Hop til indhold
Livsnyder 80

Mimi Thai Massage Hvidovrevej (tæt på S-togs station)

Recommended Posts

Har de sidste godt 6 uger døjet med en kraftig fibersprængning i læg musklen og iskiasnerven i klemme også i venstre side, hvilket har bevirket jeg ikke har kunne gå på gaden. Men i dag tog jeg mig sammen og besøgte MIMI til 1 times blid massage. Nu har jeg ikke set Mimi de sidste 2 måneder, så jeg fik lidt af en overraskelse, for det første var hun blevet meget flot brun after at havde ligget på Hornbæk strand og hun havde også tabt sig, så det var en åleslank og solbrun Mimi jeg mødte. Har dog aldrig syntes hun var for overvægtig, men kunne godt se at hun var blevet endnu smukkere end hun var i forvejen. Nå jeg fik forklaret hende hvor jeg havde problemer, og hun gav den hele armen da jeg lå på ryggen. Det gjorde til tider lidt ondt (men det skal jo gøre ondt inden det bliver godt) så jeg bed smerten i mig. Så var tiden kommet til at jeg skulle vende mig om, og opdager at Mimi var helt nøgen, nu kunne jeg rigtig nyde hendes smukke veltrænede krop. Behandling fortsatte, og det var en fantastisk behandling. Kan virkelig anbefale alle til at besøge Mimi. Hun snyder heller ikke med tiden der var gået godt en time da massagen var slut, da hun opdagede at jeg havde nogle problemer med mine skuldre. Jeg gav hende lidt drikke penge for det syntes jeg hun fortjente. Nu er jeg spændt på at se om jeg har mindre smerter i morgen eller jeg skal besøge hende meget hurtigt igen

Tak Mimi for en fantastisk time hos dig i dag. Ved ikke om du læser med her .

Hilsen den "gamle mand fra Glostrup"http://Mimi Thai Massage Hvidovrevej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser at jeg desværre har fået denne sat op i forkert  gruppe. Skal selvfølgelig være under Thai  Stor København. Er der nogen som kan flytte den for mig   TAK på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Livsnyder tak for din fine fortælling, fik du eller blev du tilbudt ekstra og andet end den “klassiske håndtrold” 

 

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder 80 skrev, for 6 timer siden:

Har de sidste godt 6 uger døjet med en kraftig fibersprængning i læg musklen og iskiasnerven i klemme også i venstre side, hvilket har bevirket jeg ikke har kunne gå på gaden. Men i dag tog jeg mig sammen og besøgte MIMI til 1 times blid massage. Nu har jeg ikke set Mimi de sidste 2 måneder, så jeg fik lidt af en overraskelse, for det første var hun blevet meget flot brun after at havde ligget på Hornbæk strand og hun havde også tabt sig, så det var en åleslank og solbrun Mimi jeg mødte. Har dog aldrig syntes hun var for overvægtig, men kunne godt se at hun var blevet endnu smukkere end hun var i forvejen. Nå jeg fik forklaret hende hvor jeg havde problemer, og hun gav den hele armen da jeg lå på ryggen. Det gjorde til tider lidt ondt (men det skal jo gøre ondt inden det bliver godt) så jeg bed smerten i mig. Så var tiden kommet til at jeg skulle vende mig om, og opdager at Mimi var helt nøgen, nu kunne jeg rigtig nyde hendes smukke veltrænede krop. Behandling fortsatte, og det var en fantastisk behandling. Kan virkelig anbefale alle til at besøge Mimi. Hun snyder heller ikke med tiden der var gået godt en time da massagen var slut, da hun opdagede at jeg havde nogle problemer med mine skuldre. Jeg gav hende lidt drikke penge for det syntes jeg hun fortjente. Nu er jeg spændt på at se om jeg har mindre smerter i morgen eller jeg skal besøge hende meget hurtigt igen

Tak Mimi for en fantastisk time hos dig i dag. Ved ikke om du læser med her .

Hilsen den "gamle mand fra Glostrup"http://Mimi Thai Massage Hvidovrevej

Fantastisk god anmeldelse.....

Hende Mimi ser super lækker ud på billederne.....så det hedder Hvidovre i nær fremtid...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo

Det kunne da godt være jeg skulle besøge Mimi igen.

Sidst jeg så hende var da hun var på Bryggervangen, og det var mildest talt ikke en mindeværdig oplevelse. Mimi så træt ud, så allerede der burde jeg havde vendt om, men kort fortalt, fik en middelmådig omgang oliesjask, og om muligt ligeså middelmådigt håndjob, der var så kedeligt at jeg måtte gøre mig selv færdig. På vej ud fandt hun ud af, at vi havde fælles bekendte i "den virkelige verden", og var facebook-ven-til-en-ven, da blev hun meget mere imødekommende, og lovede at næste gang vi sås ville jeg få hele armen (!). Underligt. Gik hjem og checkede facebook og det passede sgu. 

Så det kan jo være jeg skal se om hun stadig kan huske mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj
Livsnyder 80 skrev, for 8 timer siden:

Har de sidste godt 6 uger døjet med en kraftig fibersprængning i læg musklen og iskiasnerven i klemme også i venstre side, hvilket har bevirket jeg ikke har kunne gå på gaden. Men i dag tog jeg mig sammen og besøgte MIMI til 1 times blid massage. Nu har jeg ikke set Mimi de sidste 2 måneder, så jeg fik lidt af en overraskelse, for det første var hun blevet meget flot brun after at havde ligget på Hornbæk strand og hun havde også tabt sig, så det var en åleslank og solbrun Mimi jeg mødte. Har dog aldrig syntes hun var for overvægtig, men kunne godt se at hun var blevet endnu smukkere end hun var i forvejen. Nå jeg fik forklaret hende hvor jeg havde problemer, og hun gav den hele armen da jeg lå på ryggen. Det gjorde til tider lidt ondt (men det skal jo gøre ondt inden det bliver godt) så jeg bed smerten i mig. Så var tiden kommet til at jeg skulle vende mig om, og opdager at Mimi var helt nøgen, nu kunne jeg rigtig nyde hendes smukke veltrænede krop. Behandling fortsatte, og det var en fantastisk behandling. Kan virkelig anbefale alle til at besøge Mimi. Hun snyder heller ikke med tiden der var gået godt en time da massagen var slut, da hun opdagede at jeg havde nogle problemer med mine skuldre. Jeg gav hende lidt drikke penge for det syntes jeg hun fortjente. Nu er jeg spændt på at se om jeg har mindre smerter i morgen eller jeg skal besøge hende meget hurtigt igen

Tak Mimi for en fantastisk time hos dig i dag. Ved ikke om du læser med her .

Hilsen den "gamle mand fra Glostrup"http://Mimi Thai Massage Hvidovrevej

Det indsatte link peger på din anmeldelse - ikke til Mimi's

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er deres håndbruser stadig elendig? Tror den havde 0.2 Bad vandtryk pga tilgroet løfteop dims på håndvaskens blanding batteri. 

Men enig i lækker Mimi og rigtig god massage uden for meget pjat, hun er en af dem med skøn karma. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ronaldo  Tak for hjælpen 

 

Til Pyjamasparty, Ring til hende eller aller bedst besøg hende og stil dit ?? så får du det rigtige svar. Hun er altid venlig, imødekommende og smilende og vil besvare dit ?? Jeg kender det ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJ4Solo skrev, den 18/8/2018 at 21:30:

Det kunne da godt være jeg skulle besøge Mimi igen.

Sidst jeg så hende var da hun var på Bryggervangen, og det var mildest talt ikke en mindeværdig oplevelse. Mimi så træt ud, så allerede der burde jeg havde vendt om, men kort fortalt, fik en middelmådig omgang oliesjask, og om muligt ligeså middelmådigt håndjob, der var så kedeligt at jeg måtte gøre mig selv færdig. På vej ud fandt hun ud af, at vi havde fælles bekendte i "den virkelige verden", og var facebook-ven-til-en-ven, da blev hun meget mere imødekommende, og lovede at næste gang vi sås ville jeg få hele armen (!). Underligt. Gik hjem og checkede facebook og det passede sgu. 

Så det kan jo være jeg skal se om hun stadig kan huske mig :)

Hvad hedder hun på Facebook. ?

Kan ikke finde hende.

Mvh kim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kender jeg mimi lidt mere privat fra før i tiden. Og det er selvfølgelig ikke hendes rigtige navn, og der er nok en årsag til at 99% af samtlige thai gp´ er arbejder under et dæknavn/kælenavn. ;) Jeg er sikker på at, hvis de gerne vil inviterer dig som ven på facebook, så skal de nok selv komme ind på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
Krølle Bølle Jr. skrev, for 16 minutter siden:

Er det ikke at gå over stregen eller under  bæltestedet!

Må de arme kære GPer  ikke have et privatliv i fred og ro.

 

Giver du din Facebook profil til os?

Nå ikke!!!!!    ;)

Læg venligst mærke til, at jeg ikke har skrevet hendes facebook profil. Kim må selv lege detektiv, eller endnu bedre spørge hende selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJ4Solo skrev, for 10 minutter siden:

Læg venligst mærke til, at jeg ikke har skrevet hendes facebook profil. Kim må selv lege detektiv, eller endnu bedre spørge hende selv.

Det var ikke dig, mit indlæg var rettet mod. Det var henvendt til Kim.

Så er det forhåbentlig kommet rigtig på plads.

Beklager hvis du føler jeg har miskrediteret dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
Krølle Bølle Jr. skrev, Lige nu:

Det var ikke dig, mit indlæg var rettet mod. Det var henvendt til Kim.

Så er det forhåbentlig kommet rigtig på plads.

Beklager hvis du føler jeg har miskrediteret dig.

På ingen måde, alt ok herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun taler og forstår et udmærket dansk, har været her i mange år. Hun er meget fornuftig at tale med, har en rimelig god intelligent så kan føre en fornuftig  samtale.  Bare kom afsted du/I vil ikke fortryde et besøg hos MIMI. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Opmuntret af denne tråd, fik jeg hanket op i mig selv og fandt Hvidovrevej . 

Jeg kan kun sige at det nok er den bedste thaimassage jeg nogensinde har fået .

Hold kæft hvor er hun fræk, og supercharmerende, og så gør hun bare det hele rigtigt .

JEG ER FAN ! 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, den 22/8/2018 at 15:57:

Er det ikke at gå over stregen eller under  bæltestedet!

Må de arme kære GPer  ikke have et privatliv i fred og ro.

 

Giver du din Facebook profil til os?

Nå ikke!!!!!    ;)

Da jeg kender Mimi godt og er fast kunde behøver du ikke bekymmer dig så meget omkring hendes FB profil.  Da jeg besøgte hende for 2 dage siden har jeg både fået hendens navn og FB. 

Jeg spurgte pænt hende om den uden nogen problemmer så hvis du havde spurgte pænt om min ville jeg nok give dig den. Men efter nærmer tanke NEJ.

Desuden er Gper ligeglæde bare man ikke går over stregen og man giver dem diskretion da de vil gerne have en klart forhold til de ærlige og søde kunder fremfor de utroværdige og svinske kunder.

Nej jeg går ikke underbælte stedet..

Jeg giver diskrektion og er loyal.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, den 19/8/2018 at 13:11:

Nogle der ved om Mimi har b2b på menu og i så fald erfaringer med en sådan oplevelse

Ja ..hvis du ønsker dette skal du sige det til hende inde massagen . Har fået tantra incl denne opleve flere gange incl mellem brysterne. Sidste og ikke mindst klokketværket suttet og slikket også pussy slide med fuld udløsningen over skamlæberne og op på maven.

Hun er meget sexet og liderlig hvis du tænder hun godt og opføre dig som en sand gentleman så åbner hun op for godteposen til dig og hvus du besøger hende ofte når du sikkert endnu længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...