Nikolaj K 98 Skrevet 18. November, 2018 Hej med jer. Jeg skrev et sted i en tråd i går en lignende kommentar, men nu kommer jeg med den som et selvstændigt indlæg. Jeg ved, at jeg af en eller anden grund ikke er skide populær herinde og som regel bliver ramt af en shit storm, når jeg åbner munden - jeg vil bare sige en sidste ting inden jeg takker af: Hvis man har en kæreste i forvejen eller er gift og godt etableret, så bør man tænke sig RIGTIG godt om inden man begiver sig ind i denne GP-verden. Jeg mødte min kæreste i 2003 og for otte år siden giftede vi os. Det vil altså sige, at jeg var i et rigtig stabilt forhold. Alligevel trak spændingen ved GP-verdenen helt enormt og siden 2014 har jeg besøgt en god håndfuld forskellige piger. For en måneds tid siden SMSede jeg omkring en aftale og snotdum som jeg var glemte jeg at slette korrespondencen. Min kone opdagede en indkommen SMS fra den GP, jeg var ved at lave en aftale med, og konfronterede mig. Jeg måtte krybe til korset og valgte at fortælle sandheden. Det endte nærmest i slåskamp. Hun ville skilles - og det er vi blevet. Jeg sidde alene tilbage og er knust over at jeg ikke valgte at sætte mere pris på hende, at jeg valgte at være utro og ikke mindst er jeg pisse flov over at have udnyttet hendes tillid til mig. Jeg dømmer ingen og kunne aldrig finde på det, men tænk jer RIGTIG godt om inden I begiver jer ud i denne verden hvis I allerede har én derhjemme, som elsker jer. Det er alt sammen min egen forbandede fejl, jeg bebrejder ingen anden end mig selv for at være et usympatisk dumt svin. I kan hade mig og svine mig til så meget I vil, tro på mig eller lade være. Det er op til jer. Jeg takker af for nu. Pas på jer selv. 15 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 957 Skrevet 18. November, 2018 Hvorfor takke af her på siden? Du er jo, efter hvad du skriver, blevet skilt og har derfor nu brug for anmeldelser her på EG når trykket skal lettes. Men er jo dig selv der må tage beslutningen. Held og lykke. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 18. November, 2018 Jeg vil ikke sidde og kaste med sten da jeg sidder i et glashus Tror de fleste herinde er gift, eller i forhold, og bruger GP'ere til spænding, eller til noget som de ikke får hjemme. Jeg er selv i den situation. Hvis jeg blev opdaget ville det også ende i skilsmisse. Nu er skaden sket for dig, og jeg håber du kommer videre. Jeg kan kun sige at hvis man begiver sig ud i denne her slags ting som en gift mand, så kræver det planlægning, og tålmodighed, og ikke mindst faste rutiner. Selv bruger jeg en "burnerphone" en ekstra mobil med taletidskort. Den ligger i min taske til arbejde, sammen med min arbejdscomputer m.m. eller i en skuffe på arbejdet. Den ligger med andre ord et sted hvor konen har næsten lig med nul chance at finde den. Den er desuden låst med en kode, og den er sat til ikke at vise beskeder på skærmen når den er låst. For det meste er den dog slukket, og kun i brug når næste besøg skal planlægges. Nu er jeg i den situation at min kone har skiftende arbejdstider, og jeg så tilpasser mine GP ture til når hun er på aftenarbejde. Så kan jeg komme i bad, og få luftet tøjet inden hun kommer hjem. og slette historikken på mobilen, inden den slukkes. Så vidt muligt besøger jeg ikke nogen GP'ere fra samme by som jeg bor i. Har dog et par stykker jeg bruger fra samme by som jeg bor i, men hvor jeg ved at de er 100% diskrete. Jeg har været gift i 18 år, og har besøgt GP, i ca. 10 år. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikolaj K 98 Skrevet 18. November, 2018 mester4u skrev, for 44 minutter siden: Hvorfor takke af her på siden? Du er jo, efter hvad du skriver, blevet skilt og har derfor nu brug for anmeldelser her på EG når trykket skal lettes. Men er jo dig selv der må tage beslutningen. Held og lykke. Det kan være, at du har ret. Jeg må se hvad fremtiden bringer. Lige nu sidder jeg bare tilbage med en mega tom følelse i kroppen, som jeg selv er skyld i - og fingeren peger kun én vej. Men tak skal du have. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 18. November, 2018 Nikolaj K skrev, for 1 time siden: Det er alt sammen min egen forbandede fejl Du har delvis ret i at det er din egen fejl - men fejlen var valg af en ægtefælle der tjekker ens mails og sms'er , det er ganske enkelt utilstedeligt. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikolaj K 98 Skrevet 18. November, 2018 powerpoint skrev, 1 time siden: Du har delvis ret i at det er din egen fejl - men fejlen var valg af en ægtefælle der tjekker ens mails og sms'er , det er ganske enkelt utilstedeligt. Det mest absurde er, at vi for noget tid siden havde den snak, hvor jeg bad hende om at lade være med at tjekke mine beskeder. På den anden side kunne det jo have været en fortsættelse af bedrag og udnyttelse af hendes tillid til mig. Men i sidste ende kan mine handlinger ikke forsvares. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 362 Skrevet 18. November, 2018 Nikolaj K skrev, for 38 minutter siden: Det mest absurde er, at vi for noget tid siden havde den snak, hvor jeg bad hende om at lade være med at tjekke mine beskeder. På den anden side kunne det jo have været en fortsættelse af bedrag og udnyttelse af hendes tillid til mig. I bagklogskabets lys... burde det fået dig til at se om du kunne stole på om hun kunne holde sig fra din telefon. Nikolaj K skrev, for 38 minutter siden: Men i sidste ende kan mine handlinger ikke forsvares. Lad nu være med at gå til i bondeanger. Skjold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 18. November, 2018 powerpoint skrev, for 2 timer siden: Du har delvis ret i at det er din egen fejl - men fejlen var valg af en ægtefælle der tjekker ens mails og sms'er , det er ganske enkelt utilstedeligt. Æh, hvorfor er det vigtigere? Begge parter har svigtet hinandens tillid her. Den ene knepper ved siden af uden aftale (udgangspunktet i ægteskaber er, at hvis der ikke er aftalt andet, så gør man ikke det - i hvert fald ikke systematisk), den anden tjekker sin partners telefon imod en aftale. I praksis er skilsmissen udløst af begge svigt i forening. Det ene svigt alene ville - alt andet lige - ikke føre til skilsmisse (enten ville han kneppe ved siden af uden at blive opdaget, eller hun ville ikke opdage noget ved at snage i hans telefon). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 18. November, 2018 (edited) Nikolaj K skrev, 1 time siden: Men i sidste ende kan mine handlinger ikke forsvares. Sødeste dig.... Det kan de da i den grad.... At samfundets normer og værdier så ikke lige helt går i spænd med vores helt naturlige drifter, det er jo så en anden diskussion. Det er ikke unormalt at have lyst til at "parre" sig med mere end en partner. Det er ganske naturligt. ☆☆☆☆jeg fortæller dælme heller ik min ægtefælle, om mine eskapader.... Så ville jeg også blive skilt.... Redigeret 18. November, 2018 af Slemme Line Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 18. November, 2018 Ja at knalde nd en anden uden ægtefælles accept er utroskab og skilsmise fremkaldende, inden du går i bondeanger selvsving, så tænk lig over om hvorfor GP verden blev så atraktivt for dig, var i soulmates og delte i ligværdigt hinanden og lod ægtefællen have sit, eller var dey fruen der satte dagsordenen, og fik lyst til at tjekke sms og mail, fordi hun sksl have kontrol og tjek og du fandt dig i det for fredens skyld, og havde i et forrygende sexliv? https://politiken.dk/debat/art5572126/Kvinden-har-vundet-og-det-er-din-egen-skyld-mand Nu ved jeg ikke om I slet ikke kan tale sammen, men måske I sku tage en snak om årsag og virkning, for jeres begges skyld, selv er jeg forrygende god ven med min X, efter vi blev skilt og vi nyder begge rollen som nybagte oldeforældre og ind i mellem knalder vi da, gider hun ikke knalde (oftest er det sådan for kvinder tørrer ud) så går jeg til en GP... Der skal to til at blive gift og to til, at blive skilt... held og lykke tag din tid til krisebearbejdning og kom frisk ud i livet. BH Alko.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 18. November, 2018 Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden: eller var dey fruen der satte dagsordenen, og fik lyst til at tjekke sms og mail, fordi hun sksl have kontrol og tjek Måske fornemmede hun noget i hans adfærd, som gjorde at hun mistænkte at han kneppede ved siden af og derfor fik hun trang til at tjekke? Der kan være så mange forklaringer, men det er selvfølgelig altid bekvemt at placere hovedansvaret for et sammenbrud hos den anden. Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden: måske I sku tage en snak om årsag og virkning, for jeres begges skyld, Helt enig! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 18. November, 2018 Bebop, jo hvis han har mistænkelig adfærd så.....meen jegvkan se på mit barnebarn at hans kone nu har nået hyænealderen og hun k okler på for at kontrollere alt bank konti, indkøb børns skolegang, havearbejdet o.s.v. Nu tror jeg ikke mit barnebarn knalder andre end sin kone men mange kvinder får en ubændig trang til kontrol, og hvis de ikke holde i ave går det galt manden mister sin makulinitet og kvinden søger så efter en mand med et sæt nosser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 18. November, 2018 Alkoholikeren skrev, for 7 minutter siden: Bebop, jo hvis han har mistænkelig adfærd så.....meen jegvkan se på mit barnebarn at hans kone nu har nået hyænealderen og hun k okler på for at kontrollere alt bank konti, indkøb børns skolegang, havearbejdet o.s.v. Nu tror jeg ikke mit barnebarn knalder andre end sin kone men mange kvinder får en ubændig trang til kontrol, og hvis de ikke holde i ave går det galt manden mister sin makulinitet og kvinden søger så efter en mand med et sæt nosser.. Det er ikke en "hyænealder". Hvis en trang til at kontrollere partneren vokser frem og ikke er der fra starten, så er det sandsynligvis noget andet det handler om. Typisk at man føler sig forsømt på den ene eller anden måde, eller at pligter er ulige fordelt (hvilket igen er en form for forsømmelse). Nogle gange er det ikke "objektivt" skævt, men bare noget den ene part føler - det kan på sin side bunde i et hav af andre forhold, som det vil føre for vidt at komme ind på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 18. November, 2018 Nu skaden er sket, og ikke står til at ændre, så håber jeg bare for dig at du kommer ud af din skilsmisse med så små økonomiske omkostninger som muligt, og at hun hverken kan eller vil flå dig økonomisk i faldet. Der er for mange eksempler på at skilsmisser har trukket spor i økonomien, og ikke bare på følelses kontoen, i årevis efterfølgende. Jo mindre der at dele, i bedste fald ingen børn, og økonomisk, des bedre chancer for at rejse sig igen. Held og lykke Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 18. November, 2018 Nikolaj K skrev, for 10 timer siden: Hej med jer. Jeg skrev et sted i en tråd i går en lignende kommentar, men nu kommer jeg med den som et selvstændigt indlæg. Jeg ved, at jeg af en eller anden grund ikke er skide populær herinde og som regel bliver ramt af en shit storm, når jeg åbner munden - jeg vil bare sige en sidste ting inden jeg takker af: Hvis man har en kæreste i forvejen eller er gift og godt etableret, så bør man tænke sig RIGTIG godt om inden man begiver sig ind i denne GP-verden. Jeg mødte min kæreste i 2003 og for otte år siden giftede vi os. Det vil altså sige, at jeg var i et rigtig stabilt forhold. Alligevel trak spændingen ved GP-verdenen helt enormt og siden 2014 har jeg besøgt en god håndfuld forskellige piger. For en måneds tid siden SMSede jeg omkring en aftale og snotdum som jeg var glemte jeg at slette korrespondencen. Min kone opdagede en indkommen SMS fra den GP, jeg var ved at lave en aftale med, og konfronterede mig. Jeg måtte krybe til korset og valgte at fortælle sandheden. Det endte nærmest i slåskamp. Hun ville skilles - og det er vi blevet. Jeg sidde alene tilbage og er knust over at jeg ikke valgte at sætte mere pris på hende, at jeg valgte at være utro og ikke mindst er jeg pisse flov over at have udnyttet hendes tillid til mig. Jeg dømmer ingen og kunne aldrig finde på det, men tænk jer RIGTIG godt om inden I begiver jer ud i denne verden hvis I allerede har én derhjemme, som elsker jer. Det er alt sammen min egen forbandede fejl, jeg bebrejder ingen anden end mig selv for at være et usympatisk dumt svin. I kan hade mig og svine mig til så meget I vil, tro på mig eller lade være. Det er op til jer. Jeg takker af for nu. Pas på jer selv. Det er altså interessant. Du er et "usympatiskt dumt svin" i det øjeblik du er blevet afslørret. Før det var du kun en mand der havde en kæreste og et behov for ekstra spænding. Noget som gjorde livet til noget lidt mere. Lige som at du var et menneske før og et andet efterpå? Split Personality? Eller har du været det samme menneske hele tiden, kun med begrænsede muligheder for at være hele dig? Eller har du været et menneske der prøver at finde ud af hvad det er at være et menneske. En biologiskt skabning som også skal passe ind i et samfund med dets normer? Du skal ikke have nogen anden Gud ved siden af mig. Du skal heller ikke have nogen anden kvinde ved siden af din kone. Vores relationer er stadig bygget alt for meget på det som Bibelen statuerer. Og vi køber det uden at tænke. "Jeg var et dumt svin". Nej du var et menneske, og hvis din kæreste også er det så ville i kunne snakke om det. Hvem er et perfekt menneske? Den der ikke knalder ved siden af? Trump? Lars Løkke? Dronningen? Næppe. De perfekte mennesker der eventuelt findes, vil ingen af os have noget at gøre med. Hvem vil overhoved have et perfekt menneske til sin kæreste? Det ville være forfærderligt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 18. November, 2018 Moralen er vel blot, at hvis man selv egenhændigt har taget et valg om at være utro, så må man jo selvfølgelig også være afklaret omkring eventuelle konsekvenser, og tage konsekvensen uden alt for meget selvmedlidenhed. Livet er for kort til selvmedlidenhed. Har konsekvenserne været en øjenåbner, så brug viden fremadrettet, eller forsæt i samme spor, hvis det egentligt ikke har ændret noget på ens seksuelle vaner og præferencer. Ingen er perfekte, og jeg vil mene at det vigtigste her i livet omkring sin adfærd må være, at man kan se sig selv i øjnene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 11. December, 2018 Kort sagt, der er handling - og der er konsekvens. Gider konen ikke knalde, må hun forvente, at manden finder en som vil. Knalder manden ved siden af, må han forvente, at det potentielt kan opdages. I har tydeligvis haft et usundt forhold, hvor mistro har været en skyggepartner, den slags kan man ikke arbejde med, for jalousi er altødelæggende. I min verden, tjekker man ikke hinandens telefon, mail, post, mv...det er faktisk ulovligt, og omfatter af brevhemmeligheden, osse selvom man er gift! Du må rejse dig igen, og tro mig...du er ikke færdig med denne verden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 14. December, 2018 Jeg vil kun svare for mine egne handlinger, men jeg går i byen for at få det jeg ikke får derhjemme. Fik jeg mine behov opfyldt hjemme, ville jeg ikke gå i byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 15. December, 2018 Randersand skrev, for 14 timer siden: Jeg vil kun svare for mine egne handlinger, men jeg går i byen for at få det jeg ikke får derhjemme. Fik jeg mine behov opfyldt hjemme, ville jeg ikke gå i byen. Okay, det er jo den klassiske undskyldning. Det der som regel mangler er, hvad du selv kunne gøre for at få dine "behov" opfyldt hjemme. Og i den forbindelse er det måske værd at overveje, hvad det er man kalder "behov" (i biologi er behov noget man dør af at undvære), og hvad man bare kalder "lyst". Lyst er noget man kan forme, og man dør ikke af at gå på kompromis. Jeg skriver det ikke for at moralisere, jeg synes bare nogle undskyldninger er for billige og dovne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 15. December, 2018 (edited) Bebop skrev, 1 time siden: Jeg skriver det ikke for at moralisere, jeg synes bare nogle undskyldninger er for billige og dovne. Beklager @Bebop , men jeg synes dit valg af ordene “undskyldninger”, “billige” og “dovne” netop er moraliserende. Good Fun Redigeret 15. December, 2018 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 15. December, 2018 Good Fun skrev, 1 time siden: Beklager @Bebop , men jeg synes dit valg af ordene “undskyldninger”, “billige” og “dovne” netop er moraliserende. Good Fun Ja, det er moraliserende over for en indstilling til livet - men ikke over for sådan noget som seksuel troskab. Det var det, jeg mente. Du har helt ret i, at jeg er moralsk i den forstand, at jeg synes det er en pligt, at man ikke tyer til bekvemt selvbedrag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemand4fun 0 Skrevet 15. December, 2018 Good Fun skrev, 1 time siden: Beklager @Bebop , men jeg synes dit valg af ordene “undskyldninger”, “billige” og “dovne” netop er moraliserende. Good Fun Det kan være fornuftigt, hvis man ser på Bebop som kvinde...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 15. December, 2018 (edited) OK @Bebop. Men du karakteriserer mandens forklaring som en “billig og doven undskyldning”. Det gør du baseret på en teori om, at han ved en anden indsats hjemme ville kunne få opfyldt sit behov (eller i din terminologi sin “lyst”). Og det ved du jo intetsomhelst om? Good Fun Redigeret 15. December, 2018 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 692 Skrevet 15. December, 2018 Da jeg mødte min faste partner for mange år siden, fortalte hun mig uopfordret at hun godt kunne acceptere sidespring, hvis der var tale om engangsforhold. Det tog jeg til efterretning og rettede mig efter. Med tiden er det dog sket at engangs er blevet til flergangs, og hvad skal jeg så gøre? Skal jeg fortælle hende at hun også må acceptere flergangs? Det synes jeg er svært. Jeg synes at selve det at emnet bliver åbnet, gør mere skade end gavn. I stedet prøver jeg at holde tingene på et niveau, hvor jeg selv kan forsvare det. Hvis jeg skulle blive afsløret, må vi tage en snak. Der vil nok ikke ske det store. Der er jo en grund til at vi har valgt at blive sammen. Jeg tror heller ikke at nogen af de gifte kvinder jeg har haft forhold til, har haft en aftale med deres mand, men de har respekteret ham. Vi finder alle den bedste måde at fungere på, og til syvende og sidst er vi frie mennesker som kan gøre, hvad vi vil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 15. December, 2018 Good Fun skrev, for 3 minutter siden: Det gør du baseret på en teori om, at han ved en anden indsats hjemme ville kunne få opfyldt sit behov (eller i din terminologi sin “lyst”). Jeg har ingen teori, for jeg aner intet om forholdene. Jeg siger bare, at sådan som forklaringen (undskyldningen) er formuleret, så er den doven, fordi den er ensidig, ansvarsfraskrivende og har en fejlagtig fremstilling af, at man kan have særlige behov for sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg