Hop til indhold
Guest Eron

Tina – Super Babe og super Billig.

Recommended Posts

Cowboytoasten skrev, for 7 timer siden:

Hvor gammel vil i skyde på hun er, og hvordan er stedet? Er det et typisk thai sted hvor der er en masse andre også eller er det kun hende?

Jeg vil skyde hende til start 30'erne

Hun er alene på sin traditionelle thai klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så det er altså Hendes egen forretning og kun hende der er der? Er ikke fan af det thai lotteri. Er der en der kender adressen? Tænker hvis det er en rigtig forretning er der intet galt i at spørge. Jeg kan godt lide at lure på google maps hvor diskræt det er inden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cowboytoasten skrev, for 6 minutter siden:

Så det er altså Hendes egen forretning og kun hende der er der? Er ikke fan af det thai lotteri. Er der en der kender adressen? Tænker hvis det er en rigtig forretning er der intet galt i at spørge. Jeg kan godt lide at lure på google maps hvor diskræt det er inden 

Adressen får du naturligvis først ved aftale - direkte fra Tina. Men kan afsløre så meget, at det er tæt på Langgade station.

Diskret? Så diskret, eller ikke, som en indgang direkte fra gaden nu engang er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cowboytoasten skrev, for 8 timer siden:

Så det er altså Hendes egen forretning og kun hende der er der? Er ikke fan af det thai lotteri. Er der en der kender adressen? Tænker hvis det er en rigtig forretning er der intet galt i at spørge. Jeg kan godt lide at lure på google maps hvor diskræt det er inden 

Stedet er ikke diskret, men du kan ved kontakt til Tina, blive lukket ind af bagdøren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke kommet af et blowjob i vel omkring 15 år.... indtil jeg besøgte Tina. Er du gal hun er god med munden. Også til at snakke iøvrigt :D Jeg var nødt til at få blowjobbet, for lige at give mine ører et lille hvil.... aaah ok det er gas, hun var sgu virkelig sød udover også at blowe for vildt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes lige jeg ville give en status på en af vores dejlige thai piger, Tina. Var hos hende for et par dage siden, og hun er helt frisk og sprød efter hendes ferie. Selvom hun ikke tilbyder sex mere, er der så meget at komme efter, hvilket også alle de gode reviews vidner om. Og hun er i topform med både hånd og mundarbejde. Elsker også hendes våde kys. Næste gang skal jeg altså virkelig strenge mig an og få en massage hos hende (måske med happy ending), men med fokus på hendes rigtig gode massage, det er lidt tid siden. Og fuck hun er prisstærk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, den 3.10.2019 at 20:14:

Tidligere har der fantes flere kvinder på adressen. Er det fortsatt tilfældet, eller opererer hun på "egenhånd" nu?

Tror hun har overtaget biksen efter et tidligere thai sted, med flere piger, nu er hun primært alene. En gang imellem er der en hjælpende mund :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...