Guest Milf GFE Skrevet 14. April, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Hvordan skaber du kontakten til de mænd som besøger din seng? Jeg var herinde for 3-4 år siden under et andet nic. et par stykker hænger ved fra dengang. Og ellers skriver søde mænd herinde PM til mig, så finder vi ud af noget frækt, når jeg har mulighed for det. Og hvis jeg er mega tændt og har tid og ingen af de faste kan, så annoncerer jeg en sjælden gang imellem via Annoncelight, og så får jeg rigeligt med henvendelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 14. April, 2019 Mine tre hoved kriterier er: Afstand - af personlige årsager kører jeg helst ikke over en halv time, for at besøge. At pigen enten snakker flydende dansk eller engelsk. Det er bare øv når der sker kommunikationsbrist på et basalt plan. Hvad der bliver tilbudt. Jeg er stadig ny, og ikke færdig med at finde grænserne. (Det betyder ikke nødvendigvis ekstrem retning) Hvad der skal til for at komme igen: At jeg kan mærke hun også har nydt oplevelsen. At jeg føler mig lidt ør i hovedet bagefter, på den helt gode måde. Noget så simpelt som et farvel kys. At billederne faktisk har lignet personen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 14. April, 2019 Og så også en milliard andre små overvejelser, som vi nok alle gør os, og som bare hører under at være et menneske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg