Hop til indhold
pdrhan

Kvinde 45-60år søges til pige/par

Recommended Posts

Hej

prøver lige igen , min faste sexpartner (pige 30år ,fræk,store bryster) kunne tænke sig at være sammen med en ældre dame end hende selv , derfor alderen 45-60år der kunne tænke sig en super fræk tøz og det ville da heller ikke være helt dårligt hvis jeg fik lov at være med men ikke et krav.....findes du derude , så send mig en PM for nærmere info og billeder mm

vi er på Amager , men vi kan komme rundt hvor det skal være hvis det foretrækkes......

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, den ‎23‎-‎11‎-‎2018 at 15:22:

Hej

prøver lige igen , min faste sexpartner (pige 30år ,fræk,store bryster) kunne tænke sig at være sammen med en ældre dame end hende selv , derfor alderen 45-60år der kunne tænke sig en super fræk tøz og det ville da heller ikke være helt dårligt hvis jeg fik lov at være med men ikke et krav.....findes du derude , så send mig en PM for nærmere info og billeder mm

vi er på Amager , men vi kan komme rundt hvor det skal være hvis det foretrækkes......

Hmmmm ikke meget respons på denne , findes der virkeligt ikke en sindsygt fræk kvinde derude med de tanker om en lækker fræk sexkilling at være sammen med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 1 time siden:

Hmmmm ikke meget respons på denne , findes der virkeligt ikke en sindsygt fræk kvinde derude med de tanker om en lækker fræk sexkilling at være sammen med?

Der er måske bare ikke så mange bi-seksuelle piger som læser med i dette forum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Diller skrev, Lige nu:

Der er måske bare ikke så mange bi-seksuelle piger som læser med i dette forum

Hmm nej du har nok ret....ender sgu nok med vi må gå i én eller anden club…..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...