Hop til indhold

Recommended Posts

Hej der ude

Spørgsmålet har med garanti været stillet før men hvor går man hen hvis man kun vil ha massage og intet andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Hvis du KUN vil have massage og det skal være rigtig effektivt, så tag en rigtig massør  ...... det er dobbelt så dyrt men også næsten dobbelt så godt.

Hvis du vil have kompromis'et mellem pris og kvalitet - som jeg oftest selv søger - så er Mai Thai på Godthåbsvej et ret godt bud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Mai Thai er lukket, lokalet tomt, txt på,vinduer skrabet af....

Pokkers ..... man skulle måske have været mere trofast kunde :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Lagaffe skrev, for 3 minutter siden:

Sarathip i Rødovre Centrum. Her får du god massage og intet andet 

Ja det er et godt sted og ja for de fleste kun, som i udlukkende, massage...

Del dette indlæg


Link til indlæg

...hmm det er lykkedes for mig at sige nej tak til andet end massage flere steder. 

Der er mange steder hvor der faktisk er en der kan give god massage.

Der er også steder hvor massagen er så ringe at jeg har været nødt til at takke ja til ekstra for at det hele ikke skulle være spild af tid. Hårdt, ikke sandt?

Endelig er der steder hvor jeg springer massagen over af andre årsager :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Der er også en nyere tråd under anmeldelser:

Godthåbsvej 19 super

Der er også kun massage

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

For et stykke tid siden besluttede jeg mig for at droppe ekstra når jeg får massage.

Mine 5 favoritter når det kun er massage det drejer sig om:

Suphaphorn (JOY)

Sunan (Pueng + Nane)

Royal thaimassage (Jin)

Nuttree (Nutt)

Paramibodyandmind (Hanna)

Alle steder fås topmassage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suphaphorn kan jeg anbefale meget.

 Førhen lå der en Thai sted på Østerbro som  også kun gav massage i Verdens klasse. Måske nogen kan hjælpe her ?. Hun kunne vist også give i privaten efter hun havde overdraget forretningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
giraffen skrev, for 2 timer siden:

Suphaphorn kan jeg anbefale meget.

 Førhen lå der en Thai sted på Østerbro som  også kun gav massage i Verdens klasse. Måske nogen kan hjælpe her ?. Hun kunne vist også give i privaten efter hun havde overdraget forretningen.

Hanna og Jintana på Strandboulevarden, det må være en af dem, du tænker på.

Er der i øvrigt nogen, der ved noget om, hvad der foregår i deres gamle klinik? (undskyld afsporingen)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
giraffen skrev, for 10 minutter siden:

Ja det var Hanna jeg specifikt tænkte på. Jintana fik jeg ikke massage af men skulle også være ret god. 

 Virgula mange tak.

Jintana har jeg fået fantastisk massage af, men det trak lidt ned at hun virkede så sur hele tiden. At få supermassage af en der ser ud som at hun afskyer det, var en mærkelig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til glæde for dem der savner den rigtig gode massage uden ekstraydelser så er Hanna, (tidl. Strandboulevarden) nu startet hos parami body and mind på amerika plads 19, tlf 53833638. Det er Oum der tidligere var i Hellerup som har åbnet denne nye velværeklinik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan anbefale Ramruoy massage i Greve Midtby center 14C, Nanna er super sød og rigtig dygtig, har fået min ryg til at virke igen, desværre ingen chance for Extra men det man jo få andre steder :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Jintana har jeg fået fantastisk massage af, men det trak lidt ned at hun virkede så sur hele tiden. At få supermassage af en der ser ud som at hun afskyer det, var en mærkelig oplevelse.

Jeg har tit talt med Jin om at mange synes hun virker sur, hun forklarede overfor mig at hun pga. sit udseende hele tiden får lidt for meget opmærksomhed fra mænd generelt og at hun derfor for at beskytte sig selv virker afvisende/kold når hun fornemmer for meget interesse. Jeg har sagt til hende at hun skal smile noget mere til kunderne:D og at hun ikke skal overfortolke kundernes interesse i hende. Jeg har et rigtig godt og varmt forhold til Jin, som udover at være ret flot , giver kongemassage  og som inden under "skallen" er en meget sød og charmerende person.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar
thaimassage er bedst skrev, for 11 timer siden:

Til glæde for dem der savner den rigtig gode massage uden ekstraydelser så er Hanna, (tidl. Strandboulevarden) nu startet hos parami body and mind på amerika plads 19, tlf 53833638. Det er Oum der tidligere var i Hellerup som har åbnet denne nye velværeklinik

Oum giver i øvrigt også fantastisk massage, så der er samlet et rigtig godt team hos Parami Body and mind :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 17 timer siden:

Hanna og Jintana på Strandboulevarden, det må være en af dem, du tænker på.

Er der i øvrigt nogen, der ved noget om, hvad der foregår i deres gamle klinik? (undskyld afsporingen)  

Jeg var der for Ca. 1år siden. Af de Ca. 30 klinikker jeg har besøgt deler den sidstepladsen med en anden klinik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baltazar skrev, for 4 timer siden:

Jeg har tit talt med Jin om at mange synes hun virker sur, hun forklarede overfor mig at hun pga. sit udseende hele tiden får lidt for meget opmærksomhed fra mænd generelt og at hun derfor for at beskytte sig selv virker afvisende/kold når hun fornemmer for meget interesse. Jeg har sagt til hende at hun skal smile noget mere til kunderne:D og at hun ikke skal overfortolke kundernes interesse i hende. Jeg har et rigtig godt og varmt forhold til Jin, som udover at være ret flot , giver kongemassage  og som inden under "skallen" er en meget sød og charmerende person.

Jeg tænkte at det nok var grunden. Havde fået tippet at Jin var en af de bedste seriøse massøserna i byen, og det er hun.  Men hele set-upet bliver lidt akavet, når Jin opviser en uvenlig tilgang til en kunde for at forsikre sig at han ikke tror noget, som han måske alligevel ikke tror eller tænker. Jeg er et socialt menneske der altid snakker med folk - med tandlægen, bilmekanikern, butiksassistenten, massøsen... Men med Jin var det alså umuligt. Er aldrig blevet så uvenligt modtaget nogen gang. Så det blev kun det enkelte besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...