Hop til indhold
Lynkineseren

Amy hot - Fantastisk og forførende

Recommended Posts

Amy hot skrev, for 6 minutter siden:

1000 og 1000 tak søde 

det føles dig at have nogle søde mennesker omkring mig selv som er glad for mig 

 i love Danmark and Danish People :wub:<3

Ops og nogle min svenske gæster :D

Jeg tror også at danskerne holder en del af dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden:

Jeg er selv ret vild efter at få muligheden, for at dyrke sex med en arabisk udseende ung smuk pige.

Har læst de gode anmeldelser af Amy, og fristes i den grad også af hendes fine annonce på Annoncelight.dk

På søndag 14/10– ! Cleopatra Arabisk ;Amy ! Privat/diskret

København

https://annoncelight.dk/showad/254508

Særligt nu hvor jeg kan møde hende Privat diskret, og ikke er nødt til at besøge hende på et bordel, er jeg ekstra fristet.

Byder hun på en hurtig kop kaffe udenfor tid, lige til en kort smalltalk mens man drikker ud, eller er det  direkte til sagen når man er kommet indenfor døren.

Tilbydes man et bad, før og efter udenfor den tid man har købt.

Jeg kan selv tage et bad hjemmefra inden jeg tager af sted, og kan vel være på adressen, formoder jeg indenfor 30 minutter, men tager også gerne et bad uanset når jeg ankommer, hvis hun foretrækker det.

Det ser ud til at man kan undgå SMS information, og få den information man behøver på mail, adressen mv, er det korrekt.

Foretrækker mail, og er ikke en ørn til SMS.

En ting irriterer mig, og det er at hun hverken reklamerer for halve, tre kvarte eller hele timer, og eller priser for samme.

Selvfølgelig er det med kondom, men er blowjob kun med kondom, eller fås det uden.

Ingen har villet fortælle noget om priser, er det fordi hun ikke vil have at vi gør det, og vil at vi selv skal spørge hende om det, og  holde det for os selv.

Alt dette kan jeg selv skrive og spørge hende om, og jeg kan da også blive nødt til det, hvis jeg ikke kan få svar på anden måde.

Men jeg foretrækker en så konkret forhånds information som muligt, der gør det så lidt nødvendigt som muligt, selv at være nødt til at skrive til pigerne for at få svar.

Kan/vil I tilkendegive om hendes priser ligger i under/overkanten, eller indenfor det normale i markedet.

Hvordan er det med æggeuret, og timeglasset når først man er gået igang?

Holder hun øje med tiden, siger til 5 og 10 minutter før tiden er gået, eller hvordan opleves hendes håndtering af tiden.

Hun er jo ret populær, og kan godt forestille mig at aftalerne ligger tæt når man får en tid, og privat diskret kan hun vel ikke tage imod den næste gæst før den nuværende har været i bad, efter endt sceance, hvis man kan få det bad, inden man forlader hende.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det var usædvanligt mange spørgsmål. Måske du skulle linke til indlægget i en mail til Amy, nu hun allerede læser med ;) 

Jeg nævner normalt ikke priser, medmindre prisen ikke matcher servicen, eftersom det er en særdeles objektiv størrelse, som let kan indhentes. Derudover har jeg det også fint med højere pris for god service, så kan man jo håbe at der er mindre trængsel af folk, som ikke vil betale for kvalitet.
Med hensyn til tid, så er der styr på den, på en god måde. Umiddelbart synes jeg ikke at tanken om tid til kaffe og smalltalk før/efter betalt tid passer med en professionel kvinde, som reklamerer for services ugentligt.
Der er rigelig mulighed for bad. Ihvertfald begge gange jeg har været på besøg. Så jeg er på ingen måde ekspert, men jeg har smilet rigtig længe efter begge besøg, hvoraf det seneste var i dag. Det kommer der en anmeldelse af en anden dag, da det giver en ekstra mulighed for at tænke tilbage på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Metal skrev, for 39 minutter siden:

Med hensyn til tid, så er der styr på den, på en god måde. Umiddelbart synes jeg ikke at tanken om tid til kaffe og smalltalk før/efter betalt tid passer med en professionel kvinde, som reklamerer for services ugentligt.

Det er jo så et synspunkt, som jeg ikke er enig i, men enige behøver vi heller ikke at være.

Hovedsagen er den gode service, som du og flere andre samstemmende giver udtryk for at Amy yder, og den personlighed hun synes at repræsentere.

Jeg som ellers hader måden man går på bordel på i Danmark, har fået lyst til at gøre en undtagelse, og selv besøge Amy.

Men ja pris betyder noget, men den betyder ikke alt, så længe man kan og vil betale, og er hun ikke dyrere end normal lejet for danske piger er jeg parat til at betale for oplevelsen.

Og ja, det irriterer  mig at jeg selv skal opklare hvad prisen er, men jeg har allerede opklaret det, og prisen afholder mig ikke fra at bestille tid hos Amy.

Men i min optik  er det optimalt hvis den tid som du sidder for dig selv, og venter hvis du går på klinik, og den spild tid som pigerne selv har, og som pigerne alligevel ikke får betalt for, for en dels vedkommende kan bruges til en kop kaffe, som pigen og manden nyder sammen, for end dels vedkommende og ikke alt den spildtid som pigerne har.

Og hvis manden så samtidig, som jeg agter, kommer ny vasket lige hjemmefra, uden at benytte sig af en mulighed for et bad før, men kun gør det efter akten, så mener jeg at Privat diskret giver alle muligheder for, i modsætning til klinik at pige og gæst kan nyde en kort stund sammen over en kop kaffe, før det går løs på lagnerne.

Jeg kan ikke se at det behøver at koste 1 kr i omsætning, at gøre det, for der vil, og skal også altid være tid mellem kunderne som ikke giver omsætning, og at byde gæsten på en kop kaffe, og en kort snak går ikke fra den tid der tjenes penge på, når alternativet er som på bordel, at gæster og piger tilbringer alt spild tid for sig.

Jeg har bemærket at Amy har vagter på bordel, men hvis ikke hun var startet også som PD, så ville jeg på trods af de gode anmeldelser ikke have overvejet at lægge penge for et et besøg hos hende.

Det er PD muligheden der gør at jeg overvejer at besøge hende, og gør jeg det bliver det mit første PD besøg.

Har læst at der kan være forskel på oplevelsen af PD, ja at det kan være endnu mere ind og ud af døren end som på bordel, hvis jeg besøger Amy finder jeg ud af om hendes PD adskiller sig fra måden man går på bordel.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 50 minutter siden:

Det er jo så et synspunkt, som jeg ikke er enig i, men enige behøver vi heller ikke at være.

Hovedsagen er den gode service, som du og flere andre samstemmende giver udtryk for at Amy yder, og den personlighed hun synes at repræsentere.

Jeg som ellers hader måden man går på bordel på i Danmark, har fået lyst til at gøre en undtagelse, og selv besøge Amy.

Men ja pris betyder noget, men den betyder ikke alt, så længe man kan og vil betale, og er hun ikke dyrere end normal lejet for danske piger er jeg parat til at betale for oplevelsen.

Og ja, det irriterer  mig at jeg selv skal opklare hvad prisen er, men jeg har allerede opklaret det, og prisen afholder mig ikke fra at bestille tid hos Amy.

Men i min optik  er det optimalt hvis den tid som du sidder for dig selv, og venter hvis du går på klinik, og den spild tid som pigerne selv har, og som pigerne alligevel ikke får betalt for, for en dels vedkommende kan bruges til en kop kaffe, som pigen og manden nyder sammen, for end dels vedkommende og ikke alt den spildtid som pigerne har.

Og hvis manden så samtidig, som jeg agter, kommer ny vasket lige hjemmefra, uden at benytte sig af en mulighed for et bad før, men kun gør det efter akten, så mener jeg at Privat diskret giver alle muligheder for, i modsætning til klinik at pige og gæst kan nyde en kort stund sammen over en kop kaffe, før det går løs på lagnerne.

Jeg kan ikke se at det behøver at koste 1 kr i omsætning, at gøre det, for der vil, og skal også altid være tid mellem kunderne som ikke giver omsætning, og at byde gæsten på en kop kaffe, og en kort snak går ikke fra den tid der tjenes penge på, når alternativet er som på bordel, at gæster og piger tilbringer alt spild tid for sig.

Jeg har bemærket at Amy har vagter på bordel, men hvis ikke hun var startet også som PD, så ville jeg på trods af de gode anmeldelser ikke have overvejet at lægge penge for et et besøg hos hende.

Det er PD muligheden der gør at jeg overvejer at besøge hende, og gør jeg det bliver det mit første PD besøg.

Har læst at der kan være forskel på oplevelsen af PD, ja at det kan være endnu mere ind og ud af døren end som på bordel, hvis jeg besøger Amy finder jeg ud af om hendes PD adskiller sig fra måden man går på bordel.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er jo dejligt at du har valgt mig til at besøge 

I mit hemmelige rum gør jeg sammen med min gæst hvad jeg har lyst til og hvad jeg nyder af .jeg er bare mig selv 

men om at jeg skal drikke kaffe med gæsterne bliver det for meget for jeg har mange gæster :D Og jeg har ikke tid og lyst til det og min gæster gider heller ikke vente og snakke med mig

for det er svært at se mig og styrer på følelser :P jeg kan heller ikke for jeg vil kyse og hygge med dem sted for ...

gæster får den tid som vi har aftale om 

ikke mere og ikke mindre 

kys fra Amy 

Redigeret af Amy hot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde læst de gode anmeldelser af Amy og besluttede mig for at besøge hende hos Romantica. Jeg kom desværre et kvarter for sent:oops:, men det var der ingen sure miner over. Jeg blev vist ind i et rum og fik at vide at Amy ville komme om lidt. Jeg synes det er ret nervepirrende og akavet at stå og vente på en ung pige man aldrig har mødt før, men Amy kom ind med et kæmpe smil og masser af selvtillid og begyndte straks at kysse og røre, så jeg blev hurtigt tøet op. Hun er meget slank og flot og med en ret spektakulær lille rund røv. Under selve akten må man sige at hun leverede varen. Hun var meget aktiv og nærværende og jeg tror faktisk også at hun nød det, ellers er der noget af en skuespiller gemt i hende.:rolleyes:

Efterfølgende var der heldigvis lidt tid indtil næste kunde, så vi lå og snakkede. Hun er sjov og nem at snakke med. Dog blev der ikke serveret kaffe (eller kage):P;-)

Hvis jeg skal nævne noget negativt, så var det meget svært at finde en parkeringsplads, så er man i bil, bør man nok køre i god tid. Derudover lugtede lokalet af røg. (Amy lugtede ikke af røg) Udover at røglugt i sig selv er generende, så sætter lugten sig uundgåeligt i tøjet, hvilket kan give forklaringsproblemer på hjemmefronten.

Alt i alt var det en virkelig fed oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 9 minutter siden:

Jeg havde læst de gode anmeldelser af Amy og besluttede mig for at besøge hende hos Romantica. Jeg kom desværre et kvarter for sent:oops:, men det var der ingen sure miner over. Jeg blev vist ind i et rum og fik at vide at Amy ville komme om lidt. Jeg synes det er ret nervepirrende og akavet at stå og vente på en ung pige man aldrig har mødt før, men Amy kom ind med et kæmpe smil og masser af selvtillid og begyndte straks at kysse og røre, så jeg blev hurtigt tøet op. Hun er meget slank og flot og med en ret spektakulær lille rund røv. Under selve akten må man sige at hun leverede varen. Hun var meget aktiv og nærværende og jeg tror faktisk også at hun nød det, ellers er der noget af en skuespiller gemt i hende.:rolleyes:

Efterfølgende var der heldigvis lidt tid indtil næste kunde, så vi lå og snakkede. Hun er sjov og nem at snakke med. Dog blev der ikke serveret kaffe (eller kage):P;-)

Hvis jeg skal nævne noget negativt, så var det meget svært at finde en parkeringsplads, så er man i bil, bør man nok køre i god tid. Derudover lugtede lokalet af røg. (Amy lugtede ikke af røg) Udover at røglugt i sig selv er generende, så sætter lugten sig uundgåeligt i tøjet, hvilket kan give forklaringsproblemer på hjemmefronten.

Alt i alt var det en virkelig fed oplevelse.

Hej honey tak for det 

du er en pæn fyr selvfølige jeg nød det og håber vi ses igen søde:wub:

sory hvis rommet lugtede ,jeg ryger  heldigvis ikke. det var jo IKKE Min privat/diskret lejlighed som dufter altid godt

I am sory<3

 

Redigeret af Amy hot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amy hot skrev, for 10 timer siden:

Hej honey tak for det 

du er en pæn fyr selvfølige jeg nød det og håber vi ses igen søde:wub:

sory hvis rommet lugtede ,jeg ryger  heldigvis ikke. det var jo IKKE Min privat/diskret lejlighed som dufter altid godt

I am sory<3

Jeg håber at Romantica læser med her, og tager denne detalje op til intern drøftelse.

Vi har her en pige som ikke selv ryger, men alligevel overtager hun et værelse hvor der lugter af røg.

Efterfølgende skriver en gæst en på alle måder positiv anmeldelse, af sin oplevelse sammen med Amy hot.

Eneste kritiske punkt er at værelset lugtede af røg.

Det bør simpelthen ikke forekomme, for er der noget mange mænd er bange for når de besøger et bordel, så er det at bære fremmede dufte med sig når de går, så som røg der sidder i tøjet.

Der har tidligere været debatter om rygepolitik på klinikkerne, og her har der været klinikker der har meldt ud, at de har et rygerum til piger der ryger, eller de må ryge udenfor, mens resten af huset er absolut røgfri.

Jeg går ud fra at der er rygeforbud i venterum for mandlige gæster på klinikkerne, for hvis ikke nytter det jo ikke noget med en rygepolitik for pigerne, hvis ikke rygere kan møde røglugt allerede i venterummet.

Jeg har også læst, at der er piger i branchen som ryger, og tilbyder kys, som er storforbrugere af mint pastiller før de møder gæsterne, det er jo også en måde at sløre den dårlige smag og lugt på.

Så når Amy hot selv er ikke ryger, så synes jeg absolut at hun bør fremhæve det i sin annonce, for det er virkelig et aktiv set med mande øjne, og tror jeg, også af de mænd som selv ryger, når de gerne vil kysse pigerne :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amy hot skrev, den ‎14‎-‎10‎-‎2018 at 19:27:

1000 og 1000 tak søde 

det føles dejligt at have nogle søde mennesker omkring mig selv som er glad for mig 

 i love Danmark and Danish People :wub:<3

Ops og nogle min svenske gæster :D

Jeg ville vældig gerne komme at besøge dig engang :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Amy i fredags....... super dejlig oplevelse med den dejligste, frække, søde kæreste.... som jeg desværre ikke mødte da jeg var 25.

Jeg besøger Amy igen.... hvis hun vil se mig

Jon

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonE skrev, for 15 minutter siden:

Besøgte Amy i fredags....... super dejlig oplevelse med den dejligste, frække, søde kæreste.... som jeg desværre ikke mødte da jeg var 25.

Jeg besøger Amy igen.... hvis hun vil se mig

Jon

Jeg ville også gerne besøge hende, hvis altså hun vil se mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg ville også gerne besøge hende, hvis altså hun vil se mig.

Prøv at sende en SMS og hør om hun vil..........:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så fik jeg heldigvis også besøgt søde Amy<3

Ikke så meget at sige, som ikke allerede er skrevet, bortset fra at jeg kan bekræfte alle tidligere synspunkter:)

Kom bag på mig, at Amy ikke var dansk (taler dog dansk for de ulyksagelige, der endnu ikke har besøgt Amy), men jeg har bare sovet i timen, og det var mildest talt en glædelig overraskelse.  Hun er jo gudesmuk, og med et gnistrende sort langt hår, som jeg netop godt kan lide. Og som hun dog dufter og kysser:D

Amy fortalte iøvrigt, at hun har droslet lidt ned og tager kun imod besøg 2 gange om ugen (fredage og søndage), så der er og skal være kø i døråbningen;)

Er stadig høj her flere timer efter besøget. En ægte arabisk GFE. Hvad kan du forlange mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 13 minutter siden:

Og så fik jeg heldigvis også besøgt søde Amy<3

Ikke så meget at sige, som ikke allerede er skrevet, bortset fra at jeg kan bekræfte alle tidligere synspunkter:)

Kom bag på mig, at Amy ikke var dansk (taler dog dansk for de ulyksagelige, der endnu ikke har besøgt Amy), men jeg har bare sovet i timen, og det var mildest talt en glædelig overraskelse.  Hun er jo gudesmuk, og med et gnistrende sort langt hår, som jeg netop godt kan lide. Og som hun dog dufter og kysser:D

Amy fortalte iøvrigt, at hun har droslet lidt ned og tager kun imod besøg 2 gange om ugen (fredage og søndage), så der er og skal være kø i døråbningen;)

Er stadig høj her flere timer efter besøget. En ægte arabisk GFE. Hvad kan du forlange mere?

Som ovenstående.... er også stadig høj på oplevelsen - et fantastisk væsen både det indre og det ydre.

Kan tilføje at hun gav mig en fantastisk time, og er meget kærlig og varm...- og det var lige hvad der skulle til for at komme af med min generthed/nervøsitet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 1 time siden:

Og så fik jeg heldigvis også besøgt søde Amy<3

Ikke så meget at sige, som ikke allerede er skrevet, bortset fra at jeg kan bekræfte alle tidligere synspunkter:)

Kom bag på mig, at Amy ikke var dansk (taler dog dansk for de ulyksagelige, der endnu ikke har besøgt Amy), men jeg har bare sovet i timen, og det var mildest talt en glædelig overraskelse.  Hun er jo gudesmuk, og med et gnistrende sort langt hår, som jeg netop godt kan lide. Og som hun dog dufter og kysser:D

Amy fortalte iøvrigt, at hun har droslet lidt ned og tager kun imod besøg 2 gange om ugen (fredage og søndage), så der er og skal være kø i døråbningen;)

Er stadig høj her flere timer efter besøget. En ægte arabisk GFE. Hvad kan du forlange mere?

Åh honey tak:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listige Svend skrev, 1 time siden:

Som ovenstående.... er også stadig høj på oplevelsen - et fantastisk væsen både det indre og det ydre.

Kan tilføje at hun gav mig en fantastisk time, og er meget kærlig og varm...- og det var lige hvad der skulle til for at komme af med min generthed/nervøsitet 

Søde tak og i lige måde:)<3:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altiddansk skrev, for 2 timer siden:

Hvad er Amys priser på hendes private sted?

Du kunne jo skrive til hende og spørge. 

Hun er tit herinde på denne side, og svarer seriøse henvendelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sidst på året.

Det skal fejres.

Højdepunktet er endnu ikke nået, men bare det at kommunikere med Amy omkring det, er en fornøjelse. Hurtige svar, fræk attitude... og service-minded, da jeg har lidt udfordringer med tiden. Amy er en ener, og jeg ser frem til hendes selskab, meget snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Metal skrev, den 27/12/2018 at 00:10:

Det er sidst på året.

Det skal fejres.

Højdepunktet er endnu ikke nået, men bare det at kommunikere med Amy omkring det, er en fornøjelse. Hurtige svar, fræk attitude... og service-minded, da jeg har lidt udfordringer med tiden. Amy er en ener, og jeg ser frem til hendes selskab, meget snart.

❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...