Hop til indhold
prøvemanden

ord luder..

Recommended Posts

Sexafhængig - Jeg er helt enig... og kunne ikke formuleret det smukkere.

Jeg undres igen og igen over, hvordan folk benytter ytringsfriheden som forsvar for deres intolerance og manglende pli.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Manden med cyklen

Det er vel i virkeligheden ikke raket-videnskab det her. Som lille spejderdreng med blåfrosne knæ lærte jeg, at det god stil at behandle andre som man selv ved behandles.

Altså foretrækker jeg at behandle andre mennesker med respekt - og tale pænt - både til og om.

Personligt er jeg en sucker for gentleman-stilen. Det virker for mig.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om nogen af dem der har dårlige oplevelser hos glædespigerne - måske en gang i mellem - selv har en lille smule ondt i attituden. Selvfølgelig findes der "dårlige steder" (Jeg kan stadig få mareridt over et besøg i Kongsvangs Allé i Århus), men jeg har vel danset tæt med cirka 25 skønne kvinder imod kontant betaling. Og alle har været søde og rare. Den gode kemi er et fælles ansvar, som man ikke kan købe sig til. Hvis det er indstillingen, så skal man i hvert fald overveje en bolledukke af plastic ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...