pdrhan 1102 Skrevet 23. November, 2018 Hej prøver lige igen , min faste sexpartner (pige 30år ,fræk,store bryster) kunne tænke sig at være sammen med en ældre dame end hende selv , derfor alderen 45-60år der kunne tænke sig en super fræk tøz og det ville da heller ikke være helt dårligt hvis jeg fik lov at være med men ikke et krav.....findes du derude , så send mig en PM for nærmere info og billeder mm vi er på Amager , men vi kan komme rundt hvor det skal være hvis det foretrækkes...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1102 Skrevet 10. Januar, 2019 pdrhan skrev, den 23-11-2018 at 15:22: Hej prøver lige igen , min faste sexpartner (pige 30år ,fræk,store bryster) kunne tænke sig at være sammen med en ældre dame end hende selv , derfor alderen 45-60år der kunne tænke sig en super fræk tøz og det ville da heller ikke være helt dårligt hvis jeg fik lov at være med men ikke et krav.....findes du derude , så send mig en PM for nærmere info og billeder mm vi er på Amager , men vi kan komme rundt hvor det skal være hvis det foretrækkes...... Hmmmm ikke meget respons på denne , findes der virkeligt ikke en sindsygt fræk kvinde derude med de tanker om en lækker fræk sexkilling at være sammen med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 10. Januar, 2019 pdrhan skrev, for 1 time siden: Hmmmm ikke meget respons på denne , findes der virkeligt ikke en sindsygt fræk kvinde derude med de tanker om en lækker fræk sexkilling at være sammen med? Der er måske bare ikke så mange bi-seksuelle piger som læser med i dette forum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1102 Skrevet 10. Januar, 2019 Arne Diller skrev, Lige nu: Der er måske bare ikke så mange bi-seksuelle piger som læser med i dette forum Hmm nej du har nok ret....ender sgu nok med vi må gå i én eller anden club….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg