Hop til indhold
Hr.Mand

Amita Silkeborgvej Århus

Recommended Posts

Har aldrig besøgt Amita pga. indgangen er lidt for offentlig, men tænkte at nu skulle den prøves. Mødte tre overraskende pæne og relativ unge piger. Den ene hed Cookie, hun virkede ganske sød og ligetil, den anden og den smukkeste, fik jeg ikke navnet på, og den tredje, Natalie, som fik tjansen. Massagen var ikke speciel, nærmest hvad jeg vil kalde "strygning med olie". Anden del af seancen var klart bedre. Natalie har en stor tatovering på maven, men det spolerede nu ikke noget. God tid og vanlig Århus pris.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby

Overpris. Har fået tilbudt fuldpakke for 500kr samme sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olebobby skrev, 1 time siden:

Overpris. Har fået tilbudt fuldpakke for 500kr samme sted.

Det er jo hvad der sker,  hvis man er for lækker. ;-)

  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
weber skrev, for 4 minutter siden:

Det er jo hvad der sker,  hvis man er for lækker. ;-)

Tror det var præcis det. Kvinder kalder mig Hest og det er ikke for ingenting.

Det er rimelig tit jeg får de tilbud på thaisteder. Så enten er jeg bare for lækker lækker lækker, har udstyr som en hest, eller I gør noget helt forkert.

Mange glemmer at det er kunden der har pengene - og det er ikke dem der har grisen der bestemmer prisen. Nå, det skal jo ikke blive en diskussion om priser.

Redigeret af Olebobby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olebobby skrev, for 10 timer siden:

Overpris. Har fået tilbudt fuldpakke for 500kr samme sted.

- og det for en hel time ...?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 9 timer siden:

Det er jo hvad der sker,  hvis man er for lækker. ;-)

Eller de IKKE har noget at lave ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olebobby skrev, for 10 timer siden:

Overpris. Har fået tilbudt fuldpakke for 500kr samme sted.

Er det for en hel eller halv time? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
Alone2013 skrev, for 2 minutter siden:

Eller de IKKE har noget at lave ...

Det er en mulighed :)  og nok det mest sandsynlig, selvom jeg er mega-lækker. Jeg mener det var lige før 11, mit lækreste tidspunkt på dagen.

Jeg bestiller altid 30 min for omkring 200 og har altid max 500 med. Hvis man siger nej til mere og oplyser man alligevel kun har 500, så er der ofte man får vilde tilbud for de sidste 300 kr hvis man holder fast i ingen handjobs. Det er såmænd ikke mere underligt end det.

Oplever også tit at første gang man er på stedet så er massagen fremragende, anden gang lidt værre og tredie gang er massage ofte dårlig. Derfor bestiller jeg 30 minutter og ingenting mere. Holder de niveauet de næste par gange så er det et seriøst sted og efter min smag og så har jeg måske lyst til mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
Tene skrev, for 4 minutter siden:

Er det for en hel eller halv time? 

30 minutter. Bestiller altid 30 minutter nye steder og opgradarer meget sjældent til 60.  Se min fremgangsmåde i svaret til Alone2013.

Kan ikke huske hvad hun hed. Måske Skye eller lignende. Har set hende nævnt herinde før

Det vigtigste er nok i virkeligheden at man erkender at man er køberen. Synes man ikke prisen og ydelsen passer sammen så køber man ikke. 

Redigeret af Olebobby

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok derfor det er 500 for halv time og som Hr. Mand siger 1000 for en time 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
Tene skrev, for 2 minutter siden:

Nok derfor det er 500 for halv time og som Hr. Mand siger 1000 for en time 

Nej. Sådan regner de det ikke ud

Massage  er 200 kr for 30 min. 300 kr for 60 min

Sex er  700 eller 800 kr for resten. Så du får måske 20 min eller 45 minutters massage og 10 eller  15 minutter sex. Kigger du på anmeldelser så får du lidt dårlig massage  i ca 15 min og sex i 5 max ti minutter. Kig på anmedelserne.

De trækker en timeløn på 3000-5000kr hvis de kan komme afsted med det.  Nogle stakler betaler ukritisk 1500 for 60 minutter massage og lidt sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hanhund

3000-5000kr i timen, hvor de tager op til 1500 for en time? Du er da vidst en værre vrøvler hva ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
hanhund skrev, for 10 minutter siden:

3000-5000kr i timen, hvor de tager op til 1500 for en time? Du er da vidst en værre vrøvler hva ;)

Ahhh... man betaler  1500 kr for 60 minutter og bliver  verfet ud efter 30 minutter. Nej, det giver ikke en timepris på 3000kr/time!

Kom friskt igen @hanhund

Jankanda skrev, for 50 minutter siden:

Olebobby er The man , ham skal alle vi stakler lytte til 

Hverken kender eller har bemærket @the man. Men han må være en fin fyr når han kan gøre dig til en stakkel.

 

Redigeret af Olebobby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby skrev, for 39 minutter siden:

Ahhh... man betaler  1500 kr for 60 minutter og bliver  verfet ud efter 30 minutter. Nej, det giver ikke en timepris på 3000kr/time!

Kom friskt igen @hanhund

Hverken kender eller har bemærket @the man. Men han må være en fin fyr når han kan gøre dig til en stakkel.

 

jeg vil gi dig ret ... siger også mellem 600 til 700 kr for en halv time ... enkelte gange 500 kr og 800 kr ...

og for det meste hygger vi os i længere tid .... 

så de priser på 1200 og 1500 kr er heller ikke mig og ked af at sige det .... men i får ikke bedre service bare fordi i betaler mere

hehe og til de kære søde fjolser som kommer med blomster ....ked af at sige det ... men i bliver gjort grin af, af pigerne!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
thomas 123 skrev, for 2 minutter siden:

jhehe og til de kære søde fjolser som kommer med blomster ....ked af at sige det ... men i bliver gjort grin af, af pigerne!

 

 

Måske er det ikke alt du ved  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, 1 time siden:

jeg vil gi dig ret ... siger også mellem 600 til 700 kr for en halv time ... enkelte gange 500 kr og 800 kr ...

og for det meste hygger vi os i længere tid .... 

så de priser på 1200 og 1500 kr er heller ikke mig og ked af at sige det .... men i får ikke bedre service bare fordi i betaler mere

hehe og til de kære søde fjolser som kommer med blomster ....ked af at sige det ... men i bliver gjort grin af, af pigerne!

 

Samme her. 500-600 for fuldpakke hos thai i 30 minutter. Griner af dem der betaler 1000kr + for 25 til 30 minutter hvoraf 5-10 minutter er sex. Kigger man rent på tiden med sex så rammer man nemt de 5 til 6 K i timen

Nogle bestemte søger at fastslå i deres indlæg at markedsprisen er mellem 1000 og 1200 kr, nogle gange 1500kr. Det er den ikke

Gode råd.
Ved turistpiger (3 mdr) så tag udgangspunkt i  thaipriser. Massage =300Baht og følgende tillæg
Handjob=300 Baht, Blowjob=500, Knep=1200Baht  (i 60 minutter)

Del med 5 for danske priser. Så Knep er 300 +1200 delt med 5=300kr.

Gang med 2 pga købekraft så bliver prisen ca 600kr for 60 minutter tjubang.

 

 

 

Redigeret af HestHest

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 56 minutter siden:

Måske er det ikke alt du ved  :D

Er det pga de ting vi ikke ved du konstant promoverer Siam og King?

Redigeret af HestHest

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, 1 time siden:

hehe og til de kære søde fjolser som kommer med blomster ....ked af at sige det ... men i bliver gjort grin af, af pigerne!

ikke bare blomster men også chokolade og digte - men det er nu mest med danske "Gudinder" pffffhhhehhehe . Tag en tur i  hyggesnak og læs  om ham Rejsenetværks brunch med en vis Trine.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Måske er det ikke alt du ved  :D

???

jeg påstår på ingen måde at være alvidende :) 

men du må gerne uddybe hvad og hvor jeg tager fejl mht om pigerne griner og latterliggøre de mænd som kommer med blomster osv ???

de er IKKE kærester....de er kunder ... sandt nok nogle bliver gift med en bordel pige ...

men det er ikke uden at penge skifter hænder, både den ene og den anden vej ...... det er ikke nogen hemmlighed at der er rigtig mange proforma ægteskaber .... hvor manden typisk får de 50.000 kr som er garantien til staten og extra penge over tid  plus sex på jævnlig basis.... 

og så er der dem hvor det er lykkes for kvinden at overbevise ham om at sex kun er noget hun har gjort med ham ...." alle andre får kun massage ;) "

selvom det er et bordel med blikkende lygter .... jeg kender flere ... nu skal jeg nok lade være med at nævne navne, men også nogle som er og bliver omtalt herinde som har landet nogle lukrative mænd .... som giver gode gave og penge også selvom kvinden stadig arbejder på med "massage" det kan ses på deres instagram og facebook .... og hvordan de så skifter ham ud nogle gange med en mere givtig aftale .... 

 

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby skrev, for 7 timer siden:

Nej. Sådan regner de det ikke ud

Massage  er 200 kr for 30 min. 300 kr for 60 min

Sex er  700 eller 800 kr for resten. Så du får måske 20 min eller 45 minutters massage og 10 eller  15 minutter sex. Kigger du på anmeldelser så får du lidt dårlig massage  i ca 15 min og sex i 5 max ti minutter. Kig på anmedelserne.

De trækker en timeløn på 3000-5000kr hvis de kan komme afsted med det.  Nogle stakler betaler ukritisk 1500 for 60 minutter massage og lidt sex.

Ok men jeg har fået FP i 1 time for 1000kr, flere gange samme sted 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 8 timer siden:

jeg vil gi dig ret ... siger også mellem 600 til 700 kr for en halv time ... enkelte gange 500 kr og 800 kr ...

og for det meste hygger vi os i længere tid .... 

så de priser på 1200 og 1500 kr er heller ikke mig og ked af at sige det .... men i får ikke bedre service bare fordi i betaler mere

hehe og til de kære søde fjolser som kommer med blomster ....ked af at sige det ... men i bliver gjort grin af, af pigerne!

 

Det har dog resulteret i, at jeg har haft en af pigerne som hemmelig elsker HJEMME i flere år ... 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at oprette en tråd med 3 mdr turistpiger=

Alone2013 skrev, for 4 timer siden:

Det har dog resulteret i, at jeg har haft en af pigerne som hemmelig elsker HJEMME i flere år ... 

Det gør hun næppe på grund af dig. Hun får kølle 3-4 gange om dagen så hendes behov med dig må være anderledes. Men hvad kan det være.?

De fleste faste skribenter dette sted, er kiksede typer med sent udviklet pubertet som aldrig kommer i nærheden af en kvinde medmindre de betaler for det.

 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...