Cowboytoasten 166 Skrevet 19. Juli, 2019 Hvor gammel vil i skyde på hun er, og hvordan er stedet? Er det et typisk thai sted hvor der er en masse andre også eller er det kun hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 617 Skrevet 20. Juli, 2019 Cowboytoasten skrev, for 7 timer siden: Hvor gammel vil i skyde på hun er, og hvordan er stedet? Er det et typisk thai sted hvor der er en masse andre også eller er det kun hende? Jeg vil skyde hende til start 30'erne Hun er alene på sin traditionelle thai klinik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 563 Skrevet 25. Juli, 2019 Og er det et traditionelt thai-sted der lukter kokt ris? Jeg hader den lukt når jeg skal "masseres" 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 166 Skrevet 30. Juli, 2019 Så det er altså Hendes egen forretning og kun hende der er der? Er ikke fan af det thai lotteri. Er der en der kender adressen? Tænker hvis det er en rigtig forretning er der intet galt i at spørge. Jeg kan godt lide at lure på google maps hvor diskræt det er inden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 506 Skrevet 30. Juli, 2019 Cowboytoasten skrev, for 6 minutter siden: Så det er altså Hendes egen forretning og kun hende der er der? Er ikke fan af det thai lotteri. Er der en der kender adressen? Tænker hvis det er en rigtig forretning er der intet galt i at spørge. Jeg kan godt lide at lure på google maps hvor diskræt det er inden Adressen får du naturligvis først ved aftale - direkte fra Tina. Men kan afsløre så meget, at det er tæt på Langgade station. Diskret? Så diskret, eller ikke, som en indgang direkte fra gaden nu engang er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 30. Juli, 2019 Cowboytoasten skrev, for 8 timer siden: Så det er altså Hendes egen forretning og kun hende der er der? Er ikke fan af det thai lotteri. Er der en der kender adressen? Tænker hvis det er en rigtig forretning er der intet galt i at spørge. Jeg kan godt lide at lure på google maps hvor diskræt det er inden Stedet er ikke diskret, men du kan ved kontakt til Tina, blive lukket ind af bagdøren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 166 Skrevet 1. August, 2019 Det franske samt hendes massage er i den grad godkendt. Er du gal hun kan tage fat. Kunne godt finde på at besøge hende selv hvis der intet frækt var at hente. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magico 439 Skrevet 1. August, 2019 Jeg er ikke kommet af et blowjob i vel omkring 15 år.... indtil jeg besøgte Tina. Er du gal hun er god med munden. Også til at snakke iøvrigt Jeg var nødt til at få blowjobbet, for lige at give mine ører et lille hvil.... aaah ok det er gas, hun var sgu virkelig sød udover også at blowe for vildt!! 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 939 Skrevet 2. Oktober, 2019 Syntes lige jeg ville give en status på en af vores dejlige thai piger, Tina. Var hos hende for et par dage siden, og hun er helt frisk og sprød efter hendes ferie. Selvom hun ikke tilbyder sex mere, er der så meget at komme efter, hvilket også alle de gode reviews vidner om. Og hun er i topform med både hånd og mundarbejde. Elsker også hendes våde kys. Næste gang skal jeg altså virkelig strenge mig an og få en massage hos hende (måske med happy ending), men med fokus på hendes rigtig gode massage, det er lidt tid siden. Og fuck hun er prisstærk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 563 Skrevet 3. Oktober, 2019 Tidligere har der fantes flere kvinder på adressen. Er det fortsatt tilfældet, eller opererer hun på "egenhånd" nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 939 Skrevet 10. Oktober, 2019 Karsteng skrev, den 3.10.2019 at 20:14: Tidligere har der fantes flere kvinder på adressen. Er det fortsatt tilfældet, eller opererer hun på "egenhånd" nu? Tror hun har overtaget biksen efter et tidligere thai sted, med flere piger, nu er hun primært alene. En gang imellem er der en hjælpende mund 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg