Hop til indhold
Hr.Mand

Amita Silkeborgvej Århus

Recommended Posts

Tene skrev, for 7 timer siden:

Ok men jeg har fået FP i 1 time for 1000kr, flere gange samme sted 

Du er så ekstra glad fordi du engang imellem fik det du købte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt følgende den sidste måned i Århus. Alle  fuldpakke (med kondom selvfølgelig)

Også jeg vælger 30 minutter af taktiske årsager. Vælg billigst massage i 30 minutter da det alligevel er elendigt og aftal resten med pigen inde i rummet. Tror pigerne beholder pengene selv og mutter kun får for massagen.

Amita  til 550 kr (det jeg havde i lommen) - 350 til pigen
King Thai Massage til 700 kr for 45 minutter - 500 til pigen
Siam til  500 kr (de penge jeg havde med) - 300 til pigen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
thomas 123 skrev, for 13 timer siden:

???

jeg påstår på ingen måde at være alvidende :) 

men du må gerne uddybe hvad og hvor jeg tager fejl mht om pigerne griner og latterliggøre de mænd som kommer med blomster osv ???

de er IKKE kærester....de er kunder ... sandt nok nogle bliver gift med en bordel pige ...

men det er ikke uden at penge skifter hænder, både den ene og den anden vej ...... det er ikke nogen hemmlighed at der er rigtig mange proforma ægteskaber .... hvor manden typisk får de 50.000 kr som er garantien til staten og extra penge over tid  plus sex på jævnlig basis.... 

og så er der dem hvor det er lykkes for kvinden at overbevise ham om at sex kun er noget hun har gjort med ham ...." alle andre får kun massage ;) "

selvom det er et bordel med blikkende lygter .... jeg kender flere ... nu skal jeg nok lade være med at nævne navne, men også nogle som er og bliver omtalt herinde som har landet nogle lukrative mænd .... som giver gode gave og penge også selvom kvinden stadig arbejder på med "massage" det kan ses på deres instagram og facebook .... og hvordan de så skifter ham ud nogle gange med en mere givtig aftale .... 

 

 

 

Det jeg mente var at når vi kommer med en opmærksomhed, giver komplimenter, taler med dem istedet for bare at høvle dem konstant, så får vi også en masse den anden vej;) 

Men det skal nok opleves, og ikke læses på anden hånd. 

Verden og især mennesker byder ikke udelukkende på sort/hvide oplevelser. 

Tro endelig ikke at vi ikke er udmærket klar over at det hele drejer sig om at tjene penge. Men man kan altså både tjene og bruge sine penge på en måde der gør det hele både sjovere og gladere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter
PapaBear skrev, for 3 timer siden:

Hvad med at oprette en tråd med 3 mdr turistpiger=

Det gør hun næppe på grund af dig. Hun får kølle 3-4 gange om dagen så hendes behov med dig må være anderledes. Men hvad kan det være.?

De fleste faste skribenter dette sted, er kiksede typer med sent udviklet pubertet som aldrig kommer i nærheden af en kvinde medmindre de betaler for det.

 

PapaBear.

Velkommen til EG.

Jeg synes du skulle prøve at læse nogen af alle de forskellige beretninger herinde. Der er jo både en masse, der er meget begejstrede og har haft vidunderlige oplevelser, og også nogen der har knapt så gode oplevelser.

Så det hele er meget mere nuanceret, og ikke bare "kiksede typer" som du skriver.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en trist tråd. Kan ikke se at nogen i tråden beder om råd om hvordan man gør for at betale så lidt som muligt. Kan heller ikke se at nogen beder om råd vedrørende blomster og chokolade. Kan heller ikke se at nogen undrer hvad en kunde og pigerne eventuelt griner ad. Så i griner ad andre kunder? Well, birds of a feather flock together. Og hvad så?

 

Der findes et amerikanskt gammelt ordspråg: "Never give advice unasked". Alligevel er der mennesker der aldrig kan lade være. Hvis nogen undrer hvorfor, så er det skrevet en del om fænomenet: Why People Give Unsolicited Advice (Though No One''s really interested)

Hvad er det som driver dem? Her er nogle forklaringer:

Unsolicited advice givers tend to be rigid in the way they approach life in general.

They tend to have a grandiose sense of self or perception of their own competence.

They are ruled by compulsion more than self-awareness.

They seek a sense of control and order.

 

Supplere op med lidt almindeligt foragt, lidt ondskabsfuldhet og nederdrægtighed - et voilà - vi får en tråd som denne.

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunter skrev, for 4 timer siden:

Jeg synes du skulle prøve at læse nogen af alle de forskellige beretninger herinde. Der er jo både en masse, der er meget begejstrede og har haft vidunderlige oplevelser, og også nogen der har knapt så gode oplevelser.

Så det hele er meget mere nuanceret, og ikke bare "kiksede typer" som du skriver.

Ingen tvivl om at oplevelserne spænder vidt - hvilket er forventligt. Jeg, og andre, efterlyser blot lidt kritisk sans i forhold til den promovering af visse klinikker herinde man ser herinde.

En kunde der giver en prostituret blomster, chokolade o.l. lider helt klart af proportionsforvrængning. Ikke alle men mange af de kunder trænger til hjælp på lige fod med de prostituerede.

Bananas skrev, for 2 timer siden:

Sikke en trist tråd. Kan ikke se at nogen i tråden beder om råd om hvordan man gør for at betale så lidt som muligt. Kan heller ikke se at nogen beder om råd vedrørende blomster og chokolade. Kan heller ikke se at nogen undrer hvad en kunde og pigerne eventuelt griner ad. Så i griner ad andre kunder? Well, birds of a feather flock together. Og hvad så?

@Bananasdu er nu noget kæk. Skriver du som @Bananaseller som alfons?

 

  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
PapaBear skrev, for 5 minutter siden:

 

En kunde der giver en prostituret blomster, chokolade o.l. lider helt klart af proportionsforvrængning. Ikke alle men mange af de kunder trænger til hjælp på lige fod med de prostituerede.

 

 

Jeg undrer mig over du mener at alle prostituerede trænger til hjælp. Dette set i lyset af dit ovenstående pralende indlæg med de meget lave priser du får dine fornøjelser til. Du vil altså godt besøge en pige der trænger til hjælp, og oven i købet tryne hende på prisen. Flot !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
PapaBear skrev, for 10 minutter siden:

 

@Bananasdu er nu noget kæk. Skriver du som @Bananaseller som alfons?

 

Har det nogen betydning? Hvad skriver du selv som?

 

PapaBear skrev, for 11 minutter siden:

En kunde der giver en prostituret blomster, chokolade o.l. lider helt klart af proportionsforvrængning. Ikke alle men mange af de kunder trænger til hjælp på lige fod med de prostituerede.

Skriver du som PapaBear eller som socialarbetere/psykolog der gerne vil hjælpe de stakkels kunder der ikke har din indsigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden:

Jeg undrer mig over du mener at alle prostituerede trænger til hjælp. Dette set i lyset af dit ovenstående pralende indlæg med de meget lave priser du får dine fornøjelser til. Du vil altså godt besøge en pige der trænger til hjælp, og oven i købet tryne hende på prisen. Flot !!

Du læser indlæg som fanden læser Bibelen.

Tryne? Hun får markedsprisen som er 300-500 kr afhængig af den tid hun bruger . Det svarer til det hun ca får af mutter som er 50%  mens jeg sparer mutters andel. Og det har jeg det fint med.

Med din vedvarende promovering af Siam, King og Mayuree troede jeg du havde en finger med i spillet. Du er enig i at mutter tager 50% ? ;)

Mit indlæg om prisen er ikke pralende. Det er De-facto priser i Århus, Randers og lidt lavere i Vejle hvor man kan købe 60 min for 800 kr. Men selvfølgelig reagerer nogle på disse oplysninger hvis de har interesse i højere priser!

Bananas skrev, for 29 minutter siden:

Skriver du som PapaBear eller som socialarbetere/psykolog der gerne vil hjælpe de stakkels kunder der ikke har din indsigt?

Avs, den må have ramt. Din troværdighed er ikke eksisterende efter dit anmeldelsesfup. Du har glemt du er i et Jylland forum - fej du hellere fortovet på Vesterbrogade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PapaBear skrev, for 19 minutter siden:

Avs, den må have ramt. Din troværdighed er ikke eksisterende efter dit anmeldelsesfup. Du har glemt du er i et Jylland forum - fej du hellere fortovet på Vesterbrogade.

5 indlæg! Hvem var du tidligere? Eller rettere: hvilke var du tidligere?

Min troværdighed har intet at gøre med at folk som dig bliver ved med at ødelægge anmeldelser med at prale om sine priser og belære andre om hvordan tingen skal håndteres på klinikkerne.

Jeg har stadig ikke set en eneste i denne tråd der spørger ind til det du i din overlegenhed skal forklare. Men det er vel ikke noget problem for et menneske med din grandiose selvopfattelse?

Jylland ja, jeg færdes nogle gange i Jylland. Stadig åbent territorium for svenskere, selv om måske nogle ville lukke grænserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Det jeg mente var at når vi kommer med en opmærksomhed, giver komplimenter, taler med dem istedet for bare at høvle dem konstant, så får vi også en masse den anden vej;) 

Men det skal nok opleves, og ikke læses på anden hånd. 

Verden og især mennesker byder ikke udelukkende på sort/hvide oplevelser. 

Tro endelig ikke at vi ikke er udmærket klar over at det hele drejer sig om at tjene penge. Men man kan altså både tjene og bruge sine penge på en måde der gør det hele både sjovere og gladere. 

 

jep, det har du helt ret i ....  og en lille gave her og der, komplimenter osv giver selvfølgelig noget igen ...

jeg kommer altså heller ikke kun for at knalde dem hårdt og kontant .... 

det JEG mente var bare, at dem som kommer med blomster osv .. fordi de tror på den lille løgn om at de er noget helt specielt tror jeg, ofte vil blive 

meget skuffet hvis de vidste hvad der blev sagt om dem .... altså,  dem som er blevet FORELSKET i deres glædespige - det tror jeg er den sikre vej til at blive helt ødelagt på et personligt plan !!! 

og selvfølgelig er der forskellig stykker arbejde som er sjovere end andre og noget man heller vil og bedre kan li og der rækker en lille gave eller hygge snak helt sikkert langt !!! 

 

ps jeg ville gerne ha redigeret mit tidligere indlæg og helt slettet det af flere grunde men også for ikke at afsporer mere , men den mulighed - rediger- forsvandt ... derfor stod mit indlæg der stadigt 

pps. 

og man kan / skal ikke dømme nogen fordi de har fået karantæne ....hahahaha jeg har fået flere karantæner og jeg er et godt og sødt menneske - nogle gange ;) 555 jeg har bare lidt temperament og nogle fucked up meninger ;) :) 555

 

Redigeret af thomas 123
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...