Hop til indhold
Guest Angath

OBS OBS : Kønssygdom i omløb for tiden.

Recommended Posts

Guest Angath

Hej alle …

Jeg fik konstateret en kønssygdom her for et par dage siden som hedder Trichomonas. Læs mere om den på diverse sider og dens symptomer f.eks. www.sexogsamfund.dk

JEG HAR KONTAKTET de piger jeg har været sammen med.

Jeg er ikke ude på, at hænge nogen ud. Men vil bare gerne oplyse derude, så vi kan få den kønssygdom væk i kredsen. Den er relativ let at kurere, jeg er lige nu på antibiotika med piller der hedder Metronidazol. 

Bedste hilsner

Angath

 

Redigeret af Angath
Navne fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke noget nyt i at man kan få en kønssygedomme ved ubeskyttet sex, og kønssygedommene har altså været i omløbe i laaaaaang tid.
Knalder du GP'er uden gummi løber du på et tidspunkt ind i en dryppert.

Så intet nye i det.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, for 32 minutter siden:

Jeg er ikke ude på, at hænge nogen ud. Men vil bare gerne oplyse derude, så vi kan få den kønssygdom væk i kredsen. 

 

Det er da lidt svært ikke at læse det som "hold dig fra de nævnte piger" eller som "har du besøgt de nævnte piger bør du smutte forbi lægen".  Nu skriver du at pigerne har svaret. Svaret var forhåbentligt  at de ville lade sig teste.  Hvis de også er smittet bør de jo så holde en arbejdspause indtil de er kurereret. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Det er da lidt svært ikke at læse det som "hold dig fra de nævnte piger" eller som "har du besøgt de nævnte piger bør du smutte forbi lægen".  Nu skriver du at pigerne har svaret. Svaret var forhåbentligt  at de ville lade sig teste.  Hvis de også er smittet bør de jo så holde en arbejdspause indtil de er kurereret. 

 

Det jeg mener er, at jeg ikke har tænkt mig at køre hetz på dem. Jeg går da ud fra, at de tager det seriøst, særligt da alle tøserne ikke annoncerer lige nu. Og ja, du har fuldstændig ret, hvis du har besøgt pigerne, så er det da en rigtig god idé at få sig tjekket ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Hvis han blev smidtet havde han jo nok ikke.

Trichomonas kan holde sig i live op til 45 min. på et toiletsæde eller et fugtigt håndklæde .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath
powerpoint skrev, for 2 minutter siden:

Trichomonas kan holde sig i live op til 45 min. på et toiletsæde eller et fugtigt håndklæde .

Nemlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, 1 time siden:

Trichomonas kan holde sig i live op til 45 min. på et toiletsæde eller et fugtigt håndklæde .

Ja, den har konen nok ikke hørt før ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Angath skrev, for 3 timer siden:

Nemlig 

Men har du dyrket ubeskyttet sex ? Eller har du siddet på det forkerte toilet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex

Hvorfor skal de kvinder nævnes? Du kan være blevet smittet alle mulige andre steder. Jeg synes, at du hænger de kvinder unødvendigt ud. Slet de navne. Det må fandeme være ubehageligt at blive beskyldt for en kønssygdom på den måde. På et offentligt Forum som eroguide.

 

Redigeret af Isex
Fjernet navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 52 minutter siden:

Men har du dyrket ubeskyttet sex ? Eller har du siddet på det forkerte toilet ?

Det har alle – altså siddet på det forkerte toilet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså nu skal jeg lige forstå et eller andet....

Alle jer 4 har siddet på det forkert toilet? eller ligget på det fuktige håndklæde?

Eller er der tilfældigvis "nogen" af jer, der har dyrket usikker sex?....OG HVILKEN EN FORM FOR SEX? TOILETSEX? HÅNDKLÆDESEX?

Man kan for fanden ikke få et eller andet uden man selv er ude om det?

Man bruger skuda ikke et fugtig håndklæde til begge parter?

Sidder man som kunde og ræser rundt på brædet eller slår man det op? og pigen kommer straks og kører kussen rundt på brædet?.....(juhuuuuuuuuuuuuuu nu tager jeg en rundtur??????)(så skal der fandme sættes video op):D

Nej der står....i den der brugsforvirring ...samleje skal undgås....nå sådan???

Eller har hr.Anganth haft lidt fat i sjoveren, og lidt mellem pigens dusk? så der er blevet delt lidt "festligheder"?

Ja jeg sidder jo som et spørgsmåltegn  og venter på den helt store forklaring.....når nu der er blevet luft navne og kønssygdomme.

især nu når de herre, der har besøgt de piger også har været sammen med deres koner, som har været sammen med deres elskere......som klart kører tur på toiletbrædtet hos andre proffe. piger, ….som straks tager en karuseltur, med juhuuuuuuuuuuuuuuuu og de går ind og er sammen med.....deres kæreste, som er sammen med deres...….5 årige søn i 3 dage, hvor de bruger det fælles toiletbrædt, og han går i børnehave, hvor de alle bruger det samme toilet, og pludselig har hele børnehaven det og de går hjem til deres forældre.....og alle har det pludeselig og alle bliver beskyldt for incest og får fjernet børnene og kommer i fængsel, og bliver skoldet af de andre fanger og kommer til at sidde sammen med Madsen og Lundin......

Så vi lever nok med at Xxxxs navn kommer frem før …...Madsen og Lundin finder kødhakkeren frem ik?

Der er noget der hedder : rettidig omhu!  Det være sig fra gæstens side og fra pigernes side.

Der er 1 af de 4 der ikke har haft det!

:-o:-o:-o:-o:-o

 

Redigeret af Stabilizer
Slettet navn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Isex skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor skal de kvinder nævnes? Du kan være blevet smittet alle mulige andre steder. Jeg synes, at du hænger de kvinder unødvendigt ud. Slet de navne. Det må fandeme være ubehageligt at blive beskyldt for en kønssygdom på den måde. På et offentligt Forum som eroguide.

 

Vi er helt enig.

Tidligere i dag blev et råb om hjælp slettet da der var personfølsomme informationer i indlægget. Helt fair:)

Denne tråd burde også slettes i respekt for de udsatte piger.

Det er dårlig forumstil :huh:

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri
Fjernet navn i citat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har anmeldt tråden for anden gang idag, og mon ikke flere andre også har gjort det.

Ikke at vi nødvendigvis får medhold, men der plejer at blive reageret hurtigere på rapporterede indlæg.

Måske der er en svagere overvågning idag end normalt, det er vel svært at opretholde en ensartet niveau af overvågning, når det er frivillige hjælpere der skal finde tiden til det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 32 minutter siden:

Jeg har valgt at fjerne navnene på pigerne her fra tråden, da de naturligvis ikke bør hænges ud.

Du burde nok også slette navnet i @Isex  indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, for 11 timer siden:

Hej alle …

Jeg fik konstateret en kønssygdom her for et par dage siden som hedder Trichomonas. Læs mere om den på diverse sider og dens symptomer f.eks. www.sexogsamfund.dk

JEG HAR KONTAKTET de piger jeg har været sammen med.

Jeg er ikke ude på, at hænge nogen ud. Men vil bare gerne oplyse derude, så vi kan få den kønssygdom væk i kredsen. Den er relativ let at kurere, jeg er lige nu på antibiotika med piller der hedder Metronidazol. 

Bedste hilsner

Angath

 

Havde du gummi på? Har læst at kondom ikke beskytter mod denne kønssygdom 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex
Administrator skrev, for 2 timer siden:

Det havde jeg oversat, tak for at gøre mig opmærksom på det. Det er selvfølgelig fjernet nu.

Tak for det.

Redigeret af Isex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Kære Administrator … Jeg finder det ikke helt uvæsentligt at navnene kommer på, og grunden er at jeg måske kan have smittet dem. Der går jo en tid før jeg begynder, at føle symptomer og i det tidsrum inden jeg gør det. Har jeg været sammen med de piger. Så sorry to say it … der tager i fejl.

Til alle jer i råbe koret om jeg har brugt kondom eller ej, er jo irellevant. Jeg oplyser blot, at jeg har fået denne sygdom Trichomonas.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Hvorfor er denne advarsel nødvendig i offentligheden ?

Det burde da kunne gøres mere privat i respekt for det individuelle valg blandt sælgere og købere:o

Intet er ulovligt og os der løber risikoen,løber den på lige vilkår som når vi færdes i trafikken.

Eroguide må på ingen måder blive en advarselstrekant på det niveau du præstere.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...