Hop til indhold
Rejsenetværk

Længst varende stamkunde forhold

Recommended Posts

Jeg kan erfare, at jeg forbliver med at være en rookie...men blev lidt inspireret af denne tråd, tak trådstarter.

 

År nummer et med nænsomme tiltag og en kjole så gylden, mod opstillet fantasi og nervøsitet der svarer, det er os der bærer skylden, for en nat uden ende, for de kys der ej ville slippe, de kærtegn der i flydende bevægelse blev os to

År nummer to bevidste at hverdagen mellem os ej fandtes, at vi blev et sanseligt helle, hvor glemslen var iboende mellem to der nyder. Intenst vi viklede os ind i hinanden, med hendes latter, vores lidenskab og mit særpræg.

År nummer tre hvor vi vi delte alt for lidt, prøvede at efterlevende gengive empirien om kådskab og passion, hvor vi ikke burde tænke, men opleve den anden, gjorde vi det svært for os to mod falmende ebbe. Dog mindes jeg den kjole Jackie O' ville bære, smukkere ej end du kunne hun nogensinde være.

År nummer fire randt op, med færre "vi ses" dog tilbage på sporet, med nyfundet given hen. En kæreste hist, en kæreste der, dog aldrig uden en tanke, har hun det godt, med oprejst pande, mod livet svær. Tosommelige timer blev stadig delt, når der var gået for længe og vi bag min hjernebark trængte.

År nummer fem er stadig ung. Bringer jeg hende til mig, igen og på ny. At danse med alle, men vende tilbage til en, hvor uvejr kan glemmes og hun fortrænge mig til natten sen. Vi kan bolle til middag, vi kan kneppe om natten, elske en morgen, dog husker vi altid den dør imellem os, hvor skellet går og vi forstummer sagte.

Trods en potens der frafalder, leverpletter og aldrende hud der skaller, vil jeg stå under brus og på hende vente og tænke, om jeg kan, på en gul sommerkjole der indtog mig, den dag for længe siden.

RESUME: Gentagende gange, pik i kusse, og så lidt rumsteren med patterne, BJ og så lidt slikken fisse og...ok lidt mere diller i fissen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...