Hop til indhold

Recommended Posts

Og her kommer så et virkelig dumt spørgsmål - men jeg er sgu stadig i tvivl.

Smider man underdrengene, når man besøger en "pæn" klinik? 

Normalt smider man det hele i forhåbning om, at det vil udløse lidt eksta (et vink med en vognstang hø, hø). Men når nu man ved, at den mulighed er udelukket, og man i virkeligheden også bare ønsker en god massage, sender man så et forkert og upassende signal ved at smide alt? Gør man massøsen utilpas?

Personligt har jeg nogle få steder beholdt underbukserne på, men det føltes også lidt akavet.  

Hvad gør I?

Ovenstående spørgsmål er vist ikke så relevant i forhold til Bang og Gorn ;).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Næ,det er ikke et dumt spørgsmål.

Jeg tænder ikke på thailandske kvinder,men en sjælden gang vil jeg gerne benytte mig at deres massage.

Af med boxer'ne under alle omstændigheder,så må hun selv smide et håndklæde over hvis synet af de kodimagnylfarvede balder ikke falder i massøsens smag:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, 1 time siden:

Og her kommer så et virkelig dumt spørgsmål - men jeg er sgu stadig i tvivl.

Smider man underdrengene, når man besøger en "pæn" klinik? 

Normalt smider man det hele i forhåbning om, at det vil udløse lidt eksta (et vink med en vognstang hø, hø). Men når nu man ved, at den mulighed er udelukket, og man i virkeligheden også bare ønsker en god massage, sender man så et forkert og upassende signal ved at smide alt? Gør man massøsen utilpas?

Personligt har jeg nogle få steder beholdt underbukserne på, men det føltes også lidt akavet.  

Hvad gør I?

Ovenstående spørgsmål er vist ikke så relevant i forhold til Bang og Gorn ;).

Selv på de mest kyske klinikker er det i orden at smide det hele. Lad mig give som eksempler Asian Star på Frederiksberg og Nina Wellness på Furesøvej i Farum. Begge steder er der statsgaranti for at du ikke får ekstra. Dine baller skal jo også have massage. I praksis overdynger de en med håndklæder, og det er ikke så dumt, så bliver man mindre opstemt. Vælger man så hård massage uden olie er det lige før det er til at holde ud ikke at få ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar til Enzo og Kanariefuglen.

I har selvfølgelig ret: Man skal kunne komme til ballerne :)

Kom i tvivl sidste gange jeg besøgte Oasis Wellness i Charlottenlund - vel nok noget af det nærmeste man kommer en almindelig dansk wellnessklinik i thai verdenen. Klinikken var fuld af fine nordsjællandske forstadsfruer, som skulle have voksbehandling og sat hår. Lige der blev jeg godt nok noget i tvivl og endte med at beholde underdrengene på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 6/9/2018 at 21:14:

Ja det er et godt sted og ja for de fleste kun, som i udlukkende, massage...

Læser jeg noget lidt kryptisk i din bemærkning "ja for de fleste kun" ?? har du oplevet mere end massagehos saritap?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditpåtur skrev, den 8.9.2018 at 09:06:

Kan anbefale Ramruoy massage i Greve Midtby center 14C, Nanna er super sød og rigtig dygtig, har fået min ryg til at virke igen, desværre ingen chance for Extra men det man jo få andre steder :-D 

Banditpåtur jeg er helt enig.

Hun er en lille pige men masserer helt fantastisk, hun har flere gange ordnet ømme overbelastede kropsdele på mig, på en sådan måde at alt ømhed var væk når jeg tog hjem igen.

Absolut ingen ekstra man beholder underhylerne på.

Husk klippekort så er det ok billigt i min verden.

Mvh. Solskin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...