Hop til indhold

Recommended Posts

Nikita er ubestridt toppen - godt nok længe siden jeg selv har haft fornøjelsen...

Men jeg kan anbefale en hel time - troede oprindeligt slet ikke man kunne få tiden til at gå med en hel time, men det overbeviste Nikita mig om at det er da slet ikke noget problem med hende :D

Vh JM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give jer ret ;)

Nu har jeg det bare sådan at jeg ikke skriver anmeldser.

Men her imorges, da jeg var ude og løbe i skoven, kom der en sang

frem i mit hoved (jeg synger inde i mig selv når jeg løber) ;)

Det var tittelen der fik mig til at tænke på Nikita :D

Så her er min måde at sige tak til dig, det nærmeste jeg kommer

en anmeldese af en pige ;)

http://www.youtube.com/watch?v=N5EnGwXV_Pg

Tak Nikita

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak til dig, søde Nikita. Du har ikke set mig for sidste gang :P:P !

Tak for en super anmeldelse :)

Det lyder godt nok som om, Nikita er in a league of her own.

Sgu en skam, at jeg er sådan en tøsedreng, der ikke har modet til at besøge klinikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og til dem som ikke tør komme ind og besøge en klinik / Nikita,

Så var det også første gang for mig. Og det var også med hjertet helt oppe i halsen, at skulle ringe og bestille tid.

Men telefon damen er helt nede på jorden, det var første adrenalin sus som blev overstået. Og så var det bare at møde op.

Nu har jeg kommet hos hende flere gange. Og det er første gang der skal overståes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Waaauw!

Man bliver jo helt glad indeni! :)

Glad, smigret og stolt... Tænk engang, at få sådan en anerkendelse af sit arbejde og det engagement, man ligger i det. 

Det bliver jeg aldrig, aldrig, aldrig træt af! 

Tak, altså!

PS: Iøvrigt... Så kommer jeg slet ikke på fredag... Har jeg ikke sagt det? Haha... :lol: (Ej, det er pis...)

PPS: Strømpefyr... Tak for de fine strømper! Man kan jo ikke bare sådan rende rundt i kiksede strømper fra Føtex ;)

Til Nikita, det glæder mig at du lide strømperne. Gaven var også til mig, og kan kun sige det var ikke nogen dårlig gave

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og til dem som ikke tør komme ind og besøge en klinik / Nikita,

Så var det også første gang for mig. Og det var også med hjertet helt oppe i halsen, at skulle ringe og bestille tid.

Men telefon damen er helt nede på jorden, det var første adrenalin sus som blev overstået. Og så var det bare at møde op.

Nu har jeg kommet hos hende flere gange. Og det er første gang der skal overståes

Tanken om at gå på en decideret klinik er vanvittigt grænseoverskridende. Når det er sagt, er jeg faktisk heller ikke sikker på at Nikita og jeg ville være et godt mix, på trods af hendes åbenlyse begavelse, søde væsen og fantastiske udseende...simpelthen fodi jeg pt ikke har lyst til at kysse (og nusse) med andre end min kone. At dømme ud fra beskrivelserne her på siden, er kys og kram netop et af Nikitas specialer.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke har tænkt tanken og haft lyst til at komme på besøg på besøg. Mit indtryk herfra er, at hun, udover at være super lækker, er enormt sympatisk og empatisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nervøsiteten ved at ringe, kan man godt lægge af sig. Jeg forstår den godt, men i modsætning til f.eks næsten samtlige thaiklinikker svarer Nikita på mailen (http://www.nikitadarling.dk –> mail). Det var via denne kanal, jeg fik arrangeret mit første møde med hende 7. september.

Og, kære Martin, sådan som jeg har lært Nikita at kende – ganske vist kun ved et enkelt besøg og mailkontakt – er jeg sikker på, at hun gerne undlader kysseriet, hvis du er utilpas ved det (jeg overtager gerne din ration! :P ).

"faktisk heller ikke sikker på at Nikita og jeg ville være et godt mix, på trods af hendes åbenlyse begavelse, søde væsen og fantastiske udseende"

Nu er der jo ingen, der siger, at I ligefrem skal giftes, men ellers er jeg er helt enig i din karakteristik af Nikita.

Selvom du tilsyneladende er lykkeligt gift, ser det ud til, at du har nogle drømme, du ikke har fået opfyldt/gerne vil udleve.

Gør det dog, hvis du kan slippe (hæderligt) af sted med det!

Er det ikke bedre at fortryde noget, man har gjort, end fortryde noget, man ikke har gjort?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nervøsiteten ved at ringe, kan man godt lægge af sig. Jeg forstår den godt, men i modsætning til f.eks næsten samtlige thaiklinikker svarer Nikita på mailen (http://www.nikitadarling.dk –> mail). Det var via denne kanal, jeg fik arrangeret mit første møde med hende 7. september.

Og, kære Martin, sådan som jeg har lært Nikita at kende – ganske vist kun ved et enkelt besøg og mailkontakt – er jeg sikker på, at hun gerne undlader kysseriet, hvis du er utilpas ved det (jeg overtager gerne din ration! :P ).

"faktisk heller ikke sikker på at Nikita og jeg ville være et godt mix, på trods af hendes åbenlyse begavelse, søde væsen og fantastiske udseende"

Nu er der jo ingen, der siger, at I ligefrem skal giftes, men ellers er jeg er helt enig i din karakteristik af Nikita.

Selvom du tilsyneladende er lykkeligt gift, ser det ud til, at du har nogle drømme, du ikke har fået opfyldt/gerne vil udleve.

Gør det dog, hvis du kan slippe (hæderligt) af sted med det!

Jeg kan følge dig et langt stykke hen ad vejen og har erkendt, at jeg (55+) hellere vil fortryde noget, jeg har gjort, end fortryde noget, jeg ikke har gjort.

Viel Glück, mein guter Freund!

Jeg har egentlig ikke så meget lyst til at blive ved med at gentage min historie... Det bliver enormt hurtigt trættende, at læse de samme budskaber igen og igen.

....Men jeg elsker min kone og datter over alt på denne jord. Min kone har siden fødslen haft svære underlivssmerter, der forhindrer os i at dyrke penetrativ sex. Hun har på den baggrund opfordret mig til at købe sex, da hun godt ved, at jeg i længden ikke kan undvære det.

Hun ved at jeg har prøvet købesex. Men ønsker ellers ikke at vide hvornår, hvordan eller med hvem det foregår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Martin, jeg synes, det er utrolig flot og uselvisk af din kone at give dig et så generøst (underhånds)tilbud.

Mit bud ville efter bedste overbevisning stadig være Miss Darling. Hun er utrolig sød og vil utvivlsomt lytte til dine behov og ikke blot høre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Martin, du og jeg er godt gift, det skal vi være glade for :)

Citat Martin: "Hun ved at jeg har prøvet købesex. Men ønsker ellers ikke at vide hvornår, hvordan eller med hvem det foregår."

Jeg er i den situation at jeg bringer de bedste hilsener frem og tilbage mellem min hustru og min sædvanlige købesexleverandør .

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spuns!

Du tager sgu´prisen.

Jeg tror ikke en gang, at selveste Fickenstein ville kunne få tingene til at gå op som du.

Du mangler bare, at din kone også siger "tak" :D:D:D .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tanken om at gå på en decideret klinik er vanvittigt grænseoverskridende. Når det er sagt, er jeg faktisk heller ikke sikker på at Nikita og jeg ville være et godt mix, på trods af hendes åbenlyse begavelse, søde væsen og fantastiske udseende...simpelthen fodi jeg pt ikke har lyst til at kysse (og nusse) med andre end min kone. At dømme ud fra beskrivelserne her på siden, er kys og kram netop et af Nikitas specialer.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke har tænkt tanken og haft lyst til at komme på besøg på besøg. Mit indtryk herfra er, at hun, udover at være super lækker, er enormt sympatisk og empatisk.

det virker som dansen om den varme grød / lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev lysten til at gense det arkitektoniske mesterværk, boreplatformen på Vandtårnsvej, for overvældende, og ……… arj pjat med mig, det var bare min egen undskyldning for at besøge Nikita igen :lol::lol::lol::lol: .

Hun virker ret stærkt på mig (utvivlsomt også på mange andre), og jeg kunne kort efter mit sidste besøg (se anmeldelse af 7. september ovenfor) mærke, at jeg var ved at få ”føling” igen, som diabetikerne vist siger.

Min tilstand er dog noget vanskeligere at kurere akut, for der kan godt gå nogen tid, før man kan få arrangeret tingene. Mulighederne for at smutte til Søborg skal jo gerne falde i hak med Nikitas begrænsede træffetid, så derfor skulle der komme til gå hele tre uger, før det kunne lykkes :( .

Men her i formiddags kunne teledamen så for anden gang lukke mig ind som første mand. Ventetiden føltes dog lidt længere end sidst, og forklaringen er højst sandsynligt, at det var min tålmodighed, der var mindre, da jeg nu vidste, hvad godt jeg havde i vente ;) .

Nikita kom ind og strålede som en nyslået 20-krone :P:P . Efter lidt velkomstkysseri og livlig underlivskontakt entrede vi boreplatformen. Det er egentlig synd, at det erotiske museum i Købmagergade er lukket, for denne indretning fortjente bestemt at få sit otium dér.

Jeg havde planlagt opholdet på platformen lidt anderledes denne gang. Jeg havde fået den ide, at jeg ville glæde Nikita med en gang kropsmassage, noget jeg har lært for mange år siden. Jeg skulle således mene, at jeg kan matche flere thaipiger.

Nikita havde selvfølgelig gennemskuet, at det var et glimrende påskud til at erkende og nyde de finere linier i hendes krop, men hun blev henrykt og lød hurtigt til at nyde det. Hun viste sig reverenter talt også at være en hel myosecentral.

Behandlingens bivirkning var, at Nikita ville have skiftet mine hænder ud med min tunge, inden jeg syntes, at jeg var kommet hele vejen rundt. Atter havde jeg en smuk og sanselig oplevelse, hvor det autonome nervesystem helt tog styringen. Da Nikita var kommet lidt til hægterne, ville hun kigge nærmere på boremaskinen, og så gik det ellers slag i slag og endte efterhånden, som det nu måtte efter naturens gang. To-et til Nikita i dag.

Derefter var der dømt ikke-fyskisk GFE-tid, og jeg tror nok, at teledamen nåede at banke tre gange. Det er sgu’ svært at løsrive sig. Jeg behøver vel ikke fortælle, at jeg næsten svævede hjem. Nu håber jeg, at jeg kan nå at opføre min egen version af ”et juleeventyr”.

Jeg har lommefilosoferet lidt over, hvad det er, der gør Nikita så speciel. En del af forklaringen er utvivlsomt, som mange andre har været inde på, hendes intense tilstedeværelse og imødekommenhed.

En anden er, i hvert fald for mit vedkommende, at man i hendes selskab ikke mærker nogen generationsforskel. Nikita er midt i 20’erne, og jeg er selv halvvejs skindød, men hun formår alligevel at skabe et samvær, hvor dette glider helt i baggrunden.

Jeg har længere tilbage i forbryderalbummet et par gange skrevet, at jeg nu engang fungerer bedst med modne kvinder, da (lidt) yngre kvinder (end Nikita) ikke siger mig det helt store, men her bliver jeg nødt til at æde mine egne ord i mig igen. Gumle, gumle …… bøvs.

En tredje del af forklaringen er, at hun også forstår at gøre sex sjovt, legende og morsomt, hvilket nok et pænt stykke hen ad vejen skyldes hendes glimrende kommunikative evner. Jeg har det decideret sjovt og hyggeligt på Vandtårnsvej, og stedet er godt på vej til at blive mit Mekka.

Tusind tak for en dejlig time :D:D:D .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bukker, nejer, kipper med hatten og takker ydmygst :)

Vi har det nemlig skide hyggeligt i vores lille kollektiv på Vandtårnsvej, og den stemning er lige præcis en medvirkende faktor til at give glade teledamer, glade piger og - i sidste ende - glade gæster :)

Men sikke en fredag!

Først en ordentlig gang massage til at starte min vagt på, og til at slutte den får man da lige serveret brownies og vanilleis fra Granny's House!

Jowjow, jeg er en værre PTSD-ramt manipulerende stakkel, som har det majet hårdt, og må da vist hellere snart en tur til hjernevrideren ;)

God weekend :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Dejlig anmeldelse Borende X. :) Tak for den.

Jowjow, jeg er en værre PTSD-ramt manipulerende stakkel, som har det majet hårdt, og må da vist hellere snart en tur til hjernevrideren

Ja, det er jo alle bekendt. Jeg kender én som måske kan hjælpe dig, Nikita. Mener at hun hedder Dorit Otzen eller noget i den henretning. :lol:

Go for it... ;)

MVH

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig anmeldelse Borende X. :) Tak for den.

Ja, det er jo alle bekendt. Jeg kender én som måske kan hjælpe dig, Nikita. Mener at hun hedder Dorit Otzen eller noget i den henretning. :lol:

Go for it... ;)

MVH

Co Admin :ugeek:

Ja - og hvis Nikita på et tidspunkt skulle få det FOR godt, kan hun sikkert godt få Anne-Grethe Bjarup Riis til at råbe FISSEHUL! efter hende :roll:

Men godt at I begge har haft en god oplevelse... og så fuck resten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bukker, nejer, kipper med hatten og takker ydmygst :)

Vi har det nemlig skide hyggeligt i vores lille kollektiv på Vandtårnsvej, og den stemning er lige præcis en medvirkende faktor til at give glade teledamer, glade piger og - i sidste ende - glade gæster :)

Men sikke en fredag!

Først en ordentlig gang massage til at starte min vagt på, og til at slutte den får man da lige serveret brownies og vanilleis fra Granny's House!

Jowjow, jeg er en værre PTSD-ramt manipulerende stakkel, som har det majet hårdt, og må da vist hellere snart en tur til hjernevrideren ;)

God weekend :)

Pas nu på Nikita. I fremtiden har alle dine gæster massage olie, vanilie is og kage med.

Så om et par måneder skal de indbygge en vare elevator for at få dig ind i sexyclub :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...