Hop til indhold
Findus

Sæson III Jul på Det Gamle Bordel - fra 30. november

Recommended Posts

Halløj @Findus

De traditionelle jule symboler vendes om og bruges på en anden måde end den, vi er vant til, men de giver udtryk for en sand juleglæde, der udspringer af liderlighed og livsglæde. Så glæder også mig til at læse. Dette års julekalender. :)

God aften

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Julen er reddet!

Og vi bliver åbenbart forkælet med 25 låger, så hvad kan der overhovedet gå galt med julen 2018? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Kære Findus tusind tak for du bruger dine evner og deler med os andre, nu blir december den fedeste måned af alle, igen tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Kære Findus tusind tak for du bruger dine evner og deler med os andre, nu blir december den fedeste måned af alle, igen tak!

Ja vi takker, men hvis der var en som skulle sige tak til Findus, for dette års og tidligere års julekalendere, så er det Admin som ejer af sitet.

Jeg ved godt at ingen bliver bedt om at skrive noget, og ingen er nødt til det, og vi gør det alle af lyst når vi skriver, og for egen regning.

Men i lige netop Findus tilfælde, så ligger der så meget skrive talent bag den julekalender, og han lægger så meget engagement i det hvert år, og bruger så meget tid på det, på eget initiativ og af egen fri vilje.

At jeg godt synes at Admin kunne bemærke, og anerkende det, sådan bare lige i Findus tilfælde.

Enhver Webredaktør, der godt ved hvad markedsprisen er for sådan en julekalender, hvis de skulle bestille og betale for den, må være grønne af misundelse over at Eroguide.dk har en bruger som Findus, der år efter år gør det frivilligt og helt gratis.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det alle sammen - jeg skriver nu mere fordi jeg synes det er sjovt end noget andet.

Dette års udgave af "Jul på Det Gamle Bordel" bliver dramatisk, medrivende og anderledes, fortid, nutid og fremtid mødes i "Jagten på Ur-mutters skat".

... så tiden er kommet til at afsløre endnu en lille flig af den kommende historie.

Redigeret af Findus
Tegnsætning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon forfatteren Findus, har fortolket eventyret Skønheden og udyret. For det var da nogle forfærdelige grimme typer. Lige på nær, den flotte unge pige. 

Venter i spænding. På i morgen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...