Guest LastResort Skrevet 23. August, 2018 Agetha skrev, for 19 minutter siden: Du har ret i juridisk ordbog og forstand. På det følelses orienteret område synes jeg bare du glemmer et vigtigt element i det sociale rufferi som jeg godt er klar over ikke findes i ordbogen eller fremmedordbogen. Hvis du bemærker det kalder jeg det socialt rufferi, den betydning er ikke skæv. Kan jeg få den igen? Hvad er det jeg glemmer? Ja, sorry, men forstår simpelthen ikke hvad det er du skriver, og tro mig, jeg ville altså gerne forstå det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 23. August, 2018 LastResort skrev, for 14 minutter siden: Kan jeg få den igen? Hvad er det jeg glemmer? Ja, sorry, men forstår simpelthen ikke hvad det er du skriver, og tro mig, jeg ville altså gerne forstå det. Lastresort. Jeg er så afklaret i mit ord " social rufferi " så jeg ikke behøver påpege betydningen for dig længere. Din indsats bør du gør mere umage i, og jeg vil anbefale dig spejlneuroner som dygtiggøre dig i sociale vejviser for ord, betydninger og følelser. Det kræver så lidt af din indsats at forstå noget der bevæger sig over din sociale ret i socialt bedrageri og tænke abstrakt. Ved du hvad....den evne besidder du bare ikke, så hvorfor forklare dig igen og igen om noget abstrakt du alligevel ikke formår bevidsthed om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sanne 82 Skrevet 23. August, 2018 Lastresort - Du er ikke alene. For mig giver Agetha's skriv heller ingen mening. Det er brand ærgerligt, at hun i en ellers spændende debat, ikke vil forklare yderligere, hvad hendes selvopfundne ord betyder. Du spørger ellers på en pæn måde, men måske det slet ikke kan forklares, så alle kan forstå det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 23. August, 2018 Sanne skrev, for 4 minutter siden: Lastresort - Du er ikke alene. For mig giver Agetha's skriv heller ingen mening. Det er brand ærgerligt, at hun i en ellers spændende debat, ikke vil forklare yderligere, hvad hendes selvopfundne ord betyder. Du spørger ellers på en pæn måde, men måske det slet ikke kan forklares, så alle kan forstå det Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste. Jeg tænker at meningen er at det ikke skal give mening. Men nok om det, der findes andre indlæg der er til at forstå, og som det er værd at bruge tid på at læse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 23. August, 2018 Agetha skrev, for 13 minutter siden: Lastresort. Jeg er så afklaret i mit ord " social rufferi " så jeg ikke behøver påpege betydningen for dig længere. Din indsats bør du gør mere umage i, og jeg vil anbefale dig spejlneuroner som dygtiggøre dig i sociale vejviser for ord, betydninger og følelser. Det kræver så lidt af din indsats at forstå noget der bevæger sig over din sociale ret i socialt bedrageri og tænke abstrakt. Ved du hvad....den evne besidder du bare ikke, så hvorfor forklare dig igen og igen om noget abstrakt du alligevel ikke formår bevidsthed om. Jeg beklager at min jordforbindelse er for god til at forstå dine mange-dimensionelle-abstral-abstrakte formuleringer...eller noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 23. August, 2018 LastResort skrev, for 1 minut siden: Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste. Jeg tænker at meningen er at det ikke skal give mening. Men nok om det, der findes andre indlæg der er til at forstå, og som det er værd at bruge tid på at læse. Det er dejligt når dig og Sanne reagerer på den eksplicitte forståelse for hinanden. Og her må jeg erklære, at tankevirksomhed og evnen til at ordet socialt rufferi er fjern i skuffesystemet i jeres kommode ikke er mit problem. Der findes altid uenighed i nye tiltag og jeg forstår heller ikke Sanne. Og behøver jeg det? Nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 23. August, 2018 Er meningsudvekslingen ikke bare en kende uden for denne kreds' mm horisont..... lidt for indfoestået mao? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 23. August, 2018 Afklaretmand skrev, for 14 minutter siden: Er meningsudvekslingen ikke bare en kende uden for denne kreds' mm horisont..... lidt for indfoestået mao? Hvad mener du? Og jo, alt er uden for meningsudveksling men du kan kan aldrig styre retningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Violetta 0 Skrevet 23. August, 2018 Finn1101 skrev, den 17/8/2018 at 22:33: I et svar til @Kindhesten80 i en anden tråd har @Trinetease skrevet Jeg tror nu heller ikke at der er centrale bagmænd i prostitutionsmiljøet i Danmark, men når @Trinetease så påstår at Anni Fønsby er Danmarks til dato største bagmand, så forstyrrer det altså min retfærdighedssans. Jeg tror at der er bordelejere, der betaler både moms og skat, og i øvrigt forsøger at drive et sted, hvor både de arbejdende piger og kunderne er glade for at være, men det ændrer ikke på at vi befinder os i en underverden, alene af den årsag at ethvert bordel - uanset hvordan det drives - ifølge den gældende lovgivning vil være rufferi, og hvad man så opfatter som ”skummelt” er jo et definitionsspørgsmål. Dermed ikke sagt at enhver "mutter" (eller "fatter") er skummel, kriminel eller i ledtog med kriminelle, eller for den sags skyld at konen til lederen af den lokale MC-klub ikke kan drive et bordel på rimelige og anstændige vilkår, men derfra og til fortællingen om at den typiske danske bordelejer eller P/D-udlejer er en hyggelig, nærmest velgørende, tidligere glædespige, tror jeg ikke på. Vidste ikke at alle bordeller hørte under rufferi lovgivningen, troede de var fritaget den lovgivning, hvis de drev en lovlig virsomhed og betalte skat.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 24. August, 2018 Agetha skrev, for 3 timer siden: Hvad mener du? Og jo, alt er uden for meningsudveksling men du kan kan aldrig styre retningen. Det har du ret i. Jeg gør blot opmærksom på den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Silvia_beundrer Skrevet 27. August, 2018 Finn1101 skrev, den 17-08-2018 at 22:33: I et svar til @Kindhesten80 i en anden tråd har @Trinetease skrevet Jeg tror nu heller ikke at der er centrale bagmænd i prostitutionsmiljøet i Danmark, men når @Trinetease så påstår at Anni Fønsby er Danmarks til dato største bagmand, så forstyrrer det altså min retfærdighedssans. Jeg tror at der er bordelejere, der betaler både moms og skat, og i øvrigt forsøger at drive et sted, hvor både de arbejdende piger og kunderne er glade for at være, men det ændrer ikke på at vi befinder os i en underverden, alene af den årsag at ethvert bordel - uanset hvordan det drives - ifølge den gældende lovgivning vil være rufferi, og hvad man så opfatter som ”skummelt” er jo et definitionsspørgsmål. Dermed ikke sagt at enhver "mutter" (eller "fatter") er skummel, kriminel eller i ledtog med kriminelle, eller for den sags skyld at konen til lederen af den lokale MC-klub ikke kan drive et bordel på rimelige og anstændige vilkår, men derfra og til fortællingen om at den typiske danske bordelejer eller P/D-udlejer er en hyggelig, nærmest velgørende, tidligere glædespige, tror jeg ikke på. Der helt sikkert bagmænd i miljøet, men er ganske enige i at det ikke er hos "de danske piger" segmentet. Så det er både uforstående and frustrerende at politiet får gode bordeller, som Hermodsgade 3 i Aalborg samt Vesterbro 66 lukket ned. Ufatteligt når der bare her oppe i lille Nordjylland er snesevise af bordeller med afrikanske, thai, colombia og andet, hvor du på annoncernes udformning samt lighed i telefonnumre sagtens kan se at det er den samme der står bag alle steder. Men griber politiet ind der? nej nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 4. September, 2018 Afklaretmand skrev, den 24/8/2018 at 03:00: Det har du ret i. Jeg gør blot opmærksom på den. Det elsker jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg