Hop til indhold

Hvad ligger til grund for valg af gp?

Featured Replies

Skrevet
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Hvordan  skaber  du  kontakten  til  de  mænd  som  besøger  din  seng?

Jeg var herinde for 3-4 år siden under et andet nic. et par stykker hænger ved fra dengang. Og ellers skriver søde mænd herinde PM til mig, så finder vi ud af noget frækt, når jeg har mulighed for det.

Og hvis jeg er mega tændt og har tid og ingen af de faste kan, så annoncerer jeg en sjælden gang imellem via Annoncelight, og så får jeg rigeligt med henvendelser.

• Svar 102
  • Visninger 11.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Denne besked modtog jeg efter at have sagt en lille mand imod herinde....Skræmmende hvad vi må høre på herinde.   *Jo, du siger jo at det er reklame din lille so.  Har du overveje

• For det fleste af os er det ikke muligt at opstille et fast sæt kriterier. Det er helhedsindtrykket, der afgør sagen for mig, dvs. at kommunikationen (både indholdet, svartiden og imødekommenhede

• Jeg har også nogle gange gået efter en dejlig annonce. Hvis der så samtidig bliver snakket via sms hvor man bliver nysgerrig fordi kvinden i den anden ende er nysggerig, og interesseret i og besvare s

Skrevet

Mine tre hoved kriterier er:

Afstand - af personlige årsager kører jeg helst ikke over en halv time, for at besøge. 

At pigen enten snakker flydende dansk eller engelsk. Det er bare øv når der sker kommunikationsbrist på et basalt plan. 

Hvad der bliver tilbudt. Jeg er stadig ny, og ikke færdig med at finde grænserne. (Det betyder ikke nødvendigvis ekstrem retning)

Hvad der skal til for at komme igen:

At jeg kan mærke hun også har nydt oplevelsen. At jeg føler mig lidt ør i hovedet bagefter, på den helt gode måde. Noget så simpelt som et farvel kys. At billederne faktisk har lignet personen. 

Skrevet

Og så også en milliard andre små overvejelser, som vi nok alle gør os, og som bare hører under at være et menneske :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.