Hop til indhold
Guest Nemtøs

Hvad ligger til grund for valg af gp?

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Mit  spørgsmål er  rettet  til  mænd  som  benytter sig af købesex. 

Forinden besøg hos  en  gp hvilke faktorer spiller  så  ind?

Der  er  en  del  debat  om  ægte  billeder og  pris. 

Dit sidste  besøg  hos  en  gp,  hvilke  3 kriterier  gjorde  du  netop  valgte hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

1 at hun er dansk 

2 at der er flere bla herinde der har haft positive møder med hende. 

3 . At hun tilbyder det jeg efterspørger 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja... vel en kombination af

• Pigens udseende eller vel mere præcist kropbygningen
  • Hendes koncept
  • Det geografiske område
  • Hendes annonce tekst
  • At hun ikke er på 24/7
  • At hendes ydelser er at finde i det blide univers
  • At prisen ligger nær markedsprisen
  • At vi kunne have lidt ping/pong på sms før der blev indgået aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

1: hendes anmeldelser vægter jeg højt hvis det er en jeg ikke har besøgt før. 

2: hendes udseende eller andres beskrivelse af hende. Vælger oftest på udstråling og kropsbygning. Jeg foretrækker en frodig kvinde, men har også haft fantastiske møder med slanke frække kvinder :) bla judith, frække ida.

3: om hendes ydelser de efterkommer mine lyster. Spørger tit til egne interesser da det skal være dejligt og frækt for begge parter. Prisen er ikke noget jeg ser på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

1: At hun tilbyder det jeg søger, GFE med masser af knus og kram samt at man må give hende finger.

2: Alder og udseende samt pris ikke væsentlig over markedsprisen samt at hun er dansk.

3. Diskret sted i passende afstand fra steder der bor nogle jeg kender.

Redigeret af Den lille buk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke stå for "Bambi piger"..ligesom dådyret fra Walt Disney.

At hun er en slank pige under 30 år med et symmetrisk, feminint udseende (Gerne lidt sydeuropæisk  udseende) gerne brune øjne og langt mørkebrunt hår, omkring 174-180 cm høj og A eller B skål og gerne tungekys, GF samt kan lide græsk hvis man er forsigtig.

At hun taler roligt, sexet og har en feminin stemme og kan lide at tænde op for brugen af de frække ord. "Jeg vil XX med din pik"....langt ned i halsen" osv...

Det kan jeg godt lide selvom jeg min kun er på 5 centimer i erigeret tilstand.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

I er nogle stykker der skriver anmeldelser herinde. Men hvad så med os der er nye? Går I altid kun efter de "sikre" kort? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 14 minutter siden:

I er nogle stykker der skriver anmeldelser herinde. Men hvad så med os der er nye? Går I altid kun efter de "sikre" kort? 

Jeg går i hvertfald primært efter at pigen er brunette, da jeg tænder på det :P

Og så at hun "ser lidt ud som mig i kropsbygning, højde osv"

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

At det er en dansk pige

At der er noget i annoncen der tænder 

At fotos er taget steder, som man kan genkende, eller i det mindste minder om danske steder

Jeg høre også til typen, der vender i døren, er der ikke sammenhæng mellem annoncen og det man møder. Det kan både være pigen, men også lokalerne, mv.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke for mit vedkommende. Jeg går efter udseende (petit) og GFE (og helst som en anden skriver, at man må give finger). Selvfølgelig vægter anmeldelser, men jeg er også åben for at besøge nye piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også nogle gange gået efter en dejlig annonce. Hvis der så samtidig bliver snakket via sms hvor man bliver nysgerrig fordi kvinden i den anden ende er nysggerig, og interesseret i og besvare spørgsmål, så behøver jeg ikke en anmeldelse.. Det bunder vel mest i om man opnår umiddelbar kemi ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Buttman76 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har også nogle gange gået efter en dejlig annonce. Hvis der så samtidig bliver snakket via sms hvor man bliver nysgerrig fordi kvinden i den anden ende er nysggerig, og interesseret i og besvare spørgsmål, så behøver jeg ikke en anmeldelse.. Det bunder vel mest i om man opnår umiddelbar kemi ;)

Umiddelbar  kemi  er  en  forudsætning  for  at  jeg  overhovedet  laver  en  aftale 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  fik  lige  en  besvarelse  privat  som  jeg  vil dele herinde;

Først og fremmest at de ikke er fulde af løgn ligesom dig? At de ikke er selvglade og arrogante som dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 35 minutter siden:

Med hensyn til om jeg kun går efter de "sikre" kort, er mit svar nej, men hvis jeg har besøgt en gp, hvor jeg føler at der var god kemi, at vi svingede godt med hinanden, ja så vil jeg være tilbøjelig, til at besøge hende igen frem for andre. 

Med hensyn til at besøge en GP, jeg aldrig har besøgt før, så kigger jeg på anmeldelser, hvis der er nogen (men er godt klar over at fordi en person har haft en god eller dårlig oplevelse er det ikke ens betydende med at jeg vil få samme oplevelse), for at prøve at få et indtryk af personen, og om jeg tror der vil være god kemi (håber det giver mening, syntes det er svært at forklare).

Kvindebeundren

Redigeret af Kvindebeundre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 20 minutter siden:

Jeg  fik  lige  en  besvarelse  privat  som  jeg  vil dele herinde;

Først og fremmest at de ikke er fulde af løgn ligesom dig? At de ikke er selvglade og arrogante som dig.

Jeg syntes det er utrolig dårlig stil, at begynde at skrive/tiltale andre på den måde, som nogen åbenbart mener de kan tillade sig at gøre overfor dig Nemtøs, uanset om det er på det offentlig board eller privat.

/kram herfra Nemtøs

Kvindebeundren

Redigeret af Kvindebeundre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LækkerHaps

Jeg er da også nysgerrig på det spørgsmål som Nemtøs skriver og vil gerne tilføje om i kære mænd synes der er stor forskel på GP og på SB ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

1) Om det er en, der er blevet anbefalet herinde.

2) At man på hendes annonce/debatindlæg kan se, at hun er velformuleret og intelligent.

3) At man i annonce/indlæg kan spore humor og gerne selvironi = antydning af god kemi.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg går efter deres alder 40+                                                                                                                                                                                                                                                                  og om de gir superfransk                                                                                                                                                                                                                                                                         snakker dansk                                                                                                                                                                                                                                                                                          udsenet er ikke så vigtig. men blir det til flere møder hvis der er god kemi betyder det jo ingenting at der måske er lidt for meget på sidebenene 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Nej, jeg har et par gange prøvet noget "default" ude i byen, da jeg sidst blev "hjemløs", og det var ingen succes. Så jeg fandt mig atter et stamforhold.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hvor  er  det  skønt  at  læse  at  I mænd  vægter  andet  end  "blot  billig  fisse"  - nok en  af  mine  fordomme er  blevet gjort til  skamme .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...