Hop til indhold
Guest Nemtøs

Hvad ligger til grund for valg af gp?

Recommended Posts

Guest Milf GFE
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Hvordan  skaber  du  kontakten  til  de  mænd  som  besøger  din  seng?

Jeg var herinde for 3-4 år siden under et andet nic. et par stykker hænger ved fra dengang. Og ellers skriver søde mænd herinde PM til mig, så finder vi ud af noget frækt, når jeg har mulighed for det.

Og hvis jeg er mega tændt og har tid og ingen af de faste kan, så annoncerer jeg en sjælden gang imellem via Annoncelight, og så får jeg rigeligt med henvendelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine tre hoved kriterier er:

Afstand - af personlige årsager kører jeg helst ikke over en halv time, for at besøge. 

At pigen enten snakker flydende dansk eller engelsk. Det er bare øv når der sker kommunikationsbrist på et basalt plan. 

Hvad der bliver tilbudt. Jeg er stadig ny, og ikke færdig med at finde grænserne. (Det betyder ikke nødvendigvis ekstrem retning)

Hvad der skal til for at komme igen:

At jeg kan mærke hun også har nydt oplevelsen. At jeg føler mig lidt ør i hovedet bagefter, på den helt gode måde. Noget så simpelt som et farvel kys. At billederne faktisk har lignet personen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...