Hop til indhold
Guest Angath

OBS OBS : Kønssygdom i omløb for tiden.

Recommended Posts

Cthulhu skrev, den 30/9/2018 at 07:47:

HPV smitter ganske fint selv med kondom så jeg forstår ikke alle herinde er så rene, vi har jo mange som besøger massage klinikker og ligger på gamle radiator-tørrede håndklæder mens de får deres B2B. HPV smitter ved berøring særligt ved fugtige overflader så går man på thai klinik må de små knopper næsten være en del af oplevelsen.

Hos min læge har behandlingen været meget useriøs, de undersøger ikke selv patienten men spørger blot hvor knopperne er, fjerner dem og meddeler at man må komme igen hvis flere popper frem og det gør der selvfølgelig når det ikke behandles i bund :)

HPV i Danmark må derfor være en gave for livet

Jeg er sgu lidt forvirret her - på hvilken måde mener du du har fået HPV? ( gode gammeldaws kønsvorter kan vi også kalde dem) sådan lyder din beskrivelse ihvertfald

Med mindre det er herpes virusen du omtaler - for de små blister/blæner ved læber eller kønsdele er der bare ikke en skid at gøre ved og ja der har du ret i at det smitter ved fugtighed og hvis der er blister dannelser - så jo bug gummi ved fransk og sex

Med mindre du har haft ubeskytte sex får du sgu ikke lige sådan kønsvorter. Da slet ikke ved at ligge på et håndklæde eller B2B massagen, men self hvis du lige skal køre en gummiløs pik mellem skambamserne og hun har kønsvorter - så er den sikkert hjemme

Tror  heller fra et håndjob med mindre du kan se hun er fyldt af dem der., og det har jeg sgu alligevel aldrig hørt om. Men hey oplys mg hvis jeg tager fejl.

Jeg havde dem som ganske ung, 19 år og fik dem ætset væk og har aldrig haft dem siden (53 år nu) - mit uheld består i at efterfølgende fik jeg celle forandringer i svær grad og fik lavet et keglesnit hvor de fjernede livmoderhalsen. Celleforandringer er de forandringer der kan udvikle sig til livmoderhalskræft.

Så jeg tror du forveksler de to ting - kønsvorterne kan man gøre noget ved - herpes kan der ikke rigtig gøres noget ved når du først har det.

Det ene er vorter og det andet en virus i dit blod - så de vil komme resten af dit liv.

 

Redigeret af TeleTrunten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Hvor blev den bruger af, som har startet denne tråd ?  

 

Måske er det bare mig der finder det  opsigtsvækkende, at man hænger nogle Gpêr ud på offentligt forum ved at anklage dem for at være årsag til en kønsygdom som man lige så godt kunne have fået andetsteds , eftersom tidligere bruger gjorde klart udtryk for at han aldrig brugte kondom 

For derefter at slette sin profil...

 

Min undren går på, at det jo før er set herinde , at en GPer forsøger at hænge andre ud gennem en anden brugerprofil og falske anklagere

 

Eller er det bare mig , der undrer sig over dette ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Kamilla K skrev, for 6 timer siden:

Hvor blev den bruger af, som har startet denne tråd ?  

 

Måske er det bare mig der finder det  opsigtsvækkende, at man hænger nogle Gpêr ud på offentligt forum ved at anklage dem for at være årsag til en kønsygdom som man lige så godt kunne have fået andetsteds , eftersom tidligere bruger gjorde klart udtryk for at han aldrig brugte kondom 

For derefter at slette sin profil...

 

Min undren går på, at det jo før er set herinde , at en GPer forsøger at hænge andre ud gennem en anden brugerprofil og falske anklagere

 

Eller er det bare mig , der undrer sig over dette ? 

 

Arh Bare vent - Han kommer igen, med nyt navn osv.... Det gør de altid ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RonjaRøverdatter

 

TeleTrunten skrev, den 3/10/2018 at 16:04:

Jeg er sgu lidt forvirret her - på hvilken måde mener du du har fået HPV? ( gode gammeldaws kønsvorter kan vi også kalde dem) sådan lyder din beskrivelse ihvertfald

Med mindre det er herpes virusen du omtaler - for de små blister/blæner ved læber eller kønsdele er der bare ikke en skid at gøre ved og ja der har du ret i at det smitter ved fugtighed og hvis der er blister dannelser - så jo bug gummi ved fransk og sex

Med mindre du har haft ubeskytte sex får du sgu ikke lige sådan kønsvorter. Da slet ikke ved at ligge på et håndklæde eller B2B massagen, men self hvis du lige skal køre en gummiløs pik mellem skambamserne og hun har kønsvorter - så er den sikkert hjemme

Tror  heller fra et håndjob med mindre du kan se hun er fyldt af dem der., og det har jeg sgu alligevel aldrig hørt om. Men hey oplys mg hvis jeg tager fejl.

Jeg havde dem som ganske ung, 19 år og fik dem ætset væk og har aldrig haft dem siden (53 år nu) - mit uheld består i at efterfølgende fik jeg celle forandringer i svær grad og fik lavet et keglesnit hvor de fjernede livmoderhalsen. Celleforandringer er de forandringer der kan udvikle sig til livmoderhalskræft.

Så jeg tror du forveksler de to ting - kønsvorterne kan man gøre noget ved - herpes kan der ikke rigtig gøres noget ved når du først har det.

Det ene er vorter og det andet en virus i dit blod - så de vil komme resten af dit liv.

 

Kønsvorter kan, nøjagtigt ligesom herpes, sidde steder der ikke er dækket af en kondom og kan dermed sagtens smitte selvom man har forsøgt at beskytte sig. Heldigvis er den version der giver vorter lavrisiko mht. kræft.

 

Redigeret af RonjaRøverdatter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
RonjaRøverdatter skrev, den 4/10/2018 at 18:28:

 

Kønsvorter kan, nøjagtigt ligesom herpes, sidde steder der ikke er dækket af en kondom og kan dermed sagtens smitte selvom man har forsøgt at beskytte sig. Heldigvis er den version der giver vorter lavrisiko mht. 

Teletrunten bør lige korrigeres ang kondylomer. De kan behandles, men en gang smittet med kondylomer.....så er man bærer....de kan behandles - ja. Men ikke helbredes.

De kan komme igen med 10/20 års mellemrum. Blot fakta....

Mvh Line (når jeg har de sundhedsfaglige briller på ):)

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre ser vi gang på gang, at glædespiger piger hænges ud ved navns nævnelse som smittefarlige. Eller den værre version at der ligefrem opgives dybt private informationer. Uanset sandhedsværdien, er skaden sket.

Stabilizer, gør deres for at slette eller stoppe tråde, der er uvderhæftige.

Men hvis de indførte en forsinkelse på f.  eks 12 timer på alle indlæg, så ville de kunne standse dem af ovennævnte art, som ikke overholder Eroguides retningslinier. Så ville Stabilizer nemlig have tid til at gennemse og bremse indlæggene inden de når ud til Eroguide brugere.

Eroguide er blevet mere kommerciel, så mon ikke man vil have råd til en sådan anordning. I stedet for som nu, først at reagere, når skaden er sket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ulv skrev, for 2 timer siden:

Desværre ser vi gang på gang, at glædespiger piger hænges ud ved navns nævnelse som smittefarlige. Eller den værre version at der ligefrem opgives dybt private informationer. Uanset sandhedsværdien, er skaden sket.

Stabilizer, gør deres for at slette eller stoppe tråde, der er uvderhæftige.

Men hvis de indførte en forsinkelse på f.  eks 12 timer på alle indlæg, så ville de kunne standse dem af ovennævnte art, som ikke overholder Eroguides retningslinier. Så ville Stabilizer nemlig have tid til at gennemse og bremse indlæggene inden de når ud til Eroguide brugere.

Eroguide er blevet mere kommerciel, så mon ikke man vil have råd til en sådan anordning. I stedet for som nu, først at reagere, når skaden er sket.

Jeg kan i min vildeste fantasi ikke forstille mig, at man kan have gode debatter, hvis hvert indlæg skal ligge i "karantæne" i op til 12 timer før andre kan læse og svare.   Jeg bryder mig ej heller om den tilgang, at hver gang der sker noget uheldigt, så skal man opfinde nye kontrolsystemer og placere ansvar.   Der er kun os selv til at bære ansvaret for vores handlinger og ytringer. 

Men når vi nu er ved adfærd, så synes jeg faktisk at det er lidt sølle, at nogen føler et behov for at oprette sig i et nyt nickname for at give udtryk for en holdning.  

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 16/9/2018 at 07:37:

Eller.....man kunne indføre tvangs check af mænd som ønsker ydelser uden kondom ? På den måde ville man virkeligt få ryddet op i tingene ;-) 

Det samme kan man sige om kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, den 5/10/2018 at 23:58:

Teletrunten bør lige korrigeres ang kondylomer. De kan behandles, men en gang smittet med kondylomer.....så er man bærer....de kan behandles - ja. Men ikke helbredes.

De kan komme igen med 10/20 års mellemrum. Blot fakta....

Mvh Line (når jeg har de sundhedsfaglige briller på ):)

Okay det var jeg ikke klar over - fik mine ætset væk i sin tid og har aldrig haft dem siden, ej heller smittet nogen.

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/koenssygdomme/sygdomme/virusinfektioner/koensvorter-kondylomer/ 

Så blev jeg da det klogere :(

Redigeret af TeleTrunten

Del dette indlæg


Link til indlæg
TeleTrunten skrev, den 3.10.2018 at 16:04:

Jeg havde dem som ganske ung, 19 år og fik dem ætset væk og har aldrig haft dem siden (53 år nu) - mit uheld består i at efterfølgende fik jeg celle forandringer i svær grad og fik lavet et keglesnit hvor de fjernede livmoderhalsen. Celleforandringer er de forandringer der kan udvikle sig til livmoderhalskræft.

Jeg retter lige en anden misforståelse i denne gamle tråd: Det er hpv der giver kønsvorter og det er hpv der giver celleforandringer. Men det er ikke de samme typer hpv. Så der er ikke på den måde en direkte sammenhæng mellem celleforandringer og kønsvorter. Fx nogle af de hpv-vacciner der gives beskytter overhovedet ikke mod vorterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...