jo et synspunkt. 

Jeg svarer og taler altid ærligt og ligefremt til mennesker, uanset om jeg er ved tastaturet, eller kigger dem i øjnene. 

Det virker for de fleste "folk" bedst at få et direkte spørgsmål, istedet for et der går ad lange omveje. 

Jeg har adskillige gange haft en dialog med Agehta omkring hendes sortsnak og til tider meget barske angreb på alt og alle, så vi var i dialogen absolut ikke fremmede overfor hinanden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juryen skrev, for 3 timer siden:

Og så skred Agetha. Var der mon nogen der fangede hvad målet var med den profil?

Det er ikke sikkert hun smuttede - hun kan også være blevet smuttet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 21 minutter siden:

Det er jo et synspunkt. 

Jeg svarer og taler altid ærligt og ligefremt til mennesker, uanset om jeg er ved tastaturet, eller kigger dem i øjnene. 

Det virker for de fleste "folk" bedst at få et direkte spørgsmål, istedet for et der går ad lange omveje. 

Jeg har adskillige gange haft en dialog med Agehta omkring hendes sortsnak og til tider meget barske angreb på alt og alle, så vi var i dialogen absolut ikke fremmede overfor hinanden. 

Der var masser af sort snak, og det så ud til at more jer :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En gang imellem skal man “Call bullshit” når man ser det, fremfor at ignorere det, eller tro at man fremstår sympatisk/har overhøjde hvis man forsøger at indgå i dialog med den slags.

99,9% af alt hvad der kom fra den side var helt ude i hampen, og det bliver ærlig talt trættende at høre på i længden. Jeg har selv konfronteret “hende” i en tidligere tråd, da hendes indlæg/svar var komplet uforståelige(selv google translate havde gjort et bedre stykke arbejde).

Jeg er iøvrigt meget enig i den betragtning om, at den lyserøde farve affødte langt større forståelse/tolerance fra visse brugere, end hvis det havde været en kunde der udtalte sig slige. Af samme grund er jeg også temmelig sikker på at det drejede sig om en mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid fornøjet mig gevaldigt når Agetha har åbnet for sluserne. Det er naturligvis hamrende ærgerligt at man ikke fatter en kæft af det hun skriver. Men det er jo netop det som pifter underholdningsværdien op. Jeg får grineren på hver gang. 

Hun minder mig i den grad om en person jeg ser hver gang jeg dribler forbi mit yndlingsværtshus. Han sidder altid alene. Der er ingen der magter og høre på hans usammenhængende mundlort. Hans havn er Alex (eller er det Aksel??). Start tresserne  vil jeg skyde på. Jeg spurgte ham en gang om hans alder og hvad han arbejdede med tidligere. Men svaret stod hen i det uvisse. Og det er lidt som om hans hukommelse afhænger af dagens temperatur. Der er heller ikke andre af de gæstende som ved det. Jeg nyder at sætte mig ned til ham. Han lyser helt op når jeg spørger ham om hvordan det går. Endelig er der en der har lyst til at høre på hans "visdomsord". 

Jeg er faktisk overbevist om at intelligensen ikke har fejlet noget hos Alex/Aksel. Den samme mistanke har jeg til Agetha. Men det er som om der er noget der står noget i vejen og blokerer. Jeg kan se det piner ham når kæften bare begynder at løbe af med ham. Han vil så gerne lyde fornuftig og begavet. Ordne kommer bare ikke ud i den rækkefølge der giver mening for os lyttere. Det er det som gør det sjovt for en fyr som mig, og provokerende eller irriterende for andre. 

Jeg hylder de lidt skæve eksistenser jeg møder på min vej. Livet ville være røvsygt uden dem. 

Nu vil jeg gøre mig klar til at tage til julefrokost med firmaet og vrikke med røven i en sådan grad at det bør forbydes. Og når det går op for mig at Nikoline på 21, som er i praktik hos os, ikke gider røre mig med en ildtang, vil jeg tage ind og finde den smukkeste GP i byen.  

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
Butch skrev, for 7 timer siden:

Ja ja, i tidens ånd er det vel ok med lidt “The Julekalender” i den sætning dér :)

Ja det er Julekalender tid, men hvem var denne mystiske Agetha ? Havde hun /han mel i posen, og var det rent? Svaret får vi nok ikke. Men nu vil jeg gå ud og puste grise op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine indlæg har ikke noget at gøre med, at det var en lyserød. 

Det havde noget at gøre med, at det sort snak ikke kom fra en person ved sine fulde fem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg elsker også skæve eksistenser,og ville gerne ha besøgt hende:)

Agetha,hvis du stadig læser med må du gerne skrive mig en PB..Det er seriøst!!

Jeg skal nok sørge for og efterlade mine brugte kondomer tomme;)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 16 timer siden:

Jeg har altid fornøjet mig gevaldigt når Agetha har åbnet for sluserne. Det er naturligvis hamrende ærgerligt at man ikke fatter en kæft af det hun skriver. Men det er jo netop det som pifter underholdningsværdien op. Jeg får grineren på hver gang. 

Hun minder mig i den grad om en person jeg ser hver gang jeg dribler forbi mit yndlingsværtshus. Han sidder altid alene. Der er ingen der magter og høre på hans usammenhængende mundlort. Hans havn er Alex (eller er det Aksel??). Start tresserne  vil jeg skyde på. Jeg spurgte ham en gang om hans alder og hvad han arbejdede med tidligere. Men svaret stod hen i det uvisse. Og det er lidt som om hans hukommelse afhænger af dagens temperatur. Der er heller ikke andre af de gæstende som ved det. Jeg nyder at sætte mig ned til ham. Han lyser helt op når jeg spørger ham om hvordan det går. Endelig er der en der har lyst til at høre på hans "visdomsord". 

Jeg er faktisk overbevist om at intelligensen ikke har fejlet noget hos Alex/Aksel. Den samme mistanke har jeg til Agetha. Men det er som om der er noget der står noget i vejen og blokerer. Jeg kan se det piner ham når kæften bare begynder at løbe af med ham. Han vil så gerne lyde fornuftig og begavet. Ordne kommer bare ikke ud i den rækkefølge der giver mening for os lyttere. Det er det som gør det sjovt for en fyr som mig, og provokerende eller irriterende for andre. 

Jeg hylder de lidt skæve eksistenser jeg møder på min vej. Livet ville være røvsygt uden dem. 

Nu vil jeg gøre mig klar til at tage til julefrokost med firmaet og vrikke med røven i en sådan grad at det bør forbydes. Og når det går op for mig at Nikoline på 21, som er i praktik hos os, ikke gider røre mig med en ildtang, vil jeg tage ind og finde den smukkeste GP i byen.  

 

Forskellen på aksel/Alex og Agetha er at du selv vælger om du gider at høre på aksel/Alex - han kommer (såvidt jeg læser) ikke hen og blander sig når du har en samtale med andre?

Pas på krænkelsespolitiet derude når du ryster røv med nikoline:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...