Hop til indhold

ord luder..

Featured Replies

Skrevet

Sexafhængig - Jeg er helt enig... og kunne ikke formuleret det smukkere.

Jeg undres igen og igen over, hvordan folk benytter ytringsfriheden som forsvar for deres intolerance og manglende pli.

• Svar 52
  • Visninger 7.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Måske Co-admin igen skal slette i strengen, og lave et nyt emne

for eller imod DF?

Skrevet

Det er vel i virkeligheden ikke raket-videnskab det her. Som lille spejderdreng med blåfrosne knæ lærte jeg, at det god stil at behandle andre som man selv ved behandles.

Altså foretrækker jeg at behandle andre mennesker med respekt - og tale pænt - både til og om.

Personligt er jeg en sucker for gentleman-stilen. Det virker for mig.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om nogen af dem der har dårlige oplevelser hos glædespigerne - måske en gang i mellem - selv har en lille smule ondt i attituden. Selvfølgelig findes der "dårlige steder" (Jeg kan stadig få mareridt over et besøg i Kongsvangs Allé i Århus), men jeg har vel danset tæt med cirka 25 skønne kvinder imod kontant betaling. Og alle har været søde og rare. Den gode kemi er et fælles ansvar, som man ikke kan købe sig til. Hvis det er indstillingen, så skal man i hvert fald overveje en bolledukke af plastic ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.