Hop til indhold

Kvinde 45-60år søges til pige/par

Featured Replies

Skrevet

Hej

prøver lige igen , min faste sexpartner (pige 30år ,fræk,store bryster) kunne tænke sig at være sammen med en ældre dame end hende selv , derfor alderen 45-60år der kunne tænke sig en super fræk tøz og det ville da heller ikke være helt dårligt hvis jeg fik lov at være med men ikke et krav.....findes du derude , så send mig en PM for nærmere info og billeder mm

vi er på Amager , men vi kan komme rundt hvor det skal være hvis det foretrækkes......

• 1 month later...
Skrevet
  • Author
pdrhan skrev, den ‎23‎-‎11‎-‎2018 at 15:22:

Hej

prøver lige igen , min faste sexpartner (pige 30år ,fræk,store bryster) kunne tænke sig at være sammen med en ældre dame end hende selv , derfor alderen 45-60år der kunne tænke sig en super fræk tøz og det ville da heller ikke være helt dårligt hvis jeg fik lov at være med men ikke et krav.....findes du derude , så send mig en PM for nærmere info og billeder mm

vi er på Amager , men vi kan komme rundt hvor det skal være hvis det foretrækkes......

Hmmmm ikke meget respons på denne , findes der virkeligt ikke en sindsygt fræk kvinde derude med de tanker om en lækker fræk sexkilling at være sammen med?

Skrevet
pdrhan skrev, for 1 time siden:

Hmmmm ikke meget respons på denne , findes der virkeligt ikke en sindsygt fræk kvinde derude med de tanker om en lækker fræk sexkilling at være sammen med?

Der er måske bare ikke så mange bi-seksuelle piger som læser med i dette forum

Skrevet
  • Author
Arne Diller skrev, Lige nu:

Der er måske bare ikke så mange bi-seksuelle piger som læser med i dette forum

Hmm nej du har nok ret....ender sgu nok med vi må gå i én eller anden club…..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.