Hop til indhold
tyren12

Hvor kan man vælge piger?

Recommended Posts

Hej alle :) håber i kan hjælpe mig. Er der bordeller hvor man bliver præsenteret for alle pigerne der er på vagt? Det er nemlig noget der tiltaler mig rigtig meget at man kan se hver enkelt.. Har været på bordel i Berlin hvor de gjorde det og det gør det bare så meget bedre at man kan vælge den rigtige pige :-)

Mvh

Tyren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tyr,

Mener du klinikker i Danmark? For der har jeg da sjældent hørt om, at der har været mere end 2 piger på vagt af gangen.

Men på de steder, hvor jeg arbejder, (og faktisk på rigtig mange andre klinikker) kan du blive præsenteret for alle de 2 piger, som er på arbejde den pågældende dag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig oplevet det i Danmark eller andre steder, hvor jeg har väret på bordel.

Men som Nikita skriver, kan du jo altid bede om, at se de piger, der er på vagt.

Jeg kan dog sagtens fölge dig i, at det er lidt fräkt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg tænkte nemlig her i Dk. Kun fordi de har mange steder i Tyskland, men der er selvfølgelig også et andet land og måske med en anden tilgang til det hele :-) Men Nikita hvor kan jeg blive præsenteret for dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fnis... Det kan vi da godt :)

Og hvis du er rigtig sød og rigtig heldig, så får du måske osse lov at hilse på både min teledame og min kollega! Det er da hele 3 damer :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ!

Min teledame er rigtig sød, så det er ikke urealistisk, at det ender sådan ud... :)

Men alt hvad der ville ske var, at hun ville blive smigret, og han ville få en lang næse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en loyal teledame :)

Har faktisk hørt at nogen glædespiger helst ikke vil have en altfor attraktiv teledame - netop fordi gæsten opmærksomhed ikke skal blive afledt.

Men jo hun må gerne være sød og servere en god kaffe ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en loyal teledame :)

Har faktisk hørt at nogen glædespiger helst ikke vil have en altfor attraktiv teledame - netop fordi gæsten opmærksomhed ikke skal blive afledt.

Der er altså noget, du har misforstået, Rejse... Loyalitet? Der er sgu' nok en grund til, at teledamer er teledamer og ikke glædespiger. Så det er jo ikke sådan, at hvis de nu ikke var loyale, at det så betyder, at de straks ville hoppe på gæsterne, hvis de fik chancen... ;) Ellers var de jo glædespiger :)

Jeg har en teledame i Randers, som jeg selv synes er frygtelig køn. Men jeg ville ikke bytte hende for nogen i verden af den grund! For hun har alle de menneskelige kvaliteter, som jeg sætter allermest pris på, og det er immervæk det vigtigste :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita - der misforstod du mig, det var bare for sjov den med loyaliteten.

Ved godt at det ikke er et problem, men der er vistnok kunder der kan blive uheldigt distraheret af en ung smuk teledame, uanset at hun selvfølgelig bare serverer kaffen og tager telefonen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen skal vi så ikke bare sige vi ses inden længe i Søborg

Der er jo ingen grund til at line pigerne op,

når du alligevel er solgt efter et par linjers skriverier :D

Men det er faktisk muligt, det er måske også derfor de tager

entre nogle steder, for nogle kommer kun for at lure uden at købe.

Jeg var for nyligt hos Sawadee i Hvidovre hvor jeg skulle have

en omgang massage, spørger pigen der lukkede mig ind om hun havde

tid nu, hun oplyste at hun ikke masserede, men liniede 4 fnisende piger op,

som jeg så frit kunne vælge imellem, syntes egentlig det var lidt ubehageligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita - der misforstod du mig, det var bare for sjov den med loyaliteten.

Ja, okay... Det er nu svært nogen gange med de skrevne ord, ik' :)

men liniede 4 fnisende piger op, som jeg så frit kunne vælge imellem, syntes egentlig det var lidt ubehageligt.

Se sådan er der faktisk mange, der har det. Mange kan lige præcis ikke lide den situation, hvor de skal vælge. For tænk hvis nu de sårede dem, de valgte fra! Det er da egentlig sødt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik faktisk tilbudt det sidste gang, jeg var på Sawadee i Hvidovre. Men jeg vidste, hvad jeg gik efter. Så de steder findes altså!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var for nyligt hos Sawadee i Hvidovre hvor jeg skulle have

en omgang massage, spørger pigen der lukkede mig ind om hun havde

tid nu, hun oplyste at hun ikke masserede, men liniede 4 fnisende piger op,

som jeg så frit kunne vælge imellem, syntes egentlig det var lidt ubehageligt.

Jamen sådan er det på nogle thai steder. Der er der flere piger at vælge imellem og de er som regel altid i godt humør og fniser meget når der kommer kunder. Det kan virke lidt grænseoverskridende hvis man ikke har prøvet det før.

Men det er bare at vælge den pige man syntes bedst om hvis man får valget. Ellers er det op til pigerne at vælge jo.

Fordelen ved at man selv vælger er at pigen så syntes det er rart at man har valgt hende og derfor giver en ekstra god service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle :) håber i kan hjælpe mig. Er der bordeller hvor man bliver præsenteret for alle pigerne der er på vagt? Det er nemlig noget der tiltaler mig rigtig meget at man kan se hver enkelt.. Har været på bordel i Berlin hvor de gjorde det og det gør det bare så meget bedre at man kan vælge den rigtige pige :-)

Mvh

Tyren

Det er efterhånden en del år siden jeg har været på et dansk bordel (er nu mere til thai-massage bla, pga. pris kontra tid).

Jeg har tit oplevet at pigerne (hvis der var flere ledige) at de sad i venteværelset så man selv kunne vælge én.

Arne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, okay... Det er nu svært nogen gange med de skrevne ord, ik' :)

Se sådan er der faktisk mange, der har det. Mange kan lige præcis ikke lide den situation, hvor de skal vælge. For tænk hvis nu de sårede dem, de valgte fra! Det er da egentlig sødt :)

Ja man kan hurtig komme ud i en situation, hvor man er nød til at vælge 2 piger, hvis man har flere favoritter :-) MEN VILLE DET VÆRE SÅ FORFÆRDELIG?

Del dette indlæg


Link til indlæg

MEN VILLE DET VÆRE SÅ FORFÆRDELIG

Næææh, det ville det da nok ikke være... Det er vel en rimelig udbredt fantasi hos mænd... Det med 2 piger på én gang ;)

Vi har sågar haft en mand i røret i sidste uge, som ville høre, om han ikke kunne få flere til at møde op på den samme vagt, da han gerne ville prøve at være sammen med 4-5 piger samtidig... Wauw :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

4-5 piger..... Huh så ville jeg nok blive lidt forvirret 8-)

Æhhh rejse, du har altid en så " analytisk" tilgang til tingene :-) prøv at sætte dig ind i at have 4-5 nøgne lækre piger omkring dig, der bare vil servicere dig. Det er faktisk 8-10 bryster hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...