Hop til indhold

Recommended Posts

Har kigget med i lang tid og nu må det være tid til at bidrage lidt :-)

Var forbi Sisse for et par uger siden og virkeligheden lever op til forventningen. Sisse er en dejlig pige som virkelig giver en god behandling.

Vi startede med øko fransk og derefter diverse stillinger hvor Sisses smidige krop virkelig kommer til sin ret:-) Afslutning med min favorit som er den klassiske missionær :-)

Et besøg som tåler en gentagelse

Pigen: 9/10

Sex: 8/10

Sted: 7/10

Link: https://annoncelight.dk/showad/251227

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flotte billeder.  Bemærkede lige følgende fra annoncen

Citat

Skal siges at mine billeder er 100 procent ægte.
Du er velkommen til at søge på mit navn, under Sisse eroguide, og der vil du også kunne finde alle de Anbefalinger om mig, og min ægthed inde for dette.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsebro skrev, for 23 minutter siden:

Er det sidste billede stadig retvisende. At hun er så slank? :)

Ja det ser helt anderledes ud end det andet sidste billede:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Larsebro
Nico69 skrev, for 22 timer siden:

Har kigget med i lang tid og nu må det være tid til at bidrage lidt :-)

Var forbi Sisse for et par uger siden og virkeligheden lever op til forventningen. Sisse er en dejlig pige som virkelig giver en god behandling.

Vi startede med øko fransk og derefter diverse stillinger hvor Sisses smidige krop virkelig kommer til sin ret:-) Afslutning med min favorit som er den klassiske missionær :-)

Et besøg som tåler en gentagelse

Pigen: 9/10

Sex: 8/10

Sted: 7/10

Link: https://annoncelight.dk/showad/251227

Tilbydes der ægte øko fransk med Sisse? Eller standard klinik med kun skaft som er fri?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvor ligger vi henne prismæssigt, og hvad er med i prisen ?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsebro skrev, den 18/8/2018 at 11:22:

Er det sidste billede stadig retvisende. At hun er så slank? :)

Jeg besøgte Sisse for et års tid siden eller halvandet. Og igen for nylig. Hun har tabt sig en del siden dengang. Det gør ikke den store forskel for hun var lækker dengang og hun er lækker nu.

Redigeret af Littlefinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nico69 skrev, den 19/8/2018 at 19:33:

Det var hele pakken;)

 

Larsebro skrev, den 18/8/2018 at 21:58:

Tilbydes der ægte øko fransk med Sisse? Eller standard klinik med kun skaft som er fri?

Altså standard klinik med kondom på toppen, stadig fantastisk dejligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også lige besøgt hende (Sisse) og hvor hun dog er smuk, behagelig og rigtig vild i en seng:biggrin:.  Jeg tabte fuldstændig mælet da hun trådte ind og kyssede mig velkommen. Billeder er billeder men virkeligheden overstiger alle forventninger. Det skal jeg prøve igen helt sikkert - jeg skal have mere.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Nu må det altså på plads - giver hun blowjob uden? Og kysser hun med tungen, GFE? Er hendes bryster de der moderne bløde nogle, eller kun alt for hånde? Hun ser for sprød ud - så hvis kriterierne er i orden, smider jeg gerne 1200 for en halv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
Eron skrev, for 12 timer siden:

Nu må det altså på plads - giver hun blowjob uden? Og kysser hun med tungen, GFE? Er hendes bryster de der moderne bløde nogle, eller kun alt for hånde? Hun ser for sprød ud - så hvis kriterierne er i orden, smider jeg gerne 1200 for en halv.

Blowjob uden er op til kemi og situationen. Det samme gælder vel GFE. Hvis du er ren og velplejet og hun tænder på dig, er der gode chancer. 

Brysterne er ikke bløde, men heller ikke hårde. 

Jeg vil 100% anbefale Sisse. Hun er sindssygt lækker og liderlig i sengen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klovnen080 skrev, for 2 timer siden:

Er hun en god erstatning for den sprøde Laura, der holder pause?

Jeg har prøvet både Sisse og Laura og de kan ikke sammenlignes, meeen Sisse er SUPER lækker og nu hvor hun åbenbart også tilbyder superfransk er det jo bare en no brainer. Laura får man dog aldrig rigtigt ud af hovedet (selvom det faktisk er flere år siden for mit vedkommende...).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex
FlyingDick skrev, for 3 timer siden:

Laura was mind-blowing. She did EVERYTHING. She actually asked me if I want to try everything. And well, .... :razz: 

 

How about Sisse. Does she do everything?

What do you mean by everything? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...