Hop til indhold
Guest Eron

Tina – Super Babe og super Billig.

Recommended Posts

Loveyouladies skrev, den 2/6/2019 at 08:57:

Hej - Tina lyder til at være en pige man ikke mp misse:)

Vil lige høre - er der multicum med i en time til 1000, er der nogen der ved det?

Tvivler på hun ikke tillader det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 14 timer siden:

Sidst jeg så var det 1000,- for 60 min. Hos hende, hvorfor skriver du sådan?

Da tråden startede var det vist for 45 min. Men generelt mangler @Anton123 vist ofte tilstrækkelig strøm til at computeren kører på fuld kraft. Måske kører den på ren solenergi, og så var der lige overskyet igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu blev jeg fristet af alle de gode anmeldelser og bookede en tid i weekenden. Jeg havde sparet godt op og glædede mig til en omgang hed sex med en smuk thaipige. 

Det blev på ingen måde som jeg havde forventet. Det undrer mig egentlig at der er så lidt fokus på hendes massage, for den er god - virkelig god. Faktisk glemte jeg alt om liderlighed og våde blowjobs og nød bare den hårde dybdegående massage der gjorde godt i de ømme skuldre. Tina fortalte at hun var ved at være kørt træt og at sex snart bliver taget af menuen. Hun arbejder hele dagen hver eneste dag og det er der altså ingen der kan holde til. 

Pludselig var tiden gået og Tina rejste sig fra briksen med et smil. Finito sagde hun. Jeg så nok lidt skuffet ud da jeg jo stadig var uforløst og der ikke været så meget som en antydning af noget frækt. Hun kravlede op til mig og gav mig en suttetur af den anden verden. Dybt, vådt, kugler og et intenst blik hele vejen. Fuck det var fantastisk! 10 min over tid og mig på vejen igen. Super service!

Pigen 8/10

Sted 5/10

Service 10/10

Pris 9/10

Gentagelses faktor 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter alle disse gode anmeldelser måtter jeg også en tur forbi Tina.

Fuldservice 1 time – 1000 kr.

 

Kan kun tilslutte mig de fine anmeldelser, blev ikke til så meget massage, men en masse fed og god sex.

”kom” en gang i munden på hende og 1 gang mellem hendes bryster.

Lækker og flot pige.

 

Jeg ”kommer” helt sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, den 23.6.2019 at 10:12:

Nu blev jeg fristet af alle de gode anmeldelser og bookede en tid i weekenden. Jeg havde sparet godt op og glædede mig til en omgang hed sex med en smuk thaipige. 

Det blev på ingen måde som jeg havde forventet. Det undrer mig egentlig at der er så lidt fokus på hendes massage, for den er god - virkelig god. Faktisk glemte jeg alt om liderlighed og våde blowjobs og nød bare den hårde dybdegående massage der gjorde godt i de ømme skuldre. Tina fortalte at hun var ved at være kørt træt og at sex snart bliver taget af menuen. Hun arbejder hele dagen hver eneste dag og det er der altså ingen der kan holde til. 

Pludselig var tiden gået og Tina rejste sig fra briksen med et smil. Finito sagde hun. Jeg så nok lidt skuffet ud da jeg jo stadig var uforløst og der ikke været så meget som en antydning af noget frækt. Hun kravlede op til mig og gav mig en suttetur af den anden verden. Dybt, vådt, kugler og et intenst blik hele vejen. Fuck det var fantastisk! 10 min over tid og mig på vejen igen. Super service!

Pigen 8/10

Sted 5/10

Service 10/10

Pris 9/10

Gentagelses faktor 100%

Jeg besøger hende gerne kun for massage, det har jeg også skrevet om herinde før :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes faktisk, at det er fint, hvis hun vil "spare" sig selv lidt i stedet for at køre surt i det. Og en tusse for en time body-to-body med sf, kys, 69 og mega er en fair pris. Leticia gjorde det samme, tog sex af menuen og tilbyder massage body-to-body med svensk/sf :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coolio122 skrev, for 2 timer siden:

jeg har i lang tid tænkt på at skulle besøge hende, men uden sex er det sgu ligemeget, øv

Ja, det samme her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loveyouladies skrev, for 29 minutter siden:

Øv man ikke kan dunke hende mere:)

åbenbart ikke, og så er det lidt ligemeget ikke, et HJ, er da kedeligt, så kan man bare gokke den af selv og spare de 1000kr, min mening

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coolio122 skrev, for 28 minutter siden:

åbenbart ikke, og så er det lidt ligemeget ikke, et HJ, er da kedeligt, så kan man bare gokke den af selv og spare de 1000kr, min mening

Hold da op så har jeg sparet 30 K i  denne måned en tusse pr. dag :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 2 minutter siden:

Hold da op så har jeg sparet 30 K i  denne måned en tusse pr. dag :-P

og jeg har sparet endnu mere, efter mit seneste besøg hos en glædespige, i januar har jeg ikke besøgt nogen, blev godt nok skræmt af den ligegyldighed, og masser af sprit servietter, , fuck en nedern oplevelse, hvis det er sådan en glædespige er , er det meget bedre bare ordne det selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes man får utrolig meget for pengene stadig, og heldigvis udbyder hun det jeg kigger aller mest efter - våde kys, dyb superfransk og skønne bryster man må holde rigeligt om, Stor GFE faktor, og fedt hun taler dansk. Og dem der ikke kan gå på kompromis med sex, finder jo bare andre steder. Men det helt særlige Tina stadig giver, tænker jeg der er rigtig mange der prissætter og ser den kæmpe værdi i. Respekt for hun passer på sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er super, super fantastisk og der er ingen tvivl om jeg også vil savne sex med hende. Jeg kan kun takke for hendes tid og alle de fede oplevelser hun har givet mig. Jeg kommer dog 100% til at komme hos hende og modtage massage og måske med lidt ekstra :o)

Jeg forstår bestemt også godt at hun spare på sig selv og fokusere på det hun reelt er bedst til - massage. Jeg må hertil sige, at jeg kommer også for hendes skønne selskab og gode energi som hun utrolig nok altid har - og enig.... fedt hun taler så godt dansk.

Jeg tror hun er på vej ud af denne branche lige så stille. Hun ville netop være klog nok til at få noget andet op af stå. Jeg håber det bedste for hende ligesom alle de andre der forsøger at skabe et normalt liv udenfor.

Poppe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poppe2000 skrev, for 28 minutter siden:

Jeg forstår bestemt også godt at hun spare på sig selv og fokusere på det hun reelt er bedst til - massage.

Syntes det er mere fyldestgørende at sige at hun faktisk er eminet til at give massage, kunne godt komme til hende blot for det, men syntes hun fortjener kredit for netop hendes mere intime talenter - fucking godt blow, overdrevet skønne berøringsvenlige bryster og klasse kys, det er hun hylende god til ! Der er mange der kan give god massage, men ikke mange der kan give alt det ekstra på det niveau, som vi jo er sucker for os mænd, de fleste af os anyway.

Redigeret af Vildsvinet
manglede et "i"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da kun samleje der er taget fra annoncen.

Vil da bestemt mene at, svensk, super fransk, mega fransk og 69 hører til i kategorien sex. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 2 minutter siden:

Det er da kun samleje der er taget fra annoncen.

Vil da bestemt mene at, svensk, super fransk, mega fransk og 69 hører til i kategorien sex. ;-)

Prøv at snak med Bil Clinton om det :-) Men med ingen sex menes netop ingen penetration, det er bare det :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Prøv at snak med Bil Clinton om det :-) Men med ingen sex menes netop ingen penetration, det er bare det :-) 

Vil helt sikkert mene at min bedre halvdel ikke vil kunne se forskellen. Så den bliver nok holdt til at der skal besøges til thaimassage. :D Men det er jo heller ikke helt løgn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var igen en tur forbi Tina, for jeg trængte til en ordentlig gang massage og det kan hun sgu. Og så med prik over i'et - mega. Har tidligere holdt igen, da der skulle være "kræfter" til lagengymnastik, men gud, hvor var det egentlig befriende ikke at skulle præstere. Det der sindsygt kønne ansigt, de der bryster, man ville ønske man kunne falde i søvn i hver dag - og så bliver man ellers serviceret, så man vakler derfra. Yes, jeg er fanboy.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes nu altså stadig at gi 1000kr for massage uden sex, er liiiige i overkanten, men bare min mening, så kan hun være nok så sød og dejlig, men vil nu for de penge ha sex, og ikke bare et blæs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coolio122 skrev, for 2 timer siden:

jeg synes nu altså stadig at gi 1000kr for massage uden sex, er liiiige i overkanten, men bare min mening, så kan hun være nok så sød og dejlig, men vil nu for de penge ha sex, og ikke bare et blæs

Man kan jo syntes meget, men har du været der?

Tror vi er en hel fan klub for Tina, så hvis du ikke joiner, har vi lidt mere plads :-) du er selvfølgelig velkommen

Det at hun sammen med en virkelig god massage eller B2B tilbyder øko blow og endda megafransk, de dejligste våde GFE kys for 1000 for en time, er i mit perspektiv et fund. Det fåes meget dyrere og dårligere hos andre (thai) piger 

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...