Hop til indhold
peterpikkemand

Kæreste som GP

Recommended Posts

Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Selvfølgelig kan en glædespige have en kæreste. Jeg er vidende om et par stykker, der har. Men det er hele din tilgang med få en glædespige for at holde hende i hånden, tage hende med i sommerhus m.m., som jeg finder "bemærkelsesværdig".

Det er jo det jeg syntes er frækt, med det job hun evt måtte ha..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg har en kæreste, men han tænker ikke over hvad jeg laver. Han tænker jeg tager på arbejde og at jeg er glad for det og elsker at stå op og tage afsted til det og længere er den ikke <3

 

Jeg tænker det er et farligt grundlag at starte et forhold med. Tænker måske det er bedre at finde en kæreste som ønsker det Sanne som dig og i kunne besøge swibgerclubber sammen el lign. Da det lyder til at det er fordi du tænder på det og derved kunne der komme problemer, hvis det viser sig det ikke bliver som du tænker, at hun en dag vil stoppe som gp el andet som gør det ikke er spændende for dig mere og hvad så? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 7 minutter siden:

Altså jeg har en kæreste, men han tænker ikke over hvad jeg laver. Han tænker jeg tager på arbejde og at jeg er glad for det og elsker at stå op og tage afsted til det og længere er den ikke <3

 

Jeg tænker det er et farligt grundlag at starte et forhold med. Tænker måske det er bedre at finde en kæreste som ønsker det Sanne som dig og i kunne besøge swibgerclubber sammen el lign. Da det lyder til at det er fordi du tænder på det og derved kunne der komme problemer, hvis det viser sig det ikke bliver som du tænker, at hun en dag vil stoppe som gp el andet som gør det ikke er spændende for dig mere og hvad så? 

Tak for dit svar.. Jeg skal jo både tænde på hende ,men bestemt også det hun laver, da det vil være en del af vores forhold.. Og nej er bestemt ikke bange for den dag hun vil stoppe, det er jo hende der vil være vigtigst for mig og ikke hvad hun laver, jobbet er jo bare lidt kulør i forholdet og enormt frækt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 11 minutter siden:

Altså jeg har en kæreste, men han tænker ikke over hvad jeg laver. Han tænker jeg tager på arbejde og at jeg er glad for det og elsker at stå op og tage afsted til det og længere er den ikke <3

 

Jeg tænker det er et farligt grundlag at starte et forhold med. Tænker måske det er bedre at finde en kæreste som ønsker det Sanne som dig og i kunne besøge swibgerclubber sammen el lign. Da det lyder til at det er fordi du tænder på det og derved kunne der komme problemer, hvis det viser sig det ikke bliver som du tænker, at hun en dag vil stoppe som gp el andet som gør det ikke er spændende for dig mere og hvad så? 

Og hold da op hvor er du lækker :-) puu ha da :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Geeez - for en god ordens skyld - kærester er da ikke noget man bestiller med en bestemt baggrund, set-up ell lign... - jeg kan heller ikke gennemskue om det er gas ell seriøst - for er det seriøst, så må du nok ryste skålen lidt med fornuft og tage en dyb indånding.. og er det gas, sååå…. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 9 minutter siden:

Altså jeg har en kæreste, men han tænker ikke over hvad jeg laver. Han tænker jeg tager på arbejde og at jeg er glad for det og elsker at stå op og tage afsted til det og længere er den ikke <3

 

Jeg tænker det er et farligt grundlag at starte et forhold med. Tænker måske det er bedre at finde en kæreste som ønsker det Sanne som dig og i kunne besøge swibgerclubber sammen el lign. Da det lyder til at det er fordi du tænder på det og derved kunne der komme problemer, hvis det viser sig det ikke bliver som du tænker, at hun en dag vil stoppe som gp el andet som gør det ikke er spændende for dig mere og hvad så? 

god ide:) tag kæresten med i en swingerklub.

så kan man afprøve hvordan man har det med,at andre mænd også har sex med hende.

og man ved hvad der er sket, og ikke skal gætte eller nære mistro til gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterpikkemand skrev, for 26 minutter siden:

Det er jo det jeg syntes er frækt, med det job hun evt måtte ha..

OK, jeg håber bare, du er bevidst om, hvad du vover dig ud i, så held og lykke med projektet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterpikkemand skrev, for 27 minutter siden:

Og hold da op hvor er du lækker :-) puu ha da :-)

Hehe mange tak. Jamen bare du passer på dig og hende så går det nok 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber det går godt for peterpikkemand og hans tilkommende.

Personligt er jeg nu kommet op i årene og vurderer andre ting end kun sex. Derfor vil jeg gerne spørge hvad i tror om at være kæreste med en bankdirektrice eller tilsvarende. Vi skal naturligtvis være afklarede med det hele og helt åbne og generøse med hinandens lønningsposer. Det ville være vildt frækt, tænker jeg, at spendere hendes penge. Selvfølgelig vil jeg også respektere hende som kvinde. Kom friske med forslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
sweetstone skrev, 1 time siden:

dating.dk = søger kæreste 

eroguide.dk= søger uforpligtende sex/massage med gp-er.

Sugardating.dk: søger uforpligtende sex med ligesindede kvinder. Man må dog regne med en vis udgift, men at have kæreste/sex med gp-er er jo heller ikke gratis-_-

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterpikkemand skrev, for 1 time siden:

Nogen anbefalinger?? Kom frisk også gerne GP´er :-)

Jeg tror ikke det bliver nemt, sådan at besøge en glædespige i DK og efter I har knaldet et par gange, tro hun er klar til et længerevarende forhold.

Tag i stedetfor til Thailand og find en sød bar- eller massagepige, der hellere end gerne vil være kæreste med dig, end at sidde til pynt - mod at du betaler hende ca. kr. 400,-/dag + det løse (mad, gaver, taxi, mv.) - det kan nemt ende i et længerevarende forhold, hvid du er klar til at acceptere hendes fortid og at hun fortsætter sit normale arbejde, når du ikke er til stede ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 30 minutter siden:

Hehe mange tak. Jamen bare du passer på dig og hende så går det nok 

Der er ikke noget jeg hellere vil end at behandle hende som en prinsesse, og passe rigtig godt på hende..

Måske du skal være mit første besøg ved en GP :-)

Flot og fræk pige må jeg sige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterpikkemand skrev, for 10 minutter siden:

Der er ikke noget jeg hellere vil end at behandle hende som en prinsesse, og passe rigtig godt på hende..

Måske du skal være mit første besøg ved en GP :-)

Flot og fræk pige må jeg sige :-)

Det er jo dit valg hvem du skal besøge. 

Du er velkommen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 7 minutter siden:

Det er jo dit valg hvem du skal besøge. 

Du er velkommen ;) 

Kan han så blive din kæreste bagefter? Det vil han meget gerne være. Det kunne være vildt frækt! Han vil behandle dig som en prinsesse og holde dig i hånden og passe på dig, Tanja.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

At tro at et forhold med en GP er særligt frækt og liderligt er naivt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Bananas skrev, 1 time siden:

Derfor vil jeg gerne spørge hvad i tror om at være kæreste med en bankdirektrice eller tilsvarende. Vi skal naturligtvis være afklarede med det hele og helt åbne og generøse med hinandens lønningsposer. Det ville være vildt frækt, tænker jeg, at spendere hendes penge. 

Hvorfor ikke en fuldmægtig i Socialstyrelsen??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
peterpikkemand skrev, for 3 timer siden:

Hejsa

Jeg er lidt nysgerrig på om der er nogen der har erfaring med at være kærester med en GP..

Jeg er vildt tændt af tanken, og om det overhovedet kan lade sig gøre..

Jeg har DYB respekt for den service vores dejlige GP´er udøver, jeg har raldrig selv besøgt en, men kan mærke tiden nærmer sig :-)

Og gerne med kæreste potentiale :-)

Nogen anbefalinger?? Kom frisk også gerne GP´er :-)

Knus herfra

Lidt underlig tilgang, synes jeg.

Jeg søger ikke en kæreste - men har da mødt masser af gp´ere med kærestepotentiale.

Dem alle, faktisk, men udfra at jeg vurderer dem som mennesker; og samværet med dem som med mennesker. Mennesker med hver deres potentialer, vurderet som mennesker, ikke ting eller maskiner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 35 minutter siden:

Hvorfor ikke en fuldmægtig i Socialstyrelsen??

Det tror jeg ville blive alt for spændende for mit gamle hjerte.

Tatra skrev, for 13 minutter siden:

Mennesker med hver deres potentialer, vurderet som mennesker, ikke ting eller maskiner.

Et menneske som kæreste er faktiskt en rigtigt god idé. Gerne en bankdirektrice som desuden er både menneske og kvinde. Et Kinderæg for en gammel fattig eventyrer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 13 minutter siden:

Et menneske som kæreste er faktiskt en rigtigt god idé.

Haha, genial underfundig ironi som reaktion på et klichefyldt indlæg, Bananas! :D

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen

Gad godt skrive noget klogt, men jeg hænger stadig i GP, sommerhus og holde hånd. :wub: S'gu da lækkert. Men derfor behøver man jo altså hverken at være eller blive kæreste med den skønne. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juryen skrev, for 13 minutter siden:

Gad godt skrive noget klogt, men jeg hænger stadig i GP, sommerhus og holde hånd. :wub: S'gu da lækkert. Men derfor behøver man jo altså hverken at være eller blive kæreste med den skønne. :)

Du har helt ret.

Men hvis man nu helt vildt gerne vil være kærester, fordi det kunne være så frækt? Kan man så ikke bare bede hende om at blive det? Er det ikke sådan, det fungerer med en GP? Jeg har altså ikke prøvet det endnu, men kan mærke, at tiden nærmer sig. Tanja?

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen
Good Fun skrev, for 6 minutter siden:

Men hvis man nu helt vildt gerne vil være det, fordi det kunne være så frækt? Kan man så ikke bare bede hende om at blive det? Er det ikke sådan, det fungerer med en GP? Jeg har altså ikke prøvet det endnu, men det sker snart. Tanja?

Man skal nok lige lode stemningen inden. Hvis ikke hun er der hvor han er, så bliver det da ret hurtigt en træls oplevelse for begge. Men giv os da endelig en rapport når du har fået spurgt hende Tanja-pigen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Juryen

Du ser åbenbart ikke rigtigt ironien her. Jeg skal aldeles ikke spørge Tanja om nogetsomhelst i den retning.

Du forveksler mig med trådstarteren @peterpikkemand, som helt mærkværdigt tror, at man kan bestille en kæreste, der er GP, hvis man bare tænder nok på det!

 

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...