Hop til indhold

Kæreste som GP

Featured Replies

Skrevet
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

En slags, ja, men ikke al chokolade smager godt :)

Nej kinderæg smager faktisk skrækkeligt:D

• Svar 81
  • Visninger 9.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg håber det går godt for peterpikkemand og hans tilkommende. Personligt er jeg nu kommet op i årene og vurderer andre ting end kun sex. Derfor vil jeg gerne spørge hvad i tror om at være kærest

• Iscenesat Virkelighed
    Iscenesat Virkelighed

Hvad så, når hun ikke længere ønsker at være luder? Er hun så fortsat tilpas spændende?   Lad være med at besøge en luder, fordi du tænker at det kunne blive til andet og mere, naturligvis sker d

• Kan han så blive din kæreste bagefter? Det vil han meget gerne være. Det kunne være vildt frækt! Han vil behandle dig som en prinsesse og holde dig i hånden og passe på dig, Tanja.

Skrevet
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Nej kinderæg smager faktisk skrækkeligt:D

Er vi dér, hvor vi kan enes om, hvad der smager godt? Jeg har jo selv mine egne forestillinger :wink:

Skrevet
Borende X skrev, for 10 minutter siden:

Er vi dér, hvor vi kan enes om, hvad der smager godt? Jeg har jo selv mine egne forestillinger :wink:

Jeg tror at vi er helt enige :wub:

Skrevet

Hvor meget jeg end hader dansk griseindustri, lavede jeg dansk flæskesteg med apelsinsovs i weekenden til mig og mine hunde. Fuck det var godt. 10.000 gange bedre end Kinderæg.

Håber dette ikke er en afsporing i denne ellers udmærkede og interessante tråd.

Skrevet
Bananas skrev, for 34 minutter siden:

Hvor meget jeg end hader dansk griseindustri, lavede jeg dansk flæskesteg med apelsinsovs i weekenden til mig og mine hunde. Fuck det var godt. 10.000 gange bedre end Kinderæg.

Det er i mine øjne ingen afsporing, men, som det nok er fremgået ovenfor, er der en steg, jeg rigtigt gerne sætter tænderne i :wub:

Skrevet

Emnet har, som andre skriver, været oppe flere gange før. Jeg har været kærester med en gp engang og beskrev forholdet i en af de andre tråde. Ved ikke hvordan jeg linker til den men den kan sikkert søges frem. Advarer dog på forhånd om at forholdet var utrolig normalt :)

Skrevet
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Jeg skal hilse fra bankdirektricen og sige at hun glæder sig til at at smage din flæskesteg med appelsinsovs, når nu i skal være kærester og i sommerhus og holde i hånden. Hun spørger om hundene kunne lide menuen?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.