Hop til indhold
tyren12

Hvor kan man vælge piger?

Recommended Posts

Vil I ikke gerne se manden og nogle kontanter, før der møder 4 - 5 piger op på sådan en telefonisk forespørgsel?

Jo. Og det var dér, det gik i vasken ;) Nogle ting skal forblive en fantasi :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liderlig fyr og Nikita

Ja jeg har altid en analytisk tilgang til tingene, og når det bliver for meget i forum skælder Nikita mig på en pæn måde ud, med en analyse af hvorfor min analyse ikke holder i praksis - så finder jeg vej til chatten, og så finder hun mig også der igang med at analysere, ligesom jeg troede jeg havde gemt mig lidt af vejen.

Jeg har masser af gange haft 20 - 30 - 40 lækre nøgne piger omkring mig, der bare vil servicere mig/os mænd - det er mange par bryster :P

Har betalt 50 - 80 euro i entre, hvor jeg så kunne kigge hele dagen, og først betale for sex når valget fald på en pige eller flere piger.

Men det er jo en fortælling om paradis i en anden verden, hvor man så må rejse til for at få oplevelsen - men tænk hvis der var 4 - 5 piger på vagt på et dansk bordel, man bare kune slå sig ned med kaffen, nyde synet før man vælger, men det er bare ikke virkelighed :cry:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmmmm kunne godt være man skulle joine en af de rejser :shock:

Hvad gør i sådan praktisk? tager i en fiskestang eller noget med? det er vel ikke alle, der har lyst til at kalde det en knaldetur, af den ene eller anden årsåg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jeg husker at jeg besøgte et pænt stort bordel http://www.sweetparadise.cz i Prag for ca 5 år siden.

Det var en kold vinter aften på en onsdag ved otte tiden.

Jeg var den eneste kunde og måtte sidde i baren og hilse pænt på 26 piger.

Da jeg bagefter fik en drink sad der 26 piger og kiggede på mig og ventede på jeg gjorde noget.

Det var mere stressende end fedt. :oops:

Hilsen Sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men uanset hvad, Rejse... Så kribler det i fingrene på dig konstant for at nævne lidt om priser og tilbud, organisering og tendenser, forretningsmodeller og koncepter, samlingssteder og klubber, café-kaffe og kage, communities og nicher... Selv når vi har det allerhyggeligst! :roll:

Selvom det ikke sker så ofte mere, og du sågar har præsteret at snakke om andet end det, så falder du lige lukt i igen... 

Ambivalent, Rejse! Nu var du lige så sød... Og så smutter du igen lige hen og bliver røvirriterende :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har masser af gange haft 20 - 30 - 40 lækre nøgne piger omkring mig, der bare vil servicere mig/os mænd - det er mange par bryster :P

Det kender jeg godt, nogle gange op til 80-100 helt nøgne piger :D

Og de vil alle bare have min krop, eh penge...

Jeg husker der var et sted i KBH med 5-6 ungarske piger der sad på sofaer og jeg skulle rundt og hilse på pigerne for at vælge den rette. Jeg kan desværre ikke huske stedet eller navnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm kunne godt være man skulle joine en af de rejser :shock:

Hvad gør i sådan praktisk? tager i en fiskestang eller noget med? det er vel ikke alle, der har lyst til at kalde det en knaldetur, af den ene eller anden årsåg :-)

Jeg tager golftasken med :D

Udvælgelsen:

Jeg gør som hanløven gør når han jagter en flok gazeller, sidder stille og rolig og nyder min drink, kigger på det dejlige syn, vælger mig pigen eller pigerne som jeg er interesseret i,

smiler og blinker til hende, hun kommer og hilser på mig, hvis kemien passer begynder det sjove, med kys og flirt...og dejlig sex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. at blive præsenteret for flere piger, dvs de 2 der er på vagt så har jeg oplevet det hos pussy galores, seductiongirls og hos club erotica i kbh.

Den der med kaffe/tlfdamen som Rejseværket nævner kan forekomme, jeg oplevede det engang hos passiongirls i Randers, dengang stedet var rimeligt nyt. Kaffedamen var en jeg i forvejen kendte så jeg spurgte om hun var frisk på en trekant, hvilket hun storgrinende takkede nej til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita - hvad nu hvis han foretrækker teledamen -ny konkurrence :D

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Var en gang på sexyclub og hende, der lukkede døren op var absolut appetitlig, men hun præsenterede mig for to "lagenarbejdende piger" og jeg fik da et skønt knald ud af det (ikke med Nikita, hun var der ikke den dag).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...