Hop til indhold
Rejsenetværk

Stederne hvor vi køber sex

Recommended Posts

Gæst

Hej Rejse!

Jeg kan følge dig langt hen ad vejen..dog må man ikke glemme at succes og erfaring ikke kan

købes for penge og ikke erhverves ved at være en dygtig debatør.

Uanset om chokoladen stammer fra Belgien eller vandhanerne er guldbelagt,er det

pigens bedrifter på lagnet der skal sælge stedet og hende selv...Når appetit,alder og erfaring

går op i en højre enhed får man også den bedste service af pigerne.

Uden det store kendskab til livet som bordelmutter,så tror jeg aldrig at konkurrerende bordeller

vil markedsføre sig i fællesskab...Det sker så vidt jeg ved heller ikke mange steder i det private erhverv.

At kommunikation er vigtig er vist ikke raketvidenskab...De fleste store virksomheder har kommu

nikationsrådgivere ansat og nogle af de danske toppolitikere har helt op til 2 spindoktorer..Det siger

jo lidt om hvor vigtigt det er,hvilket signaler vi sender til omverdenen.

I svære og hårde tider er der brug for nytænkning...Det mestre du Rejse,som ingen anden :) Respekt

for det :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man behøver ikke alle de dybdegående forretningsfilosofier, de folk der ved noget om

forretning er ikke dem som udtaler sig om det til højre og venstre, ..... de gør det bare.

Nu er det så heldigt at man ikke behøver at vide så meget om forretning for at lave en

god forretning på massage, det har selv folk der bor tusinder af kilometer væk,

der ikke engang kan sproget fundet ud af!

Var det ikke en pæn måde at sige hold nu kæft. :|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Ludvig

Jeg taler ikke om at konkurrerende bordeller skal markedsføre sig i fællesskab, men at de bør markedsføre sig unikt på egne aktiver fremfor andre konkurrenter i markedet.

Gerne med brandet, et nick eller pseudonym som identificerbart omdrejningspunkt.

Men jo, jeg kan udmærket forestille mig sellektive samarbejdsprojekter som konkurrerende bordeller kan markedsføre i fællesskab, fra tid til anden supplerende hver deres daglige basisdrift.

Eksempelvis nicheevents der kan samle interesserede piger på tværs af branchen, om at udnytte det bedst egnede bordels faciliteter til at organisere den samlede dedikerede mandlige efterspørgsel efter at deltage i events.

Ligesom i sin tid Seduction Girls, SMS Planet og Fanny Hill, deres party storhedstid.

Det var der simpelthen ikke piger nok til på hvert bordel for sig i markedet, eller mænd nok til, hvis der var, men det var der til samarbejdende projekter, der brændte igennem cyberspace efterfølgende med en styrke, der slog hvert bordels brand fast, hver deltagende piges kunstnernavn fast med syvtommersøm i en grad der samlet gavnede det enkelte bordel, den enkelte pige, uden at de på nogen måde tabte på at samarbejde.

Tværtimod distancerede de sig fra resten af branchen, som suveræne handlekraftige aktører, der kunne og ville det som de øvrige konkurrenter, enten ikke kunne, eller ikke ville.

Ludvig, du har fuldstændig ret i at alt det udenoms intet er værd, hvis ikke selve kerneydelsen, pigen, teledamen, deres service og personlighed er førsteklases.

Hvis det var tilfældet kunne hende med det gyldne tastatur aldrig kommunikere deres steder til den succes, de åbenlyst, og fortjentsfuldt har, men hun kan være bærer af en kultur, og formidle en signalværdi der samlet er af uvurderlig værdi for dem - når ellers bare kerneydelsen er førsteklasses.

Når det så er tilfældet at flottere steder, der også har en førsteklasses kerneydelse, ligesom de steder hvor hende med det gyldne tastatur har sit virke, disse ikke i samme omfang brænder igennem cyberspace i mændenes bevidsthed, kunne det måske betyde at de har en kommunikations udfordring, og at de skulle overveje nøje hvordan de kan samle denne udfordring op, også de kan styrke egen profil i markedet via eksempelvis forum på Eroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvem skulle investere??????

Man må ikke her i DK tjene på prostitution, og ingen investerer uden at få et afkast.

Tror det er der hunden ligger begravet.

Der er jo ikke noget til hindre for pigerne selv investerer i det, med en bank i ryggen. Men det er jo noget risikabelt at investere i, da et forbud kan ligge lige om hjørnet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For satan da Rejse.. :)

Du bliver jo VED...

Vil godt bøje mig "lidt" i støvet for nogle af dine ideer...

Jeg tror squ ik' du er helt galt på den.. ;) I teorien...

Klapper gællerne i nu ORGAN.. :)

God Aften Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se at der er en misforståelse der går igen i kommentarerne?

Nogle har åbenbart trods mine gentagne præciseringer, den opfattelse at der skal investeres i helt nye steder, for at leve op til mine pointer.

Er klar over at det kan være krævende at gå ned i detaljerne i mine i nogle tilfælde lidt tungere tekster, men som bekendt er det i detaljen djævlen ofte ligger begravet - således også her :)

Vil igen pointere, jeg argumenterer ikke for at investere i nye steder, jeg argumenterer for at maksimere afkast muligheden af de aktiver steder allerede besidder, fremfor andre.

Det kan så koste en dyrere kaffe løsning, chokolade etc, hvad man nu kan finde på, men det er jo småtterier når nu man allerede har det flottere hus end andre.

Arbejd med sit servicekoncept, der er andet og mere end bare akten mellem 2 mennesker for kroner, og den måde man kommunikerer at vi mænd bør betale for akten mm hos dem, fremfor hos konkurrenten.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er utroligt som folk misfortolker/misforstår mit indlæg.

Det var for at sætte tingene i kontrast, jeg vidste billederne fra udlandet.

Som jeg har understreget, jeg tror ikke det kan lade sig gøre i DK ever!

Med kundepleje, mener jeg god modtagelse under afslappede forholde, med lidt forsyninger før og efter sex... småting som gør man føler sig hjemme og velkommen og har lyst til at kommer tilbage og vil prøve en ny pige måske...

Pigernes service og væremåde er en helt anden ting, som jeg slet ikke vil blande mig i.

(det er jo pigernes magi og mojo.)

Nille.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...