Hop til indhold
Lynkineseren

Amy hot - Fantastisk og forførende

Recommended Posts

Amy er blevet anbefalet meget herinde, bla. af @kattjakt og hun har længe været i toppen af min ønskeliste, men en regnfuld eftermiddag tog jeg ud på Bellahøjvej og besøgte Amy.

Jeg havde ret store forventninger, men vidste dog ikke rigtigt til hvad. Men da Amy storsmilende tog imod mig med et udfordrerne og frækt glimt i øjet vidste jeg med det samme, at dette ville blive en helt særlig oplevelse. Amy kyssede dejligt og inderligt, og vi skiftevis kælede og afklædte hinanden. Uden tøj er Amy slank, fit og har den dejligste bagdel, og ikke så store, men meget smukke bryster, og kombineret med hendes smukke ansigt og smilet og de frække øjne, er hun haremmets mest sexede pige, som taget ud af 1001 nat. Hun insisterer på, at hun ikke er sød men fræk, men for mig var hun begge dele.

Selve sexen må I selv fantasere om, men Amy ved præcist hvordan man gør en mand glad, og hun har en super god fornemmelse for, hvad der virker i nuet. Og hun udnytter sin smidige krop i nogle stillinger, som man bare ikke får prøvet så tit. Og hele tiden er det så forbandet frækt, at man gir alt hvad man har i sig. Amy er vild i varmen, og man bliver brugt....på den fede måde :D

Efter seancen, der varede 1 time, kyssede vi farvel, og jeg vaklede fortumlet ud i den kedelige virkelige verden, og forsøgte at huske, hvor jeg havde parkeret bilen.

Jeg bookede Amy privat på hendes email, og det gik hurtigt og let, men man skal ikke regne med, at hun har tid samme dag. Det er hun alt for populær til. Men hun kan også træffes hos Romantica og SexyClub.

https://annoncelight.dk/showad/254508

http://www.romantica.dk/profil.php?id=124

http://www.sexyclub.dk/girls/amy/index.php

 

Og Amy, jeg ved jo du læser med herinde. Tak for en lækker lækker oplevelse. Og pas nu på dig selv, så vi kan besøge dig i mange år fremover:wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. 

Har sagt det før - misunder jer Københavnere med den pige. Håber stadig hun kommer på frækt visit i Jylland ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 16 minutter siden:

Amy er blevet anbefalet meget herinde, bla. af @kattjakt og hun har længe været i toppen af min ønskeliste, men en regnfuld eftermiddag tog jeg ud på Bellahøjvej og besøgte Amy.

Jeg havde ret store forventninger, men vidste dog ikke rigtigt til hvad. Men da Amy storsmilende tog imod mig med et udfordrerne og frækt glimt i øjet vidste jeg med det samme, at dette ville blive en helt særlig oplevelse. Amy kyssede dejligt og inderligt, og vi skiftevis kælede og afklædte hinanden. Uden tøj er Amy slank, fit og har den dejligste bagdel, og ikke så store, men meget smukke bryster, og kombineret med hendes smukke ansigt og smilet og de frække øjne, er hun haremmets mest sexede pige, som taget ud af 1001 nat. Hun insisterer på, at hun ikke er sød men fræk, men for mig var hun begge dele.

Selve sexen må I selv fantasere om, men Amy ved præcist hvordan man gør en mand glad, og hun har en super god fornemmelse for, hvad der virker i nuet. Og hun udnytter sin smidige krop i nogle stillinger, som man bare ikke får prøvet så tit. Og hele tiden er det så forbandet frækt, at man gir alt hvad man har i sig. Amy er vild i varmen, og man bliver brugt....på den fede måde :D

Efter seancen, der varede 1 time, kyssede vi farvel, og jeg vaklede fortumlet ud i den kedelige virkelige verden, og forsøgte at huske, hvor jeg havde parkeret bilen.

Jeg bookede Amy privat på hendes email, og det gik hurtigt og let, men man skal ikke regne med, at hun har tid samme dag. Det er hun alt for populær til. Men hun kan også træffes hos Romantica og SexyClub.

https://annoncelight.dk/showad/254508

http://www.romantica.dk/profil.php?id=124

http://www.sexyclub.dk/girls/amy/index.php

 

Og Amy, jeg ved jo du læser med herinde. Tak for en lækker lækker oplevelse. Og pas nu på dig selv, så vi kan besøge dig i mange år fremover:wub:<3

Woow :P 1000 tak for de dejlige order .bliver så glad når jeg læser den.du er bare sød og fræk <3

like you:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amy hot skrev, for 6 minutter siden:

Woow :P 1000 tak for de dejlige order .bliver så glad når jeg læser den.du er bare sød og fræk <3

like you:wub:

Tak, men du har ærligt fortjent det!  /  Like you too:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 15 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. 

Har sagt det før - misunder jer Københavnere med den pige. Håber stadig hun kommer på frækt visit i Jylland ;-)

Tag turen herover og besøg Amy.

Hele turen herover vil du glæde dig til oplevelsen, og hele turen tilbage vil du bare sidde med et bredt smil og have nogle fede film kørende i din indre biograf :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 4 minutter siden:

Hun er helt klart i top3 af alle piger ud fra hendes billeder. Wauw!!

Hvis du kan li hendes billeder, så bliver du meget meget glad når du ser hende i virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst lovprisningerne af Amy herinde, blev det min heldige tur til at nyde hende en time i dag. 
Jeg kan kun være enig i de postive anmeldelser. Hun er en smuk kvinde med et forbandet frækt blik.
I min time nød jeg skønne kys, dejligt dybt blowjob, og hun nød tydeligvis at blive slikket. 
Hendes billeder er ægte, men yder ikke hendes skønhed retfærdighed; det er bestemt en god overraskelse.

Jeg genkender fornemmelsen af at være lidt distræt efter den dejlige time, og var en smule bekymret for om det var sikkert at cykle hjem ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Metal skrev, 1 time siden:

Efter at have læst lovprisningerne af Amy herinde, blev det min heldige tur til at nyde hende en time i dag. 
Jeg kan kun være enig i de postive anmeldelser. Hun er en smuk kvinde med et forbandet frækt blik.
I min time nød jeg skønne kys, dejligt dybt blowjob, og hun nød tydeligvis at blive slikket. 
Hendes billeder er ægte, men yder ikke hendes skønhed retfærdighed; det er bestemt en god overraskelse.

Jeg genkender fornemmelsen af at være lidt distræt efter den dejlige time, og var en smule bekymret for om det var sikkert at cykle hjem ;) 

1000 Tak det var hygligt frække :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pyha. Jeg har det ikke så godt med at hijacke en anden anmeldelse til både en halvhjertet anmeldelse og så et følelsesmæssigt udbrud.

1,33 dage efter at have besøgt Amy, tænker jeg stadig tilbage på mødet, og specielt, hvornår det kan lade sig gøre igen.
Det lader til at jeg er endt samme sted, som de personer jeg har småleet af, når de har fået lidt for mange følelser.
Nå, måske det er på tide at få sig nogle seriøse frække distraktioner i hverdagen :) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Undercover skrev, for 14 minutter siden:

Hvor længe plejer der at gå før @Amy hot svarer på mail?^_^

Baseret på min enkelte erfaring, så har hun svaret ekstremt hurtigt på mail. Det har dog været samtidig med at hun har annonceret tid til fornøjelse; hvordan svarfristen er derudover har jeg (endnu) ingen ide om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Undercover skrev, for 1 time siden:

Hvor længe plejer der at gå før @Amy hot svarer på mail?^_^

I mit tilfælde var det også hurtig og effektiv kommunikation pr mail. Og det var på nogle dage hvor Amy ikke arbejdede. 

Redigeret af Lynkineseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amy hot skrev, den ‎31‎-‎08‎-‎2018 at 22:54:

Woow :P 1000 tak for de dejlige order .bliver så glad når jeg læser den.du er bare sød og fræk <3

like you:wub:

Bliver fristet til også at besøge Amy.

"Amy er vild i varmen, og man bliver brugt....på den fede måde". Jøsses, det lyder som om jeg først skal træne til Copenhagen halvmarathon :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er selv ret vild efter at få muligheden, for at dyrke sex med en arabisk udseende ung smuk pige.

Har læst de gode anmeldelser af Amy, og fristes i den grad også af hendes fine annonce på Annoncelight.dk

På søndag 14/10– ! Cleopatra Arabisk ;Amy ! Privat/diskret

København

https://annoncelight.dk/showad/254508

Særligt nu hvor jeg kan møde hende Privat diskret, og ikke er nødt til at besøge hende på et bordel, er jeg ekstra fristet.

Byder hun på en hurtig kop kaffe udenfor tid, lige til en kort smalltalk mens man drikker ud, eller er det  direkte til sagen når man er kommet indenfor døren.

Tilbydes man et bad, før og efter udenfor den tid man har købt.

Jeg kan selv tage et bad hjemmefra inden jeg tager af sted, og kan vel være på adressen, formoder jeg indenfor 30 minutter, men tager også gerne et bad uanset når jeg ankommer, hvis hun foretrækker det.

Det ser ud til at man kan undgå SMS information, og få den information man behøver på mail, adressen mv, er det korrekt.

Foretrækker mail, og er ikke en ørn til SMS.

En ting irriterer mig, og det er at hun hverken reklamerer for halve, tre kvarte eller hele timer, og eller priser for samme.

Selvfølgelig er det med kondom, men er blowjob kun med kondom, eller fås det uden.

Ingen har villet fortælle noget om priser, er det fordi hun ikke vil have at vi gør det, og vil at vi selv skal spørge hende om det, og  holde det for os selv.

Alt dette kan jeg selv skrive og spørge hende om, og jeg kan da også blive nødt til det, hvis jeg ikke kan få svar på anden måde.

Men jeg foretrækker en så konkret forhånds information som muligt, der gør det så lidt nødvendigt som muligt, selv at være nødt til at skrive til pigerne for at få svar.

Kan/vil I tilkendegive om hendes priser ligger i under/overkanten, eller indenfor det normale i markedet.

Hvordan er det med æggeuret, og timeglasset når først man er gået igang?

Holder hun øje med tiden, siger til 5 og 10 minutter før tiden er gået, eller hvordan opleves hendes håndtering af tiden.

Hun er jo ret populær, og kan godt forestille mig at aftalerne ligger tæt når man får en tid, og privat diskret kan hun vel ikke tage imod den næste gæst før den nuværende har været i bad, efter endt sceance, hvis man kan få det bad, inden man forlader hende.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 3 timer siden:

Bliver fristet til også at besøge Amy.

"Amy er vild i varmen, og man bliver brugt....på den fede måde". Jøsses, det lyder som om jeg først skal træne til Copenhagen halvmarathon :-)

Ved ikke hvem du er men 1000 tak 

det er sødt af dig at du synes det<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amy hot skrev, for 23 minutter siden:

Ved ikke hvem du er men 1000 tak 

det er sødt af dig at du synes det<3

 


Selv tak, Amy. Jeg ville med min bemærkning blot sige, at du ser super sød og dejlig ud, og meget forførende :-).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 9 minutter siden:

 


Selv tak, Amy. Jeg ville med min bemærkning blot sige, at du ser super sød og dejlig ud, og meget forførende :-).

 

1000 og 1000 tak søde 

det føles dejligt at have nogle søde mennesker omkring mig selv som er glad for mig 

 i love Danmark and Danish People :wub:<3

Ops og nogle min svenske gæster :D

Redigeret af Amy hot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amy hot skrev, for 2 minutter siden:

1000 og 1000 tak søde 

det føles dig at have nogle søde mennesker omkring mig selv som er glad for mig 

 i love Danmark and Danish People :wub:<3

Selv tak, skønne Amy :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...