Hop til indhold
Livsnyder 80

Mimi Thai Massage Hvidovrevej (tæt på S-togs station)

Recommended Posts

Kim Madsen skrev, for 16 timer siden:

Da jeg kender Mimi godt og er fast kunde behøver du ikke bekymmer dig så meget omkring hendes FB profil.  Da jeg besøgte hende for 2 dage siden har jeg både fået hendens navn og FB. 

Jeg spurgte pænt hende om den uden nogen problemmer så hvis du havde spurgte pænt om min ville jeg nok give dig den. Men efter nærmer tanke NEJ.

Desuden er Gper ligeglæde bare man ikke går over stregen og man giver dem diskretion da de vil gerne have en klart forhold til de ærlige og søde kunder fremfor de utroværdige og svinske kunder.

Nej jeg går ikke underbælte stedet..

Jeg giver diskrektion og er loyal.

 

Tak for svar.

Dejligt du fik hendes profil  -  den eneste rigtige måde at gøre det på.

Havde du fået svar her på lille EG, ville forsamlingen herinde kende den. Og den går ikke. 

Derfor jeg reagerede på dit spørgsmål. Men som sagt så endte det jo godt.

Krølle Bølle 

 

Hvad er det, der står i en del anmeldelser: Pas NU GODT PÅ HENDE.

:)

Redigeret af Krølle Bølle Jr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 16 timer siden:

Ja ..hvis du ønsker dette skal du sige det til hende inde massagen . Har fået tantra incl denne opleve flere gange incl mellem brysterne. Sidste og ikke mindst klokketværket suttet og slikket også pussy slide med fuld udløsningen over skamlæberne og op på maven.

Hun er meget sexet og liderlig hvis du tænder hun godt og opføre dig som en sand gentleman så åbner hun op for godteposen til dig og hvus du besøger hende ofte når du sikkert endnu længere.

.....Tak for din tilbagemelding....hende skal jeg helt klart besøge...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var en tur forbi Mimi den anden dag. Havde bestilt tid via SMS dagen foer, og ogsaa med det samme modtaget venligt svar med kys og kram iconer. 

Da jeg ankom, var Mimi ogsaa klar, og hun er en yndig dame. Jeg bestilte en mix massage og blev guided ind paa rum no 3, hvor Mimi gik igang. Massagen var ikke daarlig, men lidt ustruktureret; jeg kan godt li at massagen foregaar i den rigtige raekke folege, og feks. hojre ben faar samme behandling som venstre ben osv. Der blev ogsaa givet tantra med fingre som var meget behageligt.

Pludselig kom spoergsmaalet om FP, det kom lidt bag paa mig da jeg ikke troede massagen var faerdig, men sagde alligevel "Ja" - Total prisen var 1,200 (eller 1,300 kan ikke huske). Mimi tog toejet af, og ser flot ud, selvom hun er over sin forste ungdom. Brysterne er hjulpet lidt paa vej. Mimi er ikke meget for at man rorer hende  mellem benene, og det er et stort problem for mig, da jeg ellers ikke kan komme i den rette stemning. Resten af seancen gik da heller ikke saerlig godt, jeg var ikke istand til at "performe" og gik lidt slukoeret derfra.

Det bliver nok ikke en repeat fra mig, men kan sagtens forstaa at Mimi er et hit for andre, da hun som sagt er en dejlig pige (om end lidt professionel).

Mvh

G

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gregsom

Jeg har da fået lov at slikke til hun har fået orgasme hver gang jeg har været der, men du har nok ret i at hun ikke vil have fingrene nede og lege med missen men det er der jo mange thaier der ikke vil have

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Livsnyder80

47 så vidt jeg husker Hun har selv oplyst det til mig sidste år. Men det kan du ikke se på hende, hun ser meget yngre ud, eller skal jeg gå til LN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...