Hop til indhold
People Pleaseren

Tatoveringer

Recommended Posts

Mon ikke det også fordeles lidt efter mandens alder. De fleste af os halv gamle, der er vokset op med at kvinder typisk ikke havde store tatoveringer, foretrækker nok ren hud uden blæk. Yngre mænd er derimod vænnet til at tatoveringer nu er meget mere udbredt. Så de ser anderledes på det. Personligt håber jeg at moden snart vender igen, så hud uden blæk igen bliver det normale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er totalt vild med piger uden tusser, det er rimelig meget turn off når piger har mange tusser, eller endnu værre de "trælse" tusser ( deres navn? Svaler, poter tramp stamp osv )

Kan også se der er en generelt tendens til at karakterene på side9 pigerne er højere når det er piger uden tusser.

Hvad der så er spøjst er at jeg har aldrig fået så meget f.... som efter jeg fik masser af farve på i en senere alder, så gætter på det er ikke helt ens for mænd og kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Skal man også skrive det i ens annonce hvis man ikke har nogle? 

Jeg skal også skrive at jeg ikke ryger. Min tekst bliver jo længere og længere. :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Skal man også skrive det i ens annonce hvis man ikke har nogle? 

Jeg skal også skrive at jeg ikke ryger. Min tekst bliver jo længere og længere. :blink:

Det vil helt sikkert være en fordel for dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er altid rart at kunne læse en tegneserie, når man tager hende bagfra.

Jeg er selv tatoveret, og er egentlig bedøvende ligeglad om hun har 1 eller 100 tatoveringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest costner

jeg synes det er superfedt med tusser på pigerne.er også ligeglad med om det er 1 enkelt eller et helt sleeve eller en ryg.jeg er 48 så gamle har alså ikke altid noget imod tusser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er tattoo både pæne og grimme, jeg ser på helheden. Hvor mange på hele kroppen eller kun få. En del synes nok ikke om der er tatto på hal og hoved. Hvad er motiv, er det bare noget fra tatovør bog, en mode tattoo som alle andre går rund med, skelethoved og andet uhyggelig der skal vise hun/han er sej. Eller er det en personlig veloverveje tattoo. 

Ja jeg hedder til sidste gruppe har kun få tattoo, de er meget personlig, handler om noget af mit private liv, det er smukke motiver, ikke noget med at vise jeg er sej som jeg tænker om skelethoveder mm. 

Jeg skriver ikke i min annonce om dem, viser dem ikke på mine billeder, for så kunne jeg lige så godt vise hele mit ansigt og privat navn. 

Og det er ikke nødvendig at kikke på mine få tattoo, forventer i går mere op i at nyde mit ansigt, mine øjne, mine bryster og fisse. Og lave smuk krop kunst været baggrund, der ikke er så vigtig. Og nyd i stedet god sex :P;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår ikke hvorfor tatoo´s kan være så afgørende.

Det må vel være pigen´s ydelser og væremåde  der afgøre om hun kan sit kram 

Det kan da aldrig være hendes tatoo´s der gør at oplevelsen bliver god eller dårlig 

Fik mænd bind for øjnene ville ingen kunne mærke forskel på om pigen har tegninger på kroppen eller ej.

Ved godt at mænd er meget virtuelle meeen.... 

Syntes det er meget fordømmende at sige at kvinder med tusser er et turn off på forhånd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 2 minutter siden:

Forstår ikke hvorfor tatoo´s kan være så afgørende.

Det må vel være pigen´s ydelser og væremåde  der afgøre om hun kan sit kram 

Det kan da aldrig være hendes tatoo´s der gør at oplevelsen bliver god eller dårlig 

Fik mænd bind for øjnene ville ingen kunne mærke forskel på om pigen har tegninger på kroppen eller ej.

Ved godt at mænd er meget virtuelle meeen.... 

Syntes det er meget fordømmende at sige at kvinder med tusser er et turn off på forhånd

Jeg er ikke enig, hvis jeg fik bind for øjnene ville jeg få markant mindre ud af sex. Jeg tænder nemlig vildt meget på synet og lyden af den kvinde jeg dyrker sex med.

Og jeg finder generelt ikke tatoveringer sexede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, Lige nu:

Jeg er ikke enig, hvis jeg fik bind for øjnene ville jeg få markant mindre ud af sex. Jeg tænder nemlig vildt meget på synet og lyden af den kvinde jeg dyrker sex med.

Og jeg finder generelt ikke tatoveringer sexede.

Fordi der er bind for øjnene forsvinder lyden forhåbentlig ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 1 minut siden:

Fordi der er bind for øjnene forsvinder lyden forhåbentlig ikke 

Nej, men det gør synet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Jeg forstår ikke hvorfor nogen vil betale dyrt, for at komme til at se billig ud ;-)

Der er rigtig mange der ikke forstår hvorfor nogle vil betale dyrt for et slag billig fisse;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en gammel hippie., så jeg er ikke den store tilhænger af tatoveringer.  Det er dog ikke et decideret turnoff for mig,  med mindre hele kroppen er plastret til.  Og ansigtstatoveringer er no go.  Har det som bear og et par milliarder andre mænd.  Jeg er meget visuelt orienteret,  så det er ikke bare noget jeg kan lukke øjnene for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 16 minutter siden:

Ja netop. Som et gammelt ordsprog siger: I mørke er alle katte grå.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Visti-Vistisen skrev, Lige nu:

Ja netop. Som et gammelt ordsprog siger: I mørke er alle katte grå.

Men ikke alle er våde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Men ikke alle er våde ;)

Kun hvis hans følesans er så ringe at han ikke kan finde missen. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg godt tattooveret 13 - 14 stk. Og bestemt ikke færdig. 

Jeg har en del men alle har en vis betydning for mig. 

Jeg har som bekendt min pakkekalender i år og finder det meget morsomt at se deltagere, med holdninger om tattoos, at der ikke må være for mange :lol:

Jeg synes det er fantastisk alle folk er forskellige med hver deres holdninger 

Jeg vil bestemt os mene at tattoos ikke afgør vores service, men er helt med på at øjet der ser spiller en stor faktor og os burde gøre det, da de kære mænd betaler x antal kroner for vores service og derfor absolut skal tænde på det de ser :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Jeg kan bedst lide piger uden tattoos, men lige præcist med @Frække Tanja kan jeg rigtigt godt lide dem. Og det har ikke noget  med hendes pakkekalender at gøre:D he he.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...