Hop til indhold
peterpikkemand

Kæreste som GP

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er lidt nysgerrig på om der er nogen der har erfaring med at være kærester med en GP..

Jeg er vildt tændt af tanken, og om det overhovedet kan lade sig gøre..

Jeg har DYB respekt for den service vores dejlige GP´er udøver, jeg har raldrig selv besøgt en, men kan mærke tiden nærmer sig :-)

Og gerne med kæreste potentiale :-)

Nogen anbefalinger?? Kom frisk også gerne GP´er :-)

Knus herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterpikkemand skrev, for 5 minutter siden:

Hejsa

Jeg er lidt nysgerrig på om der er nogen der har erfaring med at være kærester med en GP..

Jeg er vildt tændt af tanken, og om det overhovedet kan lade sig gøre..

Jeg har DYB respekt for den service vores dejlige GP´er udøver, jeg har raldrig selv besøgt en, men kan mærke tiden nærmer sig :-)

Og gerne med kæreste potentiale :-)

Nogen anbefalinger?? Kom frisk også gerne GP´er :-)

Knus herfra

dating.dk = søger kæreste 

eroguide.dk= søger uforpligtende sex/massage med gp-er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at søge lidt herinde. Der er flere ældre tråde om emnet, og den sidste er kun et par måneder gammel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
peterpikkemand skrev, for 14 minutter siden:

Hejsa

Jeg er lidt nysgerrig på om der er nogen der har erfaring med at være kærester med en GP..

Jeg er vildt tændt af tanken, og om det overhovedet kan lade sig gøre..

Jeg har DYB respekt for den service vores dejlige GP´er udøver, jeg har raldrig selv besøgt en, men kan mærke tiden nærmer sig :-)

Og gerne med kæreste potentiale :-)

Nogen anbefalinger?? Kom frisk også gerne GP´er :-)

Knus herfra

Hvorfor er det et plus for dig at din kommende kæreste skal være GP?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad så, når hun ikke længere ønsker at være luder? Er hun så fortsat tilpas spændende? :D 

Lad være med at besøge en luder, fordi du tænker at det kunne blive til andet og mere, naturligvis sker det, mén det kan ikke forceres! Ingen luder ønsker at blive valgt til, på baggrund af hendes valg af erhverv, mén som hele det menneske hun er, også når hun vågner op med drageånde og ikke gider at bolle med dig i en måned, mén stadig går på arbejde og boller 5 andre mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nææ det sys jeg ikke, en at dele seng med, en at vågne med og sige, go morn skat, en at tage i sommerhus med og gå hånd i hånd med

Og tanken om at "møde" en kunde er da pisse frækt :-)

Håber jeg udtrykker mig godt nok, svært at forklare syntes jeg..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 minutter siden:

Hvad så, når hun ikke længere ønsker at være luder? Er hun så fortsat tilpas spændende? :D 

Lad være med at besøge en luder, fordi du tænker at det kunne blive til andet og mere, naturligvis sker det, mén det kan ikke forceres! Ingen luder ønsker at blive valgt til, på baggrund af hendes valg af erhverv, mén som hele det menneske hun er, også når hun vågner op med drageånde og ikke gider at bolle med dig i en måned, mén stadig går på arbejde og boller 5 andre mænd. 

Hun vil da altid være attraktiv uanset om hun er luder eller ej... det er jo bare et ekstra krydderi syntes jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterpikkemand skrev, Lige nu:

43

OK, jeg havde bare indtryk af, at du havde en ungdommelig tilgang til sagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil du så spørge ind til, hvordan hendes arbejdsdag er gået? 

hvis ja - skal hun fortælle alle detaljer ?

hvis hun intet vil fortælle-kan du godtage dette?

jeg er bange for jalousien overtager med tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig vil jeg da spørge om hendes dag er gået godt.. 

Hun skal da være klar over at jeg står 100% bag hende, og det er da helt ok at sige, det gider jeg ikke snakke om..

Nææ tror nu ik jalousien vil tage over... Man skal bare være afklaret og stole 100% på hinanden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterpikkemand skrev, for 3 minutter siden:

Det forstår jeg ikke hvad du mener med det??

Jeg synes, din tilgang er lidt naiv, hvis jeg endelig skal tale rent ud af posen. Jeg kan anbefale dig at lede lidt efter de ældre tråde. Dem kan man blive klog af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterpikkemand skrev, for 3 minutter siden:

Det forstår jeg ikke hvad du mener med det??

Prøv att komma i vej og teste en GP. Sen kan du vurdere din fantasi. Hvis du fortfarande finner det pissefrækt. Så sätt in en annonse.

Jag tror Borede X menar att din approach till din fantasi är något naiv...... men who am I to judge

 

Good luck, there is one for everyone......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes, din tilgang er lidt naiv, hvis jeg endelig skal tale rent ud af posen. Jeg kan anbefale dig at lede lidt efter de ældre tråde. Dem kan man blive klog af.

Hvorfor naiv... Det virker som om du mener at en GP ikke kan ha en kæreste, eller misforstår jeg dig??

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterpikkemand skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor naiv... Det virker som om du mener at en GP ikke kan ha en kæreste, eller misforstår jeg dig??

Selvfølgelig kan en glædespige have en kæreste. Jeg er vidende om et par stykker, der har. Men det er hele din tilgang med få en glædespige for at holde hende i hånden, tage hende med i sommerhus m.m., som jeg finder "bemærkelsesværdig".

Del dette indlæg


Link til indlæg

start som det første med at besøge en gp:)

måske er alt ikke så lyserødt som du tror, da du endnu ikke "bare" har besøgt en .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...