Hop til indhold
Pigdey

Råd til uerfaren og ny "glædespige"? :)

Recommended Posts

Halløj :)

Jeg er ret ny indenfor det her, og vil egentlig bare gerne høre om både i mænd og kvinder på dette site har nogen råd til en uerfaren ung kvinde?

Tusind tak på forhånd. Råd modtages med kyshånd ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Pigdey

Jeg tror at det bedste du kan gøre, det er at blive betalende annoncør på Eroguide.dk

Hvis du gør det, får du adgang til pigernes lukkede forum, hvor du kan komme i kontakt med alle de erfarne piger, som er derinde.

Godt nok er I konkurrenter, men nogle ser sig også som kolleger, og hvis du kan få en af de erfarne piger til at ville mødes med dig til en kop kaffe, så synes jeg at du skulle byde på den kop.

Det vil være 50 gange mere værd for dig, end nok så mange velmenende råd i den her tråd.

Når I har drukket den kop kaffe sammen, kan det vær en god ide efterhånden som du har gjort dig dine egne erfaringer, at bygge noget synlighed op ved at deltage aktivt med indlæg i forum på Eroguide.dk

Men alt i den rigtige rækkefølge, så skal det så mænd nok gå dig godt, hvis ellers du falder til, og kommer til at trives i rollen som glædespige.

Held og lykke

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Utrolig fin tilgang rejsenetværk,,

Vil også lige sige ,,

Vær afklaret især iht. ,,fam.,børn,venner mv. 

Ha hjertet med så skal du nok møde nogle søde gentlemen som vil forgude dig ,der er rigtig mange flinke mænd som søger noget de ikke får derhjemme

Giv det en chance efter 3 mdr.  kan du mærke om det stadigvæk er spændende eller den værste tid i dit liv

Held til og velkommen 

Mvh. /Hunter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigdey skrev, for 42 minutter siden:

Halløj :)

Jeg er ret ny indenfor det her, og vil egentlig bare gerne høre om både i mænd og kvinder på dette site har nogen råd til en uerfaren ung kvinde?

Tusind tak på forhånd. Råd modtages med kyshånd ;)

Var sød.

Var tålmodig, indenfor rimelige grænser. Mænd kan altså være trættende, men det er ikke altid ondt ment. Nogle gange er det dog.

Sig nej til dem du ikke vil med.

Sæt dine priser i forhold til hvad du synes du skal have, og hold dem der.

Gør aldrig - siger aldrig - noget som du egentlig ikke vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læs lidt rundt herinde, især i generel debat, så du får et indtryk af branchen og pigerne, her er mange gode råd at hente. Det er en god idé at tage kontakt til en af de garvede piger, så du kan blive hjulpet i gang, især hvis du ikke skal sidde på bordel. 

Overvej, hvad du vil tilbyde og hvilke kunder du vil tiltrække, og lav så din annoncetekst efter det.

Det vigtigste i denne verden: Lyt til dig selv og din mavefornemmelse. Hellere sige nej til en kunde, end risikere en dårlig oplevelse. Du skal hele tiden have dig selv med, og ikke gå på kompromis med dig selv. 

Mærker du ulyst og uvilje, så stop.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bedste råd er at lade være med at starte som prostitueret, idet det kan være skadeligt at være prostitueret på mange måder, som man slet ikke opdager, mens man er prostitueret.

Hvis du alligevel starter med at prostituere dig selv, så vær pinlig bevist om, at det er PISSE SVÆRT at stoppe igen. Tag dine forholdsregler herfor. Sæt gerne en dato for hvornår du senest skal slutte din prostitution. Og OVERHOLD den!

Hvis du har klare personlige grænser, vil det beskytte dig og gøre det lettere for dig at stoppe igen. Altid kondom ved sex og oral, samt ingen kys, er rigtig gode personlig grænser (og så beskytter det også mod sygdomme).

Være bevist om, at du har en stor risiko for at du fortryder, at du har prostitueret dig.

Ligesom det anses for klamt, ulækkert og nedværdigende at være kloak-arbejder og stå i lort til halsen, eller at være sosu-assistent og tørre røv på gamle mennesker, så anses det som endnu mere ulækkert, klamt og nedværdigende at være prostitueret. At være prostitueret står allernederst på den sociale rangering af det man kan beskæftige sig med her i livet. Vær bevist om dette!

Vær bevist om, at de mænd der kommer til dig IKKE er "søde". De er liderlige! Og du er bare et kønsobjekt for dem. Dit køn er værdien for dem. Deres komplimenter er lige så meget fake, som de orgasmer du kommer til at fake overfor dem.

At du er "god" betyder bare, at mændene finder dig god at udnytte, og de derfor kommer igen og igen (de er også afhængige). Det har INTET med menneskelig værdi at gøre.

Lad være med at blive "venner" med mændene. Fortæl ALDRIG noget personligt om dig selv til mændene. Hold facade/vær en god skuespiller. Opdigt evt. en historie om dig selv, så du har noget til de mænd der forsøger at snage i dit privatliv.

Hvis du begynder at blande din privatsfære sammen med din prostitution, gør du det ekstremt svært for dig selv at stoppe!

Vær ekstrem bevist om, at man IKKE får selvværd af at prostituere sig. Hvis man får noget, så får man det modsatte!

PS. Inden andre debattører kommer med fordømmende indlæg i forhold til mit indlæg/person, så vil jeg lige gøre opmærksom på, at man skal overveje om, hvem jeg egentlig er! Det kunne jo være, at jeg er en tidligere prostitueret der skriver med en erfaring, som er relevant.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
brainfred skrev, for 10 minutter siden:

Det bedste råd er at lade være med at starte som prostitueret, idet det kan være skadeligt at være prostitueret på mange måder, som man slet ikke opdager, mens man er prostitueret.

Hvis du alligevel starter med at prostituere dig selv, så vær pinlig bevist om, at det er PISSE SVÆRT at stoppe igen. Tag dine forholdsregler herfor. Sæt gerne en dato for hvornår du senest skal slutte din prostitution. Og OVERHOLD den!

Hvis du har klare personlige grænser, vil det beskytte dig og gøre det lettere for dig at stoppe igen. Altid kondom ved sex og oral, samt ingen kys, er rigtig gode personlig grænser (og så beskytter det også mod sygdomme).

Være bevist om, at du har en stor risiko for at du fortryder, at du har prostitueret dig.

Ligesom det anses for klamt, ulækkert og nedværdigende at være kloak-arbejder og stå i lort til halsen, eller at være sosu-assistent og tørre røv på gamle mennesker, så anses det som endnu mere ulækkert, klamt og nedværdigende at være prostitueret. At være prostitueret står allernederst på den sociale rangering af det man kan beskæftige sig med her i livet. Vær bevist om dette!

Vær bevist om, at de mænd der kommer til dig IKKE er "søde". De er liderlige! Og du er bare et kønsobjekt for dem. Dit køn er værdien for dem. Deres komplimenter er lige så meget fake, som de orgasmer du kommer til at fake overfor dem.

At du er "god" betyder bare, at mændene finder dig god at udnytte, og de derfor kommer igen og igen (de er også afhængige). Det har INTET med menneskelig værdi at gøre.

Lad være med at blive "venner" med mændene. Fortæl ALDRIG noget personligt om dig selv til mændene. Hold facade/vær en god skuespiller. Opdigt evt. en historie om dig selv, så du har noget til de mænd der forsøger at snage i dit privatliv.

Hvis du begynder at blande din privatsfære sammen med din prostitution, gør du det ekstremt svært for dig selv at stoppe!

Vær ekstrem bevist om, at man IKKE får selvværd af at prostituere sig. Hvis man får noget, så får man det modsatte!

PS. Inden andre debattører kommer med fordømmende indlæg i forhold til mit indlæg/person, så vil jeg lige gøre opmærksom på, at man skal overveje om, hvem jeg egentlig er! Det kunne jo være, at jeg er en tidligere prostitueret der skriver med en erfaring, som er relevant.

Godt indlæg brainfred. Jeg tror du rammer plet ved flere af dine indskydelser.

Hvis du selv er tidligere prostitueret,havde det været god stil og nævne det.

Enzo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brainfred har bestemt mange gode pointer, men jeg vil alligevel nævne, at undersøgelser fra Holland også peger på at der ikke er forskelle i det mentale helbred hos prostituerede i forhold til andre kvinder. Det drejer sig nok om hvor afklaret man er og at man i vid udstrækning ikke skjuler sit liv for de allernærmeste. 

og så blot en lille sidebemærkning, ja vi mænd er liderlige, men derfor kan komplimentere nu stadig være gode nok. Selvom jeg er liderlig, kan jeg da stadig værdsætte en fræk krop og dejlig væremåde. 

Så kort sagt er mit råd, vær afklaret omkring det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

- gør ALDRIG noget, som ikke tænder dig.

- lad dig ALDRIG lokke til at modtage mindre betaling end det niveau, du har bestemt dig for.

- hold standarden højt for DIG

- sørg for, at du ikke bliver anmeldt herinde ved at sikre dig, at dine besøgende er orienteret up-front, at du frabeder dig anmeldelser

- vær varsom med at sende billeder til mænd, du endnu ikke har haft besøg af - mange forsøger bare at lokke billeder ud af dig og det øger din sårbarhed, fordi nogle af disse mænd gerne vil afsløre, hvem du er.

- BLOKER alle Bjarnes aktuelle og uaktuelle mail-adresser - læs alle trådene, hvori der er anført disse !

- ALTID gummi

- Gør op mig dig selv, hvem du ønsker at have besøg af - (alder, præferencer, etnicitet, tidspunkter og lign.)

- Udleverer ALDRIG din adresse men adviserer nær din bopæl, hvis du modtager besøg hjemme

- hav en fortrolig, du kan læsse af på (særligt vigtigt, hvis du er ung)

- lad dig aldrig skræmme ell true 

- UNDGÅ al form for sårbarhed - billeder, telefonopkald, adresse og lign.

- modtager du underlig mail ell opkald - bloker, bloker, bloker ! hvis de gør dig utryg !

- TVIVL ALDRIG på dit instinkt ! ALDRIG !!!

- Køb ekstra lagner og håndklæder og skift mellem hver besøgende

- Nyd det ! Elsk det ! og husk at have et (sex)liv såvel som et socialt liv fjernt fra dette miljø

Velkommen til - det er OGSÅ skønt, sjovt, frækt, uartigt, nuanceret, muntert, lækkert, perverst og fyldt med dejlige mænd !<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Rigtig god idé med en kop kaffe med en erfaren glædespige. 

Jeg har haft glæde af, at en af mine veninder også er i branchen. Vi kan dele og tale om nogle ting, som andre ikke ville kunne forstå, eller ville fordømme. Det er nødvendigt (synes jeg) at få talt ud om oplevelser, som måske var grænseoverskridende, ubehagelige, men også dem som er sjove, skønne og dejlige.

Sæt dine grænser og lad ikke folk overskride dem, heller ikke selvom pengene er gode.

Jeg har været glad for at starte på et bordel, fordi man kan trække på andres erfaringer. Der er mange ting man ikke lige tænker over.

Mærk dig selv. Altid, altid hav dig selv med.

Du er velkommen til at skrive til mig.

Al mulig held og lykke <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

….mmmmmmmmmm ja..jow

pas på med hvem du får hjælp fra...den er fin nok fra pigerne, men den der med ham der henvender sig, med skal du ikke lige have lidt hjælp til et, sted? annonce? kørsel? eller blive bedre til at sutte pik? eller til at bruge dine penge eller jeg kan da osse være din alfons? give dig nogle sjove stoffer?

Tænk dig om! denne verden er fyldt med platugler, narrehatte, sjovere og lyder det for godt?.....så er det det!

er du i tvivl om noget spørg!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
brainfred skrev, for 4 timer siden:

Du har sikkert ret i meget, brainfred, og fint, at du giver TS ren besked. 

Men din dom over kunderne er hård og unuanceret. Og selv om der helt sikkert er mange liderlige skiderikker derude, som bare skal have et hul at stikke den ind i, er (i hvert fald nogle af) kunderne trods alt også en slags mennesker. Selv om det hele handler om sex, kan man godt sætte pris på gp'en som menneske og føle stor og oprigtig taknemmelighed, over det hun har gjort for en. Det ene udelukker ikke det andet - det er lige før, at jeg vil sige tværtimod.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Isex
brainfred skrev, for 6 timer siden:

Det kunne jo være, at jeg er en tidligere prostitueret der skriver med en erfaring, som er relevant.

Det kan man jo “filosofere”lidt over. 

Redigeret af Isex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 4 timer siden:

….mmmmmmmmmm ja..jow

pas på med hvem du får hjælp fra...den er fin nok fra pigerne, men den der med ham der henvender sig, med skal du ikke lige have lidt hjælp til et, sted? annonce? kørsel? eller blive bedre til at sutte pik? eller til at bruge dine penge eller jeg kan da osse være din alfons? give dig nogle sjove stoffer?

Tænk dig om! denne verden er fyldt med platugler, narrehatte, sjovere og lyder det for godt?.....så er det det!

Bum! Over 100 års erfaring! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Uhaaa...der er mange ting man som ny/uerfaren pige skal forholde sig til, det får også en til at tænke over hvad får dig/ts til at ville starte som prostitueret ??...mit råd vil være, gå kun efter de gode oplevelser, og gå aldrig på kompromis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

Hvis du er i tvivl - så ville mit råd til dig være, at lade være...

Det er lidt ligesom med de hårde stoffer...bare prøve dem, for det er jo ikke dig der kommer til at hænge på dem, vel ?

Du kan spørge i alle retninger om emnet og få alle svar - afhængig af hvem du spørger.

Min pointe er, at intet her i livet er gratis og risikofrit og at erfaringerne ofte først viser sig på bagkanten. Hermed også sagt at du undervejs vil få negative oplevelser, om end disse kan søges minimeret ved forskellige tiltag og kneb. At sige andet er efter min mening ikke sandheden.

Personligt er jeg ked af, blot at blive udråbt til et liderligt objekt, men må omvendt acceptere at det er sådan når jeg vælger en del af verden, som de fleste ikke vælger, i deres måde at gå gennem livet på.

It´s a free country sister - så hvad du end måtte vælge, så held og lykke på din vej...

Del dette indlæg

Link til indlæg
brainfred skrev, for 9 timer siden:

Det kan jo også være at jeg er en tidligere et eller andet der er relevant for unge mennesker som vil ind i det fag jeg har virket i under mange år. Og den der spørger mig advarer jeg måske. Mange vil være her hvor jeg virker, men meget få er bygget for det, og mange tager skade. Et erhverv som de fleste ville tro er meget glamorøst, noget som det sjældent er.

Jeg er ved at være lidt ked af det her mærkværdiggørendet af prostitution. Erhvervet har mange bagsider, men også gode sider. Lige som de fleste andre erhverv. Ja, det er et stigmatiseret erhverv, men kun for at vi fælles i samfundet og religionen har bestemt at det skal være sådan. Sex er jo ikke det vi har det naturligste forhold til i vores tid. Det skal enhver prostitueret tage højde for.

Ligesom hvor grænserne går. Men det skal også politibetjenten, lægen, psykoterapeuten og mange andre der arbejder tæt på de lidt mere extreme sider af livet være bevidst om. Erhverv hvor også mange tager skade, og andre finder glæde og tilfredsstillelse.

Livet er sagtens fuldt af huller at trille i. Helt ærligt; hvor mange mennesker kender man som ikke er taget mere eller mindre skade af et eller andet? Det er sådan livet er. Man får lidt bank hist og her, og man finder måske lidt lykke hist og her. Og det meste af livet foregår deremellem.
Verden er fuld af rådgivere og hvis man lyttede til dem alle så ville ikke meget blive gjort. 
Vi ville ikke have nogen prostitution, men næppe heller smartphones eller Teslabiler. Og måske heller ikke nogle ægteskaber, en af de institutioner der ødelægger flest mennesker, men også en af dem der giver mest mening.

Nysgerrigheden er en af menneskets fremmeste drivkræfter og i fællesskab med lidt sund forsigtighet i grund og bund et godt ting.

Er du i mindste tvivl, gør det ikke. Men er du nysgerrig, glad for mennesker og nogenlunde glad for casual sex, så prøv. Men med omhu og forsigtighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
brainfred skrev, for 9 timer siden:

Helt oprigtigt og med hånden på hjertet. 

Kan du oprette en tråd som omhandler dine erfaringer som GP.....? Det er et vigtigt og interessant emne....livet efter et stop. Og måske vi alle kan blive lidt oplyste.

Du virker velformuleret og som om at du har noget på hjertet - og det giver mere mening at læse om dig og dine erfaringer i en dertil oprettet tråd, istedet for pletvise indlæg i forskellige tråde :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 5 timer siden:

….mmmmmmmmmm ja..jow

Og pas også på pigerne. Der er også nogle af dem, som er platugler, narrehatte, sjovere og lyder det for godt?.....så er det det!

Jeg ved det, for jeg har selv besøgt dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lottelust

der er givet rigtig mange gode råd. Snak med en der er i branchen, en kvinde selvfølgelig..  Tænk grundigt over hvor dine grænser er og hvor DIN lyst ligger.

Pas rigtig godt på dig selv. Pas på din diskretion. Fortæl INGEN dit rigtige navn, hvor du bor, send ingen billeder hvor du er genkendelig med ansigt osv. Forbliv anonym. I de forkerte hænder kan de forkerte oplysninger få store konsekvenser. Medmindre du er åben omkring det, men det er de færreste vist. 

Gå stille og roligt frem. Forsøg dig med en kunde du har haft en god kommunikation med. Hvis det går godt, så mærk efter, hvad det gjorde ved dig, inden du igen springer ud i det. Vær hele tiden bevidst om, om DU har det godt.  Som gp kan man faktisk få ret fede oplevelser og få mange fantasier afprøvet ;)  

Lad være med at forhandle pris.... er mit råd. Det er ikke rart at gøre, det gør noget meget negativt ved de gode energier. En fast pris. Hvis ikke der vil betales, er han ikke det værd. Sørg for betaling inden, så skal der ikke diskuteres efterfølgende. Det er en hård buisness og du skal stå fast på dine grænser og betingelser.

MEN, du vil møde skønne dejlige mænd og få gode oplevelser selv. Ønsker dig det bedste

Del dette indlæg

Link til indlæg
brainfred skrev, for 11 timer siden:

Håber virkeligt du er en sur gnaven mand som ikke er at finde som gæst hos div gp'er.

For er du en der har været i branchen så har du godt nok været udsat for grimme ting fra dine gæster siden du finder dette erhverv så frastødende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, for 9 timer siden:

Du har sikkert ret i meget, brainfred, og fint, at du giver TS ren besked. 

Men din dom over kunderne er hård og unuanceret. Og selv om der helt sikkert er mange liderlige skiderikker derude, som bare skal have et hul at stikke den ind i, er (i hvert fald nogle af) kunderne trods alt også en slags mennesker. Selv om det hele handler om sex, kan man godt sætte pris på gp'en som menneske og føle stor og oprigtig taknemmelighed, over det hun har gjort for en. Det ene udelukker ikke det andet - det er lige før, at jeg vil sige tværtimod.  

Du misforstår desværre det jeg skriver, og tror at det er et angreb på mænd.

Husk på, at jeg skriver til en ung kvinde. Måske er hun kun 18 år? Når en ung kvinde får komplimenter fra diverse mænd om hvor godt hun ser ud, hvor lækker hun er, dejlige perfekte bryster og røv osv., så booster det hendes selvtillid mere end en stribe kokain kan.

Alle mænd der giver komplimenter til en kvinde, mener det selvfølgelig. Men der er ingen mænd der tilnærmelsesvis tillægger det samme værdi, som en ung usikker kvinde.

Så når jeg skriver, at det er fake, så er det fordi, at det er det den unge kvinde vil føle, når hun finder ud af, hvilken lille værdi mændene tillægger deres komplimenter, set i forhold til hendes egne værdier.

At der er mænd der gerne vil være søde, hengivne, gentelmens, taknemmelige osv.. Ingen tvivl om det. Men hvad betyder det for kvinden der sælger sex. Hvordan skal hun håndtere det, så hun på en fornuftig måde kan håndtere at hun prostituerer sig?

Mit mål er at hun ikke skal lade sig blive afhængig af opmærksomheden/komplimenterne/få sig et "kick". Og det er ved at skrive, at komplimenterne mv. - i hendes optik - er fake.

Håber du forstår.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...