Hop til indhold
Rejsenetværk

Rette og urette tidspunkt?

Recommended Posts

Jeg ved godt at admin på den ene side godt vil have en chat, men at han på den anden side ikke vil indføre den før end han mener at trafikken er til det.

Hans opfattelse var/er at få mennesker på chatten giver nye iagtagere indtrykket af lav aktivitet på sitet, men efter min mening er aktiviteten på onlinelisten efterhånden så omfangsrig og ret kontinuerlig, at onlinelisten vil inspirere til at gå først på chatten, og gør den første/de første det, vil flere og flere sandsynligvis også gøre det.

Som jeg ser det er onlinelisten pt så aktiv, at chatten godt kan stå tom uden at skræmme nye iagtagere væk, tværtimod kan den supplere og stimulere aktiviteten på onlinelisten.

Hvis jeg ellers kan få ferie i oktober, vil jeg forsøge på om muligt at samle så mange som muligt til en fællestur til Berlin, forsøge at samle deltagerne om at omsætte turen til en føljeton af beretninger i forum efterfølgende.

Bliver det muligt for mig at søge en sådan fællestur realiseret, vil chatten kunne udgøre et stærkt aktiv til formålet.

Men men :(

Spørgsmålet er om en chat kræver en moderator, eller om den kan fungere uden? Forhåbentlig kan den.

Den største risiko består nok i at den historik en del/vi har med sig/os over på Eroguide.dk, fra deres/vores årelange virke på andre sites, i værste fald risikerer at komme til negativ udtryk i chatten.

Den risiko kan trekløveret meget bedre styre i de statiske fora, men kan en chat holdes ren, eller bare overvejende ren, kan chatten udgøre et potentielt udbytterigt værktøj for særligt nyere brugere, uden en længerevarende historik på andres sites.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak Admin :)

Jeg tror nu at mange flere end kun jeg bliver glad for den chat.

Når vi får den drejer det sig bare om at kunne holde en så tilstrækkelig god tone, at vi også får lov til at beholde chatten.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Rejse...

Hvis det kan berolige dig lidt, så vil vi alle 3 holde øje med den nye chat, og på samme måde som der gribes ind på EroGuide, hvis vi føler det nødvendigt, vil der også blive grebet ind på EroChat, eller hvad den nu kommer til at hedde... ;)

Men som udgangspunkt går vi da ud fra, at det er voksne mennesker, der befinder sig på chatten, og som selv er i stand til at holde lidt fornuftig justits med tingene.

MVH

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er chatten kommet online, og kan bruges. Der findes et link til chatten oppe i toppen af siden, som dog kun kan ses når man er logget ind.

Selvom chatten er kommet online, er jeg stadig ikke helt færdig med at rode med den, bl.a. mangler jeg at få den oversat til dansk, og nogle andre småting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej..

Jeg tænkte på om det ikke ville være bedre at ligge chatten i bunden af siden, som en integreret del af siden, så man ikke skal have 2 vinduer åbne.

Et ex. kunne være http://www.fodboldforum.dk/

Beklager hvis det ikke er lovligt at poste links, men jeg syntes bare det ville være en del nemmere, hvis man kunne se den fra forsiden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fin chat, admin. :)

Jeg har intet problem i, at det er 2 vinduer. Man kan jo bare skifte frem og tilbage mellem EroGuide og chatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne man ikke lægge chatten i højre side af skærmen så den automatisk åbner i siden når man logger ind.

Og så en knap man kan trykke på hvis man ønsker at hoppe over i chatten og snakke der?

Så kan man altid se om der er nogen online på chatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en fin tjat :) Selvom der ikke er nogen, der gider tale med mig :lol:

Der er blevet nævnt noget med synligheden af den nye tjat, og jeg synes faktisk osse, at den er gemt lidt rigeligt væk deroppe mellem 'Hjem' og 'FAQ'. 

Den skal selvfølgelig ikke være meget dominerende, men den burde måske gøre lidt mere synlig, og så tilføjes sådan en tjat-online-liste på forsiden af Eroguide :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hihi, undskyld men hvis det er sandt, så er den tjat da lige præcis langt fra tydelig nok ;)

Den er deroppe i toppen lige ved siden af FAQ... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hihi, undskyld men hvis det er sandt, så er den tjat da lige præcis langt fra tydelig nok ;)

Den er deroppe i toppen lige ved siden af FAQ... :)

Nåh, deroppe. Jeg har siddet og rodet rundt i nede bunden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv haft og har flere fora på nettet, både danske, svenske og engelsksprogede, og min erfaring er, at der skal ekstreme mängder af trafik til for at få folk til at gå ind på en chat og skrive derinde, samtidigt vel at märke.

Det kommer lidt an på hvilke målgrupper det specifikke website sigter mod, og jeg kender ikke sexbranchen specielt godt, men jeg vil vädde med, at chatten i denne omgang ikke bliver en särlig stor succes, da Eroguide simpelthen er for nyt et site og ikke har nok trafik (uden at kende det aktuelle trafikiniveau).

Et godt råd til admin er, at pille chatten af igen og lägge den på igen når Eroguide er blevet meget större og har fået meget mere trafik pr. dag.

En tom chat eller for den sags skyld forum/kategorier, får et website til at virke dödt og dermed afskräkkende på nye medlemmer/besögende.

Just my 50 cents.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Brystlover

Jeg har stor respekt for dit synspunkt, som erfaren i drift af websites, men jeg tillader mig her at være uenig.

Det er rigtigt at det er en dødsdom, hvis der ingen aktivitet er i forum, men der er efterhånden en så betydelig, og også i vidt omfang en kvalitativ aktivitet i forum nu, at chatten for sig sagtens kan udgøre et supplerende tilbud, uden at fravær af aktivitet i chatten udgør nogen selvstændig risiko for at skade bruger oplevelsen.

På trods af at vi endnu ikke kan se online status for chatten, hvilket vi kommer til at kunne, der forekommer det at man kan ramme en åre, hvor vi er 3 - 4 + deltagere, og så går snakken lystigt og hyggeligt.

Så jo, chatten tjener et nyttigt formål, og vil kunne komme til at udvikle sig til et stærkt aktiv i parallel udvikling med sitets heftige fremgang.

Jeg tror at de parametrer for trafik og aktivitet der gælder på andre mainstream sites, langt fra gør sig gældende indenfor en niche interesse som købesex.

Det publikum der bruger Eroguide.dk er dedikeret interesseret på en sådan måde, at der skal langt færre aktive brugere og langt mindre trafik til for at succesen er hjemme, end tilfældet for andre communities med en langt bredere appel.

Ihvertfald sålænge admin ikke måler sin succes på kommercielle kriterier, hvilket han tydeligvis ikke gør - gjorde han det, ja så skal Eroguide opnå en langt større volume.

Men publikums succesen, den er hjemme!

Og så kan admin glæde sig over at Nikita er en rigtig chat pige, såsnart hun viser sig i chatten kommer godtfolk til ;)

Og finder flere piger vej til chatten, bliver det rigtigt sjovt :)

Admin har iøvrigt fremhævet at han driver flere andre sites, han har således selv en del erfaring med websites.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var derfor jeg ville ha chatten til at ligge på forsiden sammen med forumet.

Det må kunne lade sig gøre at lave det sådan at man kan se med i chatten når man ser forsiden uden at være logget ind.

Og når man så logger ind på sin profil skulle der være en knap man skal trykke på for at logge ind på chatten.

På den måde kan man altid følge med i om der er nogen online eller ej og man tvinger folk til at få en profil for at være med i chatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var derfor jeg ville ha chatten til at ligge på forsiden sammen med forumet.

Det må kunne lade sig gøre at lave det sådan at man kan se med i chatten når man ser forsiden uden at være logget ind.

Og når man så logger ind på sin profil skulle der være en knap man skal trykke på for at logge ind på chatten.

På den måde kan man altid følge med i om der er nogen online eller ej og man tvinger folk til at få en profil for at være med i chatten.

Stort set alt er muligt, og det du nävner er bestemt også muligt, men som Admin også var inde på, så kan det kräve en del ressourcer, at en chat hele står og opdaterer sig selv.

Måske kan det göres som på amino.dk, hvor de har lagt chatten ende i skärmens höjre hjörne (hvis der skal väre en chat altså) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til admin og "køerne" for tjatten – men det er fandme en tidsrøver af dimensioner :D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cool initiativ.

Jeg har kigget forbi chatten et par gange (godt nok på lidt skæve tidspunkter).... og der har den været lige så tom som en nordjysk motorvej.

Forhåbentlig kommer der lidt mere gang i chatten hen ad vejen.

EDIT: har lige opdaget, at antallet af brugere på chatten vises i parentes, når der er mindst én på chatten..... smart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...