Hop til indhold
Finn1101

Hvor stort er dit glædespige-budget?

Glædespige-budget  

124 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Hvor mange penge bruger du årligt på glædespiger?

    • Jeg har ingen udgifter til glædespiger
      11
    • 0-2.000 kr.
      6
    • 2.000 til 5.000 kr.
      15
    • 5.000 til 10.000 kr.
      18
    • 10.000 til 20.000 kr.
      31
    • 20.000 til 50.000 kr.
      24
    • 50.000 til 100.000 kr.
      11
    • Over 100.000 kr.
      8


Recommended Posts

Af og til tænker de fleste af os vel over, hvad vi bruger vores penge til, og i mit budget udgør posten "andre udgifter" næsten udelukkende glædespigebesøg (i hvert fald belønsmæssigt). 

Men hvad bruger du selv - og er det lidt eller mere i forhold til andre? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  aldrig  benyttet  mig  af  købesex - min  bankrådgiver  fraråder  mig  det.  Han  siger  det  er  et  skråplan  ligesom ludomani 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath
Nemtøs skrev, for 35 minutter siden:

Jeg  har  aldrig  benyttet  mig  af  købesex - min  bankrådgiver  fraråder  mig  det.  Han  siger  det  er  et  skråplan  ligesom ludomani 

Lige præcis !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Det er i al fald ret sexet  :rolleyes:

Hehehe Jooo altså....:rolleyes:

Men hvis det tæller med....så vil jeg også stemme :-) :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Hehehe Jooo altså....:rolleyes:

Men hvis det tæller med....så vil jeg også stemme :-) :-) 

Jooo, men det er altså ikke bare massage, jeg tror der skal lidt misssepilleri med også, ellers er det ikke sex ;) Og sådan noget fyhagris gør en lille uskyldig pige ikke- vel da? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  har  aldrig  benyttet  mig  af  købesex - min  bankrådgiver  fraråder  mig  det.  Han  siger  det  er  et  skråplan  ligesom ludomani 

Det har han helt sikkert ret i og det har nogle gjort til en levevej ;) 

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Jooo, men det er altså ikke bare massage, jeg tror der skal lidt misssepilleri med også, ellers er det ikke sex ;) Og sådan noget fyhagris gør en lille uskyldig pige ikke- vel da? 

 

Ha! Måske er det sket...måske er det ikke sket...:P

Det kan faktisk godt hænde, at jeg er bare en liiiille smule nasty ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror de fleste fortrænger/lukker øjnene-for hvor mange penge det er.

de fleste mener vel også en stor del af summen, kunne være brugt mere fornuftigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 5 minutter siden:

de fleste mener vel også en stor del af summen, kunne være brugt mere fornuftigt.

Ikke hvis du spørger George Best :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Tæller Thai massage med ?

Ja, det vil jeg mene. I min eget angivelse har jeg i hvert fald regnet dette med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doingbusiness skrev, 1 time siden:

Tæller kæresten med?:-?

Nej, ikke medmindre det er en sugarbabe eller noget, der minder om dette. Jeg har dog selv haft kærester, hvor jeg har været i tvivl og ladet mig udnytte, men vil ikke tælle dette med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Tæller Thai massage med ?

Ellers tilbyder jeg dig gerne en omgang hed jysk oliemassage helt uden beregning <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, 1 time siden:

tror de fleste fortrænger/lukker øjnene-for hvor mange penge det er.

de fleste mener vel også en stor del af summen, kunne være brugt mere fornuftigt.

Jeg er enig, men jeg synes bare at man bør være ærlig overfor sig selv. Jeg har selv regnet mig frem til, at jeg nok p.t. bruger 30-40.000 kr. om året, tidligere (da jeg var yngre) har det været mere.  

Jeg vil mene, at jeg samlet har brugt mere på gældespiger end jeg har indbetalt i pensionsopsparing indtil videre, men jeg havde næppe sparet mere op, hvis jeg ikke havde haft denne fornøjelse, så havde jeg bare brugt pengene på nyere biler eller noget andet - men okay, jeg kunne selvfølgelig også have haft en solid, økonomisk buffer in cash. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Jeg  har  aldrig  benyttet  mig  af  købesex - min  bankrådgiver  fraråder  mig  det.  Han  siger  det  er  et  skråplan  ligesom ludomani 

Nu er det vel de færreste af os, der har drøftet dette spørgsmål med vores bank, men ellers er jeg principielt enig i at det kan forholde sig sådan.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 34 minutter siden:

Det kan være sundt at tænke over selv, men hvorfor er det lige at det er interessant at lave en poll om på EG?

Ja, egentlig var det lidt foranlediget af et svar til mig fra @riberhus som vist synes at jeg brugte rigeligt mange penge på glædesdamerne, og så blev jeg nysgerrig efter, hvad andre brugte. 

 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentligt ikke Finn, det var mere stykprisen, jeg refererede til :D, Den ligger over va jeg nogensinde ville gi (bortset fra mine angivne forbehold) ... for jeg er nemlig ikke enig i hvad Sweetsone skriver...

sweetstone skrev, for 12 timer siden:

de fleste mener vel også en stor del af summen, kunne være brugt mere fornuftigt.

For mig er det her oplevelsesøkonomi, sammen med god mad, ferier osv., noget man husker tilbage på med smil og gerne gør igen og igen. Så jeg fortryder ikke en krone, tværtimod  er jeg helt på linje med @tomneva i hans kommentar: 

Når det sagt, så sætter jeg mig ikke i gæld som @Eron, dertil er mine bankforbindelser ikke gode nok :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Nemtøs skrev, for 14 timer siden:

Jeg  har  aldrig  benyttet  mig  af  købesex - min  bankrådgiver  fraråder  mig  det.  Han  siger  det  er  et  skråplan  ligesom ludomani 

Ja jeg har fået stik modsat bankrådgivning. I en meget lang og ærlig snak med min bank rådgiver, mente han at man kunne sidestille køb af sex med fitnesskort, fysiorogisk massage, terapi, udviklingskurser, AOF hold, Idrætsklub kontingent, psykolog timer (bare bedre), måske endda parterapi sluttede han af med, men vidst ikke helt om det holdte vand i alle tilfælde.

Han mente at det var et så basalt behov, at GP'erne burde være meget mere anerkendte og at det ikke på nogen måde behøvede at være et gråzone område der er omgærdet af skam. Han foreslog at vi på en måde lod os inspirere af gamle Japanske traditioner, hvor forholdet mellem Gasia og manden, var at sammenligne med et meget kompetent spirituelt forhold.

Derfor det forhåndsgodkendte bevilgede overtræk på 20.000 kr. bare til septembers herligheder. Men det skulle selvfølgelig indregnes i budgettet, han er økonomisk helt ansvarlig. En anden mulighed vi drøftede var at tage lån i ejerlejligheden, så vi kunne holde rentesatsen nede. Han er meget prograsiv min bankrådgiver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...