Hop til indhold
Finn1101

Jeg siger pænt tak og farvel

Recommended Posts

”Branchen,” som den kaldes på dette sted, har haft min interesse siden begyndelsen af 1980erne. Dengang var jeg dog for ung, men da jeg senere blev gammel nok, men stadig for ung og genert, huskede jeg stadig nogle af annoncerne fra Ekstra Bladet, og et af mine første – og dårligste – glædespigebesøg var hos en dame, som jeg på dette tidspunkt nok havde kendt, via annoncerne, i mindst 10 år. Hun stoppede først for et par år siden, som 39-årig (ifølge annoncen), og havde på dette tidspunkt været aktiv i mindst 30 år.

I de første mange år besøgte jeg ofte kvinder, der kunne være min mor, men ifølge annoncerne yngre, og ofte var lokalerne ikke så oplyste at der gjorde noget, og i disse år var lysten stor. Efterhånden som lysten blev lidt mindre, blev kvinderne mere og mere attraktive, så aktivitetsniveauet blev opretholdt.

Hvor er jeg dog blevet snydt og taget i røven på den kedelige måde mange gange, men når jeg tænker tilbage, er det alligevel de få gode oplevelser, der lyser op. Og nej, jeg fortryder ikke. Selvom det reelt set har haft stor betydning for mit liv, så tror jeg ikke at min fremtid havde været bedre, hvis jeg ikke var endt som prostitutionsbruger, for det har skånet mig for andre fejltagelser.

Selvom jeg stadig har sexlyst, og også lyst til købedamer, så kan jeg mærke at min interesse er faldende, og jeg vil ikke skrive på et forum for prostitutionskunder uden selv at være det. Og af nogle helt personlige årsager har jeg et ønske om at fremme mit ophør og stoppe med at benytte mig af pigernes fristende tilbud lidt før tid.

Jeg vil sætte punktum og logge af, og ønske jer alle en god fremtid –

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Du har truffet dig den bedste beslutning, du virker så varm, så bare hold fast.

Kys livet derude :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, 1 time siden:

”Branchen,” som den kaldes på dette sted, har haft min interesse siden begyndelsen af 1980erne. Dengang var jeg dog for ung, men da jeg senere blev gammel nok, men stadig for ung og genert, huskede jeg stadig nogle af annoncerne fra Ekstra Bladet, og et af mine første – og dårligste – glædespigebesøg var hos en dame, som jeg på dette tidspunkt nok havde kendt, via annoncerne, i mindst 10 år. Hun stoppede først for et par år siden, som 39-årig (ifølge annoncen), og havde på dette tidspunkt været aktiv i mindst 30 år.

I de første mange år besøgte jeg ofte kvinder, der kunne være min mor, men ifølge annoncerne yngre, og ofte var lokalerne ikke så oplyste at der gjorde noget, og i disse år var lysten stor. Efterhånden som lysten blev lidt mindre, blev kvinderne mere og mere attraktive, så aktivitetsniveauet blev opretholdt.

Hvor er jeg dog blevet snydt og taget i røven på den kedelige måde mange gange, men når jeg tænker tilbage, er det alligevel de få gode oplevelser, der lyser op. Og nej, jeg fortryder ikke. Selvom det reelt set har haft stor betydning for mit liv, så tror jeg ikke at min fremtid havde været bedre, hvis jeg ikke var endt som prostitutionsbruger, for det har skånet mig for andre fejltagelser.

Selvom jeg stadig har sexlyst, og også lyst til købedamer, så kan jeg mærke at min interesse er faldende, og jeg vil ikke skrive på et forum for prostitutionskunder uden selv at være det. Og af nogle helt personlige årsager har jeg et ønske om at fremme mit ophør og stoppe med at benytte mig af pigernes fristende tilbud lidt før tid.

Jeg vil sætte punktum og logge af, og ønske jer alle en god fremtid –

Held og lykke.....og lidt øv.

For jeg kan sgu godt lide dine indspark i diverse debatter :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

 

Selvom jeg stadig har sexlyst, og også lyst til købedamer, så kan jeg mærke at min interesse er faldende, og jeg vil ikke skrive på et forum for prostitutionskunder uden selv at være det. Og af nogle helt personlige årsager har jeg et ønske om at fremme mit ophør og stoppe med at benytte mig af pigernes fristende tilbud lidt før tid.

Jeg vil sætte punktum og logge af, og ønske jer alle en god fremtid –

Respekt for din beslutning:)

Ærgerligt at det også skal betyde et farvel til din erfaring. Der kommer konstant nye til som med garanti Vil få glæde af gode råd.

Man behøver ikke holde sig ajour som aktiv for at bidrage. Her er det meste udtømt og køre bare i ring;)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

”Branchen,” som den kaldes på dette sted, har haft min interesse siden begyndelsen af 1980erne. Dengang var jeg dog for ung, men da jeg senere blev gammel nok, men stadig for ung og genert, huskede jeg stadig nogle af annoncerne fra Ekstra Bladet, og et af mine første – og dårligste – glædespigebesøg var hos en dame, som jeg på dette tidspunkt nok havde kendt, via annoncerne, i mindst 10 år. Hun stoppede først for et par år siden, som 39-årig (ifølge annoncen), og havde på dette tidspunkt været aktiv i mindst 30 år.

I de første mange år besøgte jeg ofte kvinder, der kunne være min mor, men ifølge annoncerne yngre, og ofte var lokalerne ikke så oplyste at der gjorde noget, og i disse år var lysten stor. Efterhånden som lysten blev lidt mindre, blev kvinderne mere og mere attraktive, så aktivitetsniveauet blev opretholdt.

Hvor er jeg dog blevet snydt og taget i røven på den kedelige måde mange gange, men når jeg tænker tilbage, er det alligevel de få gode oplevelser, der lyser op. Og nej, jeg fortryder ikke. Selvom det reelt set har haft stor betydning for mit liv, så tror jeg ikke at min fremtid havde været bedre, hvis jeg ikke var endt som prostitutionsbruger, for det har skånet mig for andre fejltagelser.

Selvom jeg stadig har sexlyst, og også lyst til købedamer, så kan jeg mærke at min interesse er faldende, og jeg vil ikke skrive på et forum for prostitutionskunder uden selv at være det. Og af nogle helt personlige årsager har jeg et ønske om at fremme mit ophør og stoppe med at benytte mig af pigernes fristende tilbud lidt før tid.

Jeg vil sætte punktum og logge af, og ønske jer alle en god fremtid –

Ja, på et tidspunkt kan det blive nødvendigt at afmønstre.

Tak for alle dine indlæg.

God vind fremover.

Vh

V.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Held og lykke Finn 1101

Du har alt i alt i højere grad end det modsatte udgjort en gevinst her på EG, og jeg håber at du finder dig tilpas med din beslutning.

Men husk, og det absolut uden at du skal opfatte det som en opfordring!

Det er ikke et nederlag, hvis du fra tid til anden skulle holde en pause fra en beslutning som du en gang har truffet.

Og du skal være velkommen som skribent igen, hvis det skulle ske fra tid anden.

Tilbageskridt er ikke ensbetydende med fiasko, men et udtryk for at to skridt frem, og et tilbage, godt kan være et skridt frem i sidste ende :)

Selv har jeg gjort mig den overvejelse, om jeg med min begejstring for, og evige trang efter den næste FKK weekend i Tyskland, gjorde mig selv en bjørnetjeneste for efterhånden en del år siden, da jeg for første gang oplevede det vidunderlige koncept FKK i Tyskland?

For siden har jeg været fuldstændig solgt til FKK, og det har for mig været det eneste rigtige i alle årene.

Men livet består jo af kompromiser, for flertallet af os ikke mindst af økonomisk art.

I alle årene kunne jeg have skrevet 1 - 2 anmeldelser om måneden af oplevelser i det hjemlige marked, for mit relativt begrænsede budget til formålet.

Men det har jeg jo ikke gjort, fordi jeg ikke kan finde nok tilfredsstillelse ved at opleve købesex, sådan som det udbydes i Danmark, hvilket jeg måske havde kunnet, hvis jeg aldrig havde oplevet FKK i Tyskland.

En god ven herinde fra, hvem kan være lige meget, skubber på for at få mig til at acceptere begrænsningerne som de nu er i det hjemlige marked, for at få mig til at købe sex oftere hjemme, og droppe den evige tilbage kommende opsparing til den næste sjældne weekend på FKK i Tyskland.

Jeg leder derfor med lup efter små og større afvigelser fra de traditionelle koncepter i det hjemlige marked, som jeg håber bedre kan tilfredsstille min forestilling om den gode helheds oplevelse når jeg køber sex, og som for mig udgøres af andet og mere, end bare sexen, ind og ud af døren igen.

Hvis det lykkes for mig, bliver det til flere anmeldelser fra min hånd, færre eller ingen flere ture til Tyskland, og jeg ønsker i modsætning til dig Finn absolut ikke at stoppe med at købe sex.

Uanset at sex er så meget dyrere i Danmark, end i Tyskland, så kan jeg altså få en del 1/2, 2/3 eller hele timer for de penge jeg bruger på fly, hotel og ophold hver gang turen går til Tyskland.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Håber du vil tage din beslutning op til fornyet overvejelse. Selv om vi ikke altid har været enige.. sjældent har været.. nej, aldrig:) har været enige, kommer jeg til at savne dine indlæg

vh. Jolly Roger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej Finn, respekt for din beslutning og de reflektioner der førte til beslutningen, alt godt med masser af medvind til dig herfra

bh

Alko..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 8 timer siden:

Held og lykke Finn 1101

Du har alt i alt i højere grad end det modsatte udgjort en gevinst her på EG, og jeg håber at du finder dig tilpas med din beslutning.

Men husk, og det absolut uden at du skal opfatte det som en opfordring!

Det er ikke et nederlag, hvis du fra tid til anden skulle holde en pause fra en beslutning som du en gang har truffet.

Og du skal være velkommen som skribent igen, hvis det skulle ske fra tid anden.

Tilbageskridt er ikke ensbetydende med fiasko, men et udtryk for at to skridt frem, og et tilbage, godt kan være et skridt frem i sidste ende :)

 

Kan ikke være mere enig med Rejse i ovenstående fortræffelige formuleringer. "Du har i alt højere grad end det modsatte udgjort en gevinst her på EG" - hvor er det flot formuleret og tag det til dig Finn. Det er ikke alle man kan sige det om.

Også det med tilbageskridt et cetera, er smukt. Jeg tror du er ved at blive filosof på gamle dage Rejse.:)

Et lille PS til dig Finn: Jeg tror du ville blive forbavset om du viste hvor mange brugere på EG som de facto ikke køber sex. Jeg siger ikke at jeg ved det, men jeg aner at det er temmelig mange.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...