Hop til indhold

Recommended Posts

Kanariefuglen skrev, for 1 time siden:

Jeg var der for Ca. 1år siden. Af de Ca. 30 klinikker jeg har besøgt deler den sidstepladsen med en anden klinik. 

Det må være den gamle klinik du kommenterer på, for Parami med Oum og Hanna åbnede for 3 uger siden, jeg fik forøvrigt massage af Oum i dag og hun er en super dygtig massør og så er lokalerne helt i top. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, for 2 timer siden:

Det må være den gamle klinik du kommenterer på, for Parami med Oum og Hanna åbnede for 3 uger siden, jeg fik forøvrigt massage af Oum i dag og hun er en super dygtig massør og så er lokalerne helt i top. 

Vi forveksler tingene. Det jeg omtaler er Strandboulevarden 11, hvor Hanna havde klinik. Hanna er i dag assistent på den klinik du nævner på Amerika Plads. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at denne er en topklinik. Den står øverst på min Mustliste. Når du nu har været der vil jeg opfordre til at du giver en anmeldelse. Ellers gør jeg det gerne når jeg har været der. Eneste hæmsko for mig vil være at mine forventninger vil være tårnhøje, og det giver nemt en skævvridning af de faktiske forhold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanariefuglen skrev, for 1 minut siden:

Vi forveksler tingene. Det jeg omtaler er Strandboulevarden 11, hvor Hanna havde klinik. Hanna er i dag assistent på den klinik du nævner på Amerika Plads. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at denne er en topklinik. Den står øverst på min Mustliste. Når du nu har været der vil jeg opfordre til at du giver en anmeldelse. Ellers gør jeg det gerne når jeg har været der. Eneste hæmsko for mig vil være at mine forventninger vil være tårnhøje, og det giver nemt en skævvridning af de faktiske forhold. 

Mine forventninger til Hanna og Oum er altid tårnhøje og jeg er aldrig blevet skuffet, de er begge super dygtige. De trykker ikke kun hårdt men ved så afgjort hvad de laver. Hannas skulder og nakke massage er uden sammenligning den bedste du kan få. I dag havde Oum fat i min ryg og ben og samtidig fik jeg nogle øvelser med hjem til at styrke ryg og ben, noget jeg ikke har oplevet andre steder med mindre jeg har været hos en fysioterapeut. De har mine bedste anbefalinger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, for 13 timer siden:

Mine forventninger til Hanna og Oum er altid tårnhøje og jeg er aldrig blevet skuffet, de er begge super dygtige. De trykker ikke kun hårdt men ved så afgjort hvad de laver. Hannas skulder og nakke massage er uden sammenligning den bedste du kan få. I dag havde Oum fat i min ryg og ben og samtidig fik jeg nogle øvelser med hjem til at styrke ryg og ben, noget jeg ikke har oplevet andre steder med mindre jeg har været hos en fysioterapeut. De har mine bedste anbefalinger 

Ja det er rart at Hanna er tilbage.

Jeg mener dog kun hun er på om lørdagen.
Hun passer vist nok stadig sit faste arbejde i hverdagene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 2 timer siden:

Ja det er rart at Hanna er tilbage.

Jeg mener dog kun hun er på om lørdagen.
Hun passer vist nok stadig sit faste arbejde i hverdagene.

Nej hun er også hos Parami på hverdage det kræver dog at man booker hende specifikt da det skal passe med hendes andet arbejde, jeg kender dog ikke Hannas arbejdstider, men det tænker jeg at Oum gør, det er jo hende der ejer Parami. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar
Bananas skrev, den 8/9/2018 at 15:29:

Jeg tænkte at det nok var grunden. Havde fået tippet at Jin var en af de bedste seriøse massøserna i byen, og det er hun.  Men hele set-upet bliver lidt akavet, når Jin opviser en uvenlig tilgang til en kunde for at forsikre sig at han ikke tror noget, som han måske alligevel ikke tror eller tænker. Jeg er et socialt menneske der altid snakker med folk - med tandlægen, bilmekanikern, butiksassistenten, massøsen... Men med Jin var det alså umuligt. Er aldrig blevet så uvenligt modtaget nogen gang. Så det blev kun det enkelte besøg.

Jeg kan godt forstå du lod det blive ved een gang. Hvis Jin gjorde en indsats for at kunderne skulle føle sig mere velkomne, ville langt størstedelen af kunderne gå tilfredse ud af butikken efter endt behandling.

Redigeret af Baltazar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den ‎06‎-‎09‎-‎2018 at 21:14:

Ja det er et godt sted og ja for de fleste kun, som i udlukkende, massage...

Ja det er godt, men som mange årig kun massage stamkunde, så oplever jeg at jeg ofte nu ikke kan komme til og få tid, og så forleden så oplevede jeg noget jeg ikke brød mig om, jeg var i det store rum til parmassage, og imens jeg lå der så trak de gardinet for og delte rummet og så kom der en anden kunde ind og fik massage samtidigt … jeg var målløs, det var lige en tand for grænseoverskridende at ligge side om side så at sige, gardinet flagrer jo fra og til når de ellers så søde massører bevæger sig rundt derinde.

Jeg er ikke en fan af den slags kassetænkning :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ej for helvede det er da heller ikke ok jeg har aldrig selv oplevet det du skriver. Jeg håber du påtalte det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
danskfyr skrev, for 7 timer siden:

Ja det er godt, men som mange årig kun massage stamkunde, så oplever jeg at jeg ofte nu ikke kan komme til og få tid, og så forleden så oplevede jeg noget jeg ikke brød mig om, jeg var i det store rum til parmassage, og imens jeg lå der så trak de gardinet for og delte rummet og så kom der en anden kunde ind og fik massage samtidigt … jeg var målløs, det var lige en tand for grænseoverskridende at ligge side om side så at sige, gardinet flagrer jo fra og til når de ellers så søde massører bevæger sig rundt derinde.

Jeg er ikke en fan af den slags kassetænkning :-(

Hmm det undrer også mig specielt fordi de har 3-4 rum med massagebrikse, er du sikker på at du ikke blander 2 steder sammen? Jeg kan se at Jin også er nævnt i tråden, men hun arbejder ikke hos Parami. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Ej for helvede det er da heller ikke ok jeg har aldrig selv oplevet det du skriver. Jeg håber du påtalte det.

Jeg gad faktisk ikke, hvis de har sådan en moral så mister de automatisk kunder på det, men fremover beder jeg om alene rum, hvis jeg altså kommer der mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, for 46 minutter siden:

Hmm det undrer også mig specielt fordi de har 3-4 rum med massagebrikse, er du sikker på at du ikke blander 2 steder sammen? Jeg kan se at Jin også er nævnt i tråden, men hun arbejder ikke hos Parami. 

Jeg bor i området, så jeg kan sagtens skelne sarathip massage fra andre steder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha jeg har også prøvet det, lå i et parrum og vi var nået til hj+ og der blev snakket lidt thai med en udenfor rummet, hvorefter det gardin som kan dele rummet i to blev trukket for og jeg tænkte ikke mere over det da liderligheden havde taget over og hun kom tilbage og begyndte at stimulere de nedre dele og jeg lå og pille rode og rage på hendes lækre krop og lige mens det hele gik rigtig dejligt, så gik døren satme op og en anden massøse og herre gik i gang med at snakke priser og ydelser.... wtf jeg begyndte at smågrine mens lydigheden hurtigt aftog igen, og jeg sagde "no more" og rykkede direkte i bad og måtte efterfølgende beklage deres tåbelige metode og de fik ikke en bøjet 5øre for ekstra.

Total no go og ret komisk oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Solskin skrev, for 9 timer siden:

Ha ha jeg har også prøvet det, lå i et parrum og vi var nået til hj+ og der blev snakket lidt thai med en udenfor rummet, hvorefter det gardin som kan dele rummet i to blev trukket for og jeg tænkte ikke mere over det da liderligheden havde taget over og hun kom tilbage og begyndte at stimulere de nedre dele og jeg lå og pille rode og rage på hendes lækre krop og lige mens det hele gik rigtig dejligt, så gik døren satme op og en anden massøse og herre gik i gang med at snakke priser og ydelser.... wtf jeg begyndte at smågrine mens lydigheden hurtigt aftog igen, og jeg sagde "no more" og rykkede direkte i bad og måtte efterfølgende beklage deres tåbelige metode og de fik ikke en bøjet 5øre for ekstra.

Total no go og ret komisk oplevelse.

 

Åh hvor nederen, hvor var det henne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var hos Kinnaree Hvidovre.

Der var ellers er smuk dejlig og dygtig massør som jeg havde besøgt 3 gange og havde en god fornemmelse med, men tja jeg har ikke været der siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mais Massage, Folehaven i Valby har været fantastisk for mig. Hun er super sød og giver knaldhård massage. Jeg er ikke blevet tilbudt ekstra og har ikke spurgt. Ind imellem har hun en hjælper inde, men de har også været rigtig gode. Varm anbefaling herfra.

http://mais-massage.dk/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boy skrev, den 6/9/2018 at 20:41:

Hej der ude

Spørgsmålet har med garanti været stillet før men hvor går man hen hvis man kun vil ha massage og intet andet.

Hvad så, Boy? Fik du ordnet myoserne? :)

Hvis der er kvinder, der læser med derude, har de her en fantastisk liste over klinikker, hvor de med sindsro kan købe gavekort til kæresten/manden :D. Ideen er hermed givet videre.

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder 80 skrev, for 43 minutter siden:

BW Body Care Massage i en af sidegaderne ned mod søerne ved Lille Triangel Søg på GOGLE og der komme denne klinik frem 

Hvis det stadig er Bang der står for BW Body Care, så giver hun en ok massage og håndtrold, og kvinder kan også blive forkælet så deres ben ryster :) så med mindre Bang har ændret koncept så er hun rigtig glad for at give kvinder en dejlig orgasme. Jeg har ad 2 omgange haft veninder med derinde og de var MEGET tilfredse med den ekstra service Bang gav. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 4 timer siden:

Wow, hun lyder bestemt interessant hende der BANG.... Er der mulighed for double massage? 

Og findes der andre klinikker der også tilfredsstiller kvinderne? :p 

Bliver helt sulten ;)

Nu skal det siges at det er nok 5 år siden jeg var der sidst og der havde Bang også en veninde. Men det foregik i 2 separate rum, så man kunne ikke være med på en kigger, men Bang er dygtig både til hj og pirring af nummeren, og åbenbart rigtig god til at massere en fisse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, for 13 minutter siden:

Nu skal det siges at det er nok 5 år siden jeg var der sidst og der havde Bang også en veninde. Men det foregik i 2 separate rum, så man kunne ikke være med på en kigger, men Bang er dygtig både til hj og pirring af nummeren, og åbenbart rigtig god til at massere en fisse. 

Hende BANG bliver mere og mere interessant :p

Gad vide hvor hun er nu, har skrevet og spurgt klinikken men de svare ikke :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 47 minutter siden:

Hende BANG bliver mere og mere interessant :p

Gad vide hvor hun er nu, har skrevet og spurgt klinikken men de svare ikke :(

Ja det er jo ikke usædvanligt at klinikker skifter ejer, det kan være at Wan som ejer Gorn massage, ved hvor Bang er henne, de 2 arbejdede jo tidligere sammen og havde begge samme interesse for numser, dog var det kun Bang der tog sig kærligt af kvinderne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 14 minutter siden:

Har nydt godt af Wan og hendes numseri, det er okay og hun giver ok god Massage... Er dog tæt på 1 år siden jeg har været der, mon hun lever endnu? ;)

Ja mon ikke, Gorn i Kingosgade er ofte omtalt herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...