kvinde 1966 1291 Skrevet 25. November, 2018 Det blir så hyggeligt.... Glæder mig til at læse med... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 25. November, 2018 Juhu så bliver det atter jul på det gamle Eroguide. Julekalender for voksne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 25. November, 2018 Halløj @Findus De traditionelle jule symboler vendes om og bruges på en anden måde end den, vi er vant til, men de giver udtryk for en sand juleglæde, der udspringer af liderlighed og livsglæde. Så glæder også mig til at læse. Dette års julekalender. God aften KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 25. November, 2018 En julekalender med voksen indhold, det bliver en god december 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 25. November, 2018 Julen er reddet! Og vi bliver åbenbart forkælet med 25 låger, så hvad kan der overhovedet gå galt med julen 2018? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 26. November, 2018 Uh, jeg glæder mig til 1. December 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 26. November, 2018 Kære Findus tusind tak for du bruger dine evner og deler med os andre, nu blir december den fedeste måned af alle, igen tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 26. November, 2018 Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden: Kære Findus tusind tak for du bruger dine evner og deler med os andre, nu blir december den fedeste måned af alle, igen tak! Ja vi takker, men hvis der var en som skulle sige tak til Findus, for dette års og tidligere års julekalendere, så er det Admin som ejer af sitet. Jeg ved godt at ingen bliver bedt om at skrive noget, og ingen er nødt til det, og vi gør det alle af lyst når vi skriver, og for egen regning. Men i lige netop Findus tilfælde, så ligger der så meget skrive talent bag den julekalender, og han lægger så meget engagement i det hvert år, og bruger så meget tid på det, på eget initiativ og af egen fri vilje. At jeg godt synes at Admin kunne bemærke, og anerkende det, sådan bare lige i Findus tilfælde. Enhver Webredaktør, der godt ved hvad markedsprisen er for sådan en julekalender, hvis de skulle bestille og betale for den, må være grønne af misundelse over at Eroguide.dk har en bruger som Findus, der år efter år gør det frivilligt og helt gratis. Venlig hilsen Rejsenetværk 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 26. November, 2018 (edited) Tak for det alle sammen - jeg skriver nu mere fordi jeg synes det er sjovt end noget andet. Dette års udgave af "Jul på Det Gamle Bordel" bliver dramatisk, medrivende og anderledes, fortid, nutid og fremtid mødes i "Jagten på Ur-mutters skat". ... så tiden er kommet til at afsløre endnu en lille flig af den kommende historie. Redigeret 26. November, 2018 af Findus Tegnsætning 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 26. November, 2018 (edited) Redigeret 26. November, 2018 af Findus 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 26. November, 2018 I December er den 24 altid den længste dag for børene. I år bliver uge 48 den længeste for de voksne. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 26. November, 2018 Kære Findus Jeg ved hvor svært det har været for dig at få den rigtige dragt på....men endelig ….endelig er det lykkes for dig og jeg glæder mig rigtigt meget.... Så ved jeg det bliver jul i år. Så jeg er helt klar 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. November, 2018 Det tyder på en rigtig hyggelig jul 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 29. November, 2018 Ja men I må vente til i morgen med (måske) at finde ud af hvad billederne har med historien at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 29. November, 2018 Mon forfatteren Findus, har fortolket eventyret Skønheden og udyret. For det var da nogle forfærdelige grimme typer. Lige på nær, den flotte unge pige. Venter i spænding. På i morgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 581 Skrevet 29. November, 2018 Jubiiiii glæder mig allerede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg